abonnement Unibet Coolblue
pi_604163
Dag alemaal.

Zijn we allemaal genaaid door Veronica?? Ja, ja, ja, dus!!

Bellen, bellen, bellen, kassa, kassa, kassa, rinkel, rinkel. Loopt goed voor Veronica! Maar voor hen allang duidelijk dat aan Koos niet veel eer is te behalen (profiel), dus ... verzin een list Tom Poes.

Eruit lokken en alle bellers vertwijfeld achterlaten. Daar geven ze bij Veronica niet om.

Alle bellers voor Koos: massaal geld terugvragen. Komt die fl. 50.000,- ze nog duur te staan! Sluit je aan bij dit initiatief! We mailen de terugeis-reactie naar Veronica.

Koos: het was je gegund!

pi_604172
LEKKER BELANGRIJK!
pi_604184
jah echt wel !
Just say hi!
pi_604197
Ik doe mee
Try anything once, twice to be sure
  zondag 31 december 2000 @ 00:06:46 #5
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_604203
Koos ging voor het geld omdat 'ie wist dat hij niet zou winnen, dat jij dan toch blijft bellen zal VOO een zorg wezen. Kan het ze niet kwalijk nemen. Daar heb ik die cabrio van gekregen. Oh damn, die had ik niet, maar toch. Ik snap je verontwaardiging niet. Ik heb ook voor Georgie gebeld en Kim vertrok, moet ik dus mijn geld terugeisen? Zo is het spel vreemdeling, en jij bepaalt de regels niet. Jij trapt er alleen in.
Ben te zaai voor een signature
  zondag 31 december 2000 @ 00:06:48 #6
374 beelzebub
master of disaster
pi_604205
Zodra er voor 50.000 gulden was gebeld konden ze extra prijs aanbieden. Veronica zocht een nieuw naam, vanaf vandaag heten ze dus Bionica
  zondag 31 december 2000 @ 00:08:06 #7
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_604212
quote:
Op 31 december 2000 00:02 schreef brilletje het volgende:
Dag alemaal.

Zijn we allemaal genaaid door Veronica?? Ja, ja, ja, dus!!

Bellen, bellen, bellen, kassa, kassa, kassa, rinkel, rinkel. Loopt goed voor Veronica! Maar voor hen allang duidelijk dat aan Koos niet veel eer is te behalen (profiel), dus ... verzin een list Tom Poes.

Eruit lokken en alle bellers vertwijfeld achterlaten. Daar geven ze bij Veronica niet om.

Alle bellers voor Koos: massaal geld terugvragen. Komt die fl. 50.000,- ze nog duur te staan! Sluit je aan bij dit initiatief! We mailen de terugeis-reactie naar Veronica.

Koos: het was je gegund!


Jij bent zeker genaait, ik niet.

Ik ben niet zo'n stomme eikel om te gaan bellen.

pi_604221
Wat een onzin zeg! Bril opzetten graag!!! Koos had, als de tellingen eerlijk zijn, net zo goed kunnen verliezen. Het was kiele kiele. Dat ie het geld heeft gepakt is zijn eigen zaak, ben blij voor hem.
Dit is wel een heel erg domme actie zeg
Hatsjoe!
pi_604232
quote:
Op 31 december 2000 00:08 schreef Vleermuis het volgende:
Ik ben niet zo'n stomme eikel om te gaan bellen.
Juist!
Hatsjoe!
pi_604237
Het gaat me niet zozeer om Koos, maar om de volksverlakkerij. Ik heb overigens niet zoveel geld uitgegeven hoor, vind andere zaken veel belangrijker.

Maar het principe van VOO keur ik af.

Groet,

Bril op!

pi_604268
Helemaal geen domme actie!!!!!! Ik ben woedend en niet vanwege het bellen, maar wel omdat door manipulatie die Bianca wint, terwijl Koos had moeten winnen!!!!!!!!!

Ik was zelf voor Robin, dus mijn geld is ook weg, maar Veronica wist dat Koos die vijftigduizend zou pakken. Dus die geld terug actie kan ik me voorstellen!!! Veronica wilde dat Bianca zou winnen, dus al dat gebel is voor niets geweest!!!

Voor mij nooit geen BB meer en zoals ik al eerder heb gezegd, die Veronicagids gaat met onmiddellijke ingang de deur uit!!!!!!!!

  zondag 31 december 2000 @ 00:21:31 #12
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_604291
Wat is dat voor gezeik dat koos had moeten winnen, hij is er toch zelf uit gegaan. Ena l was hij gebleven dan had bianca als nog kunenn winnen, robin misschien ook nog wel, want die voorsprong van koos was ook snel verkleint.

