abonnement Unibet Coolblue
pi_581981
ik heb zo`n idee dat dat wel eens snel voorbij kan zijn
ik geloof ook niet dat ze naar ferdi gaat
volgens mij probeert ze iets met bi(anca)
wordt dat niets dan maar weer terug naar farid
  zondag 24 december 2000 @ 19:13:36 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582018
Ik zou zeggen, houd de prive maar goed in de gaten.
pi_582046
Denk dat je gelijk hebt, het was een koele begroeting.
En ze heeft geen enkele keer zijn naam genoemd, toen ze het over vertrekken had,
verdacht dus...

Hieke is zoekende???
In een goeie relatie heb je dat niet nodig.
Een nadenkertje dus.

Heeft iemand gezien wat Hieke Ferdie toefluisterde tijdens de begroeting??

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 24 december 2000 @ 19:20:34 #4
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_582064
De begroeting met Fuwby leek ook minstens net zo hartelijk als met Farid. Ze keek meer om naar haar ouders en anderen dan naar Farid.
  zondag 24 december 2000 @ 19:28:21 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582100
Je moet natuurlijk niet vergeten dat ze een paar weken terug Fahrid nog helemaal heeft af mogen knuffelen. Ze was echt op zoek naar Indy.

Maar ik blijf wel het idee houden dat het rommelt in die relatie. Misschien gaat het goed, misschien ook niet.

Ik denk wel dat ze op moeten passen voor de roddelpers. Ik kan me het eerste huwlijk van Linda de Mol nog herinneren. Dat ging niet slecht totdat de roddelpers maar steeds ging schrijven dat het slecht ging en toen ging het op een gegeven moment ook mis omdat alles wat ze deden zeer nadrukkelijk gevolgd werd. Ik denk dat Hieke en Farid stevig in de schoenen moeten staan. Ik verwacht nog wel een aardige roddelcampagne rond die relatie. Als Hieke zich maar een keer in de buurt van Ferdi vertoont, zonder dat Farid daarbij is, dan hebben we gelijk een dikke prent in de roddelbladen met een leuke kop erbij.

pi_582133
quote:
Op 24 december 2000 19:28 schreef marky het volgende:
...
Maar ik blijf wel het idee houden dat het rommelt in die relatie. Misschien gaat het goed, misschien ook niet.
...
Nu ik de begroeting vanavond heb gezien (zelfs een simpele zoen ontweek ze), is het voor mij volledig duidelijk: Voor Hieke was, emotioneel gezien, de relatie al uit voordàt ze het huis inging.

Ze was waarschijnlijk alleen nog vanwege Indy bij Farid.

The trick is to keep breathing
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 19:43:10 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_582176
quote:
Op 24 december 2000 19:36 schreef Arjuno het volgende:
.

Ze was waarschijnlijk alleen nog vanwege Indy bij Farid.


De spijker op z'n kop !
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_582354
Maar toen Fahrid onlangs in die "bak" verscheen, was Hieke naar mijn mening toch wel heel erg blij. Ze zat toch flink te lebberen met hem en vroeg o.a. of hij haar miste en dat soort dingen.
Maar goed, wat weet ik nou verder van hun relatie..... Ik heb in al die BB-programma's nog nooit Fahrid zijn naam horen vallen eigenlijk.

Toedels, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 24 december 2000 @ 21:05:15 #9
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_582451
quote:
Op 24 december 2000 20:22 schreef ruby het volgende:
Maar toen Fahrid onlangs in die "bak" verscheen, was Hieke naar mijn mening toch wel heel erg blij. Ze zat toch flink te lebberen met hem en vroeg o.a. of hij haar miste en dat soort dingen.
Ze vroeg volgens mij meer naar het welzijn van Indy en was erg 'bang' dat Farid haar ten huwelijk zou vragen (wat gelukkig niet gebeurde). Ook bij het verlaten van het BB huis had ze het steeds over Indy, vervolgens zocht ze haar moeder en Farid probeerde nog een knuffel te krijgen, maar dat hij die kreeg was meer omdat ie in de weg stond toen ze naar haar moeder ging. Ferdy werd warmer geknuffeld. Ook de vragen van Beau werden handig omzeild met het antwoord " daar ga ik de komende tijd over nadenken ". Het zou me niks verwonderen als het 'uit' is met farid en binnen niet al te lange tijd 'aan' met Ferdy.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zondag 24 december 2000 @ 21:34:56 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582516
quote:
Op 24 december 2000 19:17 schreef Avia het volgende:
Heeft iemand gezien wat Hieke Ferdie toefluisterde tijdens de begroeting??
Ik heb effe terug gekeken op de video.

