abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 januari 2001 @ 12:40:47 #1
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_610268
Hij was zonder meer de meest controversiële 'bewoner' van BB2000. Zijn 'blijven-zitten-actie' maakte flink wat los. Ik kon de actie persoonlijk wel waarderen.

Hij is zo verstandig geweest om niet wekelijks op de tribune te gaan zitten bij de donderdaguitzending, in tegenstelling tot losers als Furdy en Dees die blijkbaar zo lang mogelijk op tv wilden blijven komen. Ook lees ik weinig meer over hem.

Weet iemand hoe het met hem is?

pi_610416
Ik ben blij dat we niks meer van hem horen, jij waardeerde zijn actie?
Hij vergeleek zichzelf oa met Martin Luther King, Gandhi en John Lennon, met zijn zielige egoistische actie, hij pretendeerde ermee iets bij te dragen aan de wereldvrede, terwijl hij alleen maar als een klein kind niet mee eens was dat je als latere bewoner (inderdaad) geen enkele kans hebt om te winnen, dit alles op basis van regels die hij van te voren kende.

Hij is arrogant, schijnheilig, dom en triest. Het enige wat hij had was het luxeprobleem niet 250.000 te winnen om mee terug te nemen naar zijn reeds gespreide bedje, en dan het gore lef hebben om net te doen of je opkomt voor mensen die honger hebben en zich af vragen of ze de volgende dag wel halen? Belachelijk! Als hij nou gezegd had "ik doe dit om BB2 spannender te maken, en jullie lekker te pesten" prima, dan had hij mijn zegen gehad.

Maar van dit soort domme mensen verlies ik mijn vertrouwen in de mensheid, en zie ik Nederland verder afdalen in de media-goot.

De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
  dinsdag 2 januari 2001 @ 13:39:27 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_610478
quote:
Op 02 januari 2001 12:40 schreef Rocket Ride het volgende:
Hij was zonder meer de meest controversiële 'bewoner' van BB2000. Zijn 'blijven-zitten-actie' maakte flink wat los. Ik kon de actie persoonlijk wel waarderen.

Hij is zo verstandig geweest om niet wekelijks op de tribune te gaan zitten bij de donderdaguitzending, in tegenstelling tot losers als Furdy en Dees die blijkbaar zo lang mogelijk op tv wilden blijven komen. Ook lees ik weinig meer over hem.

Weet iemand hoe het met hem is?


Ed was bij de slotuitzending en heeft ook aan de donderdagavond uitzending meegewerkt

Dat de laatste vertrokken bewoners steeds op de tribune zaten was min of meer een verplichting. Ferdy en Dees moesten daar wel zitten voor de mooie emoframes zoals bij de Fahrid over de schutting aktie. Ze worden daarvoor gewoon gebruikt. En ach laat ze lekker. Zolang ze er geen mens kwaad mee doen.

Ed heeft dacht ik toch ook flink wat interviews gegeven. Dus is ook niet helemaal uit de media geweest.

pi_610640
En was na zijn vertrek o.a. in de live uitzending te zien uit Georgie's kroeg Spetters en was op de benefiet, met het beruchte tennisballetje wat hij Robin toewierp. Daar zou ik nog wel eens van willen horen wat hij daar zelf over te zeggen heeft, over dat briefje.
  Moderator dinsdag 2 januari 2001 @ 15:24:22 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_610902
Oh er komt heus nog wel een "reünie" op tv hoor, ergens in februari.

Dan horen we precies hoe het met iedereen gaat. Wel snel zijn met die uitzending, want als het te lang duurt dan interesseren die bewoners me helemaal geen ene hol meer. Ik hoop dat ze allemaal flink cashen met het openen van discotheken en dergelijke.

Kim en Georgie hebben in ieder geval SEX GEHAD, BESTE MENSEN. Op de vraag van de symphatieke Robert Jensen aan Georgie of er al geneukt was, zei Georgie: " Wat denk je zelf?"
(G. was samen met Kim in de uitzending, ze zitten in O'rijk en werden om 8:00 uit bed gebeld. )

Lekke belangrijk, inderdaad.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')