abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 januari 2001 @ 19:33:14 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_616411
Ik weet niet of er een topic over was maar er zijn nu zoveel artikelen verschenen in het topic dat ik dit maar effe geopend heb.


Hier een stukkie uit het zoetermeerse dagblad. Gaat over Georgie.

<knip>
Sterker nog, er bloeide een romance tussen hem en Big Brother-bewoonster Kim uit Epe.
Hun romance was voor Veronica een leuke bijkomstigheid, want door deze ‘liefde’ schoten de kijkcijfers omhoog.
<knip>

Is dit wel helemaal de waarheid?

Ik dacht het toch niet. Is ook makkelijk te weerleggen. De kijkcijfers zijn pas omhoog gegaan in november. Toen was de relatie van Georgie en kim al een tijd aan de gang.

pi_616451
Boeie. Het is toch al gebeurd en je kan er niks aan veranderen.
  woensdag 3 januari 2001 @ 19:40:50 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_616469
Hoi Marky !

Leuk idee.
Verzamel momenteel allerlei berichtjes zoals je wellicht al gezien had.

Genoeg leesvoer !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 3 januari 2001 @ 19:43:55 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_616486
<knip>
Big Brother III nog onzeker.
Veronica weet nog niet of er een vervolg komt op het TV-programma Big Brother. Dat heeft het TV-station woensdag op een persconferentie ter afsluiting van Big Brother II laten weten. "De hype is voorbij, maar de kijkcijfers zijn nog steeds uitstekend", zegt P. Biemans, programmacoördinator van de Veronica/The Young One bij de Holland Media Groep.
<knip>

Laat het publiek maar smachten. Lijkt mij in dit geval de strategie.

Niet de Holland media groep maakt uit of het weer wordt uitgezonden maar JdM. Als Veronica het niet wil dan vind hij wel een andere zender die het wel wil. Het nieuwe Veronica misschien.

pi_616516
Ik vind het artikel van Jaap van Ginneken in het AD erg goed, dat i.t.t. zijn stukkies van vorig jaar. Met onderstaande alinea bijv. slaat hij de spijker raker op de kop dan wij in vele topics bij elkaar:
quote:
Op 03 januari 2001 19:07 schreef Harry het volgende:
Aartspubers grijpen naast de hoofdprijs

Big Brother en De Bus dienen homo-emanciptie

Verschenen op: 02 januari 2001
Verschenen in: Algemeen Dagblad
Geschreven door: Jaap van Ginneken

....
In het laatste uur, toen ze nog maar met z’n drieën over waren, bood de leiding opeens een halve ton voor wie er alsnog vrijwillig uit zou gaan. Men kon weten dat Bianca en Robin dit zouden weigeren, maar dat Koos erop in zou gaan. Hij zei letterlijk: Als ik het laat liggen, schiet ik me later voor m’n kop. Bianca moedigde hem daarbij enthousiast aan, niet beseffend dat ze daardoor in een soort Judasrol terechtkwam, omdat ze door Koos’ vertrek opeens zeker werd van het zesvoudige bedrag. Al helemaal toen ze ook nog eens 1000 stemmen extra cadeau kreeg door een andere arbitraire ingreep.
....


The trick is to keep breathing
  woensdag 3 januari 2001 @ 19:58:38 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_616554
Hoeveel is 6 x 50.000
  woensdag 3 januari 2001 @ 22:00:48 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_617142
<knip>
Robin heeft er zelfs een nacht niet van kunnen slapen. ,,Iedereen kent je en weet ontzettend veel over je te vertellen. En je krijgt allemaal aanbiedingen. Ik geniet daar met volle teugen van, maar wanneer ik op bed lig, ga ik daar toch over nadenken.''
<knip>

Dus wist hij wel wat hij bedoelde toen Chimene hem vroeg over wat er dan allemaal ging veranderen als hij het huis uit kwam. Volgens mij had hij dit verwacht.

  woensdag 3 januari 2001 @ 22:04:39 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_617151
(ben even weggeweest)
Wie is Chimene ??
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_617334
Nou Harry! Dat heb ik je allemaal geë-maild
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 23:13:24 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_617373
Hey, Tinkerbell, kun je mij dat dan ook ff e-mailen? Ik weet ook niet wie Chimene is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_617385
Chimene Oosterhout - die in de finale samen met Jensen en Sander van Walsum vragen stelde aan Koos, Bianca en Robin.

Cynix, dat heb je toch gezien
Je was erbij, ik zag je in de Club

En voor Harry heb ik me een hernia geschreven, dus ik hoop niet dat hij erover heen gelezen heeft ()

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 03-01-2001 23:18]

  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 23:22:46 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_617417
Ja, ik heb de finale gezien. Maar daar m'n PC en TV niet in dezelfde ruimte staan, moet ik nogal eens heen er weer lopen. Ik mis dus wel eens een detail hier en daar. Zoals de naam van één van de vragenstellers. Sorry, 't zal niet meer gebeuren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 3 januari 2001 @ 23:29:56 #13
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_617448
Tinkerbell,

Ik heb nog lang niet alle mails gelezen...
Op voorhand ziet het er indrukwekkend uit !
Ik kom er nog op terug .

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_617482
Voor Harry en Cynix

  donderdag 4 januari 2001 @ 00:08:11 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_617561
Thanx Tante Bep !
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 4 januari 2001 @ 12:11:05 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_618813
<knip>
Zaterdag 30 December 2000:

Desiree is aanwezig bij de finale van Big Brother in Almere.

Maandag 1 Januari 2001:

Desiree is te gast bij de Staatsloterijshow.

Woensdag 3 Januari 2001:

Desiree opent Big Pivo in Asten.

