Wel even wennen hoe het moet enzo, maar de bediening is beter. Vooral het kunnen inklappen van source voor meer overzicht
Echt uber! Ook dat soort van 'tabbed' view bovenin
quote:Dat kon GFA basic op de Atari ST ook, in 1986.
Op maandag 3 maart 2003 02:24 schreef EdSchouten het volgende:
Vooral het kunnen inklappen van source voor meer overzicht
zo goed?
Was overgestap op een programmeertaal, dan had je tenminste iets te melden. Je verstoort een hele goede trip met een heel erg lullig iets over een groot monster van een bedrijf dat eindelijk, na al die jaren, iets heeft weten te jatten van een ander voor een gaaf tekenpakket.
Naja, als je er zelf maar heel blij en gelukkig mee bent, waar stoor ik me dan aan he...
Wie weet leren ze het ooit bij MS, maar ik betwijfel het.
Je hebt helemaal gelijk.
ennuhm...laat iedereen maar blaten hoor, als ze straks hun brood moeten verdienen in de IT zijn ze maar wat blij met 'de software van dat monsterbedrijf'.
quote:of
Microsoft
quote:
Microsoft
Dank u
quote:
Op maandag 3 maart 2003 08:02 schreef bmaniac het volgende:
applausJe hebt helemaal gelijk.
ennuhm...laat iedereen maar blaten hoor, als ze straks hun brood moeten verdienen in de IT zijn ze maar wat blij met 'de software van dat monsterbedrijf'.
Ik zit me nu nog alleen rot te zoeken naar die wizard waarmee je usercontrols kon koppelen aan je project
Geen gezeik meer met Com/DLL Hell, Alle talen doorelkaar gebruiken, Je websites eindelijk goed debuggen.
Alleen de stylesheet editor hadden ze wel wat meer aandacht mogen geven.
quote:Gewoon bij KaZaA
Op maandag 3 maart 2003 11:44 schreef EggsTC het volgende:
Waar downlo... koop je .NET?![]()
Edit: Jij was toch Anti-Microsoft?
quote:.net is an sich gratis hoor. De framework dan.
Op maandag 3 maart 2003 11:45 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Gewoon bij KaZaA
Edit: Jij was toch Anti-Microsoft?
quote:Yup.
Op maandag 3 maart 2003 11:57 schreef sop het volgende:[..]
.net is an sich gratis hoor. De framework dan.
Alleen Visual Studio.net kost geld.
De SDK kan je gewoon bij MS downloaden.
Microsoft is toppie
De IDE van VS.Net is zoveel verbeterd ten opzichte van vorige pakketten. Er zitten uiteraard nog enkele bugs in het pakket en ze kunnen het net ietsje beter bruikbaar maken. Bijvoorbeeld dat de IDE bijhoud hoe en .cs file (of .vb) in of uitgeklapt is. Standaard staat alles uitgeklapt als je een bestand opent. Voor de overzichtelijkheid in grote bestanden moet je dus elke keer alles handmatig dichtklappen. Maar a la. Grote voordelen zijn ook het gebruik van de compilers in je eigen applicatie (zeer stoer!!!).
Al met al ben ik tevreden met .Net en dan met name door de integratie van de diverse programmeertalen en de vernuftige webservices. VS.Net mag er ook zeker zijn voor de integratioe van al deze talen en het zelf kunnen kiezen van de meest geschikte lay-out.
Toppie dus!
*nog een klap voor Visual Studio*
*klapje voor Microsoft*
*schopje voor .net*
quote:Een kinderhand is gauw gevuld.
Op maandag 3 maart 2003 02:51 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Dat kon GFA basic op de Atari ST ook, in 1986.
geef mij maar vim met automake/autoconf en gcc als c/c++ compiler.
quote:Ik heb nu eenmaal een hekel aan IDE's
Op dinsdag 4 maart 2003 10:53 schreef Skull het volgende:[..]
Een kinderhand is gauw gevuld.
Wow, oud topicquote:Op dinsdag 4 maart 2003 14:30 schreef Aaargh! het volgende:
Ik heb nu eenmaal een hekel aan IDE's
Heeft niemand dit probleem ook tegen gekomen???????quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik heb een vraagje over Visual C++ .NET:
Ik heb zon Windows Application Form gemaakt en wat code erachter gezet en hij draait allemaal wel. Ik heb toen het programma afgesloten en later weer opgestart. Maar nu kan ik mijn Form-ontwerp-schermpje niet meer weer vinden. Hij stond eerst onder de desbetreffende header-file (.h) als bestand met dezelfde naam plus nog .resx erachter (resource toch??). Maar nu staat ie er niet meer achter en ik kan hem niet meer terug halen.
Als ik de .resx bestand toevoeg aan het project/solution dan krijg een hoop XML-code maar ik wil het visuele-sleep-een-knopje-op-het-scherm-scherm.
Weet iemand hiervoor de oplossing????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |