abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 januari 2001 @ 02:18:55 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_609295
Van mijn Bus site:
---
Is Koen de eindzege ontstolen ??

Telefoonnummers voor Koen onbereikbaar

Gisteren meldde we hier al dat het vreemd was dat Hans zoveel meer stemmen heeft gekregen dan Koen Steegmans uit Maaseik. De hele finale krijgt echter een rare bijsmaak door de berichten over niet werkende telefoonverbindingen in België

Drie uur lang, gedurende de hele live-show, probeerden mensen te stemmen via de Belgische 0900-nummers, maar dat was onmogelijk. Een vriendelijke vrouwenstem liet horen dat de nummers buiten dienst waren of je kreeg gewoonweg een bezettoon. Op het bus forum van SBS wordt geklaagd door mensen die hun stem niet in België konden uitbrengen. Ook op de site van VT4 staan berichten over deze merkwaardige gang van zaken. Volgens verschillende klagers waren de nummers al buiten dienst op 27 december toen de finale nog niet eens begonnen was.

Ook vanuit Belgisch Limburg kon er niet gebeld worden voor de twee overgebleven kandidaten. Dat konden Belgische journalisten drie uur lang proefondervindelijk vaststellen en bovendien wordt het bevestigd door fans van Koen. "We hebben het de hele avond geprobeerd met drie verschillende telefoons," zegt iemand van de brandweer in Maaseik, waar Koen als vrijwilliger werkt. "Er was geen doorkomen aan."

Te weinig lijnen gehuurd door VT4

Roland Rentmeesters van VT4 zegt dat er genoeg lijnen voor de stemming waren gereserveerd door de omroep "Er is erg druk gebeld, mede door die Ferrari als hoofdprijs. Volgens onze bronnen zijn de 0900 nummers gisterenmiddag al plat gegaan door de nieuwjaarsdrukte, en het gewone telefoonnetwerk zal ook wel overbelast geraakt zijn doordat iedereen mekaar het beste wilde wensen. In ieder geval hadden wij ons voorbereid op druk belverkeer."
Niet goed genoeg blijkbaar want bij de kioskdienst van Belgacom hebben ze een vermoeden waarom de Vlamingen niet konden bellen naar de 0900-lijnen van De Bus. "Er zijn ons vannacht helemaal geen storingen gemeld. Dus vermoed ik dat VT4 gewoon veel minder lijnen heeft afgehuurd dan SBS6 voor de finale," zegt een dame. "En als je minder lijnen hebt, raken ze sneller overbelast." En dus kon Koen niet winnen...

Maar ook vanuit Nederland haperde volgens verschillende mensen de telefoonnummers voor Koen. Een bezoeker van deze site mailde:

Hallo Mediahits,
Hierbij wil ik even iets opmerkelijks doorgeven,
Ik heb gisterenavond op Koen proberen te stemmen maar kreeg steeds ingesprek, na vaker te hebben geprobeerd ging het nog steeds niet,
Tot mijn verbazing bleken veel van mijn vrienden hetzelfde te hebben gehad. Ik ben ervan overtuigd dat koen veel meer stemmen had gehad als dit niet was gebeurd, Ik ben benieuwd of meer mensen dit hebben gehad
Verder de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Groeten Marcel Adriaanse

Met het kleine verschil in stemmen tussen Hans en Koen, is bovengenoemde gang van zaken natuurlijk funest voor de Belg. Op deze manier is hem 600.000 gulden ontstolen, en heeft De Bus 2 een winnaar gekregen die misschien niet eens de echte winnaar zou zijn geweest. Koen kan het beste gaan klagen bij VT4 die te krenterig waren om genoeg bellijnen in te huren. De Bus hing toch al als een loden last om de schouders van VT4, die kennelijk dachten deze reality soap snel ''even'' te moeten afraffelen.

R@b
http://debus.mediahits.nl
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_609380
BWAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

Neen, Koen! (Add Vlaamsch accent hier) Dat was allemaal onder het mom van dienen spel dat die telefoon aldaar niet goed heeft gefunctioneerd.

In het echten leven zou dienen telefoon wel normaal dienst gedaan hebben.

Daaahaaaaaaaaag Koen!

  dinsdag 2 januari 2001 @ 22:47:04 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_612548
VT4 IS DE GROTE SMEERLAP IN DE BUS
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_617159
Het schijnt nogal wat mensen te ontgaan dat, door het wegvallen van Sandra en vooral Zoë, Hans een hoop extra stemmen heeft gekregen van de Koen-haters. M.i. de terechte winnaar dus

[Dit bericht is gewijzigd door queezel op 03-01-2001 22:19]

Knowing everything is a gift, not a burden
  woensdag 3 januari 2001 @ 22:45:10 #5
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_617248
quote:
Op 03 januari 2001 22:07 schreef queezel het volgende:
Het schijnt nogal wat mensen te ontgaan dat, door het wegvallen van Sandra en vooral Zoë, Hans een hoop extra stemmen heeft gekregen van de Koen-haters. M.i. de terechte winnaar dus
Nou, mij is dat niet ontgaan hoor!
quote:
Op 02 januari 2001 14:21 schreef Larissa het volgende:
Volgens mij heeft Hans gewonnen omdat de fans van de ex-passagiers voor het merendeel zowel niet op Koen als niet op Zowie heeft gestemd. Blijft de keuze tussen Sandra en Hans. Van die 2 heeft Hans duidelijk laten zien sterker in zijn schoenen te staan dan Sandra.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_617266
Dan ben je een van de weinigen denk ik.
Toch goed opgelet van je!
Aardige gozer trouwens, die Hans...(echt waar!)

[Dit bericht is gewijzigd door queezel op 03-01-2001 23:05]

Knowing everything is a gift, not a burden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')