abonnement Unibet Coolblue
pi_589728
1 miljoen voor de winnaar was vooraf de leus.
Nu is nog, "wie gaat de 600.000 winnen"?
Kijkcijfers nul dus. Met een beetje redelijke kijkcijfers hadden ze dat miljoen uit kunnen betalen. Dat hadden ze ongeveer begroot. De populariteit in België was al snel over en op een gegeven moment kon je daar je stem zelfs gratis uitbrengen.
Nu dus nog maar 6 ton voor de winnaar.
En al die zielige figuren die er in hebben gezeten, willen we dat nog een keer.
Wie wil er nog eens vier maanden tegen een doodgaander (âhd haags voor dooie lul) als Bart aan kijken.

Voor mij hoeft het niet meer. Ben hier al halverwege afgehaakt. Jammer voor de site ook van FemmeFataal. Had er echt werk van gemaakt. Fondaco streed tot het bittere einde met zijn streamverslagen en eerlijk gezegd weet ik niet eens of die nog bestaan.

BB is toch net effe beschaafder.

Mocht er toch een De bus III komen, dan a.u.b. vier maanden 24 uur per dag lifestreams uit een willekeurige methadonbus.
Lijkt mij in ieder geval interessanter.

  woensdag 27 december 2000 @ 21:56:43 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_592364
Voor mij niet meer, dank u.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 december 2000 @ 22:41:44 #3
862 Arcee
Look closer
pi_592496
quote:
Op 27 december 2000 03:15 schreef Coos het volgende:
Ben hier al halverwege afgehaakt.
Jammer, want dan heb je heel wat gemist. Er zaten erg sterke uitzendingen tussen, met name die met Koen in de hoofdrol. Een geschikter persoon dan Koen voor een dergelijk programma is nauwelijks denkbaar.

Ik vind het zeer onterecht hoe De Bus 2 wordt afgedaan als ranzig flutprogramma. Zeker in vergelijking met Big Brother, dat met name op FOK! nogal geprezen wordt. Ik vond vanaf 't begin af aan dit seizoen De Bus aanzienlijk boeiender dan BB. De Bussers vormden een veel hechtere groep, waardoor het veel interessanter werd. Daarnaast vond ik de BB-ers veel te luidruchtige, onaagename types (gelukkig zijn uiteindelijk wel mijn favorieten overgebleven, dus dat scheelt).

Van mij mag er dus wel een De Bus 3 komen (een BB 3 trouwens ook). Ik vind het concept van real life soap in principe gewoon erg interessant en ik ben er nog lang niet zat van. Het is eigenlijk het enige op TV wat ik echt volg.

pi_593959
Graag een bus 3. ik vond persoonlijk deze bus 2 zeer geslaagd. alle ingredienten waren aanwezig. en het had ook iets ranzigs en plats en dat is juist wat zo'n programma nodig heeft. Bijna alle uitzendingen die ik gezien heb, heb ik zonder verveeld te zijn uitgekeken en daar is echt heel wat voor nodig. Ik vond de buspassagiers bijna allemaal stuk voor stuk interessant om te volgen en allemaal lekker direct. wat een verschil met die vervelende mensen in BB.

Ik vond deze bus 2 nog leuker als bus 1, om maar niet te spreken over BB1 en 2.

pi_593964
naja behalve als er veel sex en lekkere vrouwen in voorkomen vind ik het superrelaxt zo anders niet
Just say hi!
pi_594016
Kan me prima vinden in de meningen van Arcee en Matador. Hoewel het nooit een echt top programma kan worden voor mij (ik kijk toch echt liever Britse comedy bv) vond ik deze BUS aardig geslaagd en voordurend boeiend, er gebeurde altijd wel wat.

Vorig jaar vond ik de BUS niet echt wat en BB wel aardig, dit jaar vind ik de BUS leuk en BB niks an. Dus van mij mag er rustig een BUS deel 3 komen. En als ze goed hebben opgelet de afgelopen 2 bussen, dan zetten ze dus weer lekkere mondige types in de BUS en maken ze er ook weer een lekker gemelleerd gezelschap van

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_594024
quote:
Op 27 december 2000 03:15 schreef Coos het volgende:

En al die zielige figuren die er in hebben gezeten, willen we dat nog een keer.
Wie wil er nog eens vier maanden tegen een doodgaander (âhd haags voor dooie lul) als Bart aan kijken.


Tsja kan er bij BB ook wel een paar noemen.
quote:
Jammer voor de site ook van FemmeFataal.
Ook wel jammer voor dit forum (waar die femmefataal volgens mij uit voortvloeide)
quote:
Had er echt werk van gemaakt. Fondaco streed tot het bittere einde met zijn streamverslagen en eerlijk gezegd weet ik niet eens of die nog bestaan.
Dan weet je eerlijk gezegt ook niet of ie het tot het bettere eind heeft volgehouden (dacht het niet namelijk).

Ik vond deze keer DB leuker dan BB , omdat ik het ook wel eens leuk vind om een stukje stream mee te pakken , en ik kon er bij BB niet lang naar kijken. Dat "gemaakte" gedrag en de hele tijd dat ge-honybun en damn woman de hele tijd , daar werd ik een beetje niet goed van.

Vorig jaar vonden de BBbewoners het maar reuze-saai en dachten daarom dat er niemand keek , terwijl het een enorme hype was.
Terwijl de redactie dit keer de bewoners reuze-saai vind , terwijl deze juist denken dat zij nu DE hype zijn , terwijl dit dit keer relatief gezien enorm meevalt

Doe mij nog maar een busje , en BB3 mag trouwens ook wel , moet wel zeggen dat ze het anders moeten aanpakken dan , want hoe ge-interesseert ik ook in deze concepten dacht te zijn , moet ik bekennen dat elke keer mijn aandacht hiervoor weer ietsjes verslapt ( deze opmerking niet opvatten als roep om ultra-extreme tv svp ) .


