abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2003 @ 20:41:45 #1
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_9018445
Tsja mensen, zo'n strakke 2.5 jaar geleden

Welkom Puntloos

nam ik het toenmalige forum 'Filosofie' over van Risk One. (de datum was puur toeval, natuurlijk ) En nu begint het tijd te worden om ermee op te houden. Ik was zelf al een klein beetje tot die conclusie gekomen en begon ook signalen van buiten te krijgen - mensen vonden dat ik actiever in WTF moest worden of opzij moet stappen. Hierbij dat laatste, dus!

Feit is namelijk dat ik zegmaar het laatste jaar zoveel verplichtingen op mijn nek geladen heb (nog naast studie, sociaal leven en werk) dat ik eigenlijk nauwelijks meer de kans krijg om me ergens daadwerkelijk op te concentreren of maar van te genieten. Dit is dus ook grotendeels de reden dat ik zo weinig post op FOK in het algemeen (hoewel ik trouw WTF in de gaten houd overigens) vermoed ik.

Alors, ik heb dus besloten om nu maar eens mijn hoofdprioriteiten duidelijk te stellen en andere zaken (voorlopig) af te stoten. Daar kan in het geval van mijn FOK-modschap natuurlijk niet op gewacht worden en daarom geef ik de pijp aan Tara.

Ik houd WTF nog een tijdje in de gaten tot de sollicitatie etc afgehandeld is, meer info daarover zal binnen afzienbare tijd in het MED forum komen neem ik zo aan.

Het was me een woest genoegen de laatste 2.5 jaar mensen, en ook geen tranen (mijnerzijds, iig ) om de fakkel door te geven. Ik zal overigens niet verdwijnen ofzo, don't worry.

Weest gegroet.

-Marten

ps. Mochten er mensen zijn die denken dat ze misschien wel op een persoonlijker niveau invloed gehad hebben op deze beslissing dan kan ik ze geruststellen (of teleurstellen ). Natuurlijk hangt een mens (en dus ook diens beslissingen) aan elkaar van allerlei factoren maar er is geen enkele actie, situatie of opmerking die ik terugkijkend kan aanwijzen als 'de druppel die..' of iets in die richting. Het is gewoon mijn tijd.

Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
pi_9018575
Eertse keer dat ik je zie, maargoed, bedankt voor je inzet en tijd zal ik maar zeggen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9018596
we moeten nodig eens weer bellen/postduiven/faxen/de hele nacht doorkletsen (daar heb jij geen filosofie forum voor nodig )

Mis je,
Sas

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9018734
WTF?
Het beste.
:{
pi_9019048
Puntloos?

Nou.. het ga je goed.

maandag 10 maart 2003 @ 21:17:54 #6
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_9020020
Puntloos zet er één punt achter. Filosofisch klopt er hier iets niet, want puntloos had toch geen punt

[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 10-03-2003 21:21]

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_9020090
nou, hallo en tot ziens dan maar...
pi_9021193
Tot ziens Puntloos, en bedankt voor al het werk!
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_9021316
Ik hoop, Puntloos, dat je een waardige, onnavolgbare, liberale opvolger krijgt... Doeg...
I´m back.
pi_9021625
Goed gedaan jochie, aan alles komt een tijd. Dat je nog vaak op dit forum terug komt.
Don't fight a fight you think you can win.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:22:36 #11
23068 HippieNL
Hoogbevaagd
pi_9029667
Puntloos, iig meer dan bedankt voor de vele jaren trouw werk. Dat je het als mod niet iedereen naar de zin kunt maken is bij iedereen wel bekend. Jebt ig je plaatsje in de annalen van FOK wel verdiend ...

Het ga je goed

I'll only go to heaven, if I get to board on the clouds
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:34:28 #12
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_9029950
Er is een tijd van komen en tijd van gaan,
die tijd van gaan komt vaak te vroeg.

Maar als jij het tijd vind, wie ben ik om dat te betwisten.
Het is jou keuze, WF&T zal er mee moeten leven. Helaas, maar waar.

Ik hoop dat je toch idd van tijd tot tijd je posts zult plaatsen.

Veel plezier met al die andere taken en verplichtingen die je op je nek hebt geladen.

hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 15:11:37 #13
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_9037449
goh jammer, puntloos vond ik nog eens een mod die niet zomaar met slotjes strooide
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 maart 2003 @ 15:49:23 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_9038516
Dankje voor die pijp Puntloos
we houden zo wel weinig oude garde in de crew over
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2003 @ 15:52:05 #15
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9038600
Meestal hoor je Hora est na een uur jouw uur heeft dus bijna 2,5 jaar geduurd!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_9040862
Dag Puntloos, hou je nog wel tijd over om na te kunnen denken?
pi_9041918
Bedankt voor je inzet Puntloos, al moet ik ook idd zeggen dat die de laatste tijd niet zo veel meer was, omdat je er te weinig was. Vandaar misschien dat veel mensen je niet eens kennen

edit - niet goed gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door Schorpioen op 11-03-2003 17:51]

Unox, the worst operating system.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 20:25:38 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_9046168
Bedankt, puntloos .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 21:56:20 #19
959 opa
De man met de witte shawl
pi_9048618
Gelukkig is Ellen weer terug.
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_9048729
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 21:56 schreef opa het volgende:
Gelukkig is Ellen weer terug.
krijg nou tieten!! OPA
al die ouwe snollen van vroeger komen hier weer.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 22:02:14 #21
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9048792
quote:
Op maandag 10 maart 2003 20:41 schreef puntloos het volgende:
(nog naast studie)
Puntje . Toch niet nog stééds die studie hé, ?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_9048911
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 21:59 schreef laffer het volgende:

[..]

krijg nou tieten!! OPA
al die ouwe snollen van vroeger komen hier weer.

met die ouwe snollen bedoel ik dus jou en mirrorman die weer terug zijn. niet ellen natuurlijk!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_9057428
Ik ben blij dat je voor jezelf hebt besloten om te stoppen. Zoals je wist was ik al tijden van mening dat je de fakkel aan iemand moest geven. Ik heb niettemin in het verleden interessante discussies met je gehad en op wat uitglijers na was je een goede moderator in mijn ogen. Ik hou liever het beeld vast van de Puntloos in 2001, dan de Puntloos in 2002 en 2003.

Ik ben heel benieuwd wie je gaat opvolgen.

woensdag 12 maart 2003 @ 11:48:55 #24
38507 Ronny2K
Hypocrite opportunist...
pi_9058777
Nou ehmm, puntloos. Succes verder. Je bent bijna de enige mod met wie ik niet aan de stok heb gehad, groeten maar!
... Don't infect me with your poison...
pi_9159263
quote:
Op maandag 10 maart 2003 20:41 schreef puntloos het volgende:

Feit is namelijk dat ik zegmaar het laatste jaar zoveel verplichtingen op mijn nek geladen heb (nog naast studie, sociaal leven en werk) dat ik eigenlijk nauwelijks meer de kans krijg om me ergens daadwerkelijk op te concentreren of maar van te genieten.

Dan wens ik je veel genieten toe, puntloos!
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')