abonnement Unibet Coolblue
pi_591805
en vast!...
pi_591810
Koos leest Bianca voor uit een boek....hoe een man zich tijdens het voorspel dient te gedragen....
pi_591824
Koos heeft een gedichtje voor Bianca gekleid (of zoiets). Met een behoorlijk slijmgehalte, hetgeen dan ook als zodanig wordt opgemerkt door Robin en Georgie. Robin haalt zelfs 'n doekje voor koos...
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_591906
Pffff.... die Koos wordt ook met de dag stompzinniger
pi_591928
Ik lach me suf om Koos met zijn lelijke schoenen...
Hij heeft ook zo'n aanstekelijke lach.
Dit soort momenten doet me toch steeds weer aan BB1 denken, beetje lollen om nix.
Lekker!

Die bedscenes van Robinn en Bianca vind ik daarintegen ongelooflijk stupide en niet het uitzenden waard!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator woensdag 27 december 2000 @ 19:36:36 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_591947
De Grote Koos-show. Waar dat nou voor nodig was.. smerig hoor, om Koos over het voorspel en dergelijke te horen praten. Er dringen zich dan toch bepaalde, ongewenste beelden op.

Dat hij Dirk aanbiedt te helpen een huishoudboekhouding te maken, is wel weer heel erg aardig van opa Koos.

Alleen, dan weer dat gedicht.. pfff. Het zal wel schattig zijn hoor, maar ik word een beetje moe van het peuter-proza van de man die denkt dat er een schrijver in hem schuilt.

Homo's zijn net honden, kinderen zijn net honden. Straks gaat Georgie nog beweren dat koffiefilters net honden zijn. Lekker overzichtelijk. Vandaag een beetje streams zitten kijken, en hij heeft opa Koos ingehaald qua lamlendige hangerigheid. Morgen hopelijk RAUS met die vent.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 27 december 2000 @ 19:39:39 #7
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_591957
Geplaatst door fokje - woensdag 27 december 2000 19:28
*Pffff.... die Koos wordt ook met de dag stompzinniger*


Daar begrijp ik nu helemaal nix van.
Ik vind Koos in tegenstelling tot b.v. een maand geleden steeds leuker worden, als Koos lacht lachen wij ook allemaal.
Hij heeft inderdaad een aanstekelijke lach, is sociaal en grappig.

(had nooit gedacht dat ik dit nu zou zeggen een maandje geleden )

Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_591984
Nou Sashimi, het is niet Koos zijn lach waar ik me aan stoor, het is dat constant vreselijke geslijm met Bianca en vandaag op de koop toe moet ie zonodig zijn sexleven uit de doeken doen.
Dat wil ik niet horen

Ik vond Koos altijd een geschikte kerel, maar ik krijg zo onderhand vreselijk de kriebels van hem.

  Trouwste user 2022 woensdag 27 december 2000 @ 20:03:45 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_592036
Morgen over zijn geurvreters.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_592047
En weer heeft iedereen het over Koos. Bianca dan met d'r stompzinnige lach, Georgie met zijn lege blik. En nu dan Robin (tot vandaag iemand die van mij mocht winnen, nu niet meer dus) : hij gaat over de top met zijn zogenaamde rebelse en tegendraadse gedrag! BAH! Om inderdaad nog maar te zwijgen over die zogenaamde sexles deel zoveel. Ik wil dat niet weten, zien of horen!

Ik ben overstag en er helemaal uit : Koos moet winnen.

pi_592053
laat ik nou die scene in bed wel amusant vinden, als ik de streams moet geloven dan hangen georgie en koos alleen maar op de bank, wat moeten ze dan uitzenden?
wat wordt er verwacht van 4 mensen rond de feestdagen, de donkerste dagen van het jaar, opgesloten in een huis? de hele dag feest? urenlange boeiende discussies?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  woensdag 27 december 2000 @ 20:27:13 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_592105
De grote afzeik show.

En meer was het eigenlijk niet.

O ja....krijg wel trek in boerenkool met spek.

  Moderator woensdag 27 december 2000 @ 20:38:50 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_592129
quote:
Op 27 december 2000 20:06 schreef Tinkerbell het volgende:
En weer heeft iedereen het over Koos.
Logisch toch, bijna de hele uitzending ging over Koos! Eerst dat hele voorleesverhaal over sex, dan de oproep aan Dirk, het schoenenverhaal, het schitterende 'gedicht'...

Koos is denk ik echt een aardige man, maar hij heeft voor mij veel en veel te veel op de bank gezeten, gehangen en gelegen. Gewoon té futloos om de eind-overwinning te verdienen. Dan is Robin toch meer de smaakmaker geweest met zijn tegendraadsheid, en het steeds weer verzinnen van.. wat dan ook als het maar iets te DOEN is ipv LIGGEN.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 december 2000 @ 21:41:11 #14
862 Arcee
Look closer
pi_592307
quote:
Op 27 december 2000 19:32 schreef fashionably_late het volgende:
Ik lach me suf om Koos met zijn lelijke schoenen...
Hij heeft ook zo'n aanstekelijke lach.
Dit soort momenten doet me toch steeds weer aan BB1 denken, beetje lollen om nix.
Lekker!
Precies! Heerlijk uitzending. Eindelijk weer 's. Ach, eik is 't wel logisch, want mijn 3 grootste favorieten zitten er nog in: Koos, Robin en Bianca. Als Sjors nou ook nog ff oprot...

In ieder geval is het een stuk leuker geworden sinds Vewdy en Hieke zijn opgezout.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')