abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 december 2000 @ 22:59:57 #1
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_603629
zie Topic.

ik vind van niet

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 december 2000 @ 23:01:06 #2
862 Arcee
Look closer
pi_603649
LOL
Just say hi!
  zaterdag 30 december 2000 @ 23:01:43 #4
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_603658
Stond je al klaar highlander
pi_603663
* FeestBeest had Koos leuker gevonden
Voor al uw beesten en partijen ...
pi_603665
JA, terecht!!!
pi_603672
altijd who cares!
Just say hi!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 december 2000 @ 23:03:33 #9
862 Arcee
Look closer
pi_603680
Tenminste niet de manier waarop. Ze had van mij best mogen winnen, maar niet zo. Dit voelt zo oneerlijk gewoon.

Ik hoop van harte dat we Koos' reactie nog 's horen op dat-ie eigenlijk voor stond.

pi_603681
Vervalsing van de uitslag, van de uitzendingen waren we gewend: maar zulke manipulatie...afschuwelijk!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zaterdag 30 december 2000 @ 23:04:36 #11
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_603693
Nee Num ik stond niet klaar...

Nou OK een beetje dan..

mag toch wel?


Koos had moeten winnen.. ik ben voor een
mail-bomb-actie richting VOO

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  zondag 31 december 2000 @ 01:32:21 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_604672
Over de volle 108 dagen genomen is het wel terecht. Laten we nu eerlijk zijn. De bijdragen van Koos aan het programma bestond voornamelijk uit lui en vatzig op de bank hangen. Als we de laatste drie weken naar de streams kijken en de uitzendingen was zijn bijdrage gering. Robin heeft wel veel gedaan om voor de camera te komen maar dat is hem uiteindelijk fataal geworden. hij was teveel op de camera's aan het spelen en dat was niet naturel. Zijn humor is leuk op een feestje maar over 108 dagen werd het erg voorspelbaar.

Bianca heeft zich altijd voor de volle 100 % ingezet heeft veel in het huis gedaan en heeft zich ook al is het wat overdreven uitgesloofd om er wat van te maken. Ik vind het uiteindelijk wel de terechte winnaar van BB.

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 december 2000 @ 01:39:15 #13
862 Arcee
Look closer
pi_604704
quote:
Op 31 december 2000 01:32 schreef marky het volgende:
Bianca heeft zich altijd voor de volle 100 % ingezet heeft veel in het huis gedaan en heeft zich ook al is het wat overdreven uitgesloofd om er wat van te maken. Ik vind het uiteindelijk wel de terechte winnaar van BB.
Dat is wel waar, ja. Maar het gaat om de manier waarop. Het voelt gewoon oneerlijk zo. Daarnaast vond ik haar reactie op Koos z'n 50.000 gulden actie echt te walgelijk voor woorden. Ik kon m'n oren serieus gewoon niet geloven. Wat een schijnheilige trut zeg. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat zij de meeste stemmen heeft gekregen. No way was zij populairder dan Robin (en dan Koos, maar goed, die was net weggekocht).
pi_604805
Of het terecht was of niet zullen we nu nooit meer weten.
Ik snap gewoon niet de motivatie van VOO om Koos eruit te lokken met 50000 piek.
-Omdat een vrouw wint? Big deal, er waren in andere landen ook al winnaressen geweest.
-Om dat Koos te oud is voor VOO? Als de gemiddeld kijker tussen de 20 en 35 jaar zit en het meerendeel daarvan Koos wil zien winnen, dan spreekt hij de jongere generatie blijkbaar toch aan. Dus da's ook het probleem niet.
-Omdat hij niet geschikt is voor tv? Wat maakt het uit? Het zijn vaak de verliezers die bij de tv blijven hangen. Ik zie Ruud vaker in beeld dan Bart.

Ik heb er vrede mee dat het zo gelopen is. Het was even slikken maar vooruit. Maar ik wil weten waarom, waarom mocht Koos niet winnen? (Of waarom moest Bianca winnen? Het is maar hoe je het bekijkt.)
Waarom, waarom, waarom toch?

pi_604867
Misschien een klein beetje geholpen door Veronica maar ik ben blij en velen met mij!
Girl- en bi-power, nederlandser kan niet.
pi_604871
quote:
Op 31 december 2000 02:28 schreef Chrisje het volgende:
Girl- en bi-power, nederlandser kan niet.
Nee, nederlandser kan haast niet.
pi_605082
quote:
Op 31 december 2000 02:28 schreef Chrisje het volgende:
Misschien een klein beetje geholpen door Veronica maar ik ben blij en velen met mij!
Girl- en bi-power, nederlandser kan niet.
Tuuurlllijkkk meid....
Sad but true....
pi_605114
Dat BB de stemmen tijdens deze drie maand manipuleert kan ik mij iets van indenken.
Maar wat voor belang hebben ze bij de laatste drie.

