abonnement Unibet Coolblue
pi_13307452
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 01:38 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wisla een stadion met 9500 plaatsen
dan kan je ook niet veel meer verwachten dan 500 kaarten voor de uitploeg.

Lijkt me te voldoen aan de richtlijnen voor het uit vak.


jij denkt dat het om de thuiswedstrijd gaat maar dat is dus niet zo. die polen krijgen in Nijmegen ook maar 500 kaarten, daar gaat het niet om. aangezien nec meer dan 500 supporters heeft kunnen ze niet allemaal mee, moet je niet zeggen dat je als supporter gewoon naar de wedstrijd moet gaan
pi_13307851
Nou even voor je duidelijkheid dan...

De supporters van Nec hebben aktie gevoerd, omdat ze de thuis wedstrijd op TV wilden zien. Dit omdat de burgemeester de wedstrijd niet wilde verplaatsen. Waarom wil je een thuis wedstrijd op TV zien??? Die kijk je toch in het stadion!!

De uit wedstrijd van nec!!. Maar een 500 kaarten beschikbaar voor nec. Ook hier kan je je druk over maken, maar het stadion van Wisla heeft zoals ik al zij maar 9500 zit plaatsen. En helaas ze hebben niet de nederlandse regelgeving voor uit vakken ander had je er misschien een 100 meer gehad.

pi_13310724
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 08:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
Nou even voor je duidelijkheid dan...

De supporters van Nec hebben aktie gevoerd, omdat ze de thuis wedstrijd op TV wilden zien. Dit omdat de burgemeester de wedstrijd niet wilde verplaatsen. Waarom wil je een thuis wedstrijd op TV zien??? Die kijk je toch in het stadion!!

De uit wedstrijd van nec!!. Maar een 500 kaarten beschikbaar voor nec. Ook hier kan je je druk over maken, maar het stadion van Wisla heeft zoals ik al zij maar 9500 zit plaatsen. En helaas ze hebben niet de nederlandse regelgeving voor uit vakken ander had je er misschien een 100 meer gehad.


De supporters protesteerden niet omdat ze de wedstrijd op TV wilden zien, maar omdat NEC nu ¤100.000 misloopt, plus gratis reclame voor de club. Bovendien zit het stadion tegen Wisla gewoon vol met SCC houders, plus nog een klein aantal losse kaartjes, dus er zullen altijd mensen zijn die het niet kunnen zien.
pi_13315089
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 08:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
Nou even voor je duidelijkheid dan...

De supporters van Nec hebben aktie gevoerd, omdat ze de thuis wedstrijd op TV wilden zien. Dit omdat de burgemeester de wedstrijd niet wilde verplaatsen. Waarom wil je een thuis wedstrijd op TV zien??? Die kijk je toch in het stadion!!

De uit wedstrijd van nec!!. Maar een 500 kaarten beschikbaar voor nec. Ook hier kan je je druk over maken, maar het stadion van Wisla heeft zoals ik al zij maar 9500 zit plaatsen. En helaas ze hebben niet de nederlandse regelgeving voor uit vakken ander had je er misschien een 100 meer gehad.


nou nu nog even voor jouw duidelijkheid, die aktie was inderdaad omdat de club nu een ton misloopt, niet omdat de mensen zo graag die wedstrijd op tv willen zien, er zijn nl. ook nog andere mogelijkheden om het te zien, het ging dus om de poen. daarnaast klaag ik niet over die 500 kaartjes want ik snap ook wel dat er niet meer beschikbaar kan komen, daarom wees ik je er al op dat de polen ook maar 500 kaartjes kunnen krijgen, niet meer dan normaal.
pi_13392828
We kunnen de wedstrijd toch live zien vie http://www.yeahronimo.com voor het schappelijke prijsje van ¤3,50
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 september 2003 @ 21:02:39 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_13395203
Hier in Bommel is een cafetaria 3 dagen gesloten omdat de eigenaar naar Polen wilde.

Da's pas een supporter.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_13417708
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 21:02 schreef tong80 het volgende:
Hier in Bommel is een cafetaria 3 dagen gesloten omdat de eigenaar naar Polen wilde.