------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_594074
quote:
Op 27 december 2000 03:15 schreef Coos het volgende:
1 miljoen voor de winnaar was vooraf de leus.
Nu is nog, "wie gaat de 600.000 winnen"?
Kijkcijfers nul dus.
Gelul. De kijkcijfers zijn prima en vorig jaar hebben ze op het laatst de hoofdprijs verhoogt naar 1 miljoen. 600.000 gulden is stukken meer dan de winnaar van BB vangt.
quote:
Met een beetje redelijke kijkcijfers hadden ze dat miljoen uit kunnen betalen. Dat hadden ze ongeveer begroot. De populariteit in België was al snel over en op een gegeven moment kon je daar je stem zelfs gratis uitbrengen.
Nu dus nog maar 6 ton voor de winnaar.
Klopt dus niet. In België kun je alleen via internet gratis je stem uitbrengen en dat komt omdat de site van VT4 erg amatueristisch en goedkoop is opgezet. Het bellen in België om te stemmen kost net als in Nederland geld
quote:
En al die zielige figuren die er in hebben gezeten, willen we dat nog een keer.
Wie wil er nog eens vier maanden tegen een doodgaander (âhd haags voor dooie lul) als Bart aan kijken.
Figuren in de Bus waren dit keer veel spraakmakender dan bij Big-Brother. Ook was de hele Bus-2 gewoon veel spannender en leuker dan versie 1
quote:
Voor mij hoeft het niet meer. Ben hier al halverwege afgehaakt. Jammer voor de site ook van FemmeFataal. Had er echt werk van gemaakt. Fondaco streed tot het bittere einde met zijn streamverslagen en eerlijk gezegd weet ik niet eens of die nog bestaan.
De forums van De Bus lopen inderdaad zeer matig op internet, omdat de meeste forummers kennelijk verknocht zijn aan big-brother.
Fondaco is allang afgehaakt, heeft dus niet vol gehouden tot het bittere eind.
In tegenstelling tot de forums loopt mijn bus site heel goed, gemiddeld 2000 bezoekers per dag. Alleen de bigbrother site badbrother trekt meer of net zoveel bezoekers als debus.mediahits.nl (bij nedstat tellers). Géen enkele andere bigbrother site komt daar bij in de buurt.
quote:
BB is toch net effe beschaafder.
Laat me niet lachen
quote:
Mocht er toch een De bus III komen, dan a.u.b. vier maanden 24 uur per dag lifestreams uit een willekeurige methadonbus.
Lijkt mij in ieder geval interessanter.
De Bus 3 komt er. Dat staat al vast.

Ik weet alleen niet of ik het weer ga volgen. Ik heb mijn portie met reality soaps zolangzamerhand wel gehad. En veel meer reality als in De Bus 2 zal er wel niet komen denk ik. Bovendien is het allemaal erg plat. Zowel De Bus als Big-Brother.

R@b
http://debus.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 28 december 2000 @ 13:47:27 #9
1529 DariusDFrolic
Where Frolic is symbolic
pi_595166
Die fl 600.000,- is gewoon een miljoen gulden min alle belasting... Zoveel hield Antonette er in elk geval aan over...

SBS..voor al uw netto-entertainment

The early bird catches the worm, but the second mouse gets the cheese.
  donderdag 28 december 2000 @ 13:53:14 #10
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_595205
Is het al afgelopen dan? Ow...
pi_598951
tis toch nog niet afgelopen of wel?
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 december 2000 @ 15:16:26 #12
862 Arcee
Look closer
pi_599127
Nee, het is nog niet afgelopen. Zondag (oudejaarsdag) is de laatste dag.
pi_600819
Ook ik vind de bus wel "puurder" dan BB .

Koen en Hans mogen van mij wel samen winnen

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_600837
quote:
Op 30 december 2000 03:40 schreef Xamira het volgende:
Ook ik vind de bus wel "puurder" dan BB .

Koen en Hans mogen van mij wel samen winnen


Hier kan ik mij wel in vinden.
Koen omdat hij voor "sensatie" in de Bus zorgde.

En Hans, vooral omdat hij echt relaxed is en op een paar momenten na, zichzelf gebleven is.

Oké, allebij drie ton.

Ik denk dat Koen zo'n goedlul is, dat hij hiermee nog accoord gaat ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 30-12-2000 04:03]

  Trouwste user 2022 zaterdag 30 december 2000 @ 04:08:39 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_600841
quote:
Op 30 december 2000 03:40 schreef Xamira het volgende:
Ook ik vind de bus wel "puurder" dan BB .

Koen en Hans mogen van mij wel samen winnen


Ja, pecies, wasgoe, met lach met traan, niks mis. gfo on !!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 december 2000 @ 16:17:38 #16
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_601967
Ja, wat mij betreft komt er absoluut een De Bus deel 3. Deze Bus vond ik eigenlijk de eerste van de series BB en De Bus die grotendeels de moeite waard was. Dat is dan wel hoofdzakelijk de verdienste van Koen (en laten we vooral met z'n allen bidden dat Richard er géén televisiecarrière aan overhoudt !!), maar toch blijkt dat John De Mol steeds beter aanvoelt hoe de kijkers zo'n reality-soap graag willen zien. Volgende editie door Beau van BB laten presenteren (al was Ton, helaas onbedoeld, ook wel hilarisch) en ik denk dat het nog wel wat kan worden.
pi_602298
DB2 inderdaad "puurder". BB2 kunnen ze alleen
leuk maken door er 10 flessen Wodka in te gooien. Na deze serie is het wat mij betreft
wel genoeg geweest. Het wordt wel veel van hetzelfde
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')