abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 december 2000 @ 19:18:07 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_588572
En vast...
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_588582
Ik heb het dankzij de kerstdagen even gemist.. Maareuhh... Wie is die Dirk!?!?! Hebben ze weer een acteur zoals Ed in het huis gepland!?!? De manier waarop die Robin ondervraagt is wel heel raar! En hoe kent die Els als die dakloos is!?!?
En waarom moet die vlak voor vertrek nog even in de DBK komen vertellen hoe het was!?!?!
En oja, wie is er nou uitgestemd!?!? Hieke is toch uiteindelijk vrijwillig het huis uit gegaan!?!?!
pi_588585
De voice-over net: Dirk heeft jaren op straat geleefd, maar heeft sinds twee maanden een huis en werkt aan een carrière als... acteur!
Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 26 december 2000 @ 19:27:01 #4
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_588588
Hieke is afgelopen zondag weggestemd.

Dirk kwam om de sfeer van de kerstgedachte logeren.

Voice-over op het eind: 'Dirk heeft vele jaren op straat geleefd, maar heeft sinds 2 maanden weer een huis en werkt aan een carriere als.... acteur'

pi_588593
Wat een trieste vertoning zeg...
why live, when you can't dream?
  dinsdag 26 december 2000 @ 19:33:44 #6
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_588600
Waar ging het verder over? Bewoners die achter Dirks rug over hem praten.
Koos 's pchtends: 'Oh sstt... daar komt ie.'

Voor de rest interactie tussen Dirk en bewoners. Hij vraagt ze aardig de kleren van het lijf. Krijgt ook aardig wat kleren van de bewoners om mee te nemen.

Dan dus de exit van Dirk. Niet echt een schokkende aflevering.

Bewoners: 'Nou, doe maar weer snel dicht die deur.'

pi_588623
Die hele Dirk-stunt sloeg werkelijk he-le-maal nérgens op! Of het moet zijn dat de bewoners zich nog eens goed zouden laten kennen. Helaas (voor Hummie cs.), ook dát is niet echt gebeurd.

Drie keer nix, dus.

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_588634
quote:
Op 26 december 2000 19:44 schreef Cynix® het volgende:
Die hele Dirk-stunt sloeg werkelijk he-le-maal nérgens op! Of het moet zijn dat de bewoners zich nog eens goed zouden laten kennen. Helaas (voor Hummie cs.), ook dát is niet echt gebeurd.

Drie keer nix, dus.


Nou, dat weet ik zo net nog niet.
Bianca was lichaamlijk veel afstandelijker tegenover hem, dus als het niet helemaal fris is, dan is ze ineens niet zo spontaan meer.
Georgie deed ontzettend zijn best om sociaal tegenover Dirk te zijn (op een erg doorzichtige manier) en gaat dus duidelijk voor de winst en het geld.
Robin begon in eerste instantie meteen weer te klagen en zeuren en die 'lekker belangrijk'-statement is allang niet meer voor hem van toepassing (zelfs Desiree zeurde nog minder).
Over blijft Koos, die weer prima met de situatie omging en ik denk ineens dat niet Robin, maar hij gaat winnen. Toch nog een verrassende afloop!
pi_588653
Ik vond hem leuk die Dirk, eindelijk weer eens lekker gelachen om BB.
Die hadden ze er tot het einde toe in mogen houden van mij.
En die interactie tussen Robin en Dirk, Klasse!!

Volgend jaar allemaal van die daklozen erin, dat zou pas een goeie daad zijn.
En vermakelijk!!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  dinsdag 26 december 2000 @ 20:26:04 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_588675
Typisch een programma van de gemiste kansen.

De onmetelijke domheid van de bewoners werd zo wel weer blootgelegd alleen de geslepen Bianca wist zich redelijk weerbaar tegen Dirk op te stellen. Liet zich niet echt in de luren leggen door onze Dirk. Heeft geen moment gegloofd dat hij een echte zwerver was.

Alles werd door de andere in het werk gesteld om maar zo goed mogelijk de barmhartige sameritaan te spelen. Met Georgie en Koos voorop. Vanuit hun schijnsociaalbewogenheid alles met deze man te willen delen. Robin werd effe flink onderhanden genomen. Als Dirk er langer in gezeten had dan was Robin nog spontaan uit de kast gekomen.

Jammer dat Dirk vandaag al moest vertrekken. Hij had er van mij nog wel effe in mogen blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 26-12-2000 20:27]

  Trouwste user 2022 dinsdag 26 december 2000 @ 20:28:01 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_588676
And the Oscar goes to.....

DIRK !!!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_588947
quote:
Op 26 december 2000 20:26 schreef marky het volgende:

<knip>

Jammer dat Dirk vandaag al moest vertrekken. Hij had er van mij nog wel effe in mogen blijven.


dito
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')