abonnement Unibet Coolblue
pi_9117325
Dit is toch wel mijn favoriete winkel. Met als enige nadeel dat ie in Den Bosch is, waar ik dus vrijwel nooit kom.

Verder is het een charmante chaos met CD's weggestopt in elke hoek en gat. Achter de toonbank op een 'Dierenwinkel-achtige manier' in kartonnen dozen met 'Prince', 'Metallica', etc.

En dan de kelder! Daar vind je de beste muziek, maar je moet wel weten dat je daar ook mag komen. Een wankele trap in een verstopt hoekje leidt naar een ruimte die zo laag is dat je er alleen gebukt in de bakken kunt neuzen!

Bovendien is de selctie enorm goed. Ik vind er altijd wel iets speciaals, iets zeldzaams wat ik nog niet heb. In de bakken of speciaal aanbevolen door Hans achter de toonbank.

Iemand anders die deze winekel kent?

pi_9117726
Je zult dan wel een andere muzieksmaak hebben als mij
Maar er zouden wel meer van zulke winkels moeten zijn, waar de eigenaar zijn aanbod bepaalt aan de hand van zijn eigen voorkeur i.p.v. met welke maatschappijen hij een voordelig contract heeft ofzo.
pi_9117815
House of Sounds vind ik maar een dubieus zaakje. Er zijn daar al een aantal keer gestolen cd's gevonden, en in de winkel zelf heb ik altijd het idee dat ik zo'n stapel om gooi. Op de Arena in Den Bosch zit een redelijk nieuwe zaak "sounds". Daar hebben ze ook veel, en komt allemaal iets bertouwbaarder over
tsja, wat moet ik dan.....
Fotoboek
pi_9124391
Yeah heb daar nog een single gekocht van Alice in Chains (Down in a Hole)
pi_9124445
Ik kwam er een aantal jaren geleden regelmatig met m'n zus of een vriendin. 't Grappige was, dat wanneer je een artiest noemde, de verkoper van achter de balie meteen een stapel cd's op de balie gooide die meestal vrij uniek waren

Zelf heb ik er overigens nooit wat gekocht en inmiddels ben ik er ook al jaren niet meer binnen geweest.

pi_9127941
In welke straat zit 'ie? Eens in de zoveel tijd ga ik in Den Bosch winkelen, maar ik ben dat zaakje nog nooit tegen gekomen. Of het is me niet opgevallen (de laatste keer ben ik trouwens wel in al die vage straatjes met aparte winkeltjes geweest, zoals die straat met die Sylvester-stripwinkel, dus het ligt er niet aan dat ik enkel rond de C&A en Arena en zo rond hang.)
pi_9128028
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 22:01 schreef postinggirl het volgende:
In welke straat zit 'ie? Eens in de zoveel tijd ga ik in Den Bosch winkelen, maar ik ben dat zaakje nog nooit tegen gekomen. Of het is me niet opgevallen (de laatste keer ben ik trouwens wel in al die vage straatjes met aparte winkeltjes geweest, zoals die straat met die Sylvester-stripwinkel, dus het ligt er niet aan dat ik enkel rond de C&A en Arena en zo rond hang.)
Orthenstraat.
( als je de mac uitwandeld naar rechts )
tsja, wat moet ik dan.....
Fotoboek
pi_9128068
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 22:05 schreef ongekend41 het volgende:

[..]

Orthenstraat.
( als je de mac uitwandeld naar rechts )


man.. dat is een tering end! volgens mij kun je beter als je vanaf het station komt rechtdoor lopen (de boulevard af) tot je niet meer kunt en daar naar links lopen...
pi_9129287
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 22:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

man.. dat is een tering end! volgens mij kun je beter als je vanaf het station komt rechtdoor lopen (de boulevard af) tot je niet meer kunt en daar naar links lopen...


maarja, je moet toch eerst ff eten
tsja, wat moet ik dan.....
Fotoboek
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 maart 2003 @ 23:11:21 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_9129370
Geweldige winkel. Ik denk dat ik de helft van m'n collectie daar heb gekocht.

Er staan honderden CD's op de toonbank, zodat je Hans niet ziet.

Omdat ie een enorme fan van Britpop is, is het voor die muziekliefhebbers DE winkel.

Prettige chaos. En altijd goedkoper dan andere winkels zoals de ELPEE in den Bosch, waar ze de meest chagrijnige, zelfingenomen blaaskaak als eigenaar hebben.

Ja Paultje, jij dus.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_9129474
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:11 schreef tong80 het volgende:
Geweldige winkel. Ik denk dat ik de helft van m'n collectie daar heb gekocht.

