abonnement Unibet Coolblue
pi_599683
Zeg nou zelf, er is maar 1 winnaar van BB 2000 en dat is Robin.
Hij heeft alles gebracht waar kijkbuis-Nederland op zat te wachten:
Humor, spanning, actie, botheid, confrontaties, eerlijkheid etc etc etc
Dus pak die telefoon en bel: 0909 0303

PS: Ik ben misschien bevooroordeeld

  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 18:14:50 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_599696
Zo Patrick, en hoeveel heeft de familie Veen aan bel-budget uitgetrokken?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 december 2000 @ 18:15:48 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_599702
quote:
Op 29 december 2000 18:10 schreef Big-Robin-Brother het volgende:
Zeg nou zelf, er is maar 1 winnaar van BB 2000 en dat is Robin.
Hij heeft alles gebracht waar kijkbuis-Nederland op zat te wachten:
Humor, spanning, actie, botheid, confrontaties, eerlijkheid etc etc etc
Dus pak die telefoon en bel: 0909 0303

PS: Ik ben misschien bevooroordeeld


Nu weet ik het zeker, eerst was Robin mijn fav. Maar heb gelukkig op tijd mijn keuze herzien. Z'n broertje heeft FOK ontdekt 2 dagen voor het einde. Holy shit. looser.

KKKKKKKOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSS!!!!!!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_599753
Sorry tong80, dan ben je niet echt op de FOKhoogte! Ik ben al regelmatig hier geweest, maar heb me beust niet vaak gemengd in de discussies. Ik heb hier een eigen topic gehad aan de hand van mijn eigen column. (dit was geplaatst door Harry) Ik ben toen uitgenodogd om daar op te reageren en heb dit gedaan.
Maar als jij hierdoor je keuze laat veranderen, Lekker Belangrijk.
Robin is voor mij nummer 1, maar nogmaals, volgens mij ben ik bevooroordeeld.
pi_599820
Ik denk niet dat deze oproep nodig is Patrick
pi_599848
nee natuurlijk niet, die ouwe snatzer gaat er met de poet vandoor.
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 december 2000 @ 19:27:16 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_599849
quote:
Op 29 december 2000 19:26 schreef Koos Voos het volgende:
nee natuurlijk niet, die ouwe snatzer gaat er met de poet vandoor.
Take that, broertje !
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_599853
Ik ben ook toch enorm erg voor Robin..Hij is de enige die nog redelijk naturel (koos ook wel beetje), en normaal overkomt. Hij heeft een paar ruwe kantjes, maar da's de jongigheid. Neem nou zijn reactie op het bekendmaken van de finalisten: Goh, tof, me vader!! De rest, met name Bianca, zat ongeloofelijk te gillen en te wiberen.. En toen Georgie eruit moest wasd Robin de enige die tegen hem zei dat hij lekker de mensen moest spreken die hijzelf wilde zien. Koos en Bianca liepen instructies uit te delen: als jij die ziet, wil je dan zeggen..

ROBIIIINN!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 december 2000 @ 19:32:38 #9
862 Arcee
Look closer
pi_599863
quote:
Op 29 december 2000 18:10 schreef Big-Robin-Brother het volgende:
Er is maar 1 winnaar!!!
Precies, en dat is opa Koos!
pi_599865
quote:
Op 29 december 2000 19:28 schreef Catootje het volgende:
Ik ben ook toch enorm erg voor Robin..Hij is de enige die nog redelijk naturel (koos ook wel beetje), en normaal overkomt. Hij heeft een paar ruwe kantjes, maar da's de jongigheid. Neem nou zijn reactie op het bekendmaken van de finalisten: Goh, tof, me vader!! De rest, met name Bianca, zat ongeloofelijk te gillen en te wiberen.. En toen Georgie eruit moest wasd Robin de enige die tegen hem zei dat hij lekker de mensen moest spreken die hijzelf wilde zien. Koos en Bianca liepen instructies uit te delen: als jij die ziet, wil je dan zeggen..

ROBIIIINN!!!


'jongigheid'??? Kindsheid zul je bedoelen, hij zegt het zelf. Aggut, en dat al op zo'n jonge leeftijd. Maar ja, zijn 'lichamelijke' taal geeft deze kindsheid inderdaad wel een beetje aan, ja.
There are no mistakes, only lessons te be learned
  vrijdag 29 december 2000 @ 19:38:43 #11
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_599868
schaam jij je nu niet voor je broer?

ik bedoel het is toch een dom ventje dat het alfa mannetje van de groep wil zijn en vooral veel haantjesgedrag heeft tentoongesteld in zijn BB-optreden, ik neem aan dat je weet dat hij te veel heeft gekeken naar Bart en hem daarom nu vreselijk imiteert. Vind je het irritant dat hij zo vaak in de camera kijkt vanuit zijn ooghoeken?

Nee ik ben niet echt een fan van Robin. Omdat het een saai puberaal mannetje is zonder karakter.

