abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_8849801
quote:
Op maandag 3 maart 2003 23:40 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Die heb ik sinds vandaag alleen de V2 versie...


De kwaliteit maakt volgens mij niet zoveel uit, zeker niet voor internetplaatjes. Ik heb er veel plezier van, al 420 fotos in een maand tijd
pi_8850623
Wie van jullie is bekend met Photosig?

Mogelijk zijn jullie hierin geïnteresseerd. Op deze pagina kun je foto's bekijken en de feedback hierop. Indien je zelf foto's wilt toevoegen of feedback wilt geven, moet je je aanmelden.

http://www.photosig.com

pi_8854828
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 08:39 schreef BoJo het volgende:

[..]

De kwaliteit maakt volgens mij niet zoveel uit, zeker niet voor internetplaatjes. Ik heb er veel plezier van, al 420 fotos in een maand tijd


Klopt, het is dan ook meer voor afdrukken maar dat doe ik toch niet.Ik had gisteravond een foto van mezelf gemaakt alleen ik vond dat de cam me huid wat geel maakte...kan je dat veranderen?En die 3 vierkantjes in de lcd kan je dat weghalen?
Thx
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 4 maart 2003 @ 12:26:34 #54
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8854913
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 09:39 schreef Dymphy het volgende:
Wie van jullie is bekend met Photosig?

Mogelijk zijn jullie hierin geïnteresseerd. Op deze pagina kun je foto's bekijken en de feedback hierop. Indien je zelf foto's wilt toevoegen of feedback wilt geven, moet je je aanmelden.

http://www.photosig.com


ik kende die site nog niet ... tot net
ziet er uitgebreid uit, dus ik ga er maar es doorheen bladeren
DutchPhotoZone kwam ik ook tegen en die ziet er ook prima uit
  dinsdag 4 maart 2003 @ 12:27:43 #55
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8854953
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 12:24 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Klopt, het is dan ook meer voor afdrukken maar dat doe ik toch niet.Ik had gisteravond een foto van mezelf gemaakt alleen ik vond dat de cam me huid wat geel maakte...kan je dat veranderen?En die 3 vierkantjes in de lcd kan je dat weghalen?
Thx


kun je op die cam niet het soort licht aangeven?
op die van mij kan ik aangeven of het bewolkt, zonnig, is of dat tl-licht, binnenlicht enz. aanwezig is ... dan wordt het gecorrigeerd. Bij veel neplicht is de 'echte' kleur heel snel weg ...
pi_8855214
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

kun je op die cam niet het soort licht aangeven?
op die van mij kan ik aangeven of het bewolkt, zonnig, is of dat tl-licht, binnenlicht enz. aanwezig is ... dan wordt het gecorrigeerd. Bij veel neplicht is de 'echte' kleur heel snel weg ...


Yep ,je kan heel veel instellen (mag ook wel voor dat geld)
Ff het boekje goed bestuderen
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 4 maart 2003 @ 12:37:01 #57
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8855232
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 12:36 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Yep ,je kan heel veel instellen (mag ook wel voor dat geld)
Ff het boekje goed bestuderen


dan zal die optie er vast ergens tussen staan

pi_8860535
quote:
ik kende die site nog niet ... tot net
ziet er uitgebreid uit, dus ik ga er maar es doorheen bladeren
DutchPhotoZone kwam ik ook tegen en die ziet er ook prima uit
Bedankt voor de tip!!

  dinsdag 4 maart 2003 @ 16:54:15 #59
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_8862963
Wauw!

Deze en deze vind ik echt SUPERmooi!
Semtex, wat is dat eigenlijk Ik dacht eerst wimpers, maar ze zijn wel erg dik, niet?

pi_8863592
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 12:24 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Klopt, het is dan ook meer voor afdrukken maar dat doe ik toch niet.Ik had gisteravond een foto van mezelf gemaakt alleen ik vond dat de cam me huid wat geel maakte...kan je dat veranderen?En die 3 vierkantjes in de lcd kan je dat weghalen?
Thx


Je kan als je handmatig de instellingen voor het plaatje schieten aanzet , het licht,sluitertijd,effecten etc. veranderen. Die scherp stel vakjes zijn volgens mij wel uit te schakelen, moet je ff in het boekje kijken, kan het zelf niet zo snel vinden.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 18:48:53 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8865328
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 16:54 schreef Visitor.Q het volgende:
Wauw!