Bianca heeft met de meeste stemmen gewonnen.

  zondag 31 december 2000 @ 09:51:39 #19
4605 KingShakur
back.... really...
pi_605122
Terecht: ze is een bitch die zegt wat ze denkt en daar hou ik wel van...
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_605125
Natuurlijk niet terecht.... Girl en bi-power... doe effe normaal!!!!! Het gaat er toch niet om of er een vrouw of man wint!! Het gaat toch om de persoon!!

Koos of Robin had moeten winnen. Naar mijn idee Robin, maar Koos gunde ik het net zo hard. Door gemanipuleer is dit niet gebeurd. Een lichtpuntje, Bianca heeft die 250.000, maar de morele winnaar is toch echt Koos!!!

pi_605147
Ik lag vannacht in mijn bed (tjezus kan zelfs niet slapen door BB) en dacht dat Robin misschien niet won omdat er wat ergernissen tussen zijn familie en vooral broer Patrick, waren ontstaan.
Patrick heeft dat dat ook in een colum geschreven.(van www.big-robin.nl)

We kwamen rond 21:30 uur aan in Almere. Mijn ouders waren niet mee, omdat mijn moeder ziek was en mijn vader met zaken bezig was. Niet echt leuk, maar ja, je kan niet alles hebben. Mijn zusje en ik werden gelijk na binnenkomst een kamertje in geroepen met de ouders van Ferdi en de vriendin en zoon van Koos. Dit bijeenkomstje stond onder leiding van niemand minder dan Hummy. In dit kamertje werden we even para gemaakt! Er werd ons even een schuldgevoel aangepraat dat onze ouders er niet waren. Ja, hallo, m'n ma was ook liever daar dan dat ze ziek was!!! Naast het para maken voor de uitzending, werd ons ook even duidelijk gemaakt dat er niet gestapt MOCHT worden, wanneer Robin het huis zou moeten verlaten. Nou, als er één ding is waar Robin al die weken naar uitkijkt, is het stappen als hij er uitkomt!!! Ik probeerde nog hierover te praten, maar dat mocht niet baten. Het zou hem verboden worden!!! Nou Hummy, veel plezier met het gesprek dat je met Robin gaat hebben als je hem verbiedt te gaan stappen. Succes!
(einde quote)
Dus dit zou een reden kunnen zijn, nu heb ik nog niet de andere topics gelezen, maar jet kan natuurlijk ook de waaeheid zijn? Ik was ook een klein beetje robin moe geworden,iedere keer hetzelfde.

En dan komen we op Koos,waarom moest Koos weg?
want ze wisten natuurlijk wel dat hij daar op in zou gaan.
Tja Ik zelf zie Koos meer als een familieman, die mischien weleens voor VOO wilt komen opdraven,maar liever thuis zit?
Misschien voorzag Voo moeilijkheden? ach het is gissen.
En tot slot ben ik het weer eens met Marky , kom nu niet aan dat Koos een verdiende winnaar zou zijn geweest want zoveel heeft hij nu ook weer niet gedaan. Hij durfde nooit zijn mond open te trekken, ja tegen Robin maar het was toch meestal slijmen wat uit zijn mond kwam, lag meestal te zeuren en te slapen.Humor dat had hij wel bij vlagen.
Alleen Marky vind ik Bianca niet de terechte winnaar van alle deelnemers.

  zondag 31 december 2000 @ 12:07:53 #22
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_605309
Laten we er toch vanuit gaan dat JdM niks met deze mensen na BB wil. Geen van de vorige lichting werkt bij de Tv. Ok Bart werkt bij de radio maar dat is een keuze die hij zelf gemaakt heeft. En als ik het s'ochtends hoor is zijn bijdrage gering.

Dus dat Voo Koos eruit wou hebben omdat hij niet aan het VOO profiel voldeed is niet steekhoudend. Ook is het zo dat juist zijn sullige imago misschien wel aanstekelijker werkt dan bijvoorbeeld het tegendraadse en botte gedrag van Robin.

Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat VOO heeft zien aankomen dat Koos het uiteindekijk niet zou redden tegen Bianca. Misschien was het daarom van VOO wel heel nobel om met die 50000 gulden te komen. De man had financiele problemen en die zijn misschien met die 50000 gulden ineens opgelost. Had hij ze niet aangepakt en had Bianca ineens wel gewonnen dan had hij de prijsjes van Robin gehad.

