abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 1 januari 2001 @ 19:15:36 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_608413
Was een ultra kort optreden bij de staatloterijnieuwjaarsshow.

Hummie werd gevraagd of het dit jaar niet een stuk minder bekeken werd. Ze antwoorde daarop dat het eigenlijk niet zo was omdat ze dit jaar ook een kijkdichtheid van 7 hadden. Op de vraag of er weer een nieuwe serie zou komen en of dat niet aders moest met meer sex en bloot (ik dacht dat we dit jaar toch heel wat bloot gehad hadden). Hummie verteld dat ze nog niet zeker wist of er weer een nieuwe serie zal komen (maar aan haar blik te zien denk ik van wel) en dat er wel het één en ander zou veranderen.

Ook waren er wat bewoners. Ferdi, Annet, Miranda, Desiree en Darius. Aan Annet werd de vraag gesteld of ze er geen spijt van had. Aannet had het fantastisch gevonden en had er geen spijt van. Aan Miranda werd gevraagd dat ze er maar heel kort in had gezeten en wat ze daar van vond. Miranda zei ik kwam er het laatst in en ging er het eerst weer uit. Dat lijkt haar wel een regel die veranderd mag worden. Zodat de geen die er het laatst in komt niet meteen weer word weggenomineerd. Deze vraag werd meteen doorgespeeld aan Hummie. Zij antwoorde dat dat een regel was die de bewoners zelf hadden gemaakt. Dus dat dat voor de bewoners een goede regel was. Aan Ferdi werd gevraagd of hij last had van zijn bekendheid en of hij er wat mee ging doen. Ferdi antwoorde dat hij geen last had van de herkenning en hij wel zou zien en zich er niet druk om maakte of er wat van zou komen.

  maandag 1 januari 2001 @ 21:11:17 #2
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_608644
Kortom veel geblaat en weinig wol dus.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')