Programma:

- zo 07/01/01: Aanwezig bij haar officiële fanclubdag in Someren.
<knip>

Je zou zo haast denken dat haar populariteit geen grenzen kent.

  donderdag 4 januari 2001 @ 13:50:44 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_619257
<knip>
In Nederland bleef de opwinding beperkt tot wat geflirt van Kim en Georgie en een lange kus van Desiree en Robin. Verder werd de kijker verveeld met ellenlange zogenaamd diepzinnige gesprekken tussen de bewoners. Dat had tot gevolg dat veel kijkers de afstandsbediening pakten om te kijken of er op de andere zenders wellicht iets interessanters te zien was... Daardoor haakten steeds meer kijkers af, en toen de bewoners in Almere eindelijk eens onder de douche stapten, was het al te laat om de kijkcijfers nog op te krikken.
<knip>

Dit hele stuk is volledige onzin, De kijkcijfers gingen na een aarzelende start in September en oktober rond november tijdens de Hieke en Ferdi affaire flink omhoog naar gemiddeld 900.000 kijkers. En zijn zo'n beetje daar rond blijven hangen.

De weekend probeert volgens mij express een beeld te scheppen van de inpopulariteit van het programma. Ik vraag me af wat daar de oorzaak van is. Zou het er misschien mee te maken hebben dat alle vertrekkende BBers een interview in de Privé geven en niet in de Weekend. Zou het er misschien mee te maken hebben dat ze nu als nog Hummie proberen onderuit te halen.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 januari 2001 @ 14:16:51 #18
862 Arcee
Look closer
pi_619345
quote:
Op 04 januari 2001 13:50 schreef marky het volgende:
<knip>
In Nederland bleef de opwinding beperkt tot wat geflirt van Kim en Georgie en een lange kus van Desiree en Robin. Verder werd de kijker verveeld met ellenlange zogenaamd diepzinnige gesprekken tussen de bewoners. Dat had tot gevolg dat veel kijkers de afstandsbediening pakten om te kijken of er op de andere zenders wellicht iets interessanters te zien was...
Mee eens, de mensen waren gewoon niet boeiend genoeg om te blijven kijken.
pi_619385
Tante Bep, inderdaad deed ik dat met big brother er bij maar haalde dat er dan af,maar dat lukte dan ook niet Nu dus wel. thanks je bent een schat

(heb het hier maar even neergezet daar ik het in media had opgeschreven.)

  vrijdag 5 januari 2001 @ 18:30:40 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_624238
Hier een stukje uit de privé
interview met Bianca

<knip>
Tegen Hieke en Ferdi heb ik gezegd: Jongens het is júllie probleem. Jullie moeten er mee omgaan. Ik kan alleen maar zeggen wat ik zelf denk. Ik weet niet hoe de kijkers erover denken dat Hieke erg intiem is geweest met Ferdi. Zij is toch een meid met een man en een kind thuis. Ik heb haar geconfronteerd met de feiten en dat ze zich moet realiseren wat er aan de hand was. Ze wist niet dat Ferdi verliefd op haar was, maar ik had dat al vrij snel in de gaten. Ferdi veranderde, hij werd gevoeliger, ik zag het in zijn ogen. Ik zei het een dag eerder tegen Hieke voordat Ferdi er zelf mee voor de dag kwam.
<knip>

Ik geloof toch dat het heel anders is over gekomen op de TV. Ze heeft zich er flink tegenaan bemoeit en heeft Ferdi's verliefdheids verklaring via een scherp verhoor er zo'n beetje uit getrokken.

Maar dat zal dan allemaal wel weer door BB uit het verband gerukt zij

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 05-01-2001 18:34]

  zaterdag 6 januari 2001 @ 02:30:17 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_625640
Die Hunter is goed bezig zeg !
De oude link-miegel .

Ik hoef niets meer te doen...

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 7 januari 2001 @ 13:28:08 #22
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_628364
Stukje collum van de ouders van Deesje

<knip>
Goed, inmiddels zit het hele BB-gebeuren erop. En we hebben nu wederom
duidelijk waar kunnen nemen hoe alles door Veronica gemanipuleerd wordt. De
hele affaire met de enveloppe van fl. 50000,00 welke door Koos is aangenomen
was een aanfluiting voor het hele BB-project. Er werd in de zaal, waar wij
ook waren, dan ook alleen maar afkeurend op gereageerd. Maar helaas het
kwaad was al geschied. Ook Bianca "moedigde" Koos nog een beetje aan om toch
maar vooral die vijftigduizend gulden te pakken. Dit was niet zo netjes van
Bi-anca. Maar bovenal was het een hele gemene streek van BB.
Overigens was het slotfeest, na eerst deze domper te hebben verwerkt, een
heel mooi feest. Wij hebben er zeker zeer van genoten.
<knip>

Die hebben het ook nog wel een beetje achter de ellebogen. Flink aan het natrappen naar BB. Maar wel vollop meewerken aan BB.

En dan dat Bi-anca in het stukje gebruiken en net laten lijken of het haar schuld was dat Koos die 50.000 gulden aannam.

De appel valt niet ver van de boom.

pi_628421
quote:
Op 07 januari 2001 13:28 schreef marky het volgende:
Dit was niet zo netjes van
Bi-anca. Maar bovenal was het een hele gemene streek van BB.
<knip>

Die hebben het ook nog wel een beetje achter de ellebogen. Flink aan het natrappen naar BB. Maar wel vollop meewerken aan BB.

En dan dat Bi-anca in het stukje gebruiken en net laten lijken of het haar schuld was dat Koos die 50.000 gulden aannam.

De appel valt niet ver van de boom.