Van de uiteindelijke populariteit van Bianca sta ik niet echt te kijken. Het was te verwachten na het vertrek van Hieke. Alle stemmen die tussen die twee verdeeld waren werden nu over één verdeeld. Ook denk ik dat er wat stemmen van Georgie en Ferdi haar kant zijn opgewaaid. Dit verklaart ook de eindsprint van Bianca. Mensen die eerst voor een ander persoon waren die het huis al uit is zullen in eeste instantie niet bellen maar als het er dan uiteindelijk opaan komt denkt men al snel, ik ga toch bellen. Dus de uitslag is heel goed mogelijk. Het potentieel van Bianca was gewoon veel hoger dan van die andere twee. Die waren maatjes van elkaar, en moesten de stemmen delen.

  zondag 31 december 2000 @ 12:44:12 #23
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_605402
Ik kan me herinneren dat we een soortgelijke discussie op dag 1 van BB2 ook al hebben gehad. Wie zou BB moeten winnen. Een aantal mensen (waaronder ikzelf) hebben toen verklaard dat dit jaar een vrouw zou winnen en dat Bi-anca waarschijnlijk de meeste kans zou maken.
We hebben dus gelijk gehad. Of het nu allemaal eerlijk is gegaan of niet, weet ik niet en ik denk dat dat er uiteindelijk ook niet zo veel toe doet. We weten allenmaal dat VOO en JdM BB manipuleren als de ziekte.
Conclusie: Bi-anca heeft (iig in de ogen van VOO) terecht gewonnen.

[edit]
zie ook: Dit jaar gaat een vrouw winnen...
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Bertje op 31-12-2000 12:57]

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  zondag 31 december 2000 @ 12:52:22 #24
2519 Catkin
een heel onschuldig meisje....
pi_605426
Dat wat ze met Koos hebben geflikt (ze wisten dat de andere 2 de envelop niet zouden pakken) vind ik zeker niet terecht... Toch vind ik dat je nu niet gelijk kunt zeggen dat Bianca nu geen terechte winnaar is. Owkee misschien had Koos gewonnen (die kans zat er inderdaad in), maar dat is achteraf gepraat. Ik vind dat dat een fout is die Big Brother heeft gemaakt en daar kunnen hun niks aan doen.
Ik gun het Bianca dan ook van harte (tja ik vond dat er dit jaar wel een vrouw mocht winnen)....
You know everything about her, but don't know her at all!
  Moderator zondag 31 december 2000 @ 13:41:53 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_605549
quote:
Op 31 december 2000 01:59 schreef Lamon het volgende:
Of het terecht was of niet zullen we nu nooit meer weten.
Ik snap gewoon niet de motivatie van VOO om Koos eruit te lokken met 50000 piek.
-Omdat een vrouw wint? Big deal, er waren in andere landen ook al winnaressen geweest.
-Om dat Koos te oud is voor VOO? Als de gemiddeld kijker tussen de 20 en 35 jaar zit en het meerendeel daarvan Koos wil zien winnen, dan spreekt hij de jongere generatie blijkbaar toch aan. Dus da's ook het probleem niet.
-Omdat hij niet geschikt is voor tv? Wat maakt het uit? Het zijn vaak de verliezers die bij de tv blijven hangen. Ik zie Ruud vaker in beeld dan Bart.

Ik heb er vrede mee dat het zo gelopen is. Het was even slikken maar vooruit. Maar ik wil weten waarom, waarom mocht Koos niet winnen? (Of waarom moest Bianca winnen? Het is maar hoe je het bekijkt.)
Waarom, waarom, waarom toch?


Omdat het een sensationele, spraakmakende, valse, verrassende, haast schokkende actie was! Precies de pepper die het programma nodig had, iets over de helft.

We wéten onderhand dat VOO heel verrassend uit de hoek kan komen, en toch werden we allemaal volkomen verrast door deze move. Ik kon mijn oren niet geloven!

En tja.. dat is toch één van de redenen waarom ik naar zulke avondvullende shows kijk: entertainment. Ik wil vermaakt worden.
Niet ten koste van alles. Maar iemand de KEUS geven (ook al is de kans groot dat-ie het doet) en 'm vervolgens met een halve ton laten vertrekken, tja.. 'k vind het niet echt een misdaad tegen de menselijkheid moet ik zeggen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 31 december 2000 @ 15:48:22 #26
1829 Jewel
De enige echte!
pi_605988
Wat heeft Bianca gemeenschappelijk met George W Bush?

Ze hebben allebei gewonnen met een minderheid van stemmen.

