abonnement Unibet Coolblue
pi_600540
quote:
Op 29 december 2000 23:35 schreef doordevil het volgende:
Eerst de hele column lezen, maar het echte Fokgevoel zit in de laatste twee allinea's

http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000193.html


Nico


En zelfs op het eind is Nico weer op zijn best ga het lezen en geef je commentaren weer hier
I'm getting too old for this....
pi_600863
quote:
Voor de volledigheid, lezers. Ben vanmiddag uitgenodigd om, samen met
andere critici, in de uitzending van morgen enkele kritische vragen te
stellen aan de drie bewoners. Doe het niet. Drie maanden zitten zeiken
over geen invloeden van buitenaf en dan op die tribune gaan zitten,
tussen al die patjepeeërs. Dijkshoorn bedankt vriendelijk. Om de
criticasters voor te zijn, het heeft niets met lafheid te maken. Wil
de bewoners graag eens ontmoeten en dan vertellen wat ik er van vind,
maar ik doe niet mee aan die poppenkast. Ik wil niet met mijn kop op
de televisie. Ze hebben me mijn programma ontnomen, met Farid in die
tuin, dat vergeef ik ze nooit Kijken wie er zo ijdel is geweest om wel
op de uitnodiging in te gaan. We weten het morgen.
Enkele kritische vragen stellen aan de bewoners ?
Kritische vragen voor Hummie, die hebben we !!!!
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 30 december 2000 @ 12:30:47 #3
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_601191
Ik maak me niet zo druk om het broertje van Robin. Hij was tenminste eerlijk in zijn topic. Voor hetzelfde geld had hij onder een kloon gepost en dan was niemand er achter gekomen.
Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  zondag 31 december 2000 @ 00:14:00 #4
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_604246
Komt er nog een colum over de uitzending van vanavond?
pi_604302
ben bang dat het wat later word .. eerst FF die enge smaak wegspoelen
  zondag 31 december 2000 @ 01:22:50 #6
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_604624
Jensen, Bart, het wordt matten!

Hier de laatste column die ik over dit binnen een jaar verloederde programma heb geschreven.

http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000195.html


Bedankt voor al jullie reacties. Was goed om die te lezen.

Streamers bedankt voor jullie geweldige werk.

Komen jullie me nog eens opzoeken daar?

groeten
Nico

  zondag 31 december 2000 @ 01:24:09 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_604629
Lieve Nico,

Jij ook bedankt voor alle mooie columns.

Misschien treffen we elkaar weer bij BB3...

Avé, ik groet u!

Sanne

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_604663
Nico, oprecht bedankt.. ik heb van je genoten.
  zondag 31 december 2000 @ 01:43:00 #9
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_604718
Hij was weer geweldig.

Bedankt, ik heb veel plezier aan je colums beleefd.

  zondag 31 december 2000 @ 01:43:20 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_604720
Is te mooi stukje, moet gewoon op Fok staan
quote:
Jensen maakte dezelfde fout. Ging lollig staan doen daar op dat podium. Je voelt aan alles dat hij op dat programma schijt. Totaal ondermaats figuur. Hé, Jensen, jij oude rammer, wees eens flink en nodig mij eens uit in die knusse studio van je. Is andere koek dan bejaarden opbellen en zeggen dat ze uit hun woning moeten. Ik daag je uit. Mag je die twee lachende mee-eters van je in de studio laten zitten. Ik laat geen spaan van jullie heel. Onoprechtheid en gemaakt kritisch, alleen om te amuseren en te verdienen, ik haat het. Ik hoor het wel in welke uitzending ik zit. Graag met Bart er bij. Neem ik die ook in één moeite mee. Heb ik ook een hartig woordje mee te spreken. Zat potverdomme weer die infantiele outdoor activiteit te promoten aan tafel. Volksmennertje eerste klas. Stond weer het publiek te dirigeren. Heel erg de weg kwijt die jongen. Is mijn levenstaak, om dit soort figuren weer met beide benen op de grond te zetten.
Nico hij was, met ups en downs, weer klasse.

Mzl.

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Trouwste user 2022 zondag 31 december 2000 @ 01:46:27 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_604742
HULDE.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 31 december 2000 @ 01:50:52 #12
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_604762
Nico, waar haal je de inspiratie toch telkens weer vandaan. Van FOK!? Of toch uit je eigen aromabuiltje? In het laatste geval, hulde, en dank voor twee seizoenen onbevangen BB, jammer dat je stopt. Kom je nog weleens om de hoek kijken? Waarderen vast velen!
Ben te zaai voor een signature
pi_604771
Hartstikke bedankt Nico! Heb ontieglijk van je genoten. En huil in stilte met je mee om wat ze kapot hebben gemaakt.
pi_604792
Nico, Hartstikke bedankt, ik vond ze dit jaar weer allemaal geweldig, kom je binnenkort ook weer eens een kijkje in Ed's club nemen. Ik zal ook zodra dat kan een plekje voor je reserveren op Fok voor BB3. (Dan vast geen links naar Veronica denk ik )
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_605093
Nico, je was geweldig!!! Eerst nam ik het gemanipuleer niet zo serieus, al ergerde ik me er wel aan. Na gisteravond voor mij geen BB meer en voor jou ook niet, denk ik.