Bianca mag het van mij gerust winnen.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_599869
quote:
Op 29 december 2000 19:28 schreef Catootje het volgende:
Ik ben ook toch enorm erg voor Robin..Hij is de enige die nog redelijk naturel (koos ook wel beetje), en normaal overkomt. Hij heeft een paar ruwe kantjes, maar da's de jongigheid. Neem nou zijn reactie op het bekendmaken van de finalisten: Goh, tof, me vader!! De rest, met name Bianca, zat ongeloofelijk te gillen en te wiberen.. En toen Georgie eruit moest wasd Robin de enige die tegen hem zei dat hij lekker de mensen moest spreken die hijzelf wilde zien. Koos en Bianca liepen instructies uit te delen: als jij die ziet, wil je dan zeggen..

ROBIIIINN!!!


'jongigheid'??? Kindsheid zul je bedoelen, hij zegt het zelf. Aggut, en dat al op zo'n jonge leeftijd. Maar ja, zijn 'lichamelijke' taal geeft deze kindsheid inderdaad wel een beetje aan, ja.
There are no mistakes, only lessons te be learned
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 20:00:32 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_599875
quote:
[b]Op 29 december 2000 19:38 schreef

Nee ik ben niet echt een fan van Robin. Omdat het een saai puberaal mannetje is zonder karakter.

Bianca mag het van mij gerust winnen.


Jij bent zeker ook een manwijf?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_599880
Nou, eigenlijk ben ik het WEL eens met Patrick... Robin HEEFT toch ook veel LOL het BB huis in gebracht!!
Ik snap echt gewoon totaal niet dat mensen zo'n saaie koos willen laten winnen...
Robin Rulezzz!!
lekker belangrijk...
pi_599891
quote:
Op 29 december 2000 18:10 schreef Big-Robin-Brother het volgende:
Hij heeft alles gebracht waar kijkbuis-Nederland op zat te wachten:
Humor, spanning, actie, botheid, confrontaties, eerlijkheid etc etc etc
Die botheid is wel waar ja. Maar zo'n toffe eigenschap is dat toch niet?
Wat de rest betreft, is mij niet echt opgevallen. Maar ja, lekker belangrijk, ik stem toch op Koos.
  vrijdag 29 december 2000 @ 20:17:33 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_599897
Patrick,

Zelfs in mijn slaap bel ik dit nummer nog.
Ik ga failliet aan Robin, maar zelfs dat is het me wel waard!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 29 december 2000 @ 20:44:11 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_599942
quote:
Op 29 december 2000 18:10 schreef Big-Robin-Brother het volgende:
Humor, spanning, actie, botheid, confrontaties, eerlijkheid etc etc etc
Botheid...ja een beetje. Maar ik denk niet dat dat nou iets is om trots op te zijn.

Humor...gejat van een ander.
Spanning...welke spanning
Aktie...ja hij kan leuk fietsen
Eerlijkheid...ja naast Deesje is iedereen eerlijk.

Hij zal wel winnen. Als ik de uitzending van vanavond zie dan doet VOO in iedergeval zijn best voor hem. Toon hem nog effe snel naakt onder de douche en het geile vrouwbelvolk pakt meteen de telefoon.

  vrijdag 29 december 2000 @ 20:48:50 #18
7879 bfm
fok!lievert
pi_599948
[offtopic]
ff vraagje, is die robin-bigbrother gozer de broer van Robin, Patrick?

Zoja. Blijf van m'n vriendin af ja!
[/offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door bfm op 29-12-2000 20:49]

[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
  vrijdag 29 december 2000 @ 21:00:56 #19
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_599960
quote:
Op 29 december 2000 20:13 schreef Lamon het volgende:
Die botheid is wel waar ja. Maar zo'n toffe eigenschap is dat toch niet?
Wat de rest betreft, is mij niet echt opgevallen. Maar ja, lekker belangrijk, ik stem toch op Koos.
Jeetje Lamon,Bel jij voor die ouwe snatzer???? daar val je bij in slaap man.
Hoorde je wat ie gisteren tegen Georgie zei??
Georgie moest even tegen Elsje Fiederelsje zeggen dat ie niet in een hotelletje wou(want dat hadden ze afgesproken als ie zover zou komen)maar hij wilde gewoon naar huis.Huh...... hotelletje????? hij denkt toch zeker niet dat ie zo pope is ,dat ie net als Bart Ruud en Willem moet onderduiken he,laat me niet lachen man!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  vrijdag 29 december 2000 @ 21:03:20 #20
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_599964
Er is maar 1 ding wat ik even wil zeggen:

ROBIN RULES!!!!!!! HE'S SYMPLY THE BEST!!!

[Dit bericht is gewijzigd door FarahDibah op 29-12-2000 21:03]

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  vrijdag 29 december 2000 @ 22:01:12 #21
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_600058
FarahDibah en Patrick: jullie nemen me de woorden uit de mond. De laatste tijd ben ik Robin steeds leuker gaan vinden. Eerst vond ik hem een Bart-kloon,wat zowieso al niet echt vervelend is...... alhoewel.... er is maar 1 Bart.... maar nu vind ik hem echt ok.
En ik val ook in slaap als ik naar Koos kijk. Zelfs mensen van 80 zijn nog actiever als hij.