Twee van die goedlachse, onschuldig ogende, Brabantse mensen die een streepje tussen 'Bi' en 'anca' plaatsen. Ik moet zeggen dat ik daar wel om kan lachen! Maar netjes is het niet, nee...
  zondag 7 januari 2001 @ 14:08:25 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_628516
Dat er alleen maar heren met een roos op de trap bij de exit van Dees stonden mag toch ook opvallend genoemd worden.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2001 @ 14:18:37 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_628552
quote:
Colum van Jan en Driesje (ouders van Dezeuree)Hallo Beste Fans,
Leuke column, Itsme. Alleen echt niet geschreven door Jan en Driesje. No way! Maar wel een leuke grap.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_634386
toch wel , dit heb ik van de fanpage van Desiree gehaald. Haar ouders zijn daar helemaal in betrokken. http://www.mario.to/desiree/index.htm
pi_634402
uit het forum aldaar:Hallo Beste Fans,

Ja T.nl. is ons reeds voor geweest met zijn verslag over de
eerste Officiele Fanclubdag.
Maar je hoe kan het ook anders. Die jonge man is zo razend
enthousiast.
In het nieuwe column wat in de loop van deze week verschijnt
zullen we echter natuurlijk ook nog wat aandacht aan deze
overgetelijke dag schenken.
Ook Desiree zal zelf nog hierop terugkomen.

We houden jullie op de hoogte.

Groejes
Jan -&- Driesje.email adres: stegeman@atriserv.nl

Mario en Simone.

Hallo Big Webmaster,
Natuurlijk voor jou en Simone ook de allerbeste wensen en veel
wijsheid en gezondheid.
Houdoe en tot zondag.
Jan, Driesje EN DESIREE

Deze site blijft als het aan mij ligt forever bestaan!

Ik heb al de toezegging van Jan (vader Desiree)gekregen dat hij
zal blijven meewerken aan deze site.
Het enige wat ik nog nodig heb is de steun van Desiree en Anita.
Waarschijnlijk zullen zij ook willen blijven meerwerken aan deze
site.

Maar laten we de fans niet vergeten, waar zouden wij zijn zonder
de fans ? Zij moeten uiteraard wel deze site blijven bezoeken en
het forum blijven gebruiken.

overgenomen van http://www.mario.to/desiree/forum.htm

  dinsdag 9 januari 2001 @ 21:14:58 #28
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_636612
Go SUIRAD !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 9 januari 2001 @ 21:20:31 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_636639
quote:
Op 06 januari 2001 02:30 schreef Harry het volgende:
Die Hunter is goed bezig zeg !
De oude link-miegel .

Ik hoef niets meer te doen...


De oude link-miegel

O, wat heerlijk, die had ik allang niet meer gehoord

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 11 januari 2001 @ 01:05:06 #30
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_640625
<knip>
Koos heb ik ervaren als een simpele lieve man. En hij blijkt toch wel te zijn zoals hij is overgekomen.
<knip>

<knip>
ROBIN:BEKENDE NEDERLANDER OF...POLITIE-AGENT

Degene die al die tijd echt zichzelf is geweest,is volgens mij Robin.
<knip>

Wat is dit eigenlijk een onzin. Wie is nu degene die werkelijk zichzelf is geweest, Robin of Koos.

Ik wordt hier eigenlijk een beetje schijtziek van. Ik denk dat ze allemaal wel zoveel mogelijk zichzelf zijn geweest. Echt alles laten ze toch niet zien. En dat is maar goed ook.

Verder vind ik dat Mona wel heel erg zichzelf (de vorige groep BBers) ophemeld. Alleen mensen uit die groep zijn beroemd en de mensen uit deze groep niet. Ook onzin. De mensen uit deze groep zijn ook beroemd. Geen twijfel aan. Het is helemaal niet gezegd dat er bij deze groep geen mensen zitten die een zelfde fantastische carriëre er aan over houden zoals als Mona die nu heeft.

Ik vind dat Mona vooral alleen maar negatief is en ik denk dat dat meer te maken heeft met haar relatie met BB dan met een opjectieve weergave.

  donderdag 11 januari 2001 @ 01:07:42 #31
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_640629
Ben het met je eens Marky !
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 11 januari 2001 @ 19:46:57 #32
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_643000
Dank je Harry.

Ik begin me een beetje te ergere zoals Weekend over BB schrijft. Ik heb echt het idee dat dat blad een persoonlijke oorlog tegen Hummie aan het uitvechten is en daarbij gebruiken ze Mona. Alleen jammer dat Mona dat zelf nog niet in de gaten heeft.

Ook de verheerlijking van de vorige groep mensen vind ik zwaar overdreven. Alleen Ruud, Mona, Sabine zie of hoor je nog wel eens wat van. Met daarbij de kanttekening dat Mona haar recente optredens te danken heeft aan BB2 en omdat ze over BB2 mag schrijven in de weekend. Was dit niet gekomen
hadden we ook van haar weinig meer gehoord.

  vrijdag 12 januari 2001 @ 17:34:57 #33
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_647062
Sorry Tante Bep,

Kon de hoeveelheid info. weer eens niet doceren... .

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_647115
Go Harry, Go!
  vrijdag 12 januari 2001 @ 18:08:37 #35
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_647177
<knip>
Tenslotte nog een boekentip van redactielid Martin. "Brieven aan Olga". Martin schreef in het begin van de fanpage het introductie verhaal waarin hij jou vergeleek met Vaclav Havel, beiden schreven jullie in gevangenschap, en beiden werd jullie het schrijven onmogelijk gemaakt. Havel mocht echter wel brieven schrijven, en die zijn bijeen gebracht in een boek.