Er staan honderden CD's op de toonbank, zodat je Hans niet ziet.

Omdat ie een enorme fan van Britpop is, is het voor die muziekliefhebbers DE winkel.

Prettige chaos. En altijd goedkoper dan andere winkels zoals de ELPEE in den Bosch, waar ze de meest chagrijnige, zelfingenomen blaaskaak als eigenaar hebben.

Ja Paultje, jij dus.



helaas, de elpee is al geruime tijd weg. je kan wel nog cd's bestellen bij http://www.tops.cd
tsja, wat moet ik dan.....
Fotoboek
pi_9129588
GEWELDIGE winkel!
Hij heeft ook echt alles van Tori Amos..
En, wat ook belangrijk is, veel goedkoper.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 maart 2003 @ 23:23:48 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_9129617
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:16 schreef ongekend41 het volgende:

[..]

helaas, de elpee is al geruime tijd weg. je kan wel nog cd's bestellen bij http://www.tops.cd


Toch teveel gedownload de laatste jaren.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_9130937
Enige jaren terug kwam ik nog weleens bij The House of Sounds. Heb het vooral gebruikt om mijn single voorraad van favoriete bands aan te vullen (i.v.m. b-sides). Ze hebben veel oud materiaal in voorraad. Ik heb er ook diverse keren bootlegs aangeschaft. Dan moest je wel eerst een beetje doorvragen en dan uiteindelijk dook die kerel onder de toonbank waar hij dan wat wazige bootlegs vandaan toverde.
Hmmzz....
pi_9135513
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 19:25 schreef Fannetje het volgende:
Ik kwam er een aantal jaren geleden regelmatig met m'n zus of een vriendin. 't Grappige was, dat wanneer je een artiest noemde, de verkoper van achter de balie meteen een stapel cd's op de balie gooide die meestal vrij uniek waren
Precies! Vooral als je daar een beetje bekend gezicht hebt kun je de parchtigste dingen van achter de toonbank krijgen. Idd ook bootlegs.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 12:42:08 #16
11502 nipeng
The last ride is free
pi_9135606
Het is wel een aardige winkel.
Laatst wat Floyd en twee Deep Purple live cd's gescoord.
De chaos is mij net iets te erg maar als je wat zoekt dan moet je het gewoon vragen (scheelt tijd!).

Je kan er inderdaad erg leuke dingen vinden.

quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:11 schreef tong80 het volgende:
Geweldige winkel. Ik denk dat ik de helft van m'n collectie daar heb gekocht.

Er staan honderden CD's op de toonbank, zodat je Hans niet ziet.

Omdat ie een enorme fan van Britpop is, is het voor die muziekliefhebbers DE winkel.

Prettige chaos. En altijd goedkoper dan andere winkels zoals de ELPEE in den Bosch, waar ze de meest chagrijnige, zelfingenomen blaaskaak als eigenaar hebben.

Ja Paultje, jij dus.



Paulus chagrijnig? Zal wel aan jezelf liggen. De elpee had een paar erg goede verkopers die mij regelmatig getipt hebben over goede bands.
pi_9138276
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 14:46 schreef ongekend41 het volgende:
House of Sounds vind ik maar een dubieus zaakje. Er zijn daar al een aantal keer gestolen cd's gevonden, en in de winkel zelf heb ik altijd het idee dat ik zo'n stapel om gooi. Op de Arena in Den Bosch zit een redelijk nieuwe zaak "sounds". Daar hebben ze ook veel, en komt allemaal iets bertouwbaarder over
Jah, best goede zaak, een kennis van me heeft daar zelfs de DVD van autechre gekocht. Veel dance/electronica, alleen ook allemaal erg duur, ook de oudere cd's.
pi_9140260
Goed? Ik vind die zaak geweldig. Ik ga er zelfs voor verhuizen van Haarlem naar Den Bosch!

Hans is

Nothing takes the past away like the future!
pi_9141346
Tja dubieuze zaak inderdaad, ik kwam/kom er wel regelmatig. Flinke collectie, een hoop apart spul, enthousiaste eigenaar, maar ook één grote bende en pittige prijzen (waar nog wel eens wat af kan). De "bootlegs" moeten inderdaad altijd van achter de toonbank komen . En hij (hans heet ie blijkbaar) zwamt altijd nogal over z'n tweedehands zooi die vaak nogal duur is als je het mij vraagt (nieuwe cd is vaak maar ietsie duurder).

Ook een interessante winkel --> Play it again in Breda.. Niet zo'n rommel en de "unieke" cds liggen hier gewoon in de bakken (ook wel prijzig trouwens).

pi_9145343
Toch begrijp ik niet waarom mensen hem duur vinden..?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')