[Dit bericht is gewijzigd door Yvetje op 29-12-2000 22:01]

http://www.expage.com/yvettek
pi_600060
quote:
Op 29 december 2000 21:00 schreef FarahDibah het volgende:
Jeetje Lamon,Bel jij voor die ouwe snatzer???? daar val je bij in slaap man.
Hoorde je wat ie gisteren tegen Georgie zei??
Georgie moest even tegen Elsje Fiederelsje zeggen dat ie niet in een hotelletje wou(want dat hadden ze afgesproken als ie zover zou komen)maar hij wilde gewoon naar huis.Huh...... hotelletje????? hij denkt toch zeker niet dat ie zo pope is ,dat ie net als Bart Ruud en Willem moet onderduiken he,laat me niet lachen man!
Ik denk dat ie bedoelde dat hij na het feest gewoon lekker in zijn eigen bed wilde liggen en niet in 1 of ander vreemd hotel.
En aangezien Bianca zeker afvalt (ik heb haar gisteren horen lachen tijdens het sleeen en ik heb vervolgens vannacht de vreselijkste nachtmerries over haar gehad), blijven Robin en Koos over. Dat Robin actiever is weet ik wel, maar ik vind er geen zak aan om hem op zijn fietsje rondjes te zien draaien. En ik heb een ongelooflijke hekel aan stemmetjes, zeker als ze niet grappig zijn!
Een slapende Koos zenden ze niet uit. En als hij wakker is, is ie tenminste wel grappig (al weet ie het zelf niet).
Dus Koos mag van mij winnen! ('Yeah, baby, yeah!')
  vrijdag 29 december 2000 @ 22:08:29 #23
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_600075
quote:
Op 29 december 2000 22:01 schreef Yvetje het volgende:
FarahDibah en Patrick: jullie nemen me de woorden uit de mond. De laatste tijd ben ik Robin steeds leuker gaan vinden. Eerst vond ik hem een Bart-kloon,wat zowieso al niet echt vervelend is...... alhoewel.... er is maar 1 Bart.... maar nu vind ik hem echt ok.
En ik val ook in slaap als ik naar Koos kijk. Zelfs mensen van 80 zijn nog actiever als hij.
THANXX YVETJE!! Het doet me goed dat jij er net zo over denktmaar we zijn het wel vaker eens ,dus verbaasd me nix
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_600081
ROBIN for victory!
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 22:13:42 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_600091
quote:
Op 29 december 2000 20:44 schreef marky het volgende:
Toon hem nog effe snel naakt onder de douche en het geile vrouwbelvolk pakt meteen de telefoon.
Ach gun de vrouwtjes toch ook wat marky. Jij hebt dankzij Ferdi toch ook 86 dagen kunnen genieten met een hard plassertje?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 29 december 2000 @ 22:23:36 #26
215 misterDre
Paint it black!
pi_600122
Bij voorspel.nu ligt Koos 1,5% voor op Robin!
  vrijdag 29 december 2000 @ 23:11:47 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_600280
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_600298
Er is er maar 1 de winnaar en dat is John de Mol!!!!!!! Die zijn zakken weer gevuld heeft en waarvoor 250.000 guldens maar een fooitje zijn

[Dit bericht is gewijzigd door 2die4 op 29-12-2000 23:17]

Zo niet, dan nog!!!!
pi_600319
quote:
Op 29 december 2000 20:44 schreef marky het volgende:
Toon hem nog effe snel naakt onder de douche en het geile vrouwbelvolk pakt meteen de telefoon.
"Het geile vrouwbelvolk" ......

In wat voor wereld leef jij eigenlijk ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 29-12-2000 23:29]

  vrijdag 29 december 2000 @ 23:27:19 #30
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_600334
quote:
Op 29 december 2000 22:13 schreef Gert het volgende:
hard plassertje?
Plassertje...plassertje...PLASSER zal je bedoelen. Maarre die kreeg ik niet van Ferdi. Maar Hieke
  vrijdag 29 december 2000 @ 23:29:09 #31
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_600340
Sanne glij niet van je stoel af.
pi_600367
quote:
Op 29 december 2000 23:29 schreef marky het volgende:
Sanne glij niet van je stoel af.
Nou, nou, nou, moeten we er hier nou een SbS6 forum van maken ofzo ?
Dat je ranzige teksten op TV-soapsterren loslaat is nog 1 ding,
maar blijf ff van je medeposters vandaan, Marky, het siert je niet !
  zaterdag 30 december 2000 @ 01:31:31 #33
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_600632
quote:
Op 29 december 2000 23:35 schreef Moor het volgende:
Nou, nou, nou, moeten we er hier nou een SbS6 forum van maken ofzo ?
Dat je ranzige teksten op TV-soapsterren loslaat is nog 1 ding,
maar blijf ff van je medeposters vandaan, Marky, het siert je niet !
Dit toont meer jou perverse gedachtes aan. Je kan ook van je stoel glijden van het lachen. Dat jij er wat anders bij denkt...tja
  zaterdag 30 december 2000 @ 01:34:42 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_600640
quote:
Op 29 december 2000 23:35 schreef Moor het volgende:
Nou, nou, nou, moeten we er hier nou een SbS6 forum van maken ofzo ?
Dat je ranzige teksten op TV-soapsterren loslaat is nog 1 ding,
maar blijf ff van je medeposters vandaan, Marky, het siert je niet !
Tnx Moor.
Ik negeer Marky maar, dat lijkt me het beste.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_600667
Maar Hieke heeft toch al gewonnen. Nadat zij er uit was, heeft zelfs Dirk het niet meer op kunnen leuken.

