quote:
Op zondag 23 maart 2003 03:06 schreef Farzin het volgende:[..]
De VN werkt de bevrijding helemaal niet tegen. De Veiligheidsraad probeerde oorlog echter wel te voorkomen. Oorlog is niet het juiste middel. Ook gaat Amerika volgens Independent een pro-Amerikaanse dictator installeren.
[..]
Wel door bijvoorbeeld te zeggen dat de in resolutie 1441 beschreven "ernstige consequenties", zoals oorlog ook wel omschreven wordt in juristen/diplomatentermen, te ontkennen of te verwerpen dat militair ingrijpen hiermee niet bedoeld wordt. En wie zeiden dit? juist, de landen die toen ook daarna unaniem met hun veto gingen dreigen. Tja en als je zulk dwarse landen voor je hebt staan, zit er verder niks anders op dan om het recht in eigen handen te nemen en zelf het klusje te gaan klaren.
Dus als je verder wilt speculeren over hoe de oorlog eigenlijk over olie gaat kan je beter eerst naar bijvoorbeeld Frankrijk kijken, naar wat voor een belangen zij eigenlijk wel niet hebben bij deze situatie.
quote:
Dat hoeft ook niet, aangezien jij beweert dat de islam een achterlijke cultuur is, moet jij ook voorbeelden en bewijzen leveren.

waar heb ik dat gezegd? volgens mij verward je me nu met iemand anders, dus de vraag blijft

Ik wil je overigens wel mijn mening geven hoor over wat ik een achterlijke cultuur vind. Dat is bijvoorbeeld de cultuur die zich voordoet binnen de kringen van extreemistische moslims.
nu jij weer