abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 december 2000 @ 20:42:47 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_606780

Hierbij is 'de hunt' geopend. De race is gestart. Vanaf nu zijn Hummie en John een doelwit. Ons doelwit! Zie je ze ergens steek je duim omhoog en spuug ze vervolgens in hun smoel. Gooi een taart; niet zo'n dure, gewoon één van de Hema; zie je ze in de file; ga lekker een beetje bumperkleven.

De Hunt is begonnen

Alles, maar dan ook alles wat met de mogelijke verblijfplaatsen te maken heeft gaarne in dit topic doorgeven. Weet je dat ze ergens op televisie zullen verschijnen? Plaats het!

Voor degene die als eerste een bewijs kan laten zien dat hij één van de twee vossen heeft kunnen confronteren met hun wandaden krijgt van mij persoonlijk een Fok!-T-shirt en de eeuwige roem!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 31 december 2000 @ 21:23:26 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_606810

Plaats deze button op je website en link hem naar dit topic

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 1 januari 2001 @ 20:52:25 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_608597
Hummie was gisteren in de Staatsloterij-show postte Marky ergens.

Shit, die hebben we gemist.

What's next?
Weet iemand wie er in Barend en Van Dorp komen? Misschien Koos?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_609033
quote:
[b]Op 01 januari 2001 20:52 schreef Sanne het volgende:[

What's next?
Weet iemand wie er in Barend en Van Dorp komen? Misschien Koos?


Ik zit eigenlijk te hopen op Bianca, met een envlop van fl 200000 Met de woorden:
Ja dames en heren ik wil mijn geld afstaan want ik ben namelijk niet de echte winnaar.
Wow wat zou dat gaaf zijn dan is ze een echte winnaar want ze gaat tegen BB in
Try anything once, twice to be sure
  donderdag 25 januari 2001 @ 11:49:28 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_689125
Hummie opgespoord!

De Mol zet schaar in TV Kapper

HILVERSUM - John de Mol Produkties krijgt van de TROS een week de tijd om ervoor te zorgen dat veel meer kijkers afstemmen op de TV Kapper. Het programma wordt nu gemiddeld door zo'n 350.000 mensen bekeken, maar dat aantal moet op korte termijn bijna verdubbelen.

John de Mol gaat zich nu persoonlijk met de TV Kapper bemoeien. In zowel regie als productie wordt hardhandig de schaar gezet. Hummie van der Tonnekreek, een van de breinen achter Big Brother, is toegevoegd aan het creatieve team.

Mocht dat niet dat het gewenste resultaat leiden, is er volgende week woensdag overleg over de toekomst van de TV Kapper. Mogelijk dat het programma verhuist naar een eerder tijdstip, rond de klok van 17.00 uur (nu nog 19.00 uur). Vooralsnog denkt de TROS niet dat de TV Kapper helemaal van het scherm verdwijnt.

bron: Telegraaf

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_689765
volgens mijn zitten ze hun geld te tellen op de maladieven
pi_691110
Ja, die Hummie kan wél een goede knipbeurt gebruiken....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 25 januari 2001 @ 20:34:38 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_691260
Ze gaat ze dus helpen als creatief adviseur. Gokje... ik denk dat we een feestje krijgen waar veel drank wordt geschonken.

Als dat gebeurt ga ik zeker kijken

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 25-01-2001 20:36]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')