Koos stort in elkaar zodra hij hoort dat er NIEMAND voor hem heeft gebeld ("Nou, hoe ken dat nou ?"). Robin schopt Bianca met een voetbal het kippenhok in als blijkt dat hij met haar de hoofdprijs moet delen omdat precies even veel mensen voor hem als voor haar hebben gebeld.

En we gaan nog niet naar huis ...
  zaterdag 30 december 2000 @ 02:43:23 #36
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_600745
Wat een geweldig topic! Vooral de titel: Er is maar 1 winnaar en dan drie uitroeptekens. Het schreeuwt om een reactie: Stemmen zijn stemmen!!! (Let op de uitroeptekens Patrick.)

Sinds Robin (te) zwaar opgemaakt in de gaykrant verscheen heb ik in mijn omgeving een subtiele verandering opgemerkt. De gemiddelde homosexueel in mijn omgeving werd getriggered door dat kleine geile opdondertje wat daar zwaar behaard (zo hebben ze ze graag) door dat huis banjerde. Spontaan werd op iedere werkdag zo rond zeven uur het gevreesde Babe-channel aangezet, om te loeren naar een (letterlijk) strakke actie van Robin. En die kregen ze. Spieren rolden, zweet glom, en wat het meest belangrijk werd geacht: hij zei niks zinnigs. Want zoals men allen weet, een daddy heeft een dom doch lekker zoontje nodig. Het perfecte icoon van 2000 werd hen op een presenteerblaadje aangeboden, zoniet in de schoot geworpen. Een klein door mij geleid onderzoek heeft uitgewezen dat 70% van de zwaar homosexuele (en dominante) medemens in mijn omgeving uit is op Robin, en dat ze menen dat ze hem gaan krijgen ook! Ik weet niet hoeveel je van je broertje houdt, maar deze kans zou je hem niet moeten ontnemen. Post dat telefoonnummer dus nog maar een paar keer, en open desnoods nog een paar topics, maar maak ze gek!

Ben te zaai voor een signature
pi_600805
en voor Robin, omdat hij op de 2e plaats staat een nieuwe fiets
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zaterdag 30 december 2000 @ 03:25:53 #38
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_600809
Zelfs UPC had moeite met dat "plaatje" van je!!!!
Ben te zaai voor een signature
pi_600821
Veel laden. Maar toch bedankt.


Is Robin ook "getuned" door Dr. Mertens, alias "jerommeke" in Belgie?

Allee Robinke wij meten het lichaam hè.
Neu, tis nog nie goe hè.
Dan gaan wij nu de druppelkes van de plantkes i.m. toedienen en dan zie ik u volgende week gerne terug.
Ach maar nee Robinke, uw Lijf is nog niet op orde. Gaat ge hier maar zitten en dan leg ik deze stalen banden om polsen en enkels en dan trek ik uw lichaam in één keer schoon.
Tis den magnetisme m'n jong!
En als extra nog wat druppelkes van de plantkes maar nu i.v., da's beter knul.

De volgende dag won Robin de ronde van Zeist

pi_600834
quote:
Op 30 december 2000 03:25 schreef Roache_ het volgende:
Zelfs UPC had moeite met dat "plaatje" van je!!!!
Excuse moi, het forum heeft er ook moeite mee zie ik, maar ik zou niet weten hoe ik dat knipsel van de Robin site moet verkleinen.
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 december 2000 @ 03:58:20 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_600836
Hoe heet die gooooooser Petrik"?hegvf

eojijfnuyoue hup[ pertricik!!!!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 december 2000 @ 04:46:45 #42
272 R@b
No-nonsens
pi_600857
quote:
Op 30 december 2000 03:55 schreef Xamira het volgende:
Excuse moi, het forum heeft er ook moeite mee zie ik, maar ik zou niet weten hoe ik dat knipsel van de Robin site moet verkleinen.
Kan alleen zo, anders is de tekst niet meer leesbaar

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 30 december 2000 @ 04:56:08 #43
272 R@b
No-nonsens
pi_600862
quote:
Op 29 december 2000 18:10 schreef Big-Robin-Brother het volgende:
Zeg nou zelf, er is maar 1 winnaar van BB 2000 en dat is Robin.
Hij heeft alles gebracht waar kijkbuis-Nederland op zat te wachten:
Humor, spanning, actie, botheid, confrontaties, eerlijkheid etc etc etc
Dus pak die telefoon en bel: 0909 0303