Da's pas een supporter.



Tigo
pi_13417861
Jantje Linders heeft ook nog maar 1 medewerker in de supermarkt staan
pi_13417911
Tja, iemand moet toch die stringetjes verkopen he
pi_13457970
Omdat ik er geen nieuw topic aan wil wijden dan maar hier:
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:09 schreef hoM3r het volgende:
Quasar, geef nou maar toe dat je heel graag vitesse vanavond had zien spelen, in plaats van NEC, en vanavond in je bedje ligt te janken als NEC wint, en toch nog enigszins blij bent als NEC verliest, en dat heeft dus helemaal niks met schaamtegevoel te maken.
En je hebt het erover dat je hoopt dat de wat grotere clubs met meer Europese ervaring weer wat betere resultaten moeten halen? Wie dan? Vitesse?
Tuurlijk zie ik Vitesse liever spelen omdat het nu eenmaal mijn club is. Dat geldt voor iedereen denk ik zo, of niet?
En het heeft alles te maken met schaamtegevoel. Kijk naar Nac bijv. Wat zullen de kijkers en voetballiefhebbers in Engeland wel niet denken nu?
Wie ik graag zou zien in Europa? Clubs als Heerenveen, Feyenoord, Roda, Utrecht, zelfs Willem II en ja Vitesse ook. Clubs die Europa-waardig zijn qua stadion, toeschouwers, ambiance, ervaring, status of kwaliteit.

Je zou een eendagsvlieg als Nec of Nac toch niet in Europa willen zien, of een club als Rkc met haar stadion en publiek?

quote:
Op donderdag 25 september 2003 14:08 schreef FrankyMcG het volgende:
'k wens NEC veel suc-6 vanavond.

Hoop dat ze doorkomen, kunnen ze fietstas nog meer de ogen uitsteken!


Nee, dat kunnen ze pas doen als ze net als Vitesse een seizoen geleden, de 3e ronde halen.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 09:35 schreef nexhil het volgende:
wat heeft die vitesse toch een nep supporters:

http://pub126.ezboard.com/fvitesseforeverfrm61.showMessage?topicID=987.topic

tssssssss homo's

achja hun hebben volgend jaar de spannende derby vitesse-agovv
ohnee volgend jaar is er geen vitesse meer


Het typeert je om toch even bij de vijand te gaan kijken wat voor een reacties ze zouden geven. Wat had je dan verwacht? Applaus en steun van ze??

Jaar in jaar uit wordt Vitesse door Nec uit Europa gewenst door te hopen op verlies en nu gebeurt het eens na 20 jaar een keer andersom in een zeer milde vorm en het is gelijk wijzen met het vingertje. Triest.

quote:
Op vrijdag 26 september 2003 12:12 schreef pyl het volgende:

[..]

Als "ons land als voetballand" belachelijk wordt gemaakt, dan ligt dat toch echt niet aan NEC. NEC wordt vijfde in de competitie en dwingt Europees voetbal af - niet meer en niet minder dan een afspiegeling van de krachtsverhoudingen in Nederland. Je mag dat natuurlijk belachelijk vinden, maar de realiteit is nu eenmaal zo. (Overigens acht ik het Nederlands Elftal en zeker ook PSV in zijn eerste wedstrijd schuldig aan het slechte figuur dat het vaderlandse voetbal in Europa slaat.)
Vervolgens doet het bescheiden NEC het opvallend goed tegen een sterke tegenstander. We zien een kleine club uit een betrekkelijk zwakke competitie redelijk tot goed presteren, vooral dankzij een formidabele inzet. En dat is de essentie van sport - zeer verdienstelijk dus van NEC.


Kan je nagaan hoe slecht en dramatisch het vorige seizoen was dat zelfs Nec en Nac door kunnen gaan naar Europa. 2 clubs die niet bekend staan om hun kwaliteiten. En presteren tegen een club uit Polen mag niet te moeilijk zijn. Daarom was het verlies ook geen prestatie.

