abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 november 2002 @ 22:35:45 #151
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_6789179
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:34 schreef Pimterminus het volgende:

[..]


zeker Fabric op Zaterdag


vertel? Wa's dat?
Action is the enemy of thoughts
  woensdag 13 november 2002 @ 22:37:37 #152
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6789245
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:35 schreef Reintje het volgende:

[..]

vertel? Wa's dat?


De mooiste dansavond in Londen
www.fabriclondon.com
ben daar 5 maanden iedere zaterdag helemaal waus gegaan
Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
  woensdag 13 november 2002 @ 22:40:05 #153
22417 Tekno
I am the way...
pi_6789319
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:34 schreef Pimterminus het volgende:

[..]


zeker Fabric op Zaterdag


Hhhmm, had ik toen moeten weten. Wij waren dus in Londen van plan om naar Ministry of Sound te gaan, maar daar stond een rij van 100 meter lang, allemaal grote, dikke en brede negers te wachten tot ze naar binnen konden gaan voor de R&B party , toch maar niet gegaan toen...

Maar toen kwamen we bij de Heaven uit, heej leuke tent dachten wij, muziek was extreem goed, alleen de andere dag kwamen we er pas achter dat het één van de bekendste homodiscotheken was van Londen... Alhoewel, de andere dag, als ze je 20 keer op een avond proberen te versieren hadden we het natuurlijk ook wel kunnen weten...

Fuck you fuckin' fuck!
pi_6789362
In Soho gestreepte sokkies kopen
Zit ook nog een winkeltje wat eruit ziet als een standaard Amsterdams toeristen zaakje, maar beneden zit echt superleuke (maar hele dure) kleding. Maarja moet maar net je smaak zijn, maa rik heb naar zoiets dus lang gezocht
  woensdag 13 november 2002 @ 22:43:22 #155
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6789443
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:40 schreef Tekno het volgende:

[..]

Hhhmm, had ik toen moeten weten. Wij waren dus in Londen van plan om naar Ministry of Sound te gaan, maar daar stond een rij van 100 meter lang, allemaal grote, dikke en brede negers te wachten tot ze naar binnen konden gaan voor de R&B party , toch maar niet gegaan toen...

Maar toen kwamen we bij de Heaven uit, heej leuke tent dachten wij, muziek was extreem goed, alleen de andere dag kwamen we er pas achter dat het één van de bekendste homodiscotheken was van Londen... Alhoewel, de andere dag, als ze je 20 keer op een avond proberen te versieren hadden we het natuurlijk ook wel kunnen weten...


hahaha

dat is dus met de Fabric op zondag, ik heb niet vaak zo voor lul gestaan als toen
Wat vriendinnen van mij kwamen naar Londen, dus ik liet ze de plaatsen zien waar ik allemaal kwam, dus ging ik (onwetend) op zondag naar Fabric. Allemaal nichten met lederen broekies die elkanders tepels zeker konden appricieren. Hun reactie: Pim, dat had je toch ook best wel kunnen vertellen toen je nog in Nederland was

Ministry op zaterdag is ook goed te doen
RULIN

Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
  woensdag 13 november 2002 @ 22:47:41 #156
22417 Tekno
I am the way...
pi_6789598
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:43 schreef Pimterminus het volgende:

[..]

hahaha

dat is dus met de Fabric op zondag, ik heb niet vaak zo voor lul gestaan als toen
Wat vriendinnen van mij kwamen naar Londen, dus ik liet ze de plaatsen zien waar ik allemaal kwam, dus ging ik (onwetend) op zondag naar Fabric. Allemaal nichten met lederen broekies die elkanders tepels zeker konden appricieren. Hun reactie: Pim, dat had je toch ook best wel kunnen vertellen toen je nog in Nederland was

Ministry op zaterdag is ook goed te doen
RULIN


Hehehe, was het moeilijk het lopen de andere dag?

Ik zie het al wel, voortaan toch maar eerst iets beter plannen waar we naartoe gaan 's avonds, kom je toch zeker niet voor onverwachte verassingen te staan...

Fuck you fuckin' fuck!
  woensdag 13 november 2002 @ 22:49:11 #157
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6789636
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:47 schreef Tekno het volgende:

[..]

Hehehe, was het moeilijk het lopen de andere dag?

Ik zie het al wel, voortaan toch maar eerst iets beter plannen waar we naartoe gaan 's avonds, kom je toch zeker niet voor onverwachte verassingen te staan...


ja idd, dit gebeurd me geen tweede keer
http://londen.pagina.nl staat trouwens ook een hoop
Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
  FOK!fossiel donderdag 14 november 2002 @ 12:39:14 #158
1455 Keroppi
kool kikker
pi_6797077
Hardstikke bedankt voor alle reacties. Ik ga het zeker allemaal even op een rijtje zetten zodat ik een beetje een plan kan maken.

