abonnement Unibet Coolblue
pi_599424
OMDAT ZE ROELEERT!!!!

Ze mag van mij dus winnen!!!! Bianca is toppie!!!!

  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 16:45:55 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_599451
Bianca is de enige overgebleven vrouw, that's why U supporting da bitch. Damn als het niet waar is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_599460
SORRY MAAR....
quote:
Op 29 december 2000 16:45 schreef Gert het volgende:
Bianca is de enige overgebleven vrouw, that's why U supporting da bitch. Damn als het niet waar is.
Als je mijn posts rustig door leest kun je zien dat ik al die tijd al een Bianca fan ben geweest.... Ze heeft gewoon pit, ik zou irl waarschijnlijk al na 5 minuten slaande ruzie met haar hebben en toch mag ik haar.

Ze mag van mij winnen, als eerste vrouw die BB wint, niet omdat ik nou zo nodig mijn jongeheer erin wil steken want dat zal toch never nooit niet gebeuren.

Bianca dus, laat haar winnen mensen.

pi_599461
Mirror jongen, wat is er toch met je aan de hand, eerst Desiree en nu ook nog Bianca, Bep begint zich ernstig zorgen over je te maken, zo kent ze je niet!

Kunnen we iets voor je doen je doen misschien, zodat je weer de oude wordt, de MM die we kennen van de "vleesgeworden demon" topics en de gezalliche Ericandellen?

Bep mist de ouwe Mirrorman.

pi_599465
Mijn persoonlijke mening is dat Bianca heel hard haar best doet om een leuke meid te zijn. "Oh, kom maar hieer, hunniebun" bla, blabla, bla, bla. Het ene moment vindt ze bijvoorbeeld desiree een zeikwijf, het volgende moment zitten ze te knuffelen. Robin is zich wel bewust van de camera's maar doet niet zijn best om zich aardiger voor te doen, wel om wat leven in de brouwerij te brengen. En Koos is Koos (wel zichzelf, maar redelijk slaapverwekkend). Ik stem voor Robin.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_599637
quote:
Op 29 december 2000 16:48 schreef Tante Bep het volgende:
Mirror jongen, wat is er toch met je aan de hand, eerst Desiree en nu ook nog Bianca, Bep begint zich ernstig zorgen over je te maken, zo kent ze je niet!

Kunnen we iets voor je doen je doen misschien, zodat je weer de oude wordt, de MM die we kennen van de "vleesgeworden demon" topics en de gezalliche Ericandellen?

Bep mist de ouwe Mirrorman.


Ik begrijp het ook niet helemaal. Doen MHM's speakertjes het soms niet meer?
pi_599657
* Kozzmic doet ook mee!
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 17:58:42 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_599664
Waaraan mee? Toch niet met het stemmen op die [zelfcensuur] calculerende quasi-spontane nepper?

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 29-12-2000 18:53]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_599676
Ik stem voor bianca.....op nummer DRIE!!!!
Dát zal d'r leren!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2000 @ 18:13:34 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_599692
Gert, Gert, Gert...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 18:52:18 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_599786
Mmm, kan niet hè? Ik haal het maar weer weg, ben er toch niet zo héél trots op.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 29 december 2000 @ 19:01:50 #12
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_599798
Bianca is nummerrrrrrrr 1!
  vrijdag 29 december 2000 @ 19:04:08 #13
6516 BonBon
geen Belgische
pi_599805
Wat ik wil is Bianca eruitSTEMmen, maar helaas was het Nederlandse publiek het daar niet mee eens: ze zit bij de laatste drie.

Had ik eerlijk gezegd toch liever Hieke bij de finalisten gezien.

(Jammer dat Bi niet met de (whale)shark heeft gezwommen )

''Wipe them out.............................................................................all of them!''
pi_599806
quote:
Op 29 december 2000 16:48 schreef Tante Bep het volgende:
Mirror jongen, wat is er toch met je aan de hand, eerst Desiree en nu ook nog Bianca, Bep begint zich ernstig zorgen over je te maken, zo kent ze je niet!

Kunnen we iets voor je doen je doen misschien, zodat je weer de oude wordt, de MM die we kennen van de "vleesgeworden demon" topics en de gezalliche Ericandellen?

Bep mist de ouwe Mirrorman.


Ehhrrrr die Desiree topics waren in feite ook grappig bedoeld.... Maargoed misschien heb je gelijk en ben ik even niet zo scherp meer.

Hoe dan ook Bianca mag van mij toch wel winnen, t'is gewoon een leuke meid.

Moet toch ook eens serieus kunnen posten?

T'is niet dat ik op haar geil of zo.

pi_599857
quote:
Op 29 december 2000 19:04 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ehhrrrr die Desiree topics waren in feite ook grappig bedoeld.... Maargoed misschien heb je gelijk en ben ik even niet zo scherp meer.

Hoe dan ook Bianca mag van mij toch wel winnen, t'is gewoon een leuke meid.

Moet toch ook eens serieus kunnen posten?

T'is niet dat ik op haar geil of zo.


Catoot trekt de ouwe grijze Meerhoer effe op schoot...Kom nou es hier manneke!! Je schroefjes zitten los!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_599946
NEE

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 29-12-2000 20:48]

  vrijdag 29 december 2000 @ 21:29:42 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_599998
Hoe erg ik het ook vind, geloof ik toch dat ik inmiddels, redelijke warme gevoelens voor deze ijspegel aan het ontwikkelen ben. Ik weet niet of die gevoelens met jalouzie te maken hebben omdat zij wel naast Hieke heeft gelegen. Ik geloof dat ik wil dat ze als winnaar eruit komt morgen.
  vrijdag 29 december 2000 @ 22:39:39 #18
215 misterDre
Paint it black!
pi_600174
Bianca ligt 10% achter op Koos en Robin bij voorspel.nu
pi_600398
quote:
Op 29 december 2000 19:04 schreef MiRRoRMaN het volgende:

Moet toch ook eens serieus kunnen posten?


