abonnement Unibet Coolblue
pi_581944
Er is een acteur het huis ingestuurd, die zich voordoet als dakloze.

Wel grappig, maar 't oorspronkelijke concept is nu definitief ten grave gedragen: wat zonde!!!

The trick is to keep breathing
pi_581952
als dit een dakloze zwerver is , ben ik zwiebertje
pi_581958
WAAROM doen ze nu zo nadrukkelijk een acteur in het huis! (i.t.t. tot Ed, waarover werd GESPECULEERD dat hij een acteur was, door de kijkers)

WIE??????

pi_581960
Hij komt uit Haarlem, en was vroeger zelfstandige. Eerst glazenwasser, toen porier erbij. Later heeft hij 2 disco's gekocht en enkele koffieshops. Dit zegt hij tenminste.

Lijkt me sterk dat dit een acteur is, aangezien het gemakkelijk te controleren is of hij echt een zwerver is. Hij vertelt dat hij voor 12,50 sliep in het klooster in Haarlem. wel grappig toen hij zei dat ie een jointje pakte.

pi_581977
Natuurlijk is dit een acteur!
En dit doen ze omdat het vorig jaar de laatste dagen zo VRESELIJK saai was.
Dat wordt hiermee voorkomen.
Denken ze.
Wat een belachelijk idee; zo'n gast dwingt de bewoners OOK een spelletje te spelen.
Dat hou je toch niet vol tot het eind?
  zondag 24 december 2000 @ 19:08:25 #6
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_581994
Acteur of geen acteur, dit is wel weer een nieuw dieptepunt in de BB-geschiedenis...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_581999
Het is echt triest, Koos probeert serieus alles te weten te komen over deze Dirk.
Het is gewoon zielig om te horen hoe Koos met hem meeleeft.
Wat een k**streek

[Dit bericht is gewijzigd door Cartman1 op 24-12-2000 19:10]

  zondag 24 december 2000 @ 19:11:24 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582005
Het is de mooiste stunt die Hummie tot nu toe uit haar hoge hoed heeft gehaald. Ik vind het echt schitterend.
pi_582006
Robin en Bianca geloven niet dat het een echte zwerver is, Koos gelooft het nog steeds...
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 19:15:44 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_582031
Jiskevet in tha hous !
Petur!, Petur!, Petur! Kinderpindakaas!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 24 december 2000 @ 19:16:08 #11
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_582036
quote:
Op 24 december 2000 19:08 schreef Zanderrr het volgende:
Acteur of geen acteur, dit is wel weer een nieuw dieptepunt in de BB-geschiedenis...
Ben ik het helemaal mee eens.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 december 2000 @ 19:18:20 #12
862 Arcee
Look closer
pi_582048
quote:
Op 24 december 2000 18:55 schreef Arjuno het volgende:
Er is een acteur het huis ingestuurd, die zich voordoet als dakloze.

Wel grappig


Grappig?

Een ontzettend humorloze actie zou ik eerder zeggen. Wat een niveau, zeg. Dan weet je toch echt niet meer wat je met je programma moet.

voor Veronica

  zondag 24 december 2000 @ 19:20:53 #13
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_582065
En als BB afgelopen is en de kijkcijfers opgekrikt zijn, dan schoppen we hem toch gewoon weer op straat?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_582074
quote:
Op 24 december 2000 19:18 schreef Arcee het volgende:
Grappig?

Een ontzettend humorloze actie zou ik eerder zeggen. Wat een niveau, zeg. Dan weet je toch echt niet meer wat je met je programma moet.

voor Veronica


Ik moest wel even lachen om de hele situatie, maar verder ben ik het volkomen met Arcee eens.

En ik vind het zo ontzettend zonde van het prachtige concept, of wat daar nog van over was. Voor mij rest vanaf nu slechts BB-nostalgie: hoeveel afleveringen er ook nog zullen volgen.

En nu moet ik als de wiedeweerga naar mijn diner, anders ben ìk straks een dakloze...

The trick is to keep breathing
pi_582116
Sinds het Farid-in-bakje incident kunnen we van die gek, die vd. Tonnekreek, dit soort dingen verwachten. God, wat heb ik een hekel aan dat mens. BB kapot maken, steeds vaker en sneller. Ze snapt er dus werkelijk geen kut van.
pi_582123
Nou, sorry, ik heb toch echt de indruk dat dit een dakloze man is & geen acteur...
& Stel nou dat dat klopt: ik vind het absoluut een walgelijke actie van BB, gatverdamme, wat een wansmaak, VOO doet wat aan aandacht voor daklozen, jaja, wat een vertoning. Hoe die binnenkwam, meteen voor de kerstboom op z'n knieen...acteur? welnee, ik vond het schrijnend. Lekker wat met de kerstgedachte doen, pfff, ik sla even een paar dagen over.
  zondag 24 december 2000 @ 19:40:40 #17
8352 zaiga
The Keenest
pi_582162
Tsjongejonge. Ik kan heel wat hebben van Hummie, Fahrid in bakkie, Bart in de tuin, Ed die mag blijven, maar een dakloze acteur danwel een acterende dakloze het huis in sturen gaat mij wat ver.

Wat moeten we hiermee? Ik kijk juist naar Big Brother omdat het 'echt' is en niet een of andere voorgekookte, gladgestreken soap. Door iemand in het huis te sturen die alleen maar zal gaan acteren verliest BB wat mij betreft alle integeriteit voor zover het programma dat nog mocht hebben.

Arme Bianca, Robin, Koos en Georgie. Wat moeten zij hiermee? Degene die deze 'Dirk' er als eerste uitschopt mag van mij BB winnen

May the road rise to meet your feet
pi_582202
Ik ken deze Dirk uit haarlem, uit de dope scene.
heb ik n.l ook in gezeten.
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 19:55:23 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_582258
Is het een akteur? Dan publiek bedonderd !
Is het een zwerver? Dan moraal verkracht !
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 24 december 2000 @ 19:58:33 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582273
Ach de regels van BB worden lopende het programma geschreven. Ik vind het een prima aktie. Er gebeurd tenminste weer wat en na dinsdag is hij weer weg.
pi_582283
Aangenomen dat het wel een zielige zwerver is, die door Veronica erin is geluisd (voor een lullig bedragje)
IS ER MAAR 1 OPLOSSING:
LATEN WINNEN DIE DIRK!!!
pi_582293
WAT EEN OPHEF.

*Lekker belangrijk

pi_582321
quote:
Op 24 december 2000 20:01 schreef Torp het volgende:

IS ER MAAR 1 OPLOSSING:
LATEN WINNEN DIE DIRK!!!


Moeilijk. Na de kerstdagen moet ie weer moven.
why live, when you can't dream?
pi_582336

Waarom? De regels kunnen toch aangepast.
Dat zou pas een goeie kerst voor die zwerver zijn. En dat slome stelletje heeft niks beters verdiend, ook Robin niet.
In dit geval (maar ik heb alleen de streams gelezen) was Koos nog de vriendelijkste, begrijp ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')