Deze en deze vind ik echt SUPERmooi!
Semtex, wat is dat eigenlijk Ik dacht eerst wimpers, maar ze zijn wel erg dik, niet?


Sim-pel: het is een asbak met rubberen uitsteeksels bovenop een pluche kussen
En dank je wel
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_8882784
Details van m'n fiets (staan ook al in een ander topic).

pi_8882943
Wel zelf gemaakt, maar de flesjes zijn zeker niet van mij

Bespeeld door de avondzon...

  woensdag 5 maart 2003 @ 22:23:52 #64
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8897632
pret met een krantje & vulpen




al vind ik ze nog niet echt heel scherp (de overgang tussen vulpen en krant is me net iets te "vloeiend") ... iets zegt me dat dit beter kan ... iemand tips?

pi_8905879
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:

[afbeelding]



Deze (eerste) foto vind ik erg goed gelukt !!

Het mooie eraan vind ik dat de pen en het middelste deel van de krant scherp zijn. De reflectie van de krant op de bovenkant van de dop is super. Verder vind ik de kleur van de foto mooi, rustig. Overigens is de Engelstalige krant volgens mij goed gekozen, omdat je de foto zo internationaal gezien toegankelijk maakt. Misschien is dit laatste een beetje ver gezocht...

  donderdag 6 maart 2003 @ 11:38:11 #66
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8906303
You're lying to your self again, suicidal imbecile
  donderdag 6 maart 2003 @ 11:58:35 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8906712
In het kader van metaal

The truth was in here.
  donderdag 6 maart 2003 @ 14:54:08 #68
2 Jorma
absolution
pi_8911702
Niet veel te doen @ trein, maar wel cam mee

pi_8913666
Muntje op tafel. Minolta Dimage F100.

pi_8914301
quote:
[afbeelding]
Mooie foto!

Jammer van het lichtvlak bovenin (raam?).

pi_8914361
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:32 schreef Dymphy het volgende:

[..]

Mooie foto!

Jammer van het lichtvlak bovenin (raam?).


Heb ik er expres bij gelaten omdat het mooi is om te zien waar het licht vandaan komt en omdat er dan nog wat kleur in zit.

Even zonder raam:

pi_8914763
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:34 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Heb ik er expres bij gelaten omdat het mooi is om te zien waar het licht vandaan komt en omdat er dan nog wat kleur in zit.

Even zonder raam:

[afbeelding]


Zo vind ik 'm mooier!!

Misschien kun je nog een zwarte rand boven aan de foto laten zitten (net onder het raam). Zonder het raam erboven lijkt het licht zelfs scherper/ feller. Je ziet wel waar het licht vandaan komt... doordat er feller licht bovenin de foto zit. Uiteindelijk is het een persoonlijke voorkeur...

Wat ik mooi aan de foto vind is de grijstint en hoe het licht speelt op de ondergrond waarop de munt ligt. Verder vind ik het fascinerend dat ik wel zie dat het een munt is... ik kan echter niet op de munt kijken. Moeilijk uit te leggen, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

  donderdag 6 maart 2003 @ 16:54:35 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8914908
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:48 schreef Dymphy het volgende:

[..]

Verder vind ik het fascinerend dat ik wel zie dat het een munt is... ik kan echter niet op de munt kijken. Moeilijk uit te leggen, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.


Het is... maar een munt...
The truth was in here.
  donderdag 6 maart 2003 @ 17:30:25 #74
11170 jerney
catlady 4life
pi_8915651
pi_8915675
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 09:39 schreef Dymphy het volgende:
Wie van jullie is bekend met Photosig?

Mogelijk zijn jullie hierin geïnteresseerd. Op deze pagina kun je foto's bekijken en de feedback hierop. Indien je zelf foto's wilt toevoegen of feedback wilt geven, moet je je aanmelden.

http://www.photosig.com


Jep, daar ben ik sinds kort ook lid van. Daar komen vaak de meest fantastische foto's voorbij. (en soms ook heeeele slechte)
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')