Hè heerlijk ouderwets weer een beetje tegengas geven.

pi_13458552
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan je nagaan hoe slecht en dramatisch het vorige seizoen was dat zelfs Nec en Nac door kunnen gaan naar Europa. 2 clubs die niet bekend staan om hun kwaliteiten. En presteren tegen een club uit Polen mag niet te moeilijk zijn. Daarom was het verlies ook geen prestatie.
Slecht en dramatisch, ja misschien, maar niet van NAC en NEC. En kwaliteiten hebben deze ploegen wel degelijk; wat dacht je van vechtlust? Of is dat geen kwaliteit? Bovendien: Polen is allesbehalve een verwaarloosbaar voetballand en Krakau heeft vorig jaar nog van Schalke en Parma gewonnen. Als NEC het dan met redelijk voetbal weet te beperken tot een schamele 2-1 (let op dat uitdoelpunt!) dan is dat voorwaar een prestatie.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen NEC (of NAC) aanhanger en heb zelfs niets tegen Vitesse...
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_13459632
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het typeert je om toch even bij de vijand te gaan kijken wat voor een reacties ze zouden geven.
Sorry hoor, maar wat doe jij hier dan in godsnaam?

Oja, en ik hoor dat one-day-fly maar de hele tijd terug komen. vitesse Heeft bewezen een eendagsvlieg te zijn, veel te snel naar de top stijgen om vervolgens als een baksteen naar de onderste regionen van de eredivisie te vallen. NEC doet het daarentegen lekker langzaam en gestaag, zonder zichzelf in de financiele nesten te werken. Ik zeg niet dat NEC nu elk seizoen europees voetbal zal gaan spelen maar ze zullen voorlopig wel een stabiele middenmotor blijven, iets waar ze in arnhem alleen maar van kunnen dromen

pi_13459785
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:


Je zou een eendagsvlieg als Nec of Nac toch niet in Europa willen zien, of een club als Rkc met haar stadion en publiek?
[..]

Nee, dat kunnen ze pas doen als ze net als Vitesse een seizoen geleden, de 3e ronde halen.
[..]

Het typeert je om toch even bij de vijand te gaan kijken wat voor een reacties ze zouden geven. Wat had je dan verwacht? Applaus en steun van ze??

Jaar in jaar uit wordt Vitesse door Nec uit Europa gewenst door te hopen op verlies en nu gebeurt het eens na 20 jaar een keer andersom in een zeer milde vorm en het is gelijk wijzen met het vingertje. Triest.


em ik kan me nog een paar grote spandoeken herinneren met one day fly erop....tuurlijk..... het was altijd die grote bek van vitesse en haar aanhangers die vitesse nu de das om doen.

tuurlijk we flikkeren er gewoon een stadion neer, miljoenen aan spelers uitgeven. goed plan, maar zorg er dan wel voor dat je het kan betalen.

nec kan volgend seizoen ook wel derde worden hoor...kopen we gewoon half real madrid leeg....alleen wij hoeven niet te patsen als BDW
wij leven niet in een grote roze wolk...nee....wij hebben met beperkte middelen uefa cup gehaald, hebben een normaal stadion en staan gewoon 6e.

vitesse heeft weet ik veel hoeveel miljoenen schuld en is degradatie kandidaat met een selectie van 16 man.

sorry hoor maar zo slecht stond nec er nog niet eens voor 7 seizoenen geleden.

oja...en nog bedankt voor dat ene puntje dat het heeft mogelijk gemaakt dat wij nu europees spelen (en boeie als het maar 2 wedstrijden zijn)

[Dit bericht is gewijzigd door nexhil op 26-09-2003 15:13]

  vrijdag 26 september 2003 @ 15:29:58 #214
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13460514
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wie ik graag zou zien in Europa? Clubs als Heerenveen, Feyenoord, Roda, Utrecht, zelfs Willem II en ja Vitesse ook. Clubs die Europa-waardig zijn qua stadion, toeschouwers, ambiance, ervaring, status of kwaliteit.
Wahaha...stakker. Stadion, ambiance en toeschouwers van Vitesse..hoe haal je het in je hoofd.

En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen......

