abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 december 2000 @ 04:05:14 #1
622 spider
in the worldwide web
pi_605022
Had ik nog voor Koos gebeld. Leek me leuk om dat gezicht te zien winnen. Leek me een goed begin van het jaar. Bel anders ook nooit. Maar ja voor Koos leek me dat toch de moeite. Gewone mensen tellen ook mee, en het leek me een goed moment om dat eens te laten blijken. 25 keer. Ja hoor ik kan ook eens zuinig uit de band springen voor niets. Was veel in gespek dat nummer. Dat was leuk.

Ik had trouwens ook nog voor fun gebeld toen Koos al de enveloppe had genomen.
Wilde het even weten hoe hard we hier genomen worden.
Bedankt voor je stem voor Koos. Ahahahahahahaha...........

Intussen: Koos en de duivel van verleiding :
Zeg Koos we weten dat je ook nog een leuk minderwaardigheids-complexje hebt.
Zullen we dat eens teisteren met een laag, maar voor jouw toch aantrekkelijk aanbod.
50.000 gulden, maar niet netto. Kun je toch niet maken om met niets terug te komen.
Leuk bosje bloemen voor Els.
Aan je vingers kan je je uittellen dat Koos daar op hapt. En ja hoor, dikke bult eigen schuld.
Laten we dat toch maar door de cameras uitvergroten. We doen niets. Hij graaft deze put helemaal zelf.
Ouwe lullen kunnen niet alleen maar niet winnen, je kan ook alles met ze maken.
Zie je wel ze tellen toch niet mee, geen lef. Wat een minachting.
Koos vroeg nog: Het is toch geen gein? Het was een gein Koos. Het was ongelooflijk geinig.
Half Nederland lag plat van de slappe lach. Hoe jonger hoe platter.

Stelletje etterige smurfeneikels van een omroep. Foei. Foei. Foei.

De tyficus. De teringa, Veronica. Zak toch gewoon in de strontoli, met je Young-One concept. Met je geloof in de onsterfelijkheid, je teleurgestelde gezichten van morgen, als blijkt dat deze ook ouder worden en de hypotheken alleen maar hoger. Kipper toch in het ravijn met je arrogantie van niets, je aanbidding van silicone verhoging en je omroepers met een verplicht dof ( nee niet tof) masker.
En Hummy ik heb echt geen medelijden met je geestelijke rolstoel die alleen nog maar kan rijden in de denkruimte van een imaginaire doelgroep van de vlotte young one.
Nou ik hoop dat de doelgroep je straks uit gaat kotsen, als blijkt dat je ze alleen maar in de maling neemt, bekrompen leeftijds discriminerende, geslepen, mentale bloedzuiger die je bent. Hoe oud ben jij eigenlijk? Je past toch helemaal niet in het profiel?
Laten we dan ook maar hopen, dat je straks een heel naar verpleegstertje krijgt, die oude dames haat, dank zei jouw indoctrinaties. Of nog een paar heel slecht gelukte plastische chirugische operaties. Die paar jaartjes kunnen we ook nog wachten. Voor straks graag een vermoeide kapper die je haren eens grondig verpest met verf. Niet dat daar zoveel voor nodig is, afgeratelde smurfenqueen.


En ja hoor ik ben teleurgesteld. Ik ben woedend.
Ik heb zelfs Meneer Teddy 4 x keer tegen de buis gegooid. Een keer klonk het ook hard en zijn strikje ging open. Meneer Teddy is ontzet. Hij moet nu in therapie dank zei de meedogenloze draak.
Maar van opluchting is geen sprake. Zelfs zou de inhoud van Meneer Teddy aan de buis blijven plakken......de zure smaak in mijn mond is niet weg te krijgen.

Nou ik heb al veel gezien van de wereld. En ik maak me geen illusies dat de wereld niet hard is. Maar dat de wereld niet meer vertederd kan worden is toch hard te slikken.
Het zou toch maar tijdens een boksstrijd gebeuren, als de tegenstander wat murw is...: We bieden je 50.000 gulden om te stoppen, terwijl je op punten voor ligt en jij dat niet weet.

Jezus wat had ik het deze man gegund. Eens in het leven een meevaller zonder water bij de wijn. De kleine man met een grote ziel.
Dit is GEEN emo-tv. Ik heb recht op mijn tranen van ontroering en vertedering. De onmogelijke winnaar. Ik zat al helemaal klaar. Maar mijn kanten zakdoek bleef droog en is nu niet nat maar stuk gebeten. Het was nog van mijn oma en antiek. Nu zit ik hier zonder erfstuk.
Had het ook leuk gevonden als een ander had gewonnen.
Maar niet zo. Kan gewoon niet juichen voor een fakewinnaar. Neem het haar ook helemaal onterecht kwalijk dat ze op Koos zat in te praten, terwijl ze alleen voor haarzelf een beslissing had moeten nemen. Foei. Foei. Foei. De terreur van de goede bedoelingen.
En Meneer Teddy moest haar een buil bezorgen, maar hij is ook te zacht, net als ik. Hij komt hier nooit meer overheen.

Een nee, geen goede wensen voor het nieuwe jaar voor de verantwoordelijken voor deze ROTSTREEK. Op dat er vuurwerk hun smoking moge verbranden, kurk in hun wijn zal zitten, enkels mogen verzwikken op hun skivakantie, en ze uren in de skilift mogen vastzitten.
Maar waarschijnlijk worden ze gevreten door een tropisch krokodil of door elkaar.
Anything just give that karmawheel a push and make it work.


  zondag 31 december 2000 @ 04:21:43 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_605035
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_607513
Goed stuk, Spider !
  Admin maandag 1 januari 2001 @ 10:24:04 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_607523
Amen.

Geweldig stukje trouwens...

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_607665
quote:
Op 01 januari 2001 10:02 schreef Moor het volgende:
Goed stuk, Spider !
Eens!

Kan me niet voorstellen dat er behalve familieleden en exen van Robin en Bianca ook nog andere Nederlanders hun stem hebben uitgebracht op die 2

Maar ja, zoals we allemaal al zagen tijdens deze BB2 met alle invloeden van buitenaf, VOO bepaald wie er wint en zeker niet de kijkers

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2001 @ 15:20:48 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_607912
Mooi afsluitend stuk over BB!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_607914
Juist! Precies! Leuk!
pi_608942
Geweldig stukkie. Ik ben dr stil van
Try anything once, twice to be sure
  dinsdag 2 januari 2001 @ 00:06:27 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_609044
Die arme arme arme meneer teddy

hoe gaatut nu eigulluk met 'M?

  dinsdag 2 januari 2001 @ 00:13:48 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_609061
Helemaal mee eens, Spider!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_610483
omhoog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')