PS: Ik ben misschien bevooroordeeld


En dan de quote uit Nico's laatste column:
quote:
Overigens is Robins broertje, zonder dat hij er erg in heeft, Robin
een heel slechte dienst aan het bewijzen. Spoort op een drukbezocht
forum de mensen aan om op zijn broer te stemmen omdat alleen hij ons
emotie, vreugde enz heeft gebracht. Dom van die jongen. Nederlanders
willen stemmen op mensen die net doen alsof ze zelf niet weten dat ze
een beetje een aparte zijn. Mijn reactie bij het lezen was: laat dan
Koos maar winnen, als broertjes gaan lopen leuren met hun grote broer.
Foute actie. Heeft nu al spijt als haren op zijn hoofd, denk ik.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 30 december 2000 @ 11:48:12 #44
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_601097
Heb ik effe van het forum van de BBsite geplukt. Misschien dat zijn beste broertje dit effe kan ontkrachten.


Van het Forum van de BBsite

ik wil dit graag kwijt omdat ik vindt dat dit niet verborgen hoeft te worden. mijn naam is arno bennink. ik zat vroeger bij robin op school en in de klas. we konden altijd goed met elkaar opschieten en we konden alles met elkaar delen. het was een prachtige vriendschap die verder ging dan vrienden alleen. zo hebbeb we elkaar een keer gekust en we zijn ook 1 keer verder gegaan. ik heb hem niet weer gezien omdat ik verhuist ben. jongens en meisjes ik wil zeggen dat robin moet winnen omdat het gewoon een supervriend is.

pi_601374
Er blijven leuke verhaaltjes komen! Al die oude vrienden van Robin, het is echt geweldig. Die Arno was zo lief! Ik kan hem me nog zo goed herinneren. O wat was dat een schat. Ik heb zelfs nog een keer met hem gekust. O, wat een liefie was dat. Ik (en Robin uiteraard) hoop hem snel weer eens te zien en te kussen. Ik kan niet wachten......de schat!

PS: Dit is helemaal niet cynish

pi_601383
quote:
Op 30 december 2000 13:31 schreef Big-Robin-Brother het volgende:
Er blijven leuke verhaaltjes komen! Al die oude vrienden van Robin, het is echt geweldig. Die Arno was zo lief! Ik kan hem me nog zo goed herinneren. O wat was dat een schat. Ik heb zelfs nog een keer met hem gekust. O, wat een liefie was dat. Ik (en Robin uiteraard) hoop hem snel weer eens te zien en te kussen. Ik kan niet wachten......de schat!

PS: Dit is helemaal niet cynish


Wat is cynish?? Een speciale term binnen de wereld van de mannenliefde zeker?
pi_601448
Nou wat is Robin eerlijk, nu hij denkt dat bianca populair is bij het volk trekt ie opeens met haar op.

KOOS RULES

[Dit bericht is gewijzigd door hessels1 op 30-12-2000 13:57]

  Moderator zaterdag 30 december 2000 @ 13:56:14 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_601450
quote:
Op 30 december 2000 11:48 schreef marky het volgende:
Heb ik effe van het forum van de BBsite geplukt. Misschien dat zijn beste broertje dit effe kan ontkrachten.


Van het Forum van de BBsite

ik wil dit graag kwijt omdat ik vindt dat dit niet verborgen hoeft te worden. mijn naam is arno bennink. <..>


Zucht. Jij gaat ook maar door hè..

Dus je plaatst die ranzige zooi hier zodat zijn broertje het kan ontkrachten? Schijnheil dat je d'r bent. En trouwens, ook al zou het waar zijn, so what?

Kun je niet fijn op dat VOO-forum blijven? Volgens mij pas je daar beter, want je schijnt je niet echt iets aan te trekken van de -aanvankelijk goedbedoelde- aanmerkingen van diverse medeposters.

Trouwens, mijn naam is Gert en ik heb marky laatst in het bejaardenhuis gezien. Marky's grote hobby is namelijk stoma's leegdrinken terwijl hij van achteren door een kudde bejaarde leernichten in z'n drekgat genaaid wordt.

Minstens zo geloofwaardig, niet? Ontkracht dat maar eens! Lul je hier maar eens uit! Of nee, laat ook maar. Met jou ben ik in ieder geval uitgeluld, want je lijkt wel een hoer, met je opzichtige gebedel om reacties. Dus geniet van deze reactie, sneue kleuter, want het is de laatste die je van me lospeutert. Er zit niets anders op dan je voortaan dood te zwijgen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 30 december 2000 @ 14:09:34 #49
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_601483
quote:
Op 30 december 2000 13:56 schreef Gert het volgende:
Zucht. Jij gaat ook maar door hè..

Dus je plaatst die ranzige zooi hier zodat zijn broertje het kan ontkrachten? Schijnheil dat je d'r bent. En trouwens, ook al zou het waar zijn, so what?

Kun je niet fijn op dat VOO-forum blijven? Volgens mij pas je daar beter, want je schijnt je niet echt iets aan te trekken van de -aanvankelijk goedbedoelde- aanmerkingen van diverse medeposters.

