abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 december 2000 @ 23:42:16 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_604025
Robin had gewonnen?

Een groot aantal mensen zit te zeuren dat Bianca niet had mogen winnen, maar alsjeblieft zeg, Robin is nou ook niet dat je zegt een goede winnaar. Hij keek iedere keer weer bewust in de camera's, stelde zich aan om zoveel mogelijk op Bart te lijken, als er iemand duidelijk bezig was met het acteren en winnen was Robin het wel.

Bianca was een betere speler. Dus wat zouden jullie hebben gedaan als Robin had gewonnen?

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_604031
niet veel meer of wel?
Just say hi!
  zaterdag 30 december 2000 @ 23:43:21 #3
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_604035
Dan had ik een gat in de lucht gesprongen. Echt waar.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 december 2000 @ 23:45:47 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_604053
Was een mooie winnaar geweest en tong80 had een lekker pilsje gedronken.

Robin had waarschijnlijk een gedeelte van het geld aan opa Koos geschonken.

Dit in tegenstelling tot de hoer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 december 2000 @ 23:47:55 #5
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_604059
denk je dat echt, de helft zou roepen dat het dankzij de bakvissen-bond van Nederland zo ver kwam dat Robin won. En wat zou er dan gebeuren met de mensen die dat zouden zeggen?

waarschijnlijk worden die genegeerd of in de grond geboord omdat jullie ze niet willen geloven. Bianca is geen hoer, Bianca is DE WINARES!

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_604071
ALLES aan Bianca is NEP..die maniertjes en gebaartjes..dat stemmetje.. ZUM KOTZEN
  Redactie Frontpage zaterdag 30 december 2000 @ 23:50:40 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_604074
quote:
Op 30 december 2000 23:47 schreef Cairon het volgende:
Bianca is geen hoer, Bianca is DE WINARES!
Wat heeft het een met het ander te maken
  zaterdag 30 december 2000 @ 23:54:39 #8
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_604105
Bianca heeft 3 maanden lang alles op alles gezet om te winnen; ze heeft geslijmd, meegejankt, zich uitgesloofd, aan alles meegedaan (net als Bart vorig jaar) altijd met iedereen meegeluld en dus verdiende zij het eigenlijk om te winnen, ze heeft steeds gezegd: het is een spel en dat hoort gespeeld te worden.

WAAROM VOEL IK ME DAN ZO KLOTE, IN DE ZEIK GENOMEN EN KWAAD, VERSCHRIKKELIJK KWAAD OP DAT KUT VOO!!!!

Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  zondag 31 december 2000 @ 01:39:19 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_604705
Ik wilde al 108 dagen dat Robin uiteindelijk ging winnen, en was er heilig van overtuigd dat het tussen hem en Koos ging, en ben dus ook ontzettend ontgoocheld dat Bi-anca (met waarschijnlijk slechts 20 procent van de stemmen, maarja, VOO scenario van de redactie gaat voor) zo'n ontzettend slechte winnares is geworden, die nadat ze als winnaar uit de bus kwam zich ook van haar slechtste kant reeds liet zien.
En dan kun je wel zeiken dat het arrogant is, maar zonder Robin de laatste 30 dagen was het echt niet om aan te zien, met Koos en Georgie liggend op de bank en Bianca manipulatief de boel naar haar hand zettend.. ROBIN BEDANKT!
  zondag 31 december 2000 @ 12:28:36 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_605362
Dan hadden we het zeer voorspelbaar gevonden. Dan hadden we gezegd dat de Bartcloon gewonnen heeft. Dat hij dat te danken had aan de meisjes die voor hem hebben gebeld. En dat het uiteindelijk een saai einde zou zijn geweest aan een boeiende serie BB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')