Antwoord: De vergelijking met een dermate groots man, is een vergelijk waar ik moeite mee heb, maar ik neem aan dat het goed bedoeld is. Zodra ik er tijd voor heb, ga ik aan mijn boek beginnen.
<knip>

Applaus voor Koos. Hij ziet gelukkig in dat dit onzin is.

ps: Harry ik haat koos zeker niet. Maar hij is voor mij nu niet meteen de persoon die BB heeft gemaakt dit jaar.

  vrijdag 12 januari 2001 @ 18:12:57 #36
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_647193
Marky,

Ik was indertijd voor Robin

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 12 januari 2001 @ 23:16:36 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_648161
<knip>
Vanaf nu bevind je je dus niet meer op een jongerensite, maar op FOK! - de onlinecommunity van Nederland.
<knip>

Maar mag ik me nog wel jong voelen

pi_653173
quote:
Op 14 januari 2001 20:42 schreef Harry het volgende:
Stomme dingen [14/1/2001 | Aasje | nieuw!]

Ik heb vandaag weer wat stomme dingen gezien. Desiree heeft een anti-site en een anti-club en rararara itzme heeft de anticlub opgericht..
Maar goed laten we toch maar proberen om dat gezeik te negeren want het is gewoon heel kinderachtig om een anti-site over iemand te beginnen..
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij was itzme ook bij het chatten met Desiree en vroeg hij steeds waarom ze in het huis steeds zat te roddelen.

BB Fanclub-Desiree / clubs.hetnet


Weinig nieuws over BB vandaag, Harry?
  zondag 14 januari 2001 @ 21:11:02 #39
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_653222
Had je'm door ?
Ja, je hebt gelijk !
Kon weinig vinden op de verschillende sites.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 14 januari 2001 @ 22:10:57 #40
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_653378
In 1 van de berichten berichten van Robin zegt hij, dat hij Bianca en Koos bij moet houden.
quote:
Als er leuke dingen op me afkomen dan pak ik ze aan (en het moet natuurlijk ook wat opleveren want ik heb nog een flinke achterstand op Bianca en Koos).

Kwa interviews, aanbiedingen of financiele vergoedingen ?

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 14-01-2001 22:16]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_653415
quote:
Op 14 januari 2001 22:10 schreef Harry het volgende:
In 1 van de berichten berichten van Robin zegt hij, dat hij Bianca en Koos bij moet houden.

Kwa interviews, aanbiedingen of financiele vergoedingen ?


Volgens mij bedoelt hij financiele vergoedingen. Ik denk niet dat hij echt voor het geld ging, maar uiteindelijk had hij toch (mede door de opmerkingen van de andere bewoners) wel verwacht te winnen. Dat heeft hij misschien niet echt toe gegeven, maar je zag het gewoon aan hem. En eigenlijk snap ik nog steeds niet hoe hij niet heeft gewonnen. Ikzelf had Koos als favoriete bewoner (van de laatste 3 althans), maar ik had eigenlijk toch wel verwacht dat het Robin zou worden. Mensen hebben het steeds over Koos, maar als het er op aan komt, is Robin volgens mij nog het meest genaaid door Veronica, en dat weet hij zelf ook dondersgoed.
  zondag 14 januari 2001 @ 22:31:54 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_653431
Hij bedoelt daar denk ik mee dat Bianca de 250.000 gulden heeft gewonnen en Koos de 50.000 gulden heeft gehad.

effe off topic
Harry ik heb nog een leuk idee.

Als we nu is een topicje openen of als mooie afsluiter van het "BB in de madia topic" met daarin 10 vragen die we aan de BBers willen stellen en die doormailen naar alle bewoners en kijken of ze willen antwoorden. De vragen moeten dan worden verzonnen door de bezoekers van het forum.

Lijkt het je wat?

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 14-01-2001 22:35]

pi_653437
quote:
Op 14 januari 2001 20:56 schreef Lamon het volgende:
Weinig nieuws over BB vandaag, Harry?
Lach me rot. Leuk dat ze altijd denken dat itsme een jongen is,ze verwachten natuurlijk never dat een vrouw zo kinderachtig is
  zondag 14 januari 2001 @ 22:42:53 #44
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_653459
quote:
Op 14 januari 2001 22:31 schreef marky het volgende:

Harry ik heb nog een leuk idee.

Als we nu is een topicje openen of als mooie afsluiter van het "BB in de madia topic" met daarin 10 vragen die we aan de BBers willen stellen en die doormailen naar alle bewoners en kijken of ze willen antwoorden. De vragen moeten dan worden verzonnen door de bezoekers van het forum.

Lijkt het je wat?


Aan jou de eer Marky !

Bedoel je het topic 'hier' openen, vragen maken, die opsturen, en de antwoorden naar de link van bovenstaand topic posten ?

Succes ermee !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 14 januari 2001 @ 22:52:13 #45
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_653476
quote:
Op 14 januari 2001 22:42 schreef Harry het volgende:
Aan jou de eer Marky !

Bedoel je het topic 'hier' openen, vragen maken, die opsturen, en de antwoorden naar de link van bovenstaand topic posten ?

Succes ermee !!


Hier de vragen laten bedenken door de posters en daar een selectie van bijvoorbeeld 10 vragen doormailen naar de exbewooners.

Ik vraag het aan jou omdat jij al redelijk contact hebt onderhouden met Koos. Ik wil zeker wel het doormailen voor mijn rekening nemen. Het is gelijk leuk om te zien wie van die lui spontaan genoeg is om ze te beantwoorden. Kijken of we om die manager heen kunnen

  zondag 14 januari 2001 @ 22:57:57 #46
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_653495
quote:
Op 14 januari 2001 22:52 schreef marky het volgende:
Hier de vragen laten bedenken door de posters en daar een selectie van bijvoorbeeld 10 vragen doormailen naar de exbewooners.
Het is jouw idee Marky !
Maak jij de topic aan, met aanvullende info. over dit topic in de eerste post ?

Enige vragen uit de BB-quiz van Fannetje zijn ook leuk om te gebruiken...

Leuk !

