abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 januari 2001 @ 16:14:14 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_623528
Ons aller Hummie was te gast bij lunch TV.

De eerste vraag die haar gesteld werd was of BB2000 net zo'n succes was als in 99. Ze melde dat de kijkcijfers overeen kwamen met de kijkcijfers van 99. Ze vond het dit jaar wel veel spanneder omdat het moeilijk is je eigen succes te overtreffen. Dat de pers er niet meer over schrijft wil nog niet zeggen dat dit jaar minder succesvol zou zijn. Je succes meet je af aan je kijkcijfers en die waren goed. Wat dat betreft heeft BB bewezen een blijvertje te zijn. Daar volgde dan ook de vraag op of er nog een serie zou komen. Daarop antwoorde ze met een politiek antwoord dat ze het heel graag wilde dat ze het heel erg graag gemaakt had en dat ze hoopte dat ze het nog een keer mocht maken. En aan de glimlach op haar gezicht te zien zal dat wel gaan gebeuren.

Toen kwam de vraag of Bianca de terechte winnaar was. En of er een vergelijk met Bart kan worden gemaakt. En of Bianca nog een mogelijkheid had bij de TV. Ze was de terechte winnaar vond Hummie. En ze vond dat Bart het goed gedaan had na BB. (vind ik ook, in BB vond ik hem niks maar ik vind hem tegenwoordig wel te pruimen)

Ook kwam de enveloppe ter spraken. Hummie vertelde dat ze dat al enkele weken geleden hadden bedacht. Ze wilde ook het eindprogramma spannend maken. En dat moest dan wel op een typische BB manier. Koos had haar achteraf verteld dat al had hij voorgestaan dan had hij het waarschijnlijk weer zonder spijt die enveloppe gepakt. Omdat dat zeker was en een hoop geld.

Ook werd haar gevraagd of ze haar kinderen zelf in BB mee zou laten doen. Ze vertelde dat ze dat vorig jaar wel zou hebben gedaan maar dit jaar niet. Omdat het zo vreselijk zwaar is. Het lijkt haar verschrikkelijk om als moeder je kind zo te zien vechten. Dit was ook een reden waarom ze Bianca een goede winnaar vond. Ze had haar iedere keer weer zien vechten om het vol te houden.(ik kan me maar niet aan de indruk ontrekken dat Hummie vind dat het dit jaar veel zwaarder is geweest wat ik dan weer jammer vind is dat dat in de beelden niet echt naar voren is gekomen)

Ik moet zeggen dat dit eindelijk is een goed interview met haar is geweest. En dat er ook wat meer duidelijk werd over de enveloppe.

pi_624004
Ik vond dat je ook wel kon zien dat het zwaarder was. Minder Back to Basic, oke, maar psychologisch zaten de bewoners er veel verder doorheen. Of dat nou aan de bewoners of de manipulatie van de redactie lag, daar wil ik vanaf zijn.
Bijna iedere bewoner is op een bepaald punt in een emotionele crisis geraakt. Vorig jaar waren dat eigenlijk alleen Willem, Karin en Mona.
Misschien hebben ze dit jaar wel bewust gekozen voor wat minder stabiele mensen. Levert meer emo-tv op. (alhoewel ik het zelf niet altijd even geslaagd vond, vooral niet als de redactie zich er ook nog mee ging bemoeien)
  vrijdag 5 januari 2001 @ 17:35:17 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_624022
quote:
Ik moet zeggen dat dit eindelijk is een goed interview met haar is geweest
Werd er nog kritische vragen gesteld in het interview of was het weer een bekend mediageil onderonsje ??

-- Waarom de bellers voor Koos zo schandalig belazerd door het geven van die enveloppe ??

-- Waarom continu complete families over de schutting kieperen ??

-- Waarom zoveel alcohol het huis inflikkeren ??

-- Waarom de bewoners dmv meerdere weeekopdrachten proberen uit de kleren te krijgen ??

etc etc.

Zo jouw verslag lezend heb ik niets gemist

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 januari 2001 @ 18:00:25 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_624139
quote:
Op 05 januari 2001 17:33 schreef Lamon het volgende:

Bijna iedere bewoner is op een bepaald punt in een emotionele crisis geraakt. Vorig jaar waren dat eigenlijk alleen Willem, Karin en Mona.


En Tara, en Anouk, en Bart, en Bianca.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 januari 2001 @ 18:04:11 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_624155
quote:
Op 05 januari 2001 17:35 schreef R@b het volgende:
Werd er nog kritische vragen gesteld in het interview of was het weer een bekend mediageil onderonsje ??

-- Waarom de bellers voor Koos zo schandalig belazerd door het geven van die enveloppe ??


Voor een echt kritisch interview is dit het verkeerde programma. Ik denk dat je daarvoor eerder bij B en vD moet zijn.