Het is niet de eerste keer dat ik naar Londen ga, ik ben ooit er nog wel eens met school geweest, maar door de vele vertraging met reizen kwam het neer op 2 uurtjes shoppen (in covent garden, ieks wat was dat duur daar )


(Voor de liefhebbers, zoek maar eens het topic Keroppi gaat naar Londen oid )

Chick on a mission
pi_6806457
quote:
Op donderdag 14 november 2002 12:39 schreef Keroppi het volgende:
Voor de liefhebbers, zoek maar eens het topic Keroppi gaat naar Londen oid
Nou, die komt toch gewoon in Travel??
  FOK!fossiel maandag 18 november 2002 @ 20:45:03 #160
1455 Keroppi
kool kikker
pi_6873257
Het is een heel oud verhaaltje (ik was 16 ofzo ) maar ik moest toch weer lachen toen ik het las

Keroppi gaat met haar klas naar Londen

Als ik niet te hard moet leren voor mijn tentames komt er ook een verhaal over mijn shopavonturen

Chick on a mission
pi_6997470
Een giga verhaal over Christmas shopping in London!

van www.travelplanet.nl

quote:
Winkelwonderland
Kerstshoppen in Londen, het is al bijna een cliché. Maar clichés ontstaan niet voor niets. Vanaf half november tot aan het eind van het jaar glimt de Britse hoofdstad van de kerstlichtjes en de imponerend versierde etalages. De minimale versiering in Nederland is er niks bij. TravelPlanet.NL zocht de wijken met de meeste sfeer op en vond dé winkels voor de exclusieve en originele kerstcadeaus uit London City.


Krioelende shoppers in Harrods

De warenhuizen van Londen zijn een bezienswaardigheid op zich. Liberty, Selfridges, Debenhams en natuurlijk Harrods. Het zijn net luxe mierenhopen: bezoekers krioelen de hele dag in en uit het winkeldoolhof.


Het lijkt of de winkels alles bieden dat er te koop is in de wereld. Kleding, speelgoed, elektronica, juwelen, voedsel: noem het maar op. Het duurt hierdoor echter zeker een uur voor je het cadeau gevonden hebt waarvoor je het gebouw betrad.

Tijdens de kerst hebben de Londense winkels een extra attractie: de etalages. Elk jaar worden de taferelen achter de winkelruiten vindingrijker en grootser. Harrods vertelt deze kerst het verhaal van Wizzy, de kerstfee. In achttien bedrijven reist Wizzy langs exotische bestemmingen op zoek naar het kerstgevoel. Zijn bestemmingen: de geest van de lamp, sneeuwkoningin en de kerstman zijn gekleed in kleding van de beste ontwerpers.

Zij nestelen zich tussen accessoires uit verre werelden, die natuurlijk allemaal binnen verkrijgbaar zijn. Wizzy vindt het kerstgevoel op de Noordpool bij de kerstman. TravelPlanet.NL vond de kerstspirit een stuk dichter bij huis, in de Britse hoofdstad zelf.

Londen staat bekend om zijn overdadige versieringen tijdens de kerstdagen. Verblindende bogen van kerstlichtjes verwelkomen je in elke winkelstraat. Elk jaar noemen toeristen het als één van de redenen om de stad in december te bezoeken. De geschiedenis van de buitensporige versieringen in de winkelstraten gaat bijna vijftig jaar terug. Als eerste werd Regent Street opgelicht, aangespoord door een artikel in de krant over hoe saai Londen eruit zag tijdens kerst. Oxford Street volgde vijf jaar later op initiatief van de ondernemers in de winkelstraat. De afgelopen jaren is het gewoonte geworden dat beroemde inwoners van Londen de kerstverlichting aansteken.

Naast de verlichting is de luxueuze uitstraling van het winkelcentrum een lokkertje. Fortnum & Mason is de meest luxe van alle warenhuizen in Londen. De wachters bij de deur doen vermoeden dat het hier om een chique hotel gaat. De rode loper leidt naar een zware glazen deur met gouden handvaten.


Gedekte kersttafels

Binnen wordt duidelijk dat het prestigieuze Fortnum & Mason in Londen in feite een voedselwarenhuis is. Van koninklijke stempel, dat wel. Speciaal voor de kerst is de luxe supermarkt omgetoverd in een kerstgalerie voor the rich & famous. Binnen ruikt het naar wijn, nootmuskaat en kaneel.