Ja hoor, Honeybun, post jij nou maar ff lekker serieus, gooi het eruit, dat je je een outcast voelt na maandenlange onzin-verslaving (hoe leuk wij die ook vonden!) en voel het gewoon even, ik wéét dat je jaloers bent, en dat geeft nix hoor ! (heftig wrijven over de schouderbladen) "We together till the end", OK, Honeybun ?

  vrijdag 29 december 2000 @ 23:48:10 #20
215 misterDre
Paint it black!
pi_600415
quote:
Op 29 december 2000 23:43 schreef Moor het volgende:
Ja hoor, Honeybun, post jij nou maar ff lekker serieus, gooi het eruit, dat je je een outcast voelt na maandenlange onzin-verslaving (hoe leuk wij die ook vonden!) en voel het gewoon even, ik wéét dat je jaloers bent, en dat geeft nix hoor ! (heftig wrijven over de schouderbladen) "We together till the end", OK, Honeybun ?


pi_600687
Nee hoor, Bianca mag pas winnen als ze de Donald-Duck-vocale-modus weet te verlaten, en dat lijkt me voor iemand met haar zenuwgestel waarlijk ONDOENLIJK. Bovendien is haar gepiepkwaak inhoudelijk ook niet te harden. Honeybunch! In the beans! Spreek toch je moerstaal, wannabe! Broehhhherwhhhh
*Minky vindt Bianca een grote slijmjurk
I am but mad north-north-west; when the wind is southerly I know a hawk from a handsaw.
  zaterdag 30 december 2000 @ 02:28:44 #22
1464 ART
FOK!member
pi_600715
Bianca is ok!

Zet 'm op Mirrorman!

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_600723
quote:
Op 29 december 2000 23:43 schreef Moor het volgende:
Ja hoor, Honeybun, post jij nou maar ff lekker serieus, gooi het eruit, dat je je een outcast voelt na maandenlange onzin-verslaving (hoe leuk wij die ook vonden!) en voel het gewoon even, ik wéét dat je jaloers bent, en dat geeft nix hoor ! (heftig wrijven over de schouderbladen) "We together till the end", OK, Honeybun ?


Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten of waar het hart van vol is stroomt de mond van over?

Jaloezie is een emotie die me vreemd is waarde Moor, jij van alle mensen zou dat toch moeten weten. En dan zeker in dit geval zou ik echt niet weten waarop....

Gezien jij die steen opwierp, mag je me die "stelling" ook uit leggen, je schijnt er je applause iig van 1 iemand mee gekregen te hebben.

Misschien verklaart dit matroosje de "ship of fools" zin in dit geval, of is het ook nog eens een geheime onderliggende zwakte voor kleine matroosjes van je?

Enquiring minds wanna know!

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 30-12-2000 02:34]

pi_600757
quote:
Op 30 december 2000 02:31 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten of waar het hart van vol is stroomt de mond van over?

Jaloezie is een emotie die me vreemd is waarde Moor, jij van alle mensen zou dat toch moeten weten. En dan zeker in dit geval zou ik echt niet weten waarop....

Gezien jij die steen opwierp, mag je me die "stelling" ook uit leggen, je schijnt er je applause iig van 1 iemand mee gekregen te hebben.

Misschien verklaart dit matroosje de "ship of fools" zin in dit geval, of is het ook nog eens een geheime onderliggende zwakte voor kleine matroosjes van je?

Enquiring minds wanna know!


Tuurlijk, MM, dus sidder en beef bij mijn nu komende onthulling:
mijn post was geschreven door mijn Bianca-multiple, het bianca-deel in mij, zogezegd, ikzelf heb daar dus niets mee te maken en kan er ook niet verantwoording voor afleggen. En dat deel ruikt gewoon jaloerse mensen, weet je, zo'n beetje als honden, snappuwel ?
pi_600775
quote:
Op 30 december 2000 02:48 schreef Moor het volgende:
Tuurlijk, MM, dus sidder en beef bij mijn nu komende onthulling:
mijn post was geschreven door mijn Bianca-multiple, het bianca-deel in mij, zogezegd, ikzelf heb daar dus niets mee te maken en kan er ook niet verantwoording voor afleggen. En dat deel ruikt gewoon jaloerse mensen, weet je, zo'n beetje als honden, snappuwel ?
*LOL* Ik vat hem, ze schijnt nog in de marine gezeten te hebben toch? Ik heb wel geruchten gehoord over vrouwen die ze daar "het matras" noemen.... Ach dat zeg ik, het zou in het echt iemand zijn waarmee ik na 5 minuten slaande ruzie heb, en toch gun ik haar die kans om te winnen. T'is een vrouw met pit en ik hou überhaubt van mensen met pit, daarom zeggen ze ook dat Robin en Bianca ook de grootste kans hebbers zijn. Ik vermoed toch dat het Robin wordt maar ik zou het ook leuk vinden als Bianca wint.

Ik kijk gewoon ff wat verder momenteel dan mn neus lang is, ik had met gemak wel wat doms kunnen verzinnen over dit clubje maar ben ff serieus aan het analyseren en gun ze het in feite alle 3 wel, maar wou met dit topic dus ff aanstippen dat Bianca van mij ook wel mag winnen. Naja als het waar is wat ze zegt en lesbisch nederland achter haar staat dan heeft ze ook de stem van Emmen, potten-capital of the world (zonder dollen.) Dit is echt een waar mecca van de potten.... Weet niet hoeveel inwoners maar zijn er heel wat.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')