Volgens mij zei ze:
Ik ben zo blij
waarop Ferdi antwoorden: ja dat weet ik toch

Niet echt schokkend.

pi_582541
Meestal zegt Ferdi, "ik weet toch hoe het zit".
pi_582728
ook ik heb geen studie psychologie nodig om te zien dat de liefde van Hieke voor Fahrid ver te zoeken is,hij ging behoorlijk af in het bijzijn van kijkend nederland.
Hieke over ferdi tijdens de uitzending van vanavond:" wij zijn alleen maatjes..........................
toch? " En intussen ferdi aankijken terwijl ze dat vroeg...
  zondag 24 december 2000 @ 23:09:15 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582748
quote:
Op 24 december 2000 23:05 schreef suuske het volgende:
Hieke over ferdi tijdens de uitzending van vanavond:" wij zijn alleen maatjes..........................
toch? " En intussen ferdi aankijken terwijl ze dat vroeg...
Ja...en
  zondag 24 december 2000 @ 23:43:45 #14
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_583007
Sorry mensen, voor mij is die Hieke toch behoorlijk door de mand gevallen vanavond.

Dat domme gehinnik, en Farid keek ook niet echt blij.

Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 23:45:02 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_583017
De manden zijn op.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_583097
Niet Lang!!

Tijdens het bakkie-incident zie ik nog voor me hoe Farid moest wachten op een knuffel nadat 'ie er uit was gesprongen, tot Hiek klaar was met haar moeder.

Hiek heeft het altijd over Indy en terug naar Indy is duizend keer gevallen, maar Farid...

Daar nog bij haar flirt met Fwerwdy

En de begroeting vandaag was echt te triest, eerst hoort Farid in de studio alleen Indy's naam noemen, geen enkele keer ook maar blijdschap over de hereniging met Farid...en dan zo'n begroeting, waarbij ze zo'n beetje zijn zoenen ontwijkt en zelfs als 'ie haar al heeft toegefluisterd dat Indy ziek is, dan nog blijft ze over z'n rug kijken (Esther en haar moeder zijn kennelijk belangrijker dan wat door moet gaan voor haar vriend).

Jammer dat ze over het feit dat haar relatie op een laag pitje staat nooit heeft willen vertellen in het huis, want BB gaat toch om dat soort smeuige persoonlijke verhalen.
Waarschijnlijk is ze ook geselecteerd op dit verhaal (en andere verhalen) die ze echter nooit verteld heeft. Jammer, dan moeten we het binnekort maar in de Story lezen

Conform, Comply, Obey
pi_583367
Farid wilde kussen maar Hieke draaide haar hoofd weg ik dacht misschien zoekt ze indy
maar de rest van de familie kuste ze wel
Naar mijn idee ontweek ze Farid
Try anything once, twice to be sure
pi_583501
Even een opmerking. Misschien is dit al eeder behandelt in een ander topic, maar nog niet in deze.

Bij de bewoners was Fahrid wel bekend. Ze hadden zelfs een bijnaam voor hem (weet ff niet welke) Wat er op zou kunnen wijzen, dat Hieke het wel degelijk over Fahrid heeft gesproken, maar dat dit niet "interessant" genoeg was om uit te zenden.....

"Don't drink water, fish fuck in it"
  maandag 25 december 2000 @ 01:10:30 #19
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_583525
quote:
Op 25 december 2000 01:04 schreef fanmale het volgende:
Even een opmerking. Misschien is dit al eeder behandelt in een ander topic, maar nog niet in deze.

Bij de bewoners was Fahrid wel bekend. Ze hadden zelfs een bijnaam voor hem (weet ff niet welke) Wat er op zou kunnen wijzen, dat Hieke het wel degelijk over Fahrid heeft gesproken, maar dat dit niet "interessant" genoeg was om uit te zenden.....


