abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 december 2000 @ 08:16:56 #1
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_598159
Dat Robin moet winnen staat voor mij als een paal boven water.
Hij heeft toch het meest gebracht van iedereen. En nix kloon van Bart,want,ik denk dat ie daarom ook uitgekozen is door BB,omdat ie zoveel lijkt op Bart qua doen en laten
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  vrijdag 29 december 2000 @ 08:19:35 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_598164
Maar we moeten nu toch niet bellen voor de geen die we eruit willen hebben?
  vrijdag 29 december 2000 @ 08:41:25 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_598183
pi_598207
quote:
Op 29 december 2000 08:16 schreef FarahDibah het volgende:
Dat Robin moet winnen staat voor mij als een paal boven water.
Hij heeft toch het meest gebracht van iedereen. En nix kloon van Bart,want,ik denk dat ie daarom ook uitgekozen is door BB,omdat ie zoveel lijkt op Bart qua doen en laten
Het feit dat jij denkt dat BB Robin speciaal heeft uitgekozen omdat hij qua doen en laten zoveel op Bart lijkt me de reden bij uitstek om niet op Robin te stemmen!
Bovendien vind ik hem een uiterst onnozel ventje. Nou komt Koos ook niet als de allerslimste over maar die heeft nog wel iets goeiigs, en dat laatste kun je van ons toneelspelertje bepaald niet zeggen.
There are no mistakes, only lessons te be learned
pi_598209
Ik heb toch de behoefte ook hier te melden dat ik, en ik bel nooit, deze keer VOOR Koos zal bellen.

Hij kan het geld het beste gebruiken, en is altijd recht door zee en eerlijk gebleken. Je kan hem als mens misschien niet goed pruimen, maar leeftijd en een beetje truttig, is voor mij geen reden.

Bianca waaide met alle winden mee, en Robin heeft voor mij te veel geprobeerd zogenaamd zich zelf te zijn.

.

  vrijdag 29 december 2000 @ 09:34:56 #6
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_598246
Ik zie net in de poll op VoorspelNu.nl dat Koos er het beste voorstaat. Vooropgesteld dat ik Koos best mag, maar ik vind hem nou niet degene die in die honderd dagen de schokkende dingen heeft gedaan: Opa hield vooral van slapen, eten en vooral heel veel klagen en zeuren. Die man lijkt wel 84 in plaats van 48!

Ik zou het dan ook zeer onterecht vinden als een van de minst actieve personen zou winnen.
Omdat ik Bianca echt gemaakt vind gaat mijn stem dus ook naar ROBIN!

[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 29-12-2000 09:37]

Back in town
pi_598284
quote:
Op 29 december 2000 09:09 schreef tanjalies het volgende:
blabla blablabla...... en Robin heeft voor mij te veel geprobeerd zogenaamd zich zelf te zijn.

.


Ik ben helemaal geen vaste BB kijker...ik volg het een beetje via FOK!...
Maar wie zegt dat Robin niet de enige is die echt(het meest) zichzelf is.......
Iedereen is uniek, behalve ik
  vrijdag 29 december 2000 @ 10:03:32 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_598285
Voorop gesteld dat ik dus nooit zal bellen deze ronden. Zal ik zeker nooit bellen voor Robin. Hij speelt te veel met de camera en ik vind hem veel te veel een Bartkloon.

Ik vind op dit moment eigenlijk dat op de pure prestatie Bianca zou mogen winnen. En omdat hij het het best kan gebruiken zou Koos ook wel mogen winnen ondanks dat hij zijn tijd door het programma heeft heen geslapen.

Uiteindelijk vind ik deze drie bijelkaar niet echt veel. Ik vind dat Koos en Robin niet veel hebben bijgedragen aan veel kijkplezier. Bianca heeft nog een beetje haar best gedaan maar dat lag er te dik bovenop.

