abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 januari 2001 @ 12:05:37 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_614116
Ben ik nog te redden???

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  Admin woensdag 3 januari 2001 @ 12:08:54 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_614126
Vast wel, zolang je niet in iedere zin een (foutieve) Engelse zin of Engels woord schreeuw zou ik de moed nog niet opgeven...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_614140
Als je het maar niet op straat doet, voor je het weet vergeet iedereen zijn principes over zinloos geweld...
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 januari 2001 @ 12:19:28 #4
862 Arcee
Look closer
pi_614161
Gefeliciteerd, lieverd. Dit is echt de meest mooie kans, schat. Dit vind ik een ontzettend mooi einde. Joh, ontzettend gaaf. Ik had 't ook gedaan, honeybun.

Hahahaha. Yeah, right. Hahahaha. 250 duizend gulden, ouwe gek. Hahahaha. Tuurlijk had ik 't niet gedaan, sufkop. Hahahaha. 50 duizend gulden, je hebt je om laten kopen. Hahahaha. Ik ben de vuile trut in 't huis en niemand anders. Hahahaha. I rule. Hahahaha.

pi_614385
Arcee!!!! Doe rustig aan jong!!! Je laat je echt teveel meeslepen..... Zal ik het riagg dan maar voor je bellen??? Ik begin me grote zorgen om je te maken...
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 3 januari 2001 @ 13:56:19 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_614495
Arcee, honeybun!!! Goes it well helemaal good wiz joe?
HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (DEM!!!)

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 3 januari 2001 @ 14:00:39 #7
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_614518
kan je hem niet in mp3 hier bij zetten


Marcel

Back On track<P>
pi_614719
*Bep herkent het geluid, de hysterie, de waanzin van een medepatient en terwijl Justmetjuh op de uitkijk staat weet ze even te ontsnappen aan het toezicht van dokter Ali en consorten, ze pakt V bij de hand en neemt 'm mee naar 't Rehab.

Kom maar hoor, het komt allemaal goed....

pi_615713
Verbal, jongen..ik heb je echt heel hoog zitten, maar dit is heel erg: Valiumpje dan maar? Het komt wel goed, honeybun..geef jezelf de kans, ik sta voor je klaar, emoties zijn goed, laat het er maar uitkomen, we zijn er voor je hoor we wijn er voor je!!! GENIET ERVAAAAAANNNN!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_615792
Hai Catootje, een valiumpje was helaas niet meer afdoende, dit vroeg om langdurige begeleiding. Verbal verblijft dus momenteel in Rehab, de eerste week mag hij geen bezoek, als dat goed gaat, m.a.w. dermate is verdoofd door medicatie dat hij niet meer beinvloedbaar is voor signalen van "buiten" mag hij na die week bezocht worden 's middags van 13:30 u. tot 14:30 u.
pi_615811
quote:
Op 03 januari 2001 17:10 schreef Tante Bep het volgende:
Hai Catootje, een valiumpje was helaas niet meer afdoende, dit vroeg om langdurige begeleiding. Verbal verblijft dus momenteel in Rehab, de eerste week mag hij geen bezoek, als dat goed gaat, m.a.w. dermate is verdoofd door medicatie dat hij niet meer beinvloedbaar is voor signalen van "buiten" mag hij na die week bezocht worden 's middags van 13:30 u. tot 14:30 u.
hahahaha ..Kun je mij dan alvast boeken voor een bezoekkie? Zal ik het effe uittesten: neem ik Cindy mee, want das helend voor gekken, omgang met dieren!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_615945
quote:
Op 03 januari 2001 12:05 schreef Verbal het volgende:
Ben ik nog te redden???

V.


Gevalletje REHAB! Wij staan klaar voor Ali Salami en ik
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_615983
Catootje je afspraak staat genoteerd, 11 jan. 13:30u., laat Cindy maar in d'r hokje/weitje als je het niet erg vind, ik weet niet wat voor associaties ze oproept bij de patienten.

RBtje je mot je patientenbestand ff checken staat Verbal sinds vanmiddag bij, Justme en ik nemen 'm wel mee naar 't spreekuur.

  woensdag 3 januari 2001 @ 17:55:08 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_616004
DEM!!! Cindy!!! JAJAJAJAJA

HAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA YESS

DO It, HONEYBUN!!!!

HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAA

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 3 januari 2001 @ 19:34:49 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_616429
Hahaha, ja, die fucking Goat was rap naar de schroot

Hahahaha Koos, screwed met 50.000 gran

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 3 januari 2001 @ 19:40:15 #16
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_616467
quote:
Op 03 januari 2001 17:55 schreef Verbal het volgende:
DEM!!! Cindy!!! JAJAJAJAJA

HAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA YESS

DO It, HONEYBUN!!!!

HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAA

V.




Kvinnut zóóóóóóóóóóóóó zielig voor Verballeke.............

Heeft iemand info over die REHAB kliniek??? Zijn die doktoren wel kundig genoeg en hebben ze, da's wel belangrijk, oordoppies in????

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_617148
quote:
Op 03 januari 2001 12:05 schreef Verbal het volgende:
Ben ik nog te redden???

V.


Kreun eens?
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_617418
* Tinkerbell heeft het te doen met Verbal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')