Jammer, jammer, jammer!!! Maar ik laat me niet langer beduvelen. Alleen, aan het begin van je laatste collumn schreef je dat het tussen Bianca en Koos zou gaan. Niet mee eens, volgens mij toch echt tussen Koos en Robin. Robin heeft BB nog te pruimen gemaakt, had dus moeten winnen. Koos had ik het gegund, maar helaas liep het door een ontzettend lage streek mis.

Nico, ik vond je geweldig!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Romany op 31-12-2000 09:32]

  zondag 31 december 2000 @ 09:46:36 #16
215 misterDre
Paint it black!
pi_605117
Tnx Nico, ik heb de afgelopen maanden weer genoten.....en soms ideeen opgedaan

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 31-12-2000 09:47]

pi_605368
Jaaa, mooi mooi mooi, en droevig hee...ik haak ook af: BB2 is klaar, over uit, ik stel voor dat we elkaar waarschuwen als 1 van deze figuren zich in een tvprogramma laat zien. Kunnen we wegzappen.. zucht1
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 31 december 2000 @ 14:25:11 #18
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_605699
Bedankt voor de alle schrijfsels !

De laatste was voor mij een van de beste die het programma precies beschrijft.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  zondag 31 december 2000 @ 15:14:59 #19
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_605878
Bedankt Nico!

Aan jou heeft het zeker niet gelegen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 31 december 2000 @ 19:23:05 #20
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_606693
Nico, bedankt voor je wereld columns.

Gelukkig schrijf je volgend jaar niet meer over BB, dan hoef ik tenminste ook niet meer te kijken.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_720144
En je komt Doordevil tegenwoordig echt overal tegen


Doordevil leeft mee
Eens per week schrijft Doordevil, speciaal voor retecool, een welgemeend advies aan de helden van het Nederlandse Internet.

Deze week het net nieuwe zoontje van jan van der knaap

quote:
Hallo Guus van der Knaap

ik hoorde net dat je vader Jan Van de Knaap heet. En dat moetje natuurlijk niet hebben want dat lijkt me duidelijk. Jan Van De knaap is dikkedeur van : http://www.publishnet.nl/com waar die de hele dag een meetje domeins zit weg tekapen zoals bijv : http://www.publishnet.net en dat is natuurlijk een fouteboel. Veder is je vader van het freselijke lekkerbelangrijk.com waar het hem maar niet wil lukken om een echte hate page te krijgen hij heeft er wel een maar die was binnen 5 minutten al weg dus daar heb je natuurlijk niet zo veel aan. Met zijn bezoekers gaat het ook slecht http://www.publishnet.nl/ is maar een bvtje en lekkerbelangrijk.com ja 100 bezoekers dat is natuurlijk helemaal slecht Jan je zou een voorbeeld moeten nemen aan ilse of startpagina die lopen pas goed Joh. Kijk Guus als jij later ook verslaafd bent aan het verschikkelijke internet dan zou je meschien een adevertensie


De rest staat op: http://huizen.dds.nl/~retecool/mijncomputertje/spannend/Doordevil%20slaapt%20mee.htm

http://www.retecool.com/doordevilleeftmee.html

Valt me op dat hoe meer DD verdient,hoe minder zijn spellingscontrole schijnt te werken.(misschien eens investeren in een nieuwe versie van Word?)

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  maandag 5 februari 2001 @ 13:53:45 #22
272 R@b
No-nonsens
pi_721150
quote:
Op 05 februari 2001 00:06 schreef Xamira het volgende:
En je komt Doordevil tegenwoordig echt overal tegen


Valt me op dat hoe meer DD verdient,hoe minder zijn spellingscontrole schijnt te werken.(misschien eens investeren in een nieuwe versie van Word?)


Misschien een goed idee voor jou om eens uit te zoeken waarom jij hier een column van ''doordevil'' plaatst die niet door hem is geschreven ?????

De columns van Nico Doordevil staan op http://www.retecool.com/ en niet op http://huizen.dds.nl/~retecool/mijncomputertje

Ik heb zo het idee dat Xamira er niet veel van begrepen heeft

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_722765
quote:
Op 05 februari 2001 13:53 schreef R@b het volgende:
Misschien een goed idee voor jou om eens uit te zoeken waarom jij hier een column van ''doordevil'' plaatst die niet door hem is geschreven ?????
Om te kijken of DD hier nog leest (had een reactie verwacht... )
quote:
Ik heb zo het idee dat Xamira er niet veel van begrepen heeft
Jawel hoor
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zaterdag 10 februari 2001 @ 22:06:05 #24
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_735926
Ik kende hem al. Is geschreven door een 13 jarige weblogger, Joost. Inside grapje geloof ik.

Overigens nu een welgemeend advies aan Patricia Paay bij retecool.

Hier of in het forum op retecool kan je aangeven wie er een fijn welgemeend advies van Doordevil nodig heeft. Wacht in spanning af.

Komt het een beetje van de grond, de reunie? Ik merk dat ik een beetje BB moe ben.

groeten
Nico Dijkshoorn

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')