Als ik Bianca was geweest had ik het toch niet leuk gevonden om zo te moeten winnen.

pi_606052
quote:Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat VOO heeft zien aankomen dat Koos het uiteindekijk niet zou redden tegen Bianca. Misschien was het daarom van VOO wel heel nobel om met die 50000 gulden te komen. De man had financiele problemen en die zijn misschien met die 50000 gulden ineens opgelost. Had hij ze niet aangepakt en had Bianca ineens wel gewonnen dan had hij de prijsjes van Robin gehad. einde quote

Zou ook best kunnen Marky, want het was aan het slot, en Koos stond echt maar een piep klein beetje voor.maar ja zal gissen blijven.
Maar nogmaals, OOk een stomme zet van Koos toch? en wel erg spraakmakend.
waar ik me wel aan irriteer hier, toen Hieke voor het geld ging, was ze een walgelijk wijf, een geldwolf, ze werd totaal afgekraakt omdat ze niet met lege handen weg ging maar bleef.
En omdat het nu Koos is , dan is het zielig en geen geldwolf? vaag.

pi_606082
Nee, het is niet terecht dat Bianca heeft gewonnen. Maar ik had het ook niet terecht gevonden als Koos of Robin had gewonnen.

Hebben jullie gezien wat ze in de samenvatting van Koos lieten zien? Hij heeft een paar keer gelachen en vooral veel op de bank liggen dutten. Er was niets, maar dan ook niets actiefs dat van die man uitgezonden kon worden. Na 3 maanden! Was hij dan een terechte winnaar geworden?

En Bianca. Alleen haar lach is al voldoende om haar er subiet uit te stemmen. Ik denk dat haar medebewoners het vooral erg makkelijk vonden dat zij in haar eentje zo'n beetje het hele huishouden deed. Maar is dat een goede reden om te winnen?

Er zat dit jaar gewoon geen winnaarsmateriaal bij. Van een aantal mensen vind ik het erg jammer dat ze al zo vroeg in het programma zijn weggegaan of weggestemd (ik had Jolanda nog wel zien winnen). Maar wat de Nederlandse stemmers in het huis liet zitten was een zouteloos zaakje bankhangers. Te triest voor woorden. Allemaal even mediageil.

En ik ben het helemaal met een eerdere poster eens dat de fl 50.000,- actie van Veronica wat 'spice' in de uitzending bracht.

  zondag 31 december 2000 @ 16:16:56 #29
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_606087
quote:
Op 31 december 2000 16:04 schreef itsme het volgende:
waar ik me wel aan irriteer hier, toen Hieke voor het geld ging, was ze een walgelijk wijf, een geldwolf, ze werd totaal afgekraakt omdat ze niet met lege handen weg ging maar bleef.
En omdat het nu Koos is , dan is het zielig en geen geldwolf? vaag.
Maar dat is FOK eigen. Meten met twee maten is hier tot kunst verheven.
pi_606095
quote:
Op 31 december 2000 16:04 schreef itsme het volgende:
quote:Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat VOO heeft zien aankomen dat Koos het uiteindekijk niet zou redden tegen Bianca. Misschien was het daarom van VOO wel heel nobel om met die 50000 gulden te komen. De man had financiele problemen en die zijn misschien met die 50000 gulden ineens opgelost. Had hij ze niet aangepakt en had Bianca ineens wel gewonnen dan had hij de prijsjes van Robin gehad. einde quote

Zou ook best kunnen Marky, want het was aan het slot, en Koos stond echt maar een piep klein beetje voor.maar ja zal gissen blijven.
Maar nogmaals, OOk een stomme zet van Koos toch? en wel erg spraakmakend.
waar ik me wel aan irriteer hier, toen Hieke voor het geld ging, was ze een walgelijk wijf, een geldwolf, ze werd totaal afgekraakt omdat ze niet met lege handen weg ging maar bleef.
En omdat het nu Koos is , dan is het zielig en geen geldwolf? vaag.


Dat heeft volgens mij meer te maken met de populariteit van zo'n bewoner. Als je een hekel aan iemand hebt leg je alles wat hij/zij doet negatief uit (zeg eens eerlijk, hoe objectief ben jij als het om Desiree gaat?). En omgekeerd werkt het hetzelfde. Hieke was niet zo populair, dus was die actie voor de meesten een bevestiging van haar irritante karakter. Koos was wel populair, dus is het zielig.
Maar het gaat mij niet zozeer om Koos, als wel om die kutredactie, met zijn manipulerende truukjes. Ik denk dat ze het geld allemaal belangrijk vonden. Maar of je dan meteen een geldwolf bent...
pi_606099
quote:
Op 31 december 2000 16:04 schreef itsme het volgende:[b]
quote:Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat VOO heeft zien aankomen dat Koos het uiteindekijk niet zou redden tegen Bianca. Misschien was het daarom van VOO wel heel nobel om met die 50000 gulden te komen. De man had financiele problemen en die zijn misschien met die 50000 gulden ineens opgelost. Had hij ze niet aangepakt en had Bianca ineens wel gewonnen dan had hij de prijsjes van Robin gehad. einde quote

Daar zat ik ook aan te denken, misschien maakte Koos wel geen schijn van kans en is die voorsprong wel gefakt.
Ik vind het wel ok dat Bianca gewonnen heeft, het is en blijft een lekker ding. Winares bij ons ziet er tenminste beter uit als in Duitsland
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')