abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 december 2000 @ 21:22:16 #1
862 Arcee
Look closer
pi_588769
Ja, logisch, want Zoë stond dik voor in de polls.

  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2000 @ 21:25:43 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_588775
Scheelt hem tenminste een wandeling naar Lourdes.
The future is after you
pi_588840
Errug jammer, heel erg jammer, want ik Het leek er vlak voor die grafiek al ff op dat Zoe geen adem meer kreeg...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_588841
Helaas wegens omstandigheden de uitzending gemist, maarruh ja..., gezien de polls verrassend!

En eigenlijk wel jammer...

pi_588900
Helemaal niet jammer. Een droog en onverstoorbaar type als hij, was toch al geen aanwinst voor De Bus.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 december 2000 @ 22:27:20 #6
862 Arcee
Look closer
pi_588910
Ach, zo veel maakt 't niet eens uit, Koen wint toch wel (denk ik, hoop ik), alleen 't is weer zo vreemd dat de polls een heel ander beeld gaven. Daarnaast had ik 't gezicht van Koen wel willen zin als de (in zijn ogen) grootste concurrent was uitgeschakeld. Nou ja, ik ben ook nog altijd erg nieuwsgierig naar zijn gezicht als-ie wint. Hopen dat die uitslag geen verrassing mee oplevert dan.
pi_588936
oohhhhhhhhhh wat jammer...
wat had ik graag dat vreemde en berekenende meisje Zoe zien vertrekken! Als ze nu echt nog wint ga ik in hongerstaking
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  dinsdag 26 december 2000 @ 22:52:36 #8
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_588991
Echt verschrikkelijk pissig ben ik!!!
Ik heb vlak voor de uitzending de polls nog bekeken en Zoe vloog eruit, dat was duidelijk. En wie gaat (de bijna net zo walgelijke) Bart. Bah, ik was zo blij dat dat mokkel verdwijnen zou!

Nu maar hopen dat Bart haar e-mailt dat z'n vriendinnetje hem alles vergeven heeft.........

pi_589640
En hoeveel van zijn 150 duizend gaat hij gebruiken (investeren) om op zijn vriendin te stemmen ?
Hoop dat die ferrari zoveel extra bellers op levert dat zo een "move" van bart niets uithaalt.


------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 27 december 2000 @ 02:41:56 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_589692
quote:
Op 27 december 2000 02:09 schreef PC eend het volgende:
En hoeveel van zijn 150 duizend gaat hij gebruiken (investeren) om op zijn vriendin te stemmen ?
Bart heeft 100.000 gulden bonus gehaald in De Bus. 50.000 daarvan zijn een doorgegeven bonus van Ruth, waarvan het nog maar de vraag is of hij daarvan iets aan Ruth teruggeeft. Is hem namelijk wel gevraagd, maar hij is niks verplicht.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_589779
oops foutje
Op de een of andere manier had ik zoe haar geld erbij opgeteld (met de wens als vader... )

bart vertelde wel dat hij ruth een deel zou geven toch ? (ik dacht zelfs de helft) , maar kan natuurlijk een tactiek zijn geweest.... dan wil ik ruth's gezicht wel eens zien
Ik zat gewoon even te denken dat hij dat geld voor dit doel zou kunnen gebruiken en dat verontrustte mij enigzins , maar als je die lijn zou doortrekken zou er ook nooit een deelnemer inmogen die bv een "rijke" familie heeft.
Ik hoop trouwens dat ze afstappen van dat concept van dat bellen om er mensen in of uit te stemmen , bij die reality-soaps.
Ik vind een "puur" concept ook veel interessanter , maar met (commerciele) tv zul je toch altijd dat gemanipuleer hebben , dus ik zou zeggen geef ze dan maar de vrije hand hierin.
Want ik denk dat bellers vooral emotioneel en impulsief zullen handelen , dus korte termijn bezig zijn , en niet met of dat wel of geen negatiefe gevolgen zou hebben voor het programma (ze kunnen bv iemand niet uitstaan (koen) en die willen ze zo snel mogelijk weg hebben)
Dit kan voor de redactie belemmerent werken (als het eerlijk gaat), we hebben namelijk gezien dat je zo de kans loopt dat je met de saaiste mensen overblijft (hoelang zou dallas gelopen hebben als de kijkers jr konden wegstemmen ?).
Ik hoop dan ook dat ze deze formule gaan veranderen , variaties genoeg te bedenken als alternatief hiervoor , of om bel-geld te genereren, toch ?

------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 21:48:48 #12
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_596739
Ik zag vandaag dat hij vreteld nog eens met zijn vriendin te willen praten, ze hadden elkaar (hij dus niet aan haar) geen beloften gedaan.
knl overweegt hij toch met haar vrder te gaan.

Wat een ongelofelijke plurk

The future is after you
pi_596842
quote:
Op 27 december 2000 02:09 schreef PC eend het volgende:

Hoop dat die ferrari zoveel extra bellers op levert dat zo een "move" van bart niets uithaalt.


Tis wel een 2e handsje
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 28 december 2000 @ 22:30:31 #14
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_596879
In de reportage van vandaag van Bart staat dat hij van tevoren al had moeten kiezen tussen de Bus en zijn vriendin.
Wat ik dan niet snap is dat op dag 47 een filmpje te zien is van zijn "vriendin" die hem een hart onder de riem komt steken.
Typisch SBS om achteraf de feiten te gaan veranderen.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  vrijdag 29 december 2000 @ 00:30:26 #15
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_597332
quote:
Op 28 december 2000 22:30 schreef Larissa het volgende:
In de reportage van vandaag van Bart staat dat hij van tevoren al had moeten kiezen tussen de Bus en zijn vriendin.
Wat ik dan niet snap is dat op dag 47 een filmpje te zien is van zijn "vriendin" die hem een hart onder de riem komt steken.
Typisch SBS om achteraf de feiten te gaan veranderen.
Komt G. Orwell toch nog even om de hoek kijken, alleen in het verkeerde programma...
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 29 december 2000 @ 06:07:44 #16
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_598048
quote:
Op 29 december 2000 00:30 schreef Roache_ het volgende:
Komt G. Orwell toch nog even om de hoek kijken, alleen in het verkeerde programma...
Tja, ik volg Big Brother niet voldoende om te zien hoe ze zich daar bezighouden met creatieve geschiedschrijving, maar dit was weer een sterk staaltje van SBS.
Als ze nou ook de boel nog flessen met het stemmen dan kunnen ze de volgende keer zelf een "reality"soap schrijven.
Moet SBS wel eerst wat aan dat belabberde Nederlands gaan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 29-12-2000 06:11]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_600867
quote:
Op 28 december 2000 22:16 schreef DIGGER het volgende:
Tis wel een 2e handsje
Ja je krijgt denk ik zo een afgeragt ding van mycom , die er een paar in de koeriersdienst hebben (geen geintje).
Denk dat je zeker het eerste jaar dan die grote mycom reclame erop moet laten zitten.
Mycom zelf heeft ook zo een actie dat je een jaar lang gratis ferrari rijden kan winnen, ze zeggen dat ze zelfs de boetes (voor te hard rijden)betalen , klinkt leuk , alleen als je de kleine lettertjes leest , blijkt dat je maar 5 keer max 10 km te hard mag rijden , en ben je verplicht minimaal 6x per 12 maanden aan promotionele activiteiten mee te doen.


------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')