abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 december 2000 @ 21:16:04 #1
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_599980
zo ja wat vind je er van bb2000

marcel

Back On track<P>
  vrijdag 29 december 2000 @ 22:25:00 #2
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_600126
Jumparound heb ik sinds(1 dec.) het vertrek van Bart na de survival niet meer gezien.
Hij heeft nog een paar keer gepost in de topic "Desiree en Bart" maar daarna niet meer gespot hier.Jammer want,ik kom hier nog niet zolang,en heb hem dus niet lang meegemaakt.Had graag een keer met hem gepost.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_600138
Vraag het eens aan Dijkshoorn..
  vrijdag 29 december 2000 @ 22:40:19 #4
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_600177
Hij lijkt echt op zijn broer.......... altijd onvoorspelbaar
http://www.expage.com/yvettek
  Admin vrijdag 29 december 2000 @ 23:49:32 #5
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_600419
Op de chatbox hangt jumparound nog regelmatig rond hoor
En mensen die op de 1 jaar meeting in Rotterdam zijn geweest hadden zelfs zijn handje nog kunnen schudden

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 29-12-2000 23:50]

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_600451
Wie de n**k is Jumparound!!
  Admin vrijdag 29 december 2000 @ 23:59:05 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_600459
quote:
Op 29 december 2000 23:49 schreef Danny het volgende:
En mensen die op de 1 jaar meeting in Rotterdam zijn geweest hadden zelfs zijn handje nog kunnen schudden
en toevallig zaten we op de chat net foto's te bekijken...

jump staat rechts
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_600546
quote:
Op 29 december 2000 23:56 schreef Brock het volgende:
Wie de n**k is Jumparound!!
Het broertje van Bart uit BB1
I'm getting too old for this....
  zaterdag 30 december 2000 @ 15:26:11 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_601729
Ja, ik leef nog. Maar ben niet zo actief meer met posten. De reden dat ik dat niet meer doe is omdat ik BB2 niet volg, geen zin in. Vorig jaar was dat wel wat anders, maar toen keek ik het ook al zelden maar leesde wel altijd de streamverslagen. Nu boeit het me al helemaal niet meer, maar af en toe kijk ik toch nog maar bij de fake pictures. Dat is teminste het betere werk.

En inderdaad op de chat ben ik ook regelmatig te vinden, maar tegenwoordig zelden onder Jump. Eekhoorn maakt het meeste kans.

Ik ben benieuwd of VOO nog iets weet te maken van vannavond, Bart is er in ieder geval wel. Maar wie er wint, het kan mij eigelijk niet boeien, zolang het koos maar niet is. (dit zal wel weer fout zijn, maar ik kreeg de indruk dat "opa" koos lekker zijn naam eer aan doet.) En misschien komt het wel door die ander halve aflevering die ik zie in twee weken.

Mijn opvatting over BB2 is dat het nog geen schim was van vorig jaar, meede door het hoge gehalte "bezoekers" Maar ja wat wil je anders, Ik denk dat als ze dat dit jaar niet hadden gedaan er veel meer mensen waren weggegaan.

Ik zal kijken vannavond, maar ik heb bar dienst (dus veel zal ik er wel niet van zien) en alvast allemaal een Leuke en Gezellige Jaar wisseling, en volgend jaar kom ik nog wel eens kijken.

Groetjes.

Sjoerd

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2000 @ 17:01:14 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_602126
O Sjoerd blij te lezen dat het goed met je gaat ze vroegen of je hier nog hing dus ik kwam je losmaken...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')