abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 december 2000 @ 18:26:02 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_602343
Ik ben Xander.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 december 2000 @ 18:31:37 #2
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_602365
Robin : 'Wie was dat? De man van Linda de Mol?'
  zaterdag 30 december 2000 @ 18:32:56 #3
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_602372
Nee, 'let it be, let it be, let it be...' dan...

sjeesis, dit wordt op de bi-jank-JA irri-schaal echt een topper...

Ik voorspel: heeeele kromme tenen

  zaterdag 30 december 2000 @ 18:32:57 #4
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_602373
Wat was dat nou weer voor vaag gedoe met Hieke en Ferdi. Zogenaamd niks mogen zeggen, maar het was uiteraard de bedoeling van de redaktie dat de bewoners hen zouden horen.
  zaterdag 30 december 2000 @ 18:34:17 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_602379
Beltarief vanavond fl.1,99.....nounou!
  zaterdag 30 december 2000 @ 18:39:48 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_602408
Was wel lollig.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 18:41:31 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_602415
Vooral die vraag van Bianca aan Fewrdi: "Is het al druk?".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zaterdag 30 december 2000 @ 18:45:13 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_602431
quote:
Op 30 december 2000 18:34 schreef misterDre het volgende:
Beltarief vanavond fl.1,99.....nounou!
Tja, die fokkin' Cabrio hè... bij De Bus krijg je toch een Ferrari?

Verder wel leuk, Robin die 'door de war' is: "Ik ben zo blij, zo verheugd, dat het niet goed meer voelt."
Of was dat nou op de decoder.. nou ja.

Van deze drie bewoners zijn, bedacht ik me, geen nare filmpjes te maken hè?

I.t.t. Hieke (overspel), Desiree (matennaaierij), Annet (roddeltante), Georgie (vrouwen-onderdrukker).. Robin is bot, Koos lui, Bianca manisch.. maar echt oneerlijk of vals zijn ze niet geweest. Bianca is op een hele geslepen manier bezig geweest, maar breng dat maar eens in beeld.

Dus dat worden allemaal feel-good filmpjes, afgewisseld met Xander en consorten.. Ik hoop op Ed die de boel nog even op stelten komt zetten, maar heb voor de zekerheid de koelkast volstaan. Met de nodige alcohol wordt het vast wel lekker sentimenteel, ook voor de kijkers, als de avond vordert.

Ben heel benieuwd hoe ze de spanning gaan opvoeren, qua winnaar.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_602432
wel een slappe uitzending zeg.
er was niets te zien, behalve de koffer inpakken en nietszeggende oudbewoners.
Hadden ze geen beter beeldmateriaal?
zonde van mijn kijktijd.


( ben aan het afkicken)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_602554
Volumia
pi_602596
Na de uitzending kwam in het programma "Wannahaves" een aantal items over hoe het BB-huis er achter de muren uitziet. Wel interessant materiaal voor de liefhebbers.
De camera-lui in het 'camera-kruis' gaven wel toe, dat het 'een beetje voyeuristisch' was wat ze de hele dag deden, 'maar het wende, en ze bekeken het professioneel'.

Wou het even vermelden, al is het hier off-topic.

  zaterdag 30 december 2000 @ 19:26:52 #12
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_602604
Zei de knakker niet gewoon Sander i.p.v. Xander? Niet echt belangrijk, maar toch.

Wel geinig dat ze hem niet herkenden, daar hadden hij en Hummie vast niet op gerekend. En dan toch weer een minpuntje voor Robin omdat hij later wel wist welke Sander het was.

En wat voor baggeruitzending staat ons vanavond wel niet te wachten met allerlei optredens van derderangs artiesten e.d. Het gaat toch alleen erom wie wint of niet? Ik denk dat ik alleen maar het laatste uur hoef te kijken om alles te hebben gezien.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 19:33:43 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_602620
DiEr, ga er maar vanuit dat iedereen nog eens in 'het bakje' de studio in komt zeilen. Ik verwacht dat de finale ongeveer in de stijl zal zijn als de rest van BB. Je bent dus gewaarschuwd.
Ik kijk iig! (Ook een beetje 'kijken-om-te-zeiken', dat wel, geef ik eerlijk toe).
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 30 december 2000 @ 20:05:39 #14
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_602698
quote:
Op 30 december 2000 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
(Ook een beetje 'kijken-om-te-zeiken', dat wel, geef ik eerlijk toe).
Eens zien hoeveel we straks samen aan het zeiken zijn.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')