pi_598297
quote:
Voorop gesteld dat ik dus nooit zal bellen deze ronden. Zal ik zeker nooit bellen voor Robin.
Jaja dat is erg duidelijk
Als je toch zeker niet belt, bel je zeker ook niet voor Robin. (of Bianca ...... of Koos.....)
*** I have this condition ***
  vrijdag 29 december 2000 @ 11:59:29 #10
1902 Josje
live goes up and down
pi_598608
Robin staat voor mij op 1, maar ook Bianca mag wel winnen.
Koos niet! Hij is zelfs een jaar jonger dan ik ben en ik vind hem allesbehalve een voorbeeld voor mijn generatie! Getver.
Dom, saai en een ontieglijke zeurpiet.
Durft nog te beweren ook dat hij zich jonger voelt dan hij is. Nou daar is niets van te merken: integendeel.
Ik had zelf vrolijk meegeblowt met Dirk
(als het al echt een joint was)
Als Koos wint krijgen we volgend jaar de bejaardensoos in BB.
pi_598633
nummer 3 Bi-anca
nummer 2 Koos
NUMMER 1 ROBIN
pi_598712
Robin mag van mij niet winnen. Behalve wat vermaak heeft hij niet veel inbreng gehad in BB. Zoals hij tekeer ging tegen die kippen en hoe hij Cindy de geit uitschold en zijn gebrek aan enige diepgang . Hij imiteerde naar mijn inzien ook teveel Bart en het is veel leuker om dit jaar een andere winnaar te hebben dan zo'n branieschopper.
pi_599114
quote:
Op 29 december 2000 12:48 schreef brilletje het volgende:
Robin mag van mij niet winnen. Behalve wat vermaak heeft hij niet veel inbreng gehad in BB. Zoals hij tekeer ging tegen die kippen en hoe hij Cindy de geit uitschold en zijn gebrek aan enige diepgang
Mmmmm sorry, maar hier moet ik echt even op reageren, ikzelf heb dagen naar BB2 gekeken via de Mrzap doos dus... Robin en Bianca zijn de enige 2 die ENIGE inbreng in BB hebben gehad en nog hebben, Opa Koos slaapt en leest boeken meer niet!!, wie moet er dus winnen?? Bianca of Robin, mijn voorkeur is Robin, omdat ook Bianca soms achter iemands rug om kan lullen waar ze zelf zo prat op gaat, dit gebeurde zelfs gisteren nog tijdens de uitzending waar ze zei dat Georgie echt een lui varken was (waar ze wel gelijk in had) maar toch,hij was koud uit het huis en daar ging ze al..

1: Robin
2: Bianca
3: Koosssss ssst..

The more I know the more I know I don't know.
  vrijdag 29 december 2000 @ 16:12:25 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_599313
[quote]Op 29 december 2000 15:12 schreef Arrowsf1 het volgende:
Mmmmm sorry, maar hier moet ik echt even op reageren, ikzelf heb dagen naar BB2 gekeken via de Mrzap doos dus... Robin en Bianca zijn de enige 2 die ENIGE inbreng in BB hebben gehad en nog hebben
/quote]


Dit ontgaat mij volledig. Alles wat die twee op dit moment doen is acteren voor de camera.

pi_599358
Op dit moment misschien wel even, maar dit komt puur door de verveling, heb je ook 's nachts wel eens gekeken?, dan zie dat er van acteren geen enkele sprake is, dus dat klopt ook niet. Het ging er ook om wie er enige inbreng had, nou, Koos dus niet..
The more I know the more I know I don't know.
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 16:41:41 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_599435
quote:
Op 29 december 2000 09:09 schreef tanjalies het volgende:
Ik heb toch de behoefte ook hier te melden dat ik, en ik bel nooit, deze keer VOOR Koos zal bellen.
tanjalies!! Ik dacht dat jij er allerminst van overtuigd was dat er niet gesjoemeld werd met de stempercentages!
Of ben je zo'n grote fan van Koos-Bejaardensoos geworden dat je de gok voor lief neemt dat je je laat naaien door VOO?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2000 @ 17:10:06 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_599534
Waarom stort iedereen die 't goed met Koos voorheeft niet gewoon NLG 1,50 op zijn rekening? Weten jullie tenminste zéker dat 't goed terechtkomt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 29 december 2000 @ 17:34:21 #18
8501 Kerstmeisje
Ik hou van alle dieren
pi_599612
Wat een geweldig idee Cynix!
Plus die 250.000 heeft hij dan een aardig zakcentje.
Wat is zijn gironummer?
  vrijdag 29 december 2000 @ 21:11:15 #19
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_599973
Zo even omhoog met dit ding!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  Moderator vrijdag 29 december 2000 @ 22:22:10 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_600116
Bianca:

Koos:

Robin:

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')