abonnement Unibet Coolblue
pi_75972832
Mooi.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75974358
Jaa, ik kan niet wachten!
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_75974370
Ben benieuwd. Het zal een zwaarmoedige plaat worden.
standaarddrinker
pi_76051661
Johnny Cash

Hurt
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_76858062
Ik luister nu Johnny Cash Remixed. Word er niet echt vrolijk van tot nu toe.
standaarddrinker
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:07:27 #231
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_76858217
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik luister nu Johnny Cash Remixed. Word er niet echt vrolijk van tot nu toe.
nee, da's echt bijna heiligschennis: erg slecht en smakeloos gedaan
pi_76858522
Nu gewoon een Snoop Dogg nummer met een Johnny Cash sample eigenlijk. Ik denk dat Snoop Dogg dat beter op een album van zichzelf had kunnen plaatsen, de rednecks die zo'n Johnny Cash plaat kopen stellen het niet op prijs als er gangsta-rap uit hun pickup truck schalt.
standaarddrinker
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:21:47 #233
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_76858761
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:07 schreef schaap001 het volgende:

[..]

nee, da's echt bijna heiligschennis: erg slecht en smakeloos gedaan
sacrilege indeed

Ken de Remixed niet maar na wat YT's bekeken te hebben ...

en Snoop heeft wel vaker Cash ge-tribute, maar zijn "walk the line"
Wat je vindt, ...
pi_76858838
Deze klinkt nog wel goed. Vooral om dat er weinig aan veranderd is.

standaarddrinker
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:33:44 #235
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_76859110
quote:
Op zondag 29 november 2009 01:26 schreef Libereco het volgende:
Nog meer leeftijdsgenoten (zeventien jaar) die kunnen genieten van zijn muziek? Ik heb toch het idee dat de interesse voor dit genre langzaam verdwijnt onder jongeren. Ik ben er zelf mee opgegroeid als klein kind, kon er toen al intens van genieten
Valt mee, Johnny Cash doet het goed bij metal fans op een of andere manier.... Bij mij staat Cash ook op nr. 1 in mijn last.fm
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:46:50 #236
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_76861873
Dat remix album!
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_78145568
Ain't No Grave is gelekt. Ik ben nog niet echt enthousiast eigenlijk.

Ik ga 'm nog maar vaak luisteren de komende tijd, misschien moet het groeien. Het zou erg jammer zijn als de briljante American Recordings reeks als een nachtkaars uitgaat op deze manier.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_78149009
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Ain't No Grave is gelekt. Ik ben nog niet echt enthousiast eigenlijk.

Ik ga 'm nog maar vaak luisteren de komende tijd, misschien moet het groeien. Het zou erg jammer zijn als de briljante American Recordings reeks als een nachtkaars uitgaat op deze manier.
Ik heb het lek ook gevonden, morgen maar eens even goed naar luisteren.
pi_78149973
Ik vind 'm mooi, zwaarmoedig in de stijl van The Man Comes Around.
standaarddrinker
pi_78185311
Na een paar luisterbeurten vind ik dit toch wel weer een erg gaaf album en een waardige afsluiter van de muzikale carrière van Johnny Cash
pi_78195936
Hij staat nu ook de luisterpaal
Eins, zwei, hoeplakai.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:24:39 #242
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_78201140
Het zijn stuk voor stuk mooie liedjes, maar ik mis een beetje de echte topnummers. Heb 'm net in de bus zitten luisteren en dan kabbelt het heerlijk door terwijl je wat voor je uit naar buiten zit te staren, maar er is niet echt een hoogtepunt ofzo. Hoe dan ook, ik geef het nog wel een paar luisterbeurten.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:38:50 #243
182269 sneakypete
On the edge
pi_78799915
Opnieuw geplaatst:

Ik zit nu te luisteren naar een verjaardagscadeau, de nieuwste van Cash, getiteld ain't no grave.
Het is het laatste materiaal opgenomen door countrylegende Johnny Cash, die IMO overigens het genre country ver weet te overstijgen.
Iemand anders die het al gehoord heeft?

Het klinkt als je het mij vraagt krachtiger dan deel V. Niet per se beter, maar levenslustiger. Een soort laatste adem hoor ik hier. En in elk geval kan ik na 10 minuten al vaststellen dat dit een prachtig werk is, van misschien wel de grootste zanger van de vorige eeuw. Dat is natuurlijk mijn mening, maar goed.
Ik vind ook dat American recordings de beste serie is van al zijn werk. Natuurlijk is de tijd van ´folsom prison blues´ ook geniaal, alsmede het jaren ´50 werk.
Maar de AR raken je op een dieper niveau. Cash laat daar zijn ware gezicht zien. Dat van een gevoelige man met overpeinzingen en een diep gevoel voor mooie muziek. Het zijn nummers die je niet in de koude kleren gaan zitten, zeker de latere delen.

Iemand anders die er net zo over denkt, of in elk geval een relevante gedachte heeft over de heer Cash?
pi_78800043
Ik vind het nieuwe album een beetje tegenvallen, eerst paar nummers zijn mooi maar daarna vind ik het wat standaard worden. Zijn vorige albums doen het beter bij mij.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:05:49 #245
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_78800967
Bij mij ook. Neemt niet weg dat het een erg mooi album is, maar de voorgangers waren wel een stuk een beter.

Het openingsnummer is wel heel sterk.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:12:30 #246
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_78809943
*luisterd

For The Good Times; laatst gespeeld door Waylon bij DWDD ... prachtig!
Eerlijk gezegd mooier dan door Cash hoewel Johnny's stem veel 'getekender' klinkt dan dat jonge strotje van Waylon

Wat je vindt, ...
pi_78994943
Als je het mij vraagt is het anders net zo'n sterk album als voorgangers. Bij een artiest als Cash vind ik het overigens moeilijk een onderscheid te maken.
Maar ook dit is het aanschaffen weer méér dan waard.

Ik beschouw zijn serie 'American recordings' als het allerbeste op muzikaal gebied in mijn CD-torentje.
pi_80637998
Ik vind dit een geweldig album. Ik word er helmaal stil van. Absolute Knock out muziek. Zelden iets gehoord wat zo simpel is en toch zo onder de huid gat.
pi_80647484
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:33 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Valt mee, Johnny Cash doet het goed bij metal fans op een of andere manier.... Bij mij staat Cash ook op nr. 1 in mijn last.fm
Ik ben 16 jaar en ik vind Cash ook echt fantastisch, niet alle nummers maar wel bijna alles. Mijn ouders hebben ook super veel CD's en ik heb dan ook 9 albums van hem in Itunes.

Vind het soms wel moeilijk om te luisteren omdat mijn opa heel erg fan van Cash was en dan moet ik altijd aan hem denken...
pi_104420328
Hoop dat ze ooit ergens nog een American Recordings album vandaan tovere ;( n
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')