abonnement Unibet Coolblue
pi_604405
Waarom kregen we geen eind-uitslag te zien?
Ik had graag gezien hoe ver Koos toch nog gekomen was, ondanks zijn oprotpremie.

Naaiers zijn het bij VOO......

blabla
  zondag 31 december 2000 @ 00:41:51 #2
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_604427
lijkt me dat ze koos er dan niet meer bij hadden gezet.

ik vraag me wel af of die 1000 stemmen nog veel verschil uit hadden gemaakt.

  Trouwste user 2022 zondag 31 december 2000 @ 00:43:44 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_604434
10 % verschil ( achterstand ) en dan toch winnen, geloof jij het geloof ik het.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_604437
Het is het volkomen minachten van je publiek
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
pi_604988
het is gewoon weer hetzelfde als een jaar geleden. Toen stond Ruud gewoon heel dik voor. Omg waar maak ik me druk over
Ik kijk gewoon nooit meer nar iets wat op bb lijkt
Try anything once, twice to be sure
  dinsdag 2 januari 2001 @ 16:35:42 #6
8654 nix2
krijgt een leven
pi_611239
wat dacht je hiervan: voo laat geen einduitslag zien omdat we anders kunnen uitrekenen hoeveel procent verschil 1000 (Robin) of 2000 (Bianca) stemmen maakt (nadat Koos z'n fooi had genomen werd er ook geen tussenstand meer gegeven). Het zou nix verbazen als het totaal aantal stemmen echt lager ligt dan verwacht omdat iedereen het gekonkel met stempercentages wel door heeft.
Don't think of yourself as an organic pain collector racing toward oblivion
pi_611252
quote:
Op 31 december 2000 03:40 schreef Moesta het volgende:
het is gewoon weer hetzelfde als een jaar geleden. Toen stond Ruud gewoon heel dik voor. Omg waar maak ik me druk over
Ik kijk gewoon nooit meer nar iets wat op bb lijkt
Ruud lag vorig jaar niet voor, integendeel. Het verschil in de uitzending bleek een stuk kleiner te zijn dan in de peilingen vooraf!
pi_611270
quote:
Op 02 januari 2001 16:35 schreef nix2 het volgende:
wat dacht je hiervan: voo laat geen einduitslag zien omdat we anders kunnen uitrekenen hoeveel procent verschil 1000 (Robin) of 2000 (Bianca) stemmen maakt (nadat Koos z'n fooi had genomen werd er ook geen tussenstand meer gegeven). Het zou nix verbazen als het totaal aantal stemmen echt lager ligt dan verwacht omdat iedereen het gekonkel met stempercentages wel door heeft.
Vorig jaar waren er geloof ik 3 miljoen stemmen in totaal. Zelfs als we het totaal aantal stemmen dit jaar zeer laag inschatten (laten we zeggen 300.000) dan zijn die 1000 extra stemmen van Koos nog maar een druppel op de gloeiende plaat. Verder was het verschil tussen Bianca en Robin volgens de tussenstand op het moment van het aanbieden van de envelop een procent of 8; niet echt gering dus!
  woensdag 3 januari 2001 @ 15:17:07 #9
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_615049
quote:
Op 31 december 2000 00:39 schreef Laurens het volgende:
Waarom kregen we geen eind-uitslag te zien?
Ik had graag gezien hoe ver Koos toch nog gekomen was, ondanks zijn oprotpremie.

Naaiers zijn het bij VOO......


Maak je geen zorgen koos is gekomen

Marcel

Back On track<P>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')