Renegade....dat was de naam die de bewoners aan hem hadden gegven na aanleiding van de foto's die ze van hem hadden gezien.
  maandag 25 december 2000 @ 01:12:32 #20
272 R@b
No-nonsens
pi_583531
Nou, ik heb net de herhaling zitten kijken en nog eens goed opgelet, maar inderdaad de omhelzing van Fahrid was wel erg povertjes en ze had veel meer interesse in de mensen die eromheen stonden.

Maar het heeft ook te maken met het feit dat haar dochtertje afwezig was denk ik.

Afijn, de "bladen" zullen het wel in de gaten houden voor ons denk ik

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_583784
quote:
Op 24 december 2000 19:13 schreef marky het volgende:
Ik zou zeggen, houd de prive maar goed in de gaten.
Alsof het hier zo langzamerhand geen Privé wordt met dit soort topics

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 25-12-2000 02:53]

pi_583789
Mij viel de gespannen blik op in de ogen van Farid en Ferdi.

Ferdi knapte bijna toen Beu vervelende vragen stelde aan Hieke, Hieke die vreselijk onzeker bevestiging zocht bij zowel Ferdi als Farid..bah..moeilijk voor haar.

En dan Indy, aan de ene kant een "uitkomst" dat zij last heeft van haar keel, want nu kan Farid tenminste zeggen:"Kom Hieke, we blijven hier niet hangen vannacht, hoe gezellig het ook is, we gaan naar huis want Indy is ziek"

toch?

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  maandag 25 december 2000 @ 02:57:36 #23
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_583798
Het viel me trouwens ook op dat tijdens de uitzending van afgelopen donderdag, toen Hieke 15.000 piekies aangeboden kreeg, Farid heel hard nee zat te schudden.. hij ging liever voor de hoofdprijs van 250.000, dan dat ie z'n lieve Hiek trugzag die hij zozeer miste.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_583965
quote:
Op 25 december 2000 01:12 schreef R@b het volgende:

Maar het heeft ook te maken met het feit dat haar dochtertje afwezig was denk ik.


Tuurlijk keep dreaming, ze zocht Ferdi. ze had in de studio ook veel meer aandacht voor Ferrrrdi dan voor Farid (spel ik dat goed zo)

[Dit bericht is gewijzigd door RB-tje op 25-12-2000 08:26]

muziek, m'n lust en mijn leven
  maandag 25 december 2000 @ 09:44:22 #25
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_584006
quote:
Op 25 december 2000 02:47 schreef Moor het volgende:
Alsof het hier zo langzamerhand geen Privé wordt met dit soort topics
Daar doen we het toch ook allemaal een beetje voor. De Privé leest dit forum ook.
pi_584010
Wat een onzinnige topic is dit.
pi_584035
Mooi samengevat Flexer!!
quote:
Op 25 december 2000 02:47 schreef Moor het volgende:
Alsof het hier zo langzamerhand geen Privé wordt met dit soort topics

waarop Marky maandag 25 december 2000 09:44 antwoordde:
Daar doen we het toch ook allemaal een beetje voor. De Privé leest dit forum ook.


O jee, daar gaat m'n kerstontbijt,

Moor wil je het teiltje even doorgeven,

zo, dat lucht lekker op.

  maandag 25 december 2000 @ 10:19:19 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_584038
quote:
Op 25 december 2000 10:14 schreef Tante Bep het volgende:
Mooi samengevat Flexer!!O jee, daar gaat m'n kerstontbijt,

Moor wil je het teiltje even doorgeven,

zo, dat lucht lekker op.


Heb je je moraal nu ook een beetje uitgekotst
pi_584102
Nee Marky, mijn moraal is me veel te dierbaar om zo maar even weg te gooien, maar dat zal moeilijk te bevatten zijn voor iemand die hier post omdat hij zo een bijdrage denkt te leveren aan het weekblad "Prive".

Als jij daar nou gelukkig van wordt moet je dat vooral blijven doen, maar dan wel alleen voor jezelf spreken graag.