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 14-01-2001 23:00]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_653652
quote:
Op 14 januari 2001 22:34 schreef itsme het volgende:
Lach me rot. Leuk dat ze altijd denken dat itsme een jongen is,ze verwachten natuurlijk never dat een vrouw zo kinderachtig is
Het wordt alleen maar grappiger, Itsme! Het is mijn schuld dat ze denken dat jij een man bent! Ik heb onder de naam 'morressey' met jou een discussie over Desiree gehouden op dat forum, en ik dacht eerlijk gezegd dat 'itzemie' jouw naam had geleend (met een kleine wijziging). Blijkt dus nu dat je het zelf was! 't Moet niet veel gekker worden!
pi_667559
haha ik lig in een deuk hier. Maar nu moet ik weer naar die site, want ik ben namelijk een erg nieuwsgierig vrouwmens.
(vrouwmens hier klopt iets niet, vrouwspersoon )
  vrijdag 19 januari 2001 @ 14:11:56 #49
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_670572
ff omhoog i.v.m. alle nieuwtjes in het 'BB in de media' - topic.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_670617
quote:
Op 19 januari 2001 14:09 schreef Harry het volgende:
Bianca :" De "catwalk" zakte bijna in elkaar, maar vrees niet, we leven nog steeds."
Demmmm woman..

Jammer..

O+. Ripley. O+.
  vrijdag 19 januari 2001 @ 21:26:05 #51
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_672116
Jeetje gaat Bart nu weer Karten met Georgie ,Ferdi en een vriend van Georgie????
Bart jongen ,blijf jij toch lekker bij je eigen "lichting" bewoners,het lijkt wel een overloper Die man jaagt nog en keer iedereen tegen zich in het harnas,als ie nou een team had gemaakt met 2 bewoners van vorig jaar en 2 van dit jaar,dat was pas echt leuk geweest!

[Dit bericht is gewijzigd door FarahDibah op 19-01-2001 21:28]

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 20 januari 2001 @ 11:38:47 #52
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_672985
Wat een wereldster is die Darius aan het worden. Niet te geloven wat een paar weken BB allemal niet voor je kan doen
  zondag 21 januari 2001 @ 03:01:10 #53
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_674492
Kim zegt dat ze a.s. maandag op t.v. komt in het programma 'Hoe is het met...'.

Ik heb in de t.v.-gids gezocht, maar kan het betreffende programma niet vinden.
Wie weet meer ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_674604
quote:
Op 21 januari 2001 03:01 schreef Harry het volgende:
Kim zegt dat ze a.s. maandag op t.v. komt in het programma 'Hoe is het met...'.

Ik heb in de t.v.-gids gezocht, maar kan het betreffende programma niet vinden.
Wie weet meer ?


Lijkt me toch niet zo moeilijk, Harry:

http://www.fokforum.nl/showtopic/30508

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 21 januari 2001 @ 13:44:42 #55
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_674768
Oops, dit had ik in de gids al aangekruist en er zodoende overheen gelezen.
't Was ook laat de afgelopen nacht... .
Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 14:18:57 #56
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_681885
N.a.v. de laatste nieuwtjes ff omhoog...
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_681911
quote:
Op 23 januari 2001 14:17 schreef Harry het volgende:
Hier zijn we dan weer. Met wat informatie c.q. wel en wee van Desiree.
*knip*
Ook zijn er plannen om een cd. te maken.
*knip*
Ook zal ze gaan meewerken aan de Karaoketour van Johan Vlemmix m.b.t. het
Wilhelmus in
de houseversie.
Desiree gaat een houseversie zingen van het Wilhelmus???

Waar kan ik me inschrijven voor de anti-Dezeuree club?????

O+. Ripley. O+.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2001 @ 14:58:50 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_682073
Waarom heeft Darius het toch steeds over Perzië? Het land bestaat bij mijn weten al enige honderden jaren niet meer.
Zou hij soms bang zijn dat zijn afkomst uit Iran zijn (Amerikaanse) 'carriëre' geen goed zal doen?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 23 januari 2001 @ 15:35:11 #59
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_682221
quote:
Op 23 januari 2001 14:58 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom heeft Darius het toch steeds over Perzië? Het land bestaat bij mijn weten al enige honderden jaren niet meer.
Zou hij soms bang zijn dat zijn afkomst uit Iran zijn (Amerikaanse) 'carriëre' geen goed zal doen?
Iran heette vroeger Perzië. Je mag aannemen dat een Perzische organisatie in de VS dat ook weet.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_682292
pfffew...Dees gaat een CD maken, Koos en Kim een boek schrijven....Wat een aanwinsten voor deze maatschappij..
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 23 januari 2001 @ 16:10:01 #61
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_682445
Ik snap niet waarom die Dees zo populair is.
Het is allemaal wel hoofdzakelijk lokaal.
En waarom gaat Desiree zingen. Dat kan ze toch helemaal niet.

En Bianca mocht mee met John mee naar parijs...arme John.

Het zijn allemaal maar zgn. drukke mensen.

  Trouwste user 2022 dinsdag 23 januari 2001 @ 22:06:14 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_683491
Ik zit naar Ivo Niehiel te kijken.
Ik vraag me af is MIRANDA soms getrouwd met Rene Froger ?
Twee druppels water.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 23 januari 2001 @ 22:10:15 #63
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_683497
quote:
Op 23 januari 2001 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ik zit naar Ivo Niehiel te kijken.
Ik vraag me af is MIRANDA soms getrouwd met Rene Froger ?
Twee druppels water.


