abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:27:40 #1
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_8893329

Or whatever...

[afzijk mode]
Dr zijn allemaal antistoffen voor, je krijgt dus ook geen van alle als je zon prik in je reet heb gehad, maar WAAAAAAAAAROM moet ik nu uitgerekend ik aan mijn taakstraf bezig ben, griep krijgen met alle bij behorende symptonen???

Griep is 10000x makkelijker te genezen, maar er zijn geen antistoffen in je lichaam aangemaakt, terwijl als je 1x die teringpokke krijg, krijg je het nooooooooooit meer
[/afzijk mode]

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_8893524
STFU.

En trouwens is griep niet te genezen, mede dankzij het feit dat hij costant muteert naar nieuwe vormen. Je lichaam heeft dus alleen antistoffen voor de laatste versies.

En taakstraf? Zal je het wel verdient hebben he

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:40:33 #3
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_8893597
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:27 schreef MOD het volgende:
(...)teringpokke(...)
Heb je nou tering of pokken? :p

beterschap iig

Sterf moeilijk met een wraak
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:41:54 #4
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_8893632
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:36 schreef drugsgebruiker het volgende:
STFU.
Search the fuckin use
En trouwens is griep niet te genezen, mede dankzij het feit dat hij costant muteert naar nieuwe vormen. Je lichaam heeft dus alleen antistoffen voor de laatste versies.
ohw
En taakstraf? Zal je het wel verdient hebben he


quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:40 schreef MacManus het volgende:

[..]

Heb je nou tering of pokken? :p

beterschap iig


Nah gewoon griep

[Dit bericht is gewijzigd door MOD op 05-03-2003 19:43]

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_8893636
Waterpolio...
B Red Ten
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:46:59 #6
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_8893745
En nog dom ook

Ze kunnen je beter voor straf terug naar school sturen

  Jubileum moderator woensdag 5 maart 2003 @ 20:23:38 #7
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8894554
Klagen over de griep mag in Klaagbaak.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8894792
Shut The Fuck UP
LEEG
pi_8898487
de rede waarom je steeds griep krijgt is omdat het iedere keer muteerd (t of d )
en die "grotere" ziektes niet zo vaak,
als je een shot voor polio krijgt, en die muteerd/t een keer, moet je meteen weer naar de ggd hoor, reken daar maar op...

dus je lichaam maakt wel antistoffen aan,
en misschien heb je al 3 keer dit jaar de griep in je gehad, alleen niks van gemerkt, totdat je een nieuwere/andere variant te pakken hebt, en dan ben je ziek

[edit]
damn,
drugsgebruikers reactie niet gezien

  donderdag 6 maart 2003 @ 03:45:27 #10
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_8903029
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 19:27 schreef MOD het volgende:

Or whatever...

[afzijk mode]
Dr zijn allemaal antistoffen voor, je krijgt dus ook geen van alle als je zon prik in je reet heb gehad, maar WAAAAAAAAAROM moet ik nu uitgerekend ik aan mijn taakstraf bezig ben, griep krijgen met alle bij behorende symptonen???

Griep is 10000x makkelijker te genezen, maar er zijn geen antistoffen in je lichaam aangemaakt, terwijl als je 1x die teringpokke krijg, krijg je het nooooooooooit meer
[/afzijk mode]


Griep is tienduizend maal makkelijker te genezen, maar er zijn ook ongeveer 1000 verschillende griep virus varianten. Als je er 1 gehad hebt krijg je *die ene* variant niet zo snel meer terug (kan nog wel trouwens als het echt vet heerst) maar een andere variant heb je zo weer te pakken.

Gewoon doorzetten, ik heb in Januari ook gewoon doorgewerkt met de griep.... ff bikkellen!

En in het weekend je bed niet uitkomen, want dat deed ik ook niet

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')