Op de bovenste verdieping van deze weelderige winkel kun je om vier uur pauzeren met de high tea. Door het kristallen servies, de obers in rok en dames van stand lijkt het een scène uit de Victoriaanse tijd. Starbucks Coffee is een goed alternatief voor de winkelaars met een minder dikke portemonnee. Hier serveren ze speciale kerst eggnog en gingerbread.
Veel shoptoeristen zijn zo overweldigd door het Londens warenhuisgeweld, dat ze niet veel verder komen dan Oxford en Regent Street. Dat is jammer, want de wijken rondom het centrum bieden ook voor de minder fortuinlijke toeristen een winkelparadijs. Voor zeldzame boeken, tweedehandse markten en hippe kleding ben je in de tweede zone van het metronet beter op je plek.

Charing Cross Road is dé boekenstraat van Londen. Deze drukke weg is het thuis van de grootste boekenzaak ter wereld, Foyles. Hier kun je verdwalen tussen kilometers aan boekenkasten. Alle categorieën die je je maar kunt bedenken zijn in de winkel te vinden. Als ze bij Foyles een boek niet hebben, vergeet het dan maar. Voor de echte boekenfreaks is Cecil Court een aanrader. Dit, enigszins verborgen, steegje ligt vlak aan Charing Cross Road. De geur van tweedehands boeken hangt er al buiten op straat.


Cecil Court

De eerste uitgaven winkels in deze passage lijken elkaar met antieke uithangbordjes te verdringen. Deze kleine winkeltjes worden gerund door bevlogen boekenwurmen die hun kostbare boeken koesteren. Eigenlijk houden ze de literatuur liever zelf.

De winkel Times from the past in Covent Garden wint op het gebied van kerstuitstraling. Op de stoep speelt een kwartet de vier seizoenen van Vivaldi. Binnen schijnt het schemerig licht van middeleeuwse besneeuwde straatlantaarns. Kerstballen in alle mogelijke kleuren en vormen gaan van hand tot hand. De cadeaus zijn tot aan het plafond opgestapeld. Is dit speciaal voor toeristen zo ingericht? Wij zijn voor onze omzet afhankelijk van kerstmis. Daarom doen we er alles aan om de winkel vanaf oktober zo aantrekkelijk mogelijk aan te kleden, verklaart een medewerker de buitensporige versiering van de winkel.
Naast de kassa staat een aparte inpaktafel waar een medewerker, verkleed als een van de elfen van de kerstman, verwoed de constante stroom aan geschenken in staat te pakken. Dit is een goed voorbeeld van de giftwrapping traditie in Londen. Waar je in Nederland genoegen moet nemen met cadeaus in dun kerstmannenpapier, heb je in Londen de keuze uit tien verschillende soorten papier en evenveel linten. Je levert het cadeau in bij de aparte inpakbalie, krijgt een bonnetje en kan na een half uur het feestelijk verpakte geschenk weer ophalen.

Jongeren nemen hun uitvlucht vaak naar de talloze straatmarkten die Londen rijk is. Portobello Road, Camden Lock, Bricklane, Spitalfield en Brixton zijn nog maar een greep uit de straten die meestal in het weekend gevuld zijn met goed gevulde stalletjes, hippe kledingwinkels, straatmuzikanten en goed gemutst publiek. Volgens de echte Londenaren is de hipste markt elke maand ergens anders en kom je alleen via mond-op-mond reclame te weten waar de trendy marktkoopmannen deze decembermaand neergestreken zijn.

Het kerstgevoel op de Londense markten is net even anders dan dat in het centrum. Op de markt van Camden hangt een punky etalagepop met een sexy kerstmannenpakje. Jongeren met dreads verkopen biologische bisschop wijn en gehaktbrood.

In Brixton speelt een donkere jongen met een kerstmuts de Caribische versie van winterwonderland op zijn steeldrums.

Londen in december ademt kerst. Binnen het centrum is de kerst traditioneel en exclusief, daarbuiten verrassend en trendy. Iedereen die in de hoofdstad op zoek gaat naar het perfecte kerstcadeau, zal bevredigd huiswaarts keren. Dat is een ding wat zeker is.


Had ik zelf ook nog een vraagje:

Nemen we contant geld mee, of pinnen we in Londen geld??
Grote aankopen doen we natuurlijk met de Visa-kaart.

  FOK!fossiel zondag 1 december 2002 @ 13:03:13 #162
1455 Keroppi
kool kikker
pi_7084425
Pinnen is natuurlijk wel makkelijk, maar hou er wel rekening mee dat je bank dan +/- 2 euro 'transactiekosten' rekent. Ik geloof dat de flappentappen in Londen dat heel netjes melden met de vraag of je alsnog wilt doorgaan.