Trouwens, mijn naam is Gert en ik heb marky laatst in het bejaardenhuis gezien. Marky's grote hobby is namelijk stoma's leegdrinken terwijl hij van achteren door een kudde bejaarde leernichten in z'n drekgat genaaid wordt.

Minstens zo geloofwaardig, niet? Ontkracht dat maar eens! Lul je hier maar eens uit! Of nee, laat ook maar. Met jou ben ik in ieder geval uitgeluld, want je lijkt wel een hoer, met je opzichtige gebedel om reacties. Dus geniet van deze reactie, sneue kleuter, want het is de laatste die je van me lospeutert. Er zit niets anders op dan je voortaan dood te zwijgen.


Wat laat jij je kennen knul. Neem een voorbeeld aan de broer van Robin. Die lost het goed op.

pi_601484
gert laat die kleuter maar, ik heb hem allang opgegeven

en hessels1
je kunt hem irrtant vinden, soms een puber, maar als er een in huis is die het eerlijk speelt is het robin
ook tegenover bianca
misschien dat het je niet opgevallen was maar er zijn nog maar 3 mensen in huis
dus ja, hij trekt met bianca en koos op

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zaterdag 30 december 2000 @ 14:39:34 #51
215 misterDre
Paint it black!
pi_601576
quote:
Op 29 december 2000 22:23 schreef misterDre het volgende:
Bij voorspel.nu ligt Koos 1,5% voor op Robin!
Koos ligt nu 2,3% voor op
  zaterdag 30 december 2000 @ 14:44:09 #52
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_601591
Schijnt een natuurwet te zijn, als je broertje in het BB huis zit jezelf, hij kan er toch niet uit, uitgebreid profileren als de nog fotogeniekere variant.

Barts broer was al erg, met dat gestarfuck hier op het forum,maar het kan blijkbaar altijd weer erger.

Bewijs hier: http://www.big-robin.nl/index1.html

en klik op "column"

Benieuwd wat Mr.Cool, Robin zelf hier van gaat vinden als hij er uit is. je broer wang aan wang met Ferdi? Die heeft iets uit te leggen, Robins broertje.

Nico Dijkshoorn

[Dit bericht is gewijzigd door doordevil op 30-12-2000 14:46]

pi_601611
quote:
Op 30 december 2000 14:44 schreef doordevil het volgende:
Schijnt een natuurwet te zijn, als je broertje in het BB huis zit jezelf, hij kan er toch niet uit, uitgebreid profileren als de nog fotogeniekere variant.

Barts broer was al erg, met dat gestarfuck hier op het forum,maar het kan blijkbaar altijd weer erger.

Bewijs hier: http://www.big-robin.nl/index1.html

en klik op "column"

Benieuwd wat Mr.Cool, Robin zelf hier van gaat vinden als hij er uit is. je broer wang aan wang met Ferdi? Die heeft iets uit te leggen, Robins broertje.

Nico Dijkshoorn


En als Robin straks met 1% of minder verliest, weten we allemaal dat de genadeklap uitgedeeld is door zijn eigen bloed.
Broertje heeft zeker wat uit te leggen later.
  zaterdag 30 december 2000 @ 15:05:46 #54
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_601655
En nog 1, voor de verzamelaars.

http://www.bad-brother.com/patrick.shtml


Nog een ijzeren wet. Als je veel op real-life soap after party's verschijnt ga je vanzelf op een Jop lijken.

  Moderator zaterdag 30 december 2000 @ 16:41:06 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_602059
Aanpakken die Patrick!! Een beetje lopen internetten als 20-jarige snotaap, en het dan niet kunnen laten om voor zijn broer op te komen, pfff wat een zelfbeheersing.

En dan vindt-ie het ook nog leuk om met andere Ex-BB'ers op de foto te gaan! Je moet het gore, smakeloze lef maar hebben. Nee, zoiets volstreks verwerpelijks zouden wij nooit doen, of -als we inmiddels op de ouwelullen-leeftijd zijn aanbeland- gedaan hebben.

Terecht dat daar schande over gesproken wordt, haal het pek en de veren.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-12-2000 16:44]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 30 december 2000 @ 16:46:47 #56
272 R@b
No-nonsens
pi_602081
quote:
Op 30 december 2000 14:44 schreef doordevil het volgende:
Schijnt een natuurwet te zijn, als je broertje in het BB huis zit jezelf, hij kan er toch niet uit, uitgebreid profileren als de nog fotogeniekere variant.

Barts broer was al erg, met dat gestarfuck hier op het forum,maar het kan blijkbaar altijd weer erger.


Ik vind dat je Bart's broertje absoluut niet kunt vergelijken met Patrick Veen.

Die jumparound liep hier inderdaad alléén maar de goede sier te maken met Big Brother Bart, maar de broer van Robin heeft tenminste nog een fatsoenlijke fan-site weten op te zetten.

Of je het er nou wel of niet mee eens bent dat hij die volzet met foto's van zichzelf doet er m.i niet zoveel toe. Iedereen moet zelf weten waar hij zijn site mee vol kalkt. De vraag is wel of je als fan van X op foto's van de broer van X zit te wachten, maar boeit mij verder niet.

