abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 december 2000 @ 21:38:58 #1
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_588792
Hoe kán dat nou dat Zowie zo ver voor staat in de polls en dan met 4% toch wint?
Zijn de internetters soms niet representatief voor het Nederlandse volk?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_588812
Nee.
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 december 2000 @ 21:47:58 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_588816
quote:
Op 26 december 2000 21:38 schreef Larissa het volgende:
Hoe kán dat nou dat Zowie zo ver voor staat in de polls en dan met 4% toch wint?
Zijn de internetters soms niet representatief voor het Nederlandse volk?
Idem.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2000 @ 21:52:47 #4
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_588833
En nu gaan de bellers om een Ferrari bellen, yes we have a winner.

Ik denk dat Koen hiermee bevoordeeld wordt.

The future is after you
pi_589622
Ik vond het opvallend dat bart tegen zijn ouders tot straks zei , terwijl hij de uitslag nog niet wist (voorgevoel misschien) en zoe antwoordde in eerste instantie dat het heel goed met haar ging , om een fractie daarna te vertellen: "euh niet zo goed eigenlijk".
Kan toeval zijn , maar ik kreeg de indruk dat ze het al wisten , maar op de schommelbank begon ik weer te twijfelen


------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_589678
quote:
Op 26 december 2000 21:38 schreef Larissa het volgende:
Hoe kán dat nou dat Zowie zo ver voor staat in de polls en dan met 4% toch wint?
Zijn de internetters soms niet representatief voor het Nederlandse volk?
Internetters zijn absoluut niet representatief voor het Nederlandse volk .

Grootste verschil: Ze zijn jonger dan de gemiddelde leeftijd van de tv kijker.

Van de week stond de leeftijdsopbouw van de kijkers naar De Bus in de krant, en daaruit bleek dat de 35 plussers de grootste groep kijkers vertegenwoordigen. (met een hele grote groep 50 plussers)

Kijk nu eens naar de fanclubs op Het Net. De gemiddelde leeftijd van de posters op die forums ligt eerder richting de 20 (als het al niet lager is.)

Bovendien weten de internetters vaak meer van de verloop van het programma, dan de mensen die het alleen op tv volgen.

Jammer is natuurlijk dat we niet weten hoeveel mensen hun stem via de telefoon hebben uitgebracht.
Meestal kwam de internet poll op mijn site aardig overeen met de einduitslag. Deze keer linkte ik naar voorspel.nu. Misschien dat dat óók nog een verschil heeft gemaakt. ??? (Alhoewel de laatste 2 dagen de dagstand op voorspel.nu ook al vrij dicht naar elkaar toe was gekomen.)


Overigens maakte de poll van VT4 er helemaal een zooitje van. Daar zou na ruim 35.000 stemmen het verschil tussen Bart en Zoë maar liefst ruim 70% in het nadeel van Bart zijn geweest. Het is niet te hopen voor de Belg dat Endemol die poll heeft meegeteld in de einduitslag

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 27-12-2000 02:36]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 27 december 2000 @ 09:27:14 #7
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_589893
quote:
Op 27 december 2000 02:27 schreef R@b het volgende:
Kijk nu eens naar de fanclubs op Het Net. De gemiddelde leeftijd van de posters op die forums ligt eerder richting de 20 (als het al niet lager is.)
Ik dacht juist dat de gemiddelde leeftijd op dit forum wel 30-35 was. Maar dat zijn dan blijkbaar niet veel mensen die stemmen?
quote:
Bovendien weten de internetters vaak meer van de verloop van het programma, dan de mensen die het alleen op tv volgen.
Toch zou je juist van 35plussers verwachten dat ze iemand als Zowie er snel uitstemmen. Maar ik kan me voorstellen dat ze op TV minder krengerig overkomt dan wanneer je haar op internet volgt.
quote:
Overigens maakte de poll van VT4 er helemaal een zooitje van. Daar zou na ruim 35.000 stemmen het verschil tussen Bart en Zoë maar liefst ruim 70% in het nadeel van Bart zijn geweest. Het is niet te hopen voor de Belg dat Endemol die poll heeft meegeteld in de einduitslag
Als ze die poll de ene keer wel en de andere keer niet gebruiken en VT4 die poll zelf ook steeds bijstelt blijf ik toch de indruk houden dat SBS de boel loopt te flessen

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 27-12-2000 09:29]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 27 december 2000 @ 12:05:35 #8
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_590255
Bestaat daar dan nog steeds twijfel over dan?
Natuurlijk bepaalt SBS zelf wie er uitgaat.
Het kan toch geen toeval zijn dat zowel de verhouding Belgen-Nederlanders als ook de verhouding mannen-vrouwen telkens weer in evenwicht is?

Zo zal er ongetwijfeld ook al wel bepaald zijn dat Zoë de winnaar zal worden. Ze kan dan een mooi visitekaartje () van het programma worden.
Het is voor haar te hopen dat ze niet het land in hoeft voor promotiewerkzaamheden, want haar topografische kennis is nou niet bepaald geweldig...

  Trouwste user 2022 woensdag 27 december 2000 @ 18:12:40 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_591656
quote:
Op 27 december 2000 12:05 schreef Rocket Ride het volgende:
Bestaat daar dan nog steeds twijfel over dan?
Natuurlijk bepaalt SBS zelf wie er uitgaat.
Het kan toch geen toeval zijn dat zowel de verhouding Belgen-Nederlanders als ook de verhouding mannen-vrouwen telkens weer in evenwicht is?

Zo zal er ongetwijfeld ook al wel bepaald zijn dat Zoë de winnaar zal worden. Ze kan dan een mooi visitekaartje () van het programma worden.
Het is voor haar te hopen dat ze niet het land in hoeft voor promotiewerkzaamheden, want haar topografische kennis is nou niet bepaald geweldig...


Ze wist Manneke Pis anders blindelings te vinden !
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_594077
quote:
Op 27 december 2000 09:27 schreef Larissa het volgende:
Als ze die poll de ene keer wel en de andere keer niet gebruiken en VT4 die poll zelf ook steeds bijstelt blijf ik toch de indruk houden dat SBS de boel loopt te flessen
Ik heb een keer gebeld naar een woordvoerder van SBS om te horen hoe dat nou zat met die poll. Maar nadat ik vier keer werd doorverbonden en twee keer moest terugbellen hield ik het voor gezien.

VT4 liet weten dat de poll alleen werd gebruikt als er niet mee gerommeld was. (vrij oncontroleerbaar natuurlijk).

Volgens mij wordt hij niet gebruikt. Zou dat wel het geval zijn dan zijn een paar ex passagiers flink genaaid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')