Wat ik me herinner uit de roddelbladen heet zin vrouw Natasja. En misschien hun glimlach?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 24 januari 2001 @ 09:16:14 #64
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_684215
quote:
Op 19 januari 2001 21:26 schreef FarahDibah het volgende:
Jeetje gaat Bart nu weer Karten met Georgie ,Ferdi en een vriend van Georgie????
Bart jongen ,blijf jij toch lekker bij je eigen "lichting" bewoners,het lijkt wel een overloper Die man jaagt nog en keer iedereen tegen zich in het harnas,als ie nou een team had gemaakt met 2 bewoners van vorig jaar en 2 van dit jaar,dat was pas echt leuk geweest!
Farah Dibah, meestal ben ik het met je eens, maar dit keer toch niet helemaal. Volgens mij hebben Ferdi en Georgie Bart gevraagd om mee te doen. ( ze hadden het zowieso al over zoiets toen Bart aan het survivallen was.) Dan gaat-ie toch niet zeggen van: ' maar dan moeten er ook anderen van bb1 meedoen'?

Even iets anders, maar ik las net dat stukje van de ouders van Dees. Nou die hebben nog meer kapsones als Dees zelf. Hoe durven ze Ruud de tweede winnaar van big brother 1 te noemen? Er is maar 1 winnaar en da's Bart. ( en terechter zou het niet kunnen zijn....)

http://www.expage.com/yvettek
  Moderator woensdag 24 januari 2001 @ 11:05:44 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_684617
quote:
Op 23 januari 2001 15:35 schreef Larissa het volgende:
Iran heette vroeger Perzië. Je mag aannemen dat een Perzische organisatie in de VS dat ook weet.
Wat weet jij veel Larissa. Ja natuurlijk heette Iran vroeger Perzië, dat schreef Cynix al! Het gaat erom waarom Darius zijn land van herkomst met de oude naam aanduidt.

Ik denk dat dit inderdaad te maken heeft met een of andere vage commerciële gedachtenkronkel in het hoofd van die megalomane gek. Net zoals hij zo zat te freaken als mensen hem Ali noemden (kom op zeg, Ali's staan achterop de vuilniswagen, daar wil de ZANGER Darius niet mee geassocieerd worden!), heeft hij nu bedacht dat Perzië veel exotischer, mysterieuzer en sappiger klinkt dan Iran.

Maar ja, mag je het Darius kwalijk nemen dat hij het zo hoog in zijn bol heeft? Ze hebben er bijna allemaal last van lijkt het wel, als je het Media-topic leest. Koos en Kim gaan een boek schrijven. Pardon??? Koos'z'n pennenvruchten waren weliswaar lief, maar ontbeerden elk niveau. Kleuterwerk. En juist daarom misschien 'lief', omdat een vent van bijna 50 die infantiliteiten met een trots gezicht voorlas. In die zin is het eigenlijk meer aandoenlijk.
Maar zo werkt het natuurlijk niet met een boek dat in de schappen ligt en verkocht moet worden. Ik had van Koos toch wat meer zelfspot ne relativering verwacht.

Dan Kim. Ik kan haast niet wachten op de psycho-analyse die Kimmiebimmie van het verblijf in het huis gaat maken! En dan maar hopen dat het verkoopt. Want, zoals Kim op haar website zelf ook constateert: "Je merkt toch dat het niet zo'n grote hype is dan vorig jaar." (sic)


Desiree en haar carnavalskraker tenslotte.. tja, dat Deesje zich in laat pakken door een aalgladde manager, en zich vrijwillig belachelijk gaat maken, is niet echt verwonderlijk.

Nee, dan heeft Bianca het nog het best bekeken, lekker met een Bekende Nederlander naar Parijs. John Jones. Is dit nou weer een staaltje valse bescheidenheid van Bi, of denkt ze écht dat John Jones van hun tweëen de Bekende Nederlander is?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_684696
Ik verbaas me elke keer weer over die verhaaltjes van Darius, volgens mij is het namelijk allemaal klinkklare onzin!! Dus om nou een discussie te gaan houden op de inhoud terwijl -volgens mij- al die verhalen verzonnen zijn lijkt me redelijk overbodig...
O+. Ripley. O+.
  woensdag 24 januari 2001 @ 11:32:39 #67
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_684816
quote:
Op 24 januari 2001 11:05 schreef Gert het volgende:
Wat weet jij veel Larissa. Ja natuurlijk heette Iran vroeger Perzië, dat schreef Cynix al!
Ik weet helemaal niet veel! Pfffrrtt. Ik schreef het voor anderen die het misschien net als ik ook een onduidelijke post vonden. Ik schrijf nergens dat ik denk dat Cynix dat niet weet. En wijs jij even voor me aan waar Cynix schrijft dat Perzië en Iran hetzelfde land zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 24-01-2001 11:42]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_685416
quote:
Op 23 januari 2001 14:58 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom heeft Darius het toch steeds over Perzië? Het land bestaat bij mijn weten al enige honderden jaren niet meer.
Zou hij soms bang zijn dat zijn afkomst uit Iran zijn (Amerikaanse) 'carriëre' geen goed zal doen?
  woensdag 24 januari 2001 @ 13:56:07 #69
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_685559
Was dat naar aanleiding van mijn vraag, Tinkerbell? Wat ik zie nog steeds niet staan WAAR hij zegt dat het om hetzelfde land gaat.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 24 januari 2001 @ 15:04:31 #70
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_685895
Goed lezen Larissa !
Het komt goed.... En anders maar niet.
  † In Memoriam † woensdag 24 januari 2001 @ 16:44:25 #71
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_686383
Nog even voor Larissa

Er was eens een wannabe zangertje, geboren in Iran. Hij wou wel graag bekend worden. Nee, sterker nog, een echte ster! Maar hij vond het niet zo verstandig om tegen iedereen te zeggen dat hij uit Iran kwam. Dat zou wel eens een beetje negatief kunnen uitpakken voor een mogelijke carriëre. Hij dacht: "Weet je wat, ik zeg gewoon dat ik uit Perzië kom".