Uiteraard geniet 'de broer van' kennelijk volop van de aandacht, maar ach ..... Vind de fansite opzich wel lollig.

Dit in tegenstelling tot Robin zelf, die ik alleen maar dwars vond zijn om het dwars zijn. Laat Koos, die oude trucker, maar winnen. Had het minst last van een opgeblazen ego. En Els was ook lekker normaal

Merkwaardig genoeg zie je van Bus kandidaten nooit familie in forums verschijnen. Valt weinig eer aan te behalen kennelijk

---

Gisteren op tv bij de VARA nog een item gezien over de zus of broer van de bekende Nederlander. Quote van zus van Catherine Keyl: "Als je zus het goed doet ben je maar het zusje van, en als ze wat fouts doet dan ben je de ZUS van".

Patrick is gewaarschuwd

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_602139
quote:
Op 29 december 2000 18:10 schreef Big-Robin-Brother het volgende:
PS: Ik ben misschien bevooroordeeld
Precies, en daarom kan je je er beter buiten houden en op wat subtielere wijze reclame maken voor je broer.

Je loopt een redelijke kans dat mensen hier averechts op reageren bro'

  zaterdag 30 december 2000 @ 19:25:16 #58
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_602601
JEZUS,WAT WEER EEN GEZEIK ZEG.
WAT ZAL JULLIE DAT NOU EEN WORST WEZEN VAN DE BROERS VAN BART EN ROBIN DOEN!!!!!
ALS HET MIJN BROER ZOU ZIJN ZOU IK PRECIES HETZELFDE DOEN!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_602610
A M E N !
The more I know the more I know I don't know.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 december 2000 @ 19:29:47 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_602612
Rustig, rustig nou meissie.
Tis maar een spelletje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 december 2000 @ 19:39:14 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_602629
quote:
Op 30 december 2000 16:46 schreef R@b het volgende:
Ik vind dat je Bart's broertje absoluut niet kunt vergelijken met Patrick Veen.

Die jumparound liep hier inderdaad alléén maar de goede sier te maken met Big Brother Bart, maar de broer van Robin heeft tenminste nog een fatsoenlijke fan-site weten op te zetten.

Of je het er nou wel of niet mee eens bent dat hij die volzet met foto's van zichzelf doet er m.i niet zoveel toe. Iedereen moet zelf weten waar hij zijn site mee vol kalkt. De vraag is wel of je als fan van X op foto's van de broer van X zit te wachten, maar boeit mij verder niet.

Uiteraard geniet 'de broer van' kennelijk volop van de aandacht, maar ach ..... Vind de fansite opzich wel lollig.

Dit in tegenstelling tot Robin zelf, die ik alleen maar dwars vond zijn om het dwars zijn. Laat Koos, die oude trucker, maar winnen. Had het minst last van een opgeblazen ego. En Els was ook lekker normaal

Merkwaardig genoeg zie je van Bus kandidaten nooit familie in forums verschijnen. Valt weinig eer aan te behalen kennelijk

---

Gisteren op tv bij de VARA nog een item gezien over de zus of broer van de bekende Nederlander. Quote van zus van Catherine Keyl: "Als je zus het goed doet ben je maar het zusje van, en als ze wat fouts doet dan ben je de ZUS van".

Patrick is gewaarschuwd


Helemaal mee eens! Er is m.i. toch inderdaad wel een groot verschil tussen Sjoerd Spring in 't Veld en Patrick Veen.

En dat Patrick het leuk vind om die foto's op de site te zetten is natuurlijk niet meer dan normaal. Als ik deze had gemaakt, had ik hem ook op mijn site gezet.

En was het ook niet Patrick die het Bad Brother T-shirt in de uitzending wilde aantrekken? Of ben ik nu abuis?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_602651
& Toch, he.
Bianca met d'r gegiebel ben ik echt beu, jessis, wat een geluid, mijn tolerantiegrens is de laatste weken echt overschreden, wat een miep. Laat die hinnikende politiek-correcte bemoeial alsjeblieft niet winnen .
Koos vind ik nog steeds een slaapverwekkende, doodsaaie ouwe zeur. Laat die vervelende kerel, na dertien weken op mijn zenuwen te hebben gewerkt met zijn nasale stemgeluid alsjeblieft niet winnen .

Laat dan maar Robin winnen, als je dan perse uit drie mensen moet kiezen.

pi_602686
Ik surfde langs een paar polls & Robin ligt voor op Koos & Bianca, volgens de VOO ruimn, volgens een ander 3 % & ik vond er maar eentje waar Koos iets voor lag.
pi_602695
quote:
Op 30 december 2000 16:46 schreef R@b het volgende:

Merkwaardig genoeg zie je van Bus kandidaten nooit familie in forums verschijnen. Valt weinig eer aan te behalen kennelijk

---


Zeker het schattige zusje van Jop vergeten R@b?
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zondag 31 december 2000 @ 01:13:25 #65
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_604580
en nog maar eens omhoog..

pi_605115
Mijn favoriet is Robin, als hij er niet ingezeten had, had ik al lang niet meer gekeken. Maar Koos gunde ik het zeker ook. Daarom is de laffe streek van gisteravond heel erg. KOOS had moeten winnen!!!!!