Nee voor mij heeft bianca verdient gewonnen, ze heeft het goed gespeeld, alle lof daarvoor.

ik was zelf trouwens voor robin.

pi_604294
Iemand er aan gedacht dat de voorgestelde percentages wel eens niet geheel juist zijn geweest. En hoe kan je zo zeker zijn dat Koos inderdaad winnaar zou zijn geworden als hij het geld niet had aangenomen.
  zondag 31 december 2000 @ 00:28:47 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_604338
quote:
Op 31 december 2000 00:21 schreef tanjalies het volgende:
Iemand er aan gedacht dat de voorgestelde percentages wel eens niet geheel juist zijn geweest. En hoe kan je zo zeker zijn dat Koos inderdaad winnaar zou zijn geworden als hij het geld niet had aangenomen.
Ik had van Tanjalies als insider wel een betere opmerking verwacht.
Welke percentages?
Heb jij eindscore dan wel gezien?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_604343
wie gaat er dan ook bellen
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
  zondag 31 december 2000 @ 00:33:36 #16
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_604374
Hoe wil je dan je geld terugeisen ???
Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_604391
O, wat zijn de druiven zuur.....

Een vrouw die wint en dan nog ook nog een pot.

Dat is wel what too much voor al deze puistenkopjes.

  zondag 31 december 2000 @ 00:39:01 #18
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_604400
quote:
Op 31 december 2000 00:36 schreef Darkhorse het volgende:
O, wat zijn de druiven zuur.....

Een vrouw die wint en dan nog ook nog een pot.

Dat is wel what too much voor al deze puistenkopjes.


*roache kan een grijns niet onderdrukken
Ben te zaai voor een signature
  zondag 31 december 2000 @ 00:45:47 #19
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_604446
Erg vervelend pakt dit allemaal uit.

Ten eerste maakte Koos natuurlijk wel kans op de hoofdprijs.

Ten tweede was er nu geen gelegenheid meer voor Koos-stemmers om eventueel voor Robin te stemmen.

Ten derde hebben de Koos-stemmers helemaal voor niks geld aan het telefoneren besteed.

Je zou haast denken dat Veronica het allemaal zo heeft ingericht dat Bianca meer kans maakte.

Bianca maakte toch al meer kans omdat het soort mensen dat van Koos en Robin houdt (zoals ik - geef ik toe), hun stemmen over twee mensen moest verdelen. Terwijl mensen die op rechtse onoprechte schijnheilige neerbuigende halfengelspratende Veronica-types als Bianca gesteld zijn al hun geld aan haar kunnen opbellen.

(Toch gun ik het haar ook wel. Ze heeft er tenminste keihard voor gewerkt.)

Dat zal mij leren mijn tijd te verdoen aan het kijken naar een Veronica programma.

BB3 maar overslaan?

  Trouwste user 2022 zondag 31 december 2000 @ 01:02:27 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_604524
quote:
Op 31 december 2000 00:36 schreef Darkhorse het volgende:
O, wat zijn de druiven zuur.....

Een vrouw die wint en dan nog ook nog een pot.

Dat is wel what too much voor al deze puistenkopjes.


Daar gaat het niet om.

En ik heb geen puisten.

Wel een bel op m'n fiets.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_604703
O sorry, je bent natuurlijk nog te jong voor puistjes. Komt vanzelf, hoor.
pi_604882
Als je nu pas door hebt dat je natuurlijk genaaid wordt ben je wel erg naief.
Maar ik ben heeeeel erg blij met Bianca's overwinning!!!
  zondag 31 december 2000 @ 02:40:00 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_604885
quote:
Op 31 december 2000 00:36 schreef Darkhorse het volgende:
O, wat zijn de druiven zuur.....

Een vrouw die wint en dan nog ook nog een pot.

Dat is wel what too much voor al deze puistenkopjes.


Jij bent wel erg kort door de bocht he?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 31 december 2000 @ 02:44:19 #24
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_604897
quote:
Op 31 december 2000 02:40 schreef Sanne het volgende:
Jij bent wel erg kort door de bocht he?
Volgens mij raakt hij/zij hier de kern volledig!
Ben te zaai voor een signature
pi_604912
Het hele gedoe was gewoon klote
Maar we roepen allemaal wel, maar is er werkelijk iemand die er iets aan probeerd te doen?????? dont think so
Try anything once, twice to be sure
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')