abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 januari 2001 @ 18:35:31 #1
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_608338
Dit las ik in het Busnieuws van gisteravond:
"Jee, ik vond het zo sportief van Sandra, zoals ze reageerde”, zegt Zoë. “Ik had er zelf helemaal niet aan gedacht.” “Waaraan?”, vraagt Hans. “Nou, aan die 50.000 gulden. Dat zij daar aan dacht, ongelofelijk! Gefeliciteerd met het geld zei ze. Het enige dat ik niet wilde was als vierde eindigen. En nu maakt het me niets meer uit. Nu kan ik mijn ouders terug betalen.” Er is een last van haar schouders af gevallen"

Vergelijk dat eens met het stukje in haar dagboek nog geen 3 dagen ervoor:
"Het enige dat ik graag zou willen is niet als vierde die BUS uit te gaan. Want dan ben ik m'n 50.000,- kwijt"

En aan dit stukje wil ze dan helemaal niet meer herinnerd worden uit haar dagboek op dag 71:
"Stel dat Aminata er morgen uitgaat, en stel dat ik bij de laatste drie zit. Hoe vind je het als ik een deel van het geld dat ik gewonnen heb aan haar geef voor haar goede doel. Ik heb dit aan niemand hier verteld en ben dat ook niet van plan. Ik weet dat ik en Aminata niet echt super goed met elkaar omgaan, maar ik vind toch dat ze een gedeelte ervan verdiend, het is uiteindelijk niet voor haar maar voor anderen"

Ja, Zowie, hoe zit dat nou?? Geef je nou wel of niet een gedeelte van je geld voor Senegal? Of vind je dat nu niet meer nodig nu er een actie is geweest?
Zelfs Hans gaf een gedeelte van zijn geld weg voor Senegal, nog voor hij wist dat hij gewonnen had.

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  maandag 1 januari 2001 @ 20:52:38 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_608598
quote:
Op 01 januari 2001 18:35 schreef Larissa het volgende:
Ja, Zowie, hoe zit dat nou?? Geef je nou wel of niet een gedeelte van je geld voor Senegal? Of vind je dat nu niet meer nodig nu er een actie is geweest?
Zelfs Hans gaf een gedeelte van zijn geld weg voor Senegal, nog voor hij wist dat hij gewonnen had.
Zoë heeft ,vlak nadat ze dit in haar dagboek had geschreven, een e-mail gekregen van haar manneke (wat toen nog Lars was). Daarin stond dat ze dat later nog maar eens rustig moest bekijken (maw: NU zeker niet doen). Hierna heeft zij het er nooit meer over gehad.

Hans gaf niks weg vóór hij wat gewonnen had. (behalve 6000 gld voor papoea's) Wel hadden Hans en Koen afgesproken, mocht een van hun winnen, dat ze dan geld aan Sandra zouden geven. (Zoë had die afspraak niet).
Uiteindelijk heeft Hans zijn gehele bonus weggegven.
Koen had al eerder 15.000 gulden gegeven (aan een school voor geestelijk gehandicapten dacht ik).

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 01-01-2001 20:58]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 1 januari 2001 @ 21:12:49 #3
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_608649
quote:
Op 01 januari 2001 20:52 schreef R@b het volgende:
Koen had al eerder 15.000 gulden gegeven (aan een school voor geestelijk gehandicapten dacht ik).
Voor moeilijk lerende kinderen.
Is niet helemaal hetzelfde geloof ik.
quote:
Op 01 januari 2001 20:52 schreef R@b het volgende:
Hans gaf niks weg vóór hij wat gewonnen had. (behalve 6000 gld voor papoea's)
Ik bedoelde eigenlijk vóór hij De Bus had gewonnen. Toen had hij immers al die 50.000 gulden en ik zou zweren dat ik ergens gelezen heb dat hij daar geld van aan Senegal zou geven..

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 01-01-2001 22:14]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')