En nooit dingen voor anderen gaan beweren zoals dat wij het daar toch allemaal om doen, dat maken we nl. altijd zelf nog wel uit en zo kan ik tenminste ook gewoon m'n ontbijtje binnen houden.

  maandag 25 december 2000 @ 11:46:45 #30
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_584176
quote:
Op 25 december 2000 11:12 schreef Tante Bep het volgende:
Nee Marky, mijn moraal is me veel te dierbaar om zo maar even weg te gooien, maar dat zal moeilijk te bevatten zijn voor iemand die hier post omdat hij zo een bijdrage denkt te leveren aan het weekblad "Prive".

Als jij daar nou gelukkig van wordt moet je dat vooral blijven doen, maar dan wel alleen voor jezelf spreken graag.

En nooit dingen voor anderen gaan beweren zoals dat wij het daar toch allemaal om doen, dat maken we nl. altijd zelf nog wel uit en zo kan ik tenminste ook gewoon m'n ontbijtje binnen houden.


Sowwy
  maandag 25 december 2000 @ 12:01:15 #31
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_584223
quote:
Op 25 december 2000 02:57 schreef _joepie_ het volgende:
Het viel me trouwens ook op dat tijdens de uitzending van afgelopen donderdag, toen Hieke 15.000 piekies aangeboden kreeg, Farid heel hard nee zat te schudden.. hij ging liever voor de hoofdprijs van 250.000, dan dat ie z'n lieve Hiek trugzag die hij zozeer miste.
Volgens mij wist Farid van te voren al hoe de deal in elkaar zat. Hij wist dat ze gewoon geen kans zou maken.
Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  maandag 25 december 2000 @ 12:42:18 #32
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_584328
quote:
Op 25 december 2000 12:01 schreef MartenJan het volgende:
Volgens mij wist Farid van te voren al hoe de deal in elkaar zat. Hij wist dat ze gewoon geen kans zou maken.
Zou BB echt zó open geweest zijn tegen Farid.. geloof er niks van.

BB wil emo-tv dus laat de mensen onverwachte dingen overkomen en registreert dan reacties

Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_584567
Klopt echt geen klote van die griet. Overdreven blij dat ze was dat ze eruit mocht. Dat ze afscheid moest nemen van haar maatjes in het huis deed haar helemaal niks. En geen woord over Farid. Of het nou slecht of goed gaat in je relatie. Je praat er toch zeker wel over. Ongelooflijk dat Hieke zich geen moment probeerde voor te stellen hoe die gast zich voelt. En die sukkel van een Fuwwwdi gaat het blijven proberen. Hieke is op dit moment het kwetsbaarst dus een egoit als fuwwwdi is zal hij daar absoluut op in gaan spelen. Klote volk
  maandag 25 december 2000 @ 15:16:24 #34
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_584696
quote:
Op 25 december 2000 14:16 schreef PAX het volgende:
Klopt echt geen klote van die griet. Overdreven blij dat ze was dat ze eruit mocht. Dat ze afscheid moest nemen van haar maatjes in het huis deed haar helemaal niks. En geen woord over Farid. Of het nou slecht of goed gaat in je relatie. Je praat er toch zeker wel over. Ongelooflijk dat Hieke zich geen moment probeerde voor te stellen hoe die gast zich voelt. En die sukkel van een Fuwwwdi gaat het blijven proberen. Hieke is op dit moment het kwetsbaarst dus een egoit als fuwwwdi is zal hij daar absoluut op in gaan spelen. Klote volk
Nou nou zo erg zal het nou allemaal ook wel weer niet zijn.

Ik zal wel effe een voorspellinkje doen.

Hieke gaat gewoon weer lekker bij Farid in het friese stiens wonen en heeft voor de broodnodige variatie af en toe wat nette ontmoetinkjes met Ferdi.
En zo is Farid blij, Hieke is blij en Ferdi kan langzaam weer met de beentjes op de aarde komen en een ander vriendinntje kiezen.

Karin heeft het tenslotte ook zo opgelost.

  Trouwste user 2022 maandag 25 december 2000 @ 18:00:40 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_585089
)

[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 25-12-2000 18:02]

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 25 december 2000 @ 18:01:52 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_585095
[]Sorry, drank.

[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 25-12-2000 18:03]

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')