Er werd wel door de interviewer gezegd dat er nog al wat kritiek was op de enveloppe aktie. Maar direct echt antwoorde deed ze daar niet op maar het kwam erop neer dat dit soort akties typisch BB zijn.

  vrijdag 5 januari 2001 @ 18:06:05 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_624166
quote:
Op 05 januari 2001 18:00 schreef tong80 het volgende:
En Tara, en Anouk, en Bart, en Bianca.
En Ruud heeft ook een dip gehad.
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 januari 2001 @ 18:17:53 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_624195
Het typische van Hummie is dat ze altijd onmiddellijk in de verdediging schiet.

Het is haar tweede natuur. Uit niet 1 interview met het gedrocht valt een conclusie te trekken.

Ze wilt ook met u aangesproken worden.

Bij deze,

gegroet U trut.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 januari 2001 @ 19:04:38 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_624304
quote:
Op 05 januari 2001 18:04 schreef marky het volgende:
Voor een echt kritisch interview is dit het verkeerde programma. Ik denk dat je daarvoor eerder bij B en vD moet zijn.
B en vD waren ook niet altijd even kritisch op BB hoor. Gewoon omdat ze niet goed op de hoogte waren. Meestal de geijkte algemene kritiek, maar niet inhoudelijk.
quote:
Er werd wel door de interviewer gezegd dat er nog al wat kritiek was op de enveloppe aktie. Maar direct echt antwoorde deed ze daar niet op maar het kwam erop neer dat dit soort akties typisch BB zijn.
Dan lult ze er weer flink overheen. Het feit alleen al dat Big-Brother iedere klager over de enveloppe actie een standaard antwoord heeft teruggestuurd, geeft al aan dat ze er een beetje mee in hun maag zitten.

--
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail naar aanleiding van de finale van de tweede reeks van de real life soap 'Big Brother', waarvoor dank. Uit uw reactie blijkt dat ook u in spanning meeleefde, terwijl de drie finalisten Bianca, Koos en Robin hun laatste uren in het 'Big Brother'-huis doorbrachten en dat u zich niet kunt vinden in het aanbieden van de envelop met 50.000 gulden tijdens de nek-aan-nek-race van de drie televisiehelden. 'Big Brother' geeft leuke en minder leuke impulsen. ' Big Brother' kan af en toe heel hard en confronterend zijn, zoals bij voorbeeld laatst met Hieke is
gebleken. De bewoners gaan het huis in voor de uitdaging en het ' Big Brother '-principe dwingt de bewoners vooruit te denken, keuzes te maken en tot overeenstemming te komen. De verscherpte en uitgediepte basisprincipes maakte 'Big Brother' dit seizoen intenser voor de bewoners.
Net als vorig jaar hebben we de bewoners steeds herinnerd aan de
mogelijkheid om vrijwillig het huis te verlaten. In het concept van 'Big Brother' is opgenomen dat ' Big Brother ' op elk gegeven moment impulsen kan en mag geven. Het is niet de bedoeling om mensen te stimuleren het huis te
verlaten, maar slechts een herinnering aan de mogelijkheid. BB geeft vanaf het begin nieuwe impulsen, dat recht is ons voorbehouden.
De laatste grote uitdaging die het "Big Brother"-project voor de bewoners in petto had, betrof de bewuste envelop met 50.000 gulden. De bewoner die zou kiezen voor het aannemen van de envelop, kon niet langer meedingen naar de eindoverwinning. Bewoner Koos maakte zelf de keuze voor de envelop.Ze hebben alledrie de keuze gehad, ze wisten alledrie niet de stand van zaken en het is ook nog eens nagevraagd aan Koos of hij het zeker wist. Koos heeft zelf
deze wending aan zijn verblijf gegeven.
Wij hopen dat u zich hierin kunt vinden.
Met vriendelijke groet,
HMG Publieksvoorlichting
----

Tuurlijk, extra herinnring, uitdaging bla bla...

Maar daar zal de interviewer in het programma Lunch TV wel niets van geweten hebben, van deze e-mail die aan honderden klagers is verzonden.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_624453
quote:
Op 05 januari 2001 19:04 schreef R@b het volgende:
...
Net als vorig jaar hebben we de bewoners steeds herinnerd aan de
mogelijkheid om vrijwillig het huis te verlaten. In het concept van 'Big Brother' is opgenomen dat ' Big Brother ' op elk gegeven moment impulsen kan en mag geven. Het is niet de bedoeling om mensen te stimuleren het huis te
verlaten, maar slechts een herinnering aan de mogelijkheid. BB geeft vanaf het begin nieuwe impulsen, dat recht is ons voorbehouden.
...
Hummie is alleen maar bezig geweest bewoners over te halen om te blijven zitten... (Op Ed na dan)

[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 05-01-2001 20:06]

pi_626098
niets gemist dus, ik ga weer verder
muziek, m'n lust en mijn leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')