abonnement Unibet Coolblue
pi_9264881
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:45 schreef karoltje het volgende:
Kan iemand mij herinneren wat er ook alweer leuk is aan Gtst? Ik vergeet het een beetje de laatste tijd...
Ik weet het ook niet meer Karoltje, sorry.
pi_9264908
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:47 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet meer Karoltje, sorry.


Neeeeeeeej
pi_9266548
Het leuke aan gtst is; mobieltjes,mobieltjes,mobieltjes,mobieltjes,mobieltjes,mobieltjes,mobieltjes,mobieltjes,mobieltjes en natuurlijk mobieltjes...
pi_9268205
Dat deed Valerie express En als Stefano erachter komt wat Tony (en Yasmin dus) allemaal hebben geflikt, wordt Stefano toch onwijs kwaad op Yasmin? Wat haalt zij er voor voordeel uit dan?
pi_9268603
Boehoe Robin mag niet dood gaan. .
pi_9268650
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:58 schreef karoltje het volgende:
Dat deed Valerie express En als Stefano erachter komt wat Tony (en Yasmin dus) allemaal hebben geflikt, wordt Stefano toch onwijs kwaad op Yasmin? Wat haalt zij er voor voordeel uit dan?
Dat zij inplaats van 7 camera's 6 gezegd heeft tegen Tony, .
Daarmee heeft zij bewijzen en kan ze Tony klem zetten. .
pi_9271980
voor Yasmin,..ik hoop ZOOOOOOO dat alles goed afloopt met haar en stefano.. ze MOETEN samen blijven
pi_9273475
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:45 schreef karoltje het volgende:
Kan iemand mij herinneren wat er ook alweer leuk is aan Gtst? Ik vergeet het een beetje de laatste tijd...
Is GTST dan ooit leuk geweest?

Tom, je negeerde mijn post

  vrijdag 21 maart 2003 @ 08:27:48 #209
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_9276471
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:45 schreef karoltje het volgende:
Kan iemand mij herinneren wat er ook alweer leuk is aan Gtst? Ik vergeet het een beetje de laatste tijd...
Tja, sterke karakters als tante Hennie en oom Govert worden node gemist.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_9276735
Waarom zat Re-play eigenlijk in GTST eergister? Die zijn stom.
pi_9276777
Ik heb het niet helemaal precies kunnen volgen gister, we hadden bezoek. Maar ik vond Ludo niet kwaad reageren toen hij erachter kwam dat zijn magazijn leeg was. Maar dat kan aan mij liggen, want ik kon het niet goed horen wat er gezegd werd. Iemand??
pi_9276785
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 08:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zat Re-play eigenlijk in GTST eergister? Die zijn stom.
Hun singletje verkoopt zeker niet..?
pi_9278525
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 08:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zat Re-play eigenlijk in GTST eergister? Die zijn stom.
Ze hebben ook nog voor niets gezongen, toen Esther en Simon ruzie kregen.....
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:13:00 #214
34891 melonovy
La Kutschie
pi_9278873
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 08:57 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het niet helemaal precies kunnen volgen gister, we hadden bezoek. Maar ik vond Ludo niet kwaad reageren toen hij erachter kwam dat zijn magazijn leeg was. Maar dat kan aan mij liggen, want ik kon het niet goed horen wat er gezegd werd. Iemand??
Ik denk dat ie nog even de tijd nodig heeft om het te verwerken, dit krijgt vast nog een staartje met de nodige agressie van de heer Sanders...
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:13:44 #215
34891 melonovy
La Kutschie
pi_9278886
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:12 schreef berney het volgende:

[..]

Dat zij inplaats van 7 camera's 6 gezegd heeft tegen Tony, .
Daarmee heeft zij bewijzen en kan ze Tony klem zetten. .


Een slimme meid is op d'r toekomst voorbereid!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 12:11:40 #216
45677 jack9
just jack
pi_9280216
ìn de gids staat dat ludo wel degelijk kwaad gaat worden, heel kwaad, hij beschuldigt stefano en isabella van de roof en die worden op hun beurt woest, geweldig, wil Isabella wel even lekker woest zien worden, het rode heethoofdje !
Yasmin en stefano komen er wel weer uit, zij gaat natuurlijk iets doen voor hem met gevaar voor eigen leven, want (dat stond ook al in de gids) stefano heeft straks de videoband in handen en dan word er gevreest voor zijn leven wanneer yasmin gedwongen word door haar broer om te vertellen waar het bewijs tegen hem is.
meteen wat voorspellingen: benjamin krijgt iets met zuster pascalle, maar meerdere gtst-mannen vinden haar leuk, zoals morris = strijd !
dennis en laura komen weer bijelkaar,of hij krijgt interesse in charlie (kan ook nog).
en wanneer krijgen charlie en isabella nou weer wat, of laat er dan iig weer een aantrekkelijke dame komen in het geweldige leven van isabella, ze is zo lekker als lesbo !
it's never too late to have a happy childhood
pi_9280367
Waar is Oom Govert :S
pi_9281870
Ik heb via via gehoord dat Robin dood gaat
Ik hoop dat het maar een roddel is..
pi_9282340
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb via via gehoord dat Robin dood gaat
Ik hoop dat het maar een roddel is..
Mooizo
irritant type
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_9288734
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 08:57 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het niet helemaal precies kunnen volgen gister, we hadden bezoek. Maar ik vond Ludo niet kwaad reageren toen hij erachter kwam dat zijn magazijn leeg was. Maar dat kan aan mij liggen, want ik kon het niet goed horen wat er gezegd werd. Iemand??
Haha je zit er best naast Het was de bedoeling dat het magazijn leeg ging omdat de schilderijen naar de Rozenboom werden gebracht. Alleenis dus de truuk van Tony dat er een andere chaffeur is geregeld die het zootje ergens anders heen brengt!

Dit was dus Karoltje trouwens.

pi_9290176
die echte chauffeur (ben ff zijn naam kwijt) was wel mietje zeg beetje in je broek plassen
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_9291058
Dat zustertje . .
pi_9291066
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 19:31 schreef bobjuh het volgende:
die echte chauffeur (ben ff zijn naam kwijt) was wel mietje zeg beetje in je broek plassen
Ja echt wel.
pi_9291078
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb via via gehoord dat Robin dood gaat
Ik hoop dat het maar een roddel is..
Dan gaat ie zo dus dood. .
pi_9291128
Lekker zustertje hoor!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')