Want Perzië, lieve lezertjes, dat is namelijk de vroegere benaming van Iran. Maar klinkt inderdaad wat vriendelijker.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 24 januari 2001 @ 16:44:30 #72
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_686384
quote:
Op 24 januari 2001 15:04 schreef Harry het volgende:
Goed lezen Larissa !
Wat viel er nou te lezen? Tinkerbell had alleen iets gequote. Verder stond er niets in.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 24-01-2001 16:45]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 24 januari 2001 @ 16:46:30 #73
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_686393
quote:
Op 24 januari 2001 16:44 schreef Cynix ® het volgende:
Nog even voor Larissa

Er was eens een wannabe zangertje, geboren in Iran. Hij wou wel graag bekend worden. Nee, sterker nog, een echte ster! Maar hij vond het niet zo verstandig om tegen iedereen te zeggen dat hij uit Iran kwam. Dat zou wel eens een beetje negatief kunnen uitpakken voor een mogelijke carriëre. Hij dacht: "Weet je wat, ik zeg gewoon dat ik uit Perzië kom".

Want Perzië, lieve lezertjes, dat is namelijk de vroegere benaming van Iran. Maar klinkt inderdaad wat vriendelijker.


Dat heb je mooi gezegd, Cynix! Dat Perzië is inderdaad wat verneukeratief.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  † In Memoriam † woensdag 24 januari 2001 @ 16:50:07 #74
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_686403
Harry schreef:
Op pagina 115 van de Veronicagids in de rubriek 'mailbox' staat een interview met Kim. Iets te omvangrijk om over te tikken...
Enkele quotes dan :
quote:
- Ze vindt Brad Pitt een mooie vent.
- Haar grootste gok is de SPH gaan doen.
- Ze had BB niet willen missen, en is er een stuk sterker uit gekomen.
- Ze is niet impulsief in het nemen van beslissingen.
- Ze zou Brad Pitt wel eens naakt willen zien.
- Enige misdaad ; het pikken van een snoepje bij de ETOS.
- Ze raakt opgewonden van een verrassing.
- Ze vindt zichzelf een spontane meid.
't Is niet persoonlijk Harry, maar als dít de interessantste uitspraken van Kim zijn, bespaar je dan alsjeblieft de moeite de rest over te tikken. mocht je dat al van plan zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 24-01-2001 16:52]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 24 januari 2001 @ 17:19:30 #75
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_686518
Dat was het inderdaad...
Nee, ik was al niet van plan om het over te tikken.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_686581
Tjonge jonge, wat een belangstelling toch voor een stelletje van die ábsolute nitwits!! Het is werkelijk niet te geloven!!
Begrijp me goed, ik volg het ook hoor en Harry, jongen, je doet goed werk! Echt!
Maar wat een minkukels die BB-lui. Niets maar dan ook niets hebben ze gepresteerd!
Béh!
(maar ik wil het wél graag weten )
There are no mistakes, only lessons te be learned
pi_686613
quote:
Op 24 januari 2001 17:40 schreef bella het volgende:
Tjonge jonge, wat een belangstelling toch voor een stelletje van die ábsolute nitwits!! Het is werkelijk niet te geloven!!
Begrijp me goed, ik volg het ook hoor en Harry, jongen, je doet goed werk! Echt!
Maar wat een minkukels die BB-lui. Niets maar dan ook niets hebben ze gepresteerd!
Béh!
(maar ik wil het wél graag weten )
Ben ik dan de enige die vindt dat zoveel dagen in het BB-huis zitten, met al die camera's, wel een prestatie is? Niet dat die mensen adoratie verdienen, maar als idioten als Leontine Ruyters, Katja Schuurman en John de Mol Jr. zoveel aandacht krijgen, verdienen de BB-mensen dat toch ook wel?
pi_686670
Vannacht zag ik het opeens: Dees heeft alle potentie om de nieuwe Bonny stClair te worden!!!!!!
Die depressieve uitdrukking op haar gezicht, dat permanente lijden...Die hangende ogen en mondhoeken...dat geblondeerde haar.....ooow god! The which is back!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 24-01-2001 18:19]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_686675
quote:
Op 24 januari 2001 17:53 schreef Lamon het volgende:
Ben ik dan de enige die vindt dat zoveel dagen in het BB-huis zitten, met al die camera's, wel een prestatie is?
Ik vind dat absoluut geen prestatie, ik vind dat meer zonde van je tijd. Maar goed, ik vind het wel leuk om naar ze te kijken hoor!!
O+. Ripley. O+.
pi_686677
quote:
Op 24 januari 2001 18:17 schreef fashionably_late het volgende:
Vannacht zag ik het opeens: Desire heeft alle potentie om de nieuwe Bonny stClair te worden!!!!!!
Die depressieve uitdrukking op haar gezicht, dat permanente lijden...Die hangende ogen en mondhoeken...dat geblondeerde haar.....ooow god! The which is back!!!!!
Moet ze wel meer alcohol gaan drinken...
pi_686925
quote:
Op 24 januari 2001 17:53 schreef Lamon het volgende:
Ben ik dan de enige die vindt dat zoveel dagen in het BB-huis zitten, met al die camera's, wel een prestatie is? Niet dat die mensen adoratie verdienen, maar als idioten als Leontine Ruyters, Katja Schuurman en John de Mol Jr. zoveel aandacht krijgen, verdienen de BB-mensen dat toch ook wel?
Jamaar, 2 wrongs maken toch niet 1 right? Ik bedoel, die mensen die jij noemt, die zijn (bijna) net zo erg. 'Bijna' want dat je op een gegeven moment in een film/soap of whatever wilt spelen omdat je vindt (terecht of niet) dat je een of ander talent bezit en je wilt dat graag aan de wereld laten zien, nou ja, soit.
Maar die braakballen in zo'n huis, van wat voor soort talent kunnen die nou beschuldigd worden?
Ik kan niets bedenken! Hoe wanhopig moet je zijn om je vrijwillig 100 dagen te laten opsluiten en begluren?
Ach, de vraag stellen is hem beantwoorden:
Zo wanhopig als Desiree
There are no mistakes, only lessons te be learned
pi_687332
Ik denk dat het noemen van Perzië i.p.v. Iran meer uit politieke overweging is.
De familie van Darius zal ongetwijfeld van de maatschappelijke klasse zijn die de toenmalige Sjah en zijn vrouw Farah Dibah steunden. Teheran was toen nog een wereldstad en vrij liberaal. Het exacte jaar weet ik zo snel niet, maar door de enorme tegenstellingen tussen rijk, (de volgelingen van de Sjah) en arm, (de massa die al snel achter de plannen van de Ayatolla's gingen staan)werd de sjah en zijn familie verdreven.
In korte tijd veranderde Perzië van een semi-westerse handelspartner in door 'verlicht despotisme' van Ayatolla Khomeiny in een fundamentalistisch islamitisch land. Waar de Sharia(islamitische wetgeving,vaak wreed zoals handen afhakken bij diefstal en stenigen van b.v. een overspelige (trouwens altijd de vrouw?).

