abonnement Unibet Coolblue
pi_599715
Uit het dagboek van Zoë

Bart m'n manneke,

geschreven door Zoë

Lieve Bart,

Het is dan zover, jij bent weg met maar 4% verschil. Ik zei toch dat je het niet aan moest nemen dat jij weg zou gaan. Ik wil je zoveel vertellen, maar ik denk dat wij op dat gebied op 1 lijn staan en dat de 31ste en onwards van ons is, en ons alleen. Gisteravond heb ik je alles kunnen zeggen wat ik wou, vanaf de 31ste kan ik nog meer zeggen. Het enige wat ik nog eens duidelijk wilde maken, is dat jij in mijn ogen altijd de winnaar van de BUS bent geweest. Dat iedereen een voorbeeld aan jou kan nemen, en als iedereen dezelfde mentaliteit had gehad als jij, nou vul verder zelf maar in.....

Bart, voor mij ben je de liefste, eerlijkste, betrouwbaarste persoon geweest hier, en ik denk dat vele dat zullen beamen. Ik mis je nu al en je bent nog maar zo'n anderhalf uur weg. Jouw afscheid was fantastisch. Ik neem aan dat dat Annemie was die er stond. "Zaaaalig" zoals jij dat zou zeggen. Manneke, ik wilde je alleen nogmaals laten weten hoeveel je voor mij betekend hebt en hoeveel je nu voor mij betekent. Ik hoef dat niet in woorden uit te leggen, want jij weet al genoeg. Ik ben blij dat alles wat we hier gedaan hebben grotendeels hebben kunnen delen. And remember: no worries, I'll be strong, and I won't stop the dance. I'll try and make you proud of me. You and me to the end, where ever that may be...

Heel veel knuffels, dikke zoen en vergeet niet hoeveel ik om je geef.

Heel veel liefs,

Je hooligan!

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
pi_599861
Sjonge jonge: oogkleppen? Die uitgedroogde neuzelaar, die stoppel, die rare emotieloze leugenachtige kwast...bedoelt zei die Bart? Dom wief.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_600217
Je moet er iets voor over hebben toch?

Zoe:'Bart, als ik win krijg jij de helft"

Bart (Denk mode on) :"dan blijf ik dus nog mooi ff jouw vriendje meid"

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_600762
Ik zou het echt niet leuk vinden als ik hetzelfde koosnaampje kreeg als De Ex Lars>>>Manneke
Maar ja "Leuk" en Bart kennen elkaar niet dus de ruggegraat-en humorloze zal er wel niet mee zitten.
Conform, Comply, Obey
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')