Voor mij nooit geen BB meer!!! Of Hummie moet eruit gemieterd worden, Endemol en Veronica moeten duizendmaal excuses maken en Koos alsnog als winnaar uitroepen met alsnog het bijbehorende geldbedrag. Uitzoeken of de stemming eerlijk is gegaan. Er is al gemanipuleerd op het moment dat Robin te horen kreeg dat hij de 9,1% kreeg. Hadden ze nooit moeten doen. Hij had niet mogen weten hoe populair hij was. Dan had hij wel gewonnen!!! Hij zorgde er toch voor dat BB nog leuk was om naar te kijken!! Aan Bianca heb ik me 3 maanden vreselijk lopen ergeren!!!

pi_605261
quote:
Op 31 december 2000 09:45 schreef Romany het volgende:
[.......]
Voor mij nooit geen BB meer!!! Of Hummie moet eruit gemieterd worden, Endemol en Veronica moeten duizendmaal excuses maken en Koos alsnog als winnaar uitroepen met alsnog het bijbehorende geldbedrag. Uitzoeken of de stemming eerlijk is gegaan. Er is al gemanipuleerd op het moment dat Robin te horen kreeg dat hij de 9,1% kreeg. Hadden ze nooit moeten doen. Hij had niet mogen weten hoe populair hij was. Dan had hij wel gewonnen!!! Hij zorgde er toch voor dat BB nog leuk was om naar te kijken!! Aan Bianca heb ik me 3 maanden vreselijk lopen ergeren!!!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.
pi_605284
quote:
Op 30 december 2000 19:39 schreef Sanne het volgende:
En was het ook niet Patrick die het Bad Brother T-shirt in de uitzending wilde aantrekken? Of ben ik nu abuis?
Klopt!
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zondag 31 december 2000 @ 12:18:55 #69
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_605340
Ik vind dat die Patrick heel erg veel voor zijn broer gedaan heeft. Hij heeft veel inzet getoond. Hij heeft een fantastische site gerund. En ik vind het niet erg als hij het leuk vind om met BBers en alles wat er omheen hangt op de foto te gaan. Moet hij allemaal zelf weten. Hij heeft alleen een fout gemaakt en dat was zijn optreden gisteren. Er doemde mij ineens Louis van Gaal beelden voor. Louis van Gaal die wel effe zou vertellen wie de beste is. Jammer vind ik dat. Geloof namelijk best dat die Patrick verder een goeie gozer is.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 31-12-2000 12:20]

pi_606145
Niks verkeerd aan betoonde broederliefde. Met zijn pleidooi voor Robin maakt ie echter de grootste fout in zijn tot dan toe vlekkeloos verlopende leventje als toekomstig communicatie-deskundige.
Ik raad hem aan het reclame-preekje van de dochter van Koos 1000 keer af te draaien en te bestuderen. Kan ie nog heel veel van leren. Komt 't misschien nog goed met 'm.
  zondag 31 december 2000 @ 18:30:26 #71
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_606512
quote:
Op 31 december 2000 09:45 schreef Romany het volgende:
Mijn favoriet is Robin, als hij er niet ingezeten had, had ik al lang niet meer gekeken. Maar Koos gunde ik het zeker ook. Daarom is de laffe streek van gisteravond heel erg. KOOS had moeten winnen!!!!!

Voor mij nooit geen BB meer!!! Of Hummie moet eruit gemieterd worden, Endemol en Veronica moeten duizendmaal excuses maken en Koos alsnog als winnaar uitroepen met alsnog het bijbehorende geldbedrag. Uitzoeken of de stemming eerlijk is gegaan. Er is al gemanipuleerd op het moment dat Robin te horen kreeg dat hij de 9,1% kreeg. Hadden ze nooit moeten doen. Hij had niet mogen weten hoe populair hij was. Dan had hij wel gewonnen!!! Hij zorgde er toch voor dat BB nog leuk was om naar te kijken!! Aan Bianca heb ik me 3 maanden vreselijk lopen ergeren!!!


Romany,ik sluit me helemaal bij je aan !!!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_610412
quote:
Op 31 december 2000 16:38 schreef trevanian het volgende:
Niks verkeerd aan betoonde broederliefde. Met zijn pleidooi voor Robin maakt ie echter de grootste fout in zijn tot dan toe vlekkeloos verlopende leventje als toekomstig communicatie-deskundige.
Ik raad hem aan het reclame-preekje van de dochter van Koos 1000 keer af te draaien en te bestuderen. Kan ie nog heel veel van leren. Komt 't misschien nog goed met 'm.
Los van de vraag of dergelijke pleidooien op zo'n tijdstip nog enige zin hebben, vond ik dat de familie van Robin goed voorbereid in beeld kwam. Het praatje van Patrick was duidelijk, goed geschreven en perfect binnen de tijd.

De familieleden van de anderen kwamen niet veel verder dan gestamel en gesnotter. Wat was hun boodschap precies?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')