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_13460572
ik doe mee

pi_13462460
Hoeveel je te zoeken hebt ligt aan de grootte van je stadion En natuurlijk aan je status! Die status van vitesse is natuurlijk fantastisch, vandaar dat er ook sponsors in de rij staan om zich te verbinden met de wereld die vitesse heet, het is een ware hype in arnhem, wachtlijsten voor seizoenkaarten hoorde ik, stadion elke week stijf uitverkocht...

NEC heeft gister bewezen goed mee te kunnen met het het Europese niveau.
pi_13466580
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:01 schreef deepthroat het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat doe jij hier dan in godsnaam?

Oja, en ik hoor dat one-day-fly maar de hele tijd terug komen. vitesse Heeft bewezen een eendagsvlieg te zijn, veel te snel naar de top stijgen om vervolgens als een baksteen naar de onderste regionen van de eredivisie te vallen. NEC doet het daarentegen lekker langzaam en gestaag, zonder zichzelf in de financiele nesten te werken. Ik zeg niet dat NEC nu elk seizoen europees voetbal zal gaan spelen maar ze zullen voorlopig wel een stabiele middenmotor blijven, iets waar ze in arnhem alleen maar van kunnen dromen


Weet je eigenlijk wel wat eendagsvlieg inhoudt? iig niet ruim 10 jaar lang net onder de top eindigen.

En dromen van een stabiele middenmotor als Vitesse zijnde
Sorry, maar dit gaat echt de grens van belachelijkheid voorbij. Iets wat hier in dit topic wel vaker voorkomt overigens.
Jarenlang stabielste club uit Nederland steeds onder de top eindigd en na 1 slecht seizoen zou Vitesse dromen van stabiele middenmotor...

quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:05 schreef nexhil het volgende:

[..]

em ik kan me nog een paar grote spandoeken herinneren met one day fly erop....tuurlijk..... het was altijd die grote bek van vitesse en haar aanhangers die vitesse nu de das om doen.

tuurlijk we flikkeren er gewoon een stadion neer, miljoenen aan spelers uitgeven. goed plan, maar zorg er dan wel voor dat je het kan betalen.

nec kan volgend seizoen ook wel derde worden hoor...kopen we gewoon half real madrid leeg....alleen wij hoeven niet te patsen als BDW
wij leven niet in een grote roze wolk...nee....wij hebben met beperkte middelen uefa cup gehaald, hebben een normaal stadion en staan gewoon 6e.

vitesse heeft weet ik veel hoeveel miljoenen schuld en is degradatie kandidaat met een selectie van 16 man.

sorry hoor maar zo slecht stond nec er nog niet eens voor 7 seizoenen geleden.

oja...en nog bedankt voor dat ene puntje dat het heeft mogelijk gemaakt dat wij nu europees spelen (en boeie als het maar 2 wedstrijden zijn)


Nu gaat het ineens weer over Vitesse. En daar heb ik het al vaak genoeg over gehad. Realiseer eens dat je slimme mensen nodig hebt om zoiets te bereiken. Durf, visie en idealen. Iets wat in Nijmegen ontbreekt.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:29 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wahaha...stakker. Stadion, ambiance en toeschouwers van Vitesse..hoe haal je het in je hoofd.

En we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen......


Is dat in Nijmegen of een andere club die ik niet genoemd heb beter dan bij Vitesse dan? Nog altijd nummer 4 stadion, nummer 4 aantal toeschouwers, en ambiance die beter is dan bij menig andere club.
Wat een rare reactie is dat.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 16:44 schreef hoM3r het volgende:
Hoeveel je te zoeken hebt ligt aan de grootte van je stadion En natuurlijk aan je status! Die status van vitesse is natuurlijk fantastisch, vandaar dat er ook sponsors in de rij staan om zich te verbinden met de wereld die vitesse heet, het is een ware hype in arnhem, wachtlijsten voor seizoenkaarten hoorde ik, stadion elke week stijf uitverkocht...

