nam ik het toenmalige forum 'Filosofie' over van Risk One. (de datum was puur toeval, natuurlijk
) En nu begint het tijd te worden om ermee op te houden. Ik was zelf al een klein beetje tot die conclusie gekomen en begon ook signalen van buiten te krijgen - mensen vonden dat ik actiever in WTF moest worden of opzij moet stappen. Hierbij dat laatste, dus!
Feit is namelijk dat ik zegmaar het laatste jaar zoveel verplichtingen op mijn nek geladen heb (nog naast studie, sociaal leven en werk) dat ik eigenlijk nauwelijks meer de kans krijg om me ergens daadwerkelijk op te concentreren of maar van te genieten. Dit is dus ook grotendeels de reden dat ik zo weinig post op FOK in het algemeen (hoewel ik trouw WTF in de gaten houd overigens) vermoed ik.
Alors, ik heb dus besloten om nu maar eens mijn hoofdprioriteiten duidelijk te stellen en andere zaken (voorlopig) af te stoten. Daar kan in het geval van mijn FOK-modschap natuurlijk niet op gewacht worden en daarom geef ik de pijp aan Tara.
Ik houd WTF nog een tijdje in de gaten tot de sollicitatie etc afgehandeld is, meer info daarover zal binnen afzienbare tijd in het MED forum komen neem ik zo aan.
Het was me een woest genoegen de laatste 2.5 jaar mensen, en ook geen tranen (mijnerzijds, iig
) om de fakkel door te geven. Ik zal overigens niet verdwijnen ofzo, don't worry.
Weest gegroet.
-Marten
ps. Mochten er mensen zijn die denken dat ze misschien wel op een persoonlijker niveau invloed gehad hebben op deze beslissing dan kan ik ze geruststellen (of teleurstellen
). Natuurlijk hangt een mens (en dus ook diens beslissingen) aan elkaar van allerlei factoren maar er is geen enkele actie, situatie of opmerking die ik terugkijkend kan aanwijzen als 'de druppel die..' of iets in die richting. Het is gewoon mijn tijd.
Mis je,
Sas
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 10-03-2003 21:21]
Het ga je goed
Maar als jij het tijd vind, wie ben ik om dat te betwisten.
Het is jou keuze, WF&T zal er mee moeten leven. Helaas, maar waar.
Ik hoop dat je toch idd van tijd tot tijd je posts zult plaatsen.
Veel plezier met al die andere taken en verplichtingen die je op je nek hebt geladen.
edit - niet goed gelezen
[Dit bericht is gewijzigd door Schorpioen op 11-03-2003 17:51]
quote:krijg nou tieten!! OPA
Op dinsdag 11 maart 2003 21:56 schreef opa het volgende:
Gelukkig is Ellen weer terug.
quote:Puntje
Op maandag 10 maart 2003 20:41 schreef puntloos het volgende:
(nog naast studie)
quote:met die ouwe snollen bedoel ik dus jou en mirrorman die weer terug zijn. niet ellen natuurlijk!
Op dinsdag 11 maart 2003 21:59 schreef laffer het volgende:[..]
krijg nou tieten!! OPA
al die ouwe snollen van vroeger komen hier weer.
Ik ben heel benieuwd wie je gaat opvolgen.
quote:Dan wens ik je veel genieten toe, puntloos!
Op maandag 10 maart 2003 20:41 schreef puntloos het volgende:Feit is namelijk dat ik zegmaar het laatste jaar zoveel verplichtingen op mijn nek geladen heb (nog naast studie, sociaal leven en werk) dat ik eigenlijk nauwelijks meer de kans krijg om me ergens daadwerkelijk op te concentreren of maar van te genieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |