abonnement Unibet Coolblue
pi_605079
Vervolg op mirrorman topic: BIANCA WINNAAR BB!!!! - REACTIES HIER!!!! Maar nu voor de echte en door ons gekozen winnaar (opa, ik snap niet waarom) Koos
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_605086
Koos is de echte winnaar van BB, kon hier vannacht niet van slapen, ben nog steeds boos, maar ben blij met deze topic!!!!!!!!
pi_605097
quote:
Op 31 december 2000 09:23 schreef Romany het volgende:
Koos is de echte winnaar van BB, kon hier vannacht niet van slapen, ben nog steeds boos, maar ben blij met deze topic!!!!!!!!
Dat heb ik nou ook, niet slapen, boos zijn, bang voor de telefoonrekening omdat ik te veel op koos heb gestemd en blij dat ik deze topic heb aangemaakt.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_605133
Stom he, om een tv programma niet kunnen slapen!! Ik ben boos op mezelf dat ik me er zo druk over maak. Maar we hebben tenslotte toch drie maanden zitten kijken, om dan door een gemene streek degene, aan wie ik me al die tijd vreselijk heb zitten irriteren, te zien winnen!!!

Voor Koos en Robin vind ik het ook heel erg sneu. Dat zit me nog het meest dwars. Ze hebben al die tijd in dat huis gezeten, om dan door gemanipuleer niet te winnen. Met volgende BB-ers zou ik minder medelijden hebben omdat ze nu weten wat ze kunnen verwachten.

pi_605148
eigenlijk was het wel een beetje te verwachten
pi_605151
quote:
Op 31 december 2000 10:12 schreef berney het volgende:
eigenlijk was het wel een beetje te verwachten
Hoezo? Koos stond toch voor..... Bi-anca niet en als ik de reacties hier lees zijn daar niet veel fans van haar bij.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_605245
Ook ik ben boos.
VOO zet alle stemmers voor lul, alle telefoontjes waren er echt alleen om geld uit de zakken van de kijkers te kloppen; VOO bedenkt zelf wie er moet winnen.
Wat een volksverlakkerij.
En ik gun het Bianca echt wel, ik vind haar erg leuk om naar te kijken, maar Koos stond voor, en kon die 2 1/2 ton het best gebruiken. Bianca zou ook zonder dat geld rijk zijn geworden door 1001 aanbiedingen.
  zondag 31 december 2000 @ 12:39:28 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_605390
Maak van Koos nou niet een Ruud. Hij is niet de morele winnaar. Hij is niet de echte winnaar. Koos heeft gedaan wat hem het beste leek. Hij koos voor de zekerheid.
pi_605419
ik vind ook dat koos hier nu verheven word tor nationale volksheld. Ik vind Koos niet de terechte winnaar van Bb3. (Bianca ook Niet maar dat is een 2de)
Het was een klote streek van Voo, maar ook erg dom van Koos zelf.
Maar als ik naar de 3 maanden kijk vond ik Koos nu niet bepaald een boeiend figuur. Ook hij durfde nooit zijn bek open te trekken en verontschuldigde zich continu voor zijn nominaties.
Net zoasl Bianca dat deed bij Dezeuree, jammer genoeg niet uitgezonden door Voo waardoor we toen eigenlijk hadden kunnen weten dat Veronica Bianca graag wilde zien winnen.
Als ze toen dat stukje hadden laten zien, waarop Bianca aan dezeure zei dat ze eigenlijk niet op haar had willen stemmen, maar op Koos en de woorden er zo maar uit gefloept waren, tja dan was ze zeker gedaald in de ogen der braven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')