NEC heeft gister bewezen goed mee te kunnen met het het Europese niveau.
De grootte van je stadion zegt iets over de grootte van de club. Status vergaar je over de jaren heen met prestaties. Prestaties en grootte hebben dus wel degelijk iets te maken of je iets te zoeken hebt in Europa. Een kleine club zonder prestaties hoort volgens jou wel in Europa thuis begrijp ik?
  vrijdag 26 september 2003 @ 20:47:14 #218
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13467841
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 19:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De grootte van je stadion zegt iets over de grootte van de club. Status vergaar je over de jaren heen met prestaties. Prestaties en grootte hebben dus wel degelijk iets te maken of je iets te zoeken hebt in Europa. Een kleine club zonder prestaties hoort volgens jou wel in Europa thuis begrijp ik?
Jullie prestaties en stadion zijn slechts gebouwd op luchtkastelen. Noem je dat dan visie? iets wat wij in Nijmegen volgens jou niet hebben. Jullie hadden in principe allang failliet moeten zijn, dan zat je nu zonder club. Zijn die paar jaartjes subtop spelen jullie dat waard geweest?
Als jullie gewoon normaal beleid hadden gevoerd en net als NEC langzaam zouden groeien zouden jullie nu misschien ook de aankomende seizoenen fatsoenlijk meedraaien. Maar nee, in Arnhem 'denken ze groot' en was alles mogelijk (terwijl wij daar in de provincie voor moesten dokken, maar dat terzijde ) en het gevolg is dat jullie het lachertje van de Eredivisie zijn.

Nee, ga jij maar lekker op andere clubs kankeren.

Maar goed, laten we hier maar niet te veel woorden aan besteden en over een ECHTE club praten met supporters die zich niet laten naaien, een fatsoenlijk stadion hebben in plaats van een fabriekshal en een echte voetbalambiance zonder irritante vogels van 2 meter die de mensen pas aan het klappen krijgen.

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_13468047
BlablablastadionBlablablastatusblabla NEC heeft een goed elftal punt.
pi_13483030
Ik zie dat het altijd op hetzelfde uitkomt en ik heb weinig zin een discussie te voeren die ik al meerdere malen heb gevoerd in het verleden.
pi_13490020
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 19:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

blabla..

En dromen van een stabiele middenmotor als Vitesse zijnde
Sorry, maar dit gaat echt de grens van belachelijkheid voorbij. Iets wat hier in dit topic wel vaker voorkomt overigens.
Jarenlang stabielste club uit Nederland steeds onder de top eindigd en na 1 slecht seizoen zou Vitesse dromen van stabiele middenmotor...


jij leidt echt aan grootheidswaanzin of niet?
quote:
Nu gaat het ineens weer over Vitesse. En daar heb ik het al vaak genoeg over gehad. Realiseer eens dat je slimme mensen nodig hebt om zoiets te bereiken. Durf, visie en idealen. Iets wat in Nijmegen ontbreekt.
durf had karel wel ja, alleen jammer dat ie altijd op de pof geleeft heeft, zie nu het resultaat
quote:
Is dat in Nijmegen of een andere club die ik niet genoemd heb beter dan bij Vitesse dan? Nog altijd nummer 4 stadion, nummer 4 aantal toeschouwers, en ambiance die beter is dan bij menig andere club.
Wat een rare reactie is dat.
ok, wat betreft grootte nr. 4, maar wat heb je eraan als je 'supporters' niet komen opdagen en het stadion half leeg is, kun je moeilijk spreke van ambiance of niet? de goffert kan welliswaar 'maar' 12.500 mensen kwijt, maar de bak zit bijna altijd vol, ook als het kut gaat
  zondag 28 september 2003 @ 15:38:31 #222
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_13498899
1-0 voor NEC tegen ADO
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_13501332
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:38 schreef numero_uno het volgende:
1-0 voor NEC tegen ADO
toch nog 1-2 geworden
pi_13516311
wat een klote wedstrijd zeg, en dan kut mongolen van ado die niet eens ff 1 minuut stil kunnen zijn.
pi_13519693
Ik had al een slecht gevoel over zondag en ik heb gelijk gekregen. Een maat van me zei in de rust nog dat ik te negatief was, toen stonden we nog voor...

Dan maar AZ pakken zaterdag!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')