Zo gek is het dus niet dat Darius consequent Perzië zegt. Zijn (politieke)filosofie zal zeker geen steun aan het huidige Iran zijn.
Velen vluchten, ook vandaag nog,hierheen.
Darius was er al, dus wat is het probleem?

Hetzelfde vind je bij de mensen uit Zaïre die nu Plots weer Congolees heten. Of Molukkers, of wie nog meer niet allemaal.

Is wel een goeie vraag aan Darius.
Waarom Perzië en geen Iran.

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 25-01-2001 01:53]

pi_687600
Coos, ik denk dat je al antwoord hebt gegeven
op je eigen vraag.
Spijker op de kop! Die rijke media magnaat waar Darius zendtijd krijgt, zal nix met het Iran zoals het nu is, te maken willen hebben.
"Perzie: Dát waren nog es tijden!!!"
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_687665
quote:
Op 24 januari 2001 18:17 schreef fashionably_late het volgende:
Vannacht zag ik het opeens: Dees heeft alle potentie om de nieuwe Bonny stClair te worden!!!!!!
Die depressieve uitdrukking op haar gezicht, dat permanente lijden...Die hangende ogen en mondhoeken...dat geblondeerde haar.....ooow god! The which is back!!!!!
Vannacht ? F.L Gaat het wel een beetje met je? Heb je haar gezien of is het al zo ver dat je van haar droomt?

p.s iemand vroeg de url van de anti Dezeuree club, nou dan mag ik het toch wel geven he?
Http://fan.clubs.nl/bb2

  donderdag 25 januari 2001 @ 00:50:10 #85
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_687914
Een mooie uiteenzetting Coos !

Ik denk dat je het een en ander in een juist perspektief beschrijft.
Bagdad was een wereldstad, maar was (en is) het niet de hoofdstad van Irak ?
Je bedoelde vast Teheran. Toch ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_688072
Harry, nu ik het lees denk ik sjééésss wat een oen.
Het moet inderdaad Teheran zijn. In een ander topic is mijn (aangestaste) korte termijn geheugen al ter sprake gekomen dus bij deze bedankt Harry voor je alertheid.
Je was de enige!!!
  donderdag 25 januari 2001 @ 20:22:12 #87
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_691222
<knip>
Wel een reactie aan ene Esther die mij zag bij Super de Boer in Heerhugowaard. Volgende keer mij gewoon aanspreken en geen rooie kop krijgen. Ik vreet je niet op. Doen hoor.

Groeten,
Koos
<knip>

Koos vind de aandacht van de vrouwtjes wel fijn...ouwe snoepert

pi_691309
quote:
Op 24 januari 2001 23:14 schreef itsme het volgende:
Vannacht ? F.L Gaat het wel een beetje met je? Heb je haar gezien of is het al zo ver dat je van haar droomt?
Zo ver is het al met me....dat moet jij toch herkennen Itsme?
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_691593
Praat me er niet van!!!
Nachtmerries kreeg ik van dat mens.
Maar nu gaat het wel weer met me gelukkig.
Poeh
  vrijdag 26 januari 2001 @ 07:39:41 #90
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_692409
quote:
Op 24 januari 2001 22:01 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat het noemen van Perzië i.p.v. Iran meer uit politieke overweging is.
De familie van Darius zal ongetwijfeld van de maatschappelijke klasse zijn die de toenmalige Sjah en zijn vrouw Farah Dibah steunden. Teheran was toen nog een wereldstad en vrij liberaal. Het exacte jaar weet ik zo snel niet, maar door de enorme tegenstellingen tussen rijk, (de volgelingen van de Sjah) en arm, (de massa die al snel achter de plannen van de Ayatolla's gingen staan)werd de sjah en zijn familie verdreven.
Zo gek is het dus niet dat Darius consequent Perzië zegt. Zijn (politieke)filosofie zal zeker geen steun aan het huidige Iran zijn.
Velen vluchten, ook vandaag nog,hierheen.
Darius was er al, dus wat is het probleem?
Maar heette het land in de tijd van de Sjah ook al niet Iran?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  donderdag 1 februari 2001 @ 11:34:33 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_710298
<knip>
Komend weekend Ferdi en Georgie bij Westpop.
Een (shit)TV programma van TV West.
Zij zullen nader aan de tand gevoeld worden over hun belevenissen in en na BB.
Vervolgens geven zij hun kijk op "de TV West top 40".
<knip>

Dat is toch met die kale van grouppo sportivo.

Ik vind dat altijd wel een leuk programma.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')