Verder hebben wij ook veel met de creditcard gekocht (wel goed bijhouden wat je uitgeeft natuurlijk zoals met al het plastic geld ).


Het grappig na het lezen van dit artikel was wel dat wij de kerstverlichting behoorlijk tegen vonden vallen. Terwijl het toch al eind November was. Of Nederland is met een inhaalslag bezig of we hadden ons er gewoon teveel van voorgesteld

Het winkelen was erg leuk in Londen. Veel warenhuizen bezocht en ik was toch wel onder de indruk van Harrods hoor. Wat is dat immens groot! Maar logistiek heel slecht ingedeeld, het had allemaal wat duidelijker aangegeven mogen worden.

Mijn moeder wilde trouwens nog even in dat grote reuzenrad wat dichtbij de Big Ben staat, maar daar was de wachttijd zo enorm lang dat we er maar vanaf hebben gezien.

Een tip is toch ook om naar een musical te gaan Bij zo'n ticketbox waren de kaartjes reuze schappelijk kwa prijs en we hadden nog goede plaatsen ook. Maar de sfeer is er toch wel heel anders dan dat je hier naar het Circus Theater in Scheveningen gaat het is meer een bioscoop (mensen met ijsjes en zakjes chips)


Op de weblog (weblog.fok.nl) staat onder het kopje 'wat wij kwijt willen' nog een verhaaltje van mij over mijn vliegreids.

Chick on a mission
  zondag 1 december 2002 @ 13:05:20 #163
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_7084452
Leuk om te lezen zeker omdat ik over 2 weken ookin Londen zit.
Use Soap
pi_7084770
Je moet naar New Bond Street en Bond Street gaan..
Oe lallala...Wel erg expensive daar..Het geld vloog uit me knip..

Wat betreft geld opnemen; de Engelse banken rekenen geen kosten, maar de Nederlandse banken wel..

O ja, voor die theather kaartjes moet je zijn vlakbij Piccalilly Circus..Je loopt dan ietsjes naar rechts en dan komt je bij een klein parkje met 4 (dacht ik) bioscopen eromheen en daar staat een huisje en daar kan je de theaterkaartjes voor 1/2 van de prijs krijgen..

  zondag 12 januari 2003 @ 22:48:11 #165
39446 303
(C) Roland
pi_7863749
Ik ga over 2 weken voor de derde keer naar Londen en neem voor de 2e keer het Regent Palace.

Goedkope hotels vind je zoiezo niet in Londen, had je beter een strandvakantie kunne boeken.

Ik ben vorig jaar in een goedkoop hotelletje gegaan (35 euro de man), moest 20 trappen op en echt alles kapot. Douche werkte niet, radio ontplofte toen ik hem aandeed. Ik zei nog tegen mijn vriendin: als er maar geen brand uitbreekt, het is hier zo smal en je komt nooit naar beneden.

En ja hoor, om 02:00 het brandalarm! Wij half naakt naar buiten rennen, was het loos alarm... kut hotel!

Regent Palace kost trouwens 300 pond voor 4 nachten voor een 2 persoonskamer zonder ontbijt (zonder toilet op de kamer). Is een goede prijs voor Londen, echt waar.


Edit: oeps, dit topic is al een jaar oud... excuse

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_7942524
Vond deze mail van me uit de tijd dat ik in engeland woonde
dus als je tips nodig hebt
bij deze

Voor eenieder die ooit nog naar Londen wil, hier is
een hulpje

Places to be:

Maandag:
-Sound, Leicester square øLeicester square
Salsa avond met salsa lessen en leuke madammen (voor
de heren onder ons).
-Kilburn øKilburn park
Traditionele ierse pubs die elke Maandag guinnessjes
verkoopt voor 2 pond (ja het is echt een uitzondering)

Woensdag:
-Jimmys Lounge, Kensington church street øHigh street
Kensington
Rielekse chillout room, met zweverige muziek en hippe
banken om weg te dromen. Let op er mag niet gedanst
worden??!
-Cuba bar, Kensington gardens øHigh street kensington:
Gezellige wegdrink avond met een exotisch
toefje.Warning: de zeer aanlokkelijke sigaren hebben
een zeer niet aanlokkelijke prijs

Donderdag:
-Sound rebellion, 28 Wardour street.øLeicester square
Aparte avond met elke Donderdag opkomend talent
contest.Kodak moment: er gaat geregeld iets mis, dus
zeker de moeite waard.
-Dandys, øPiccadilly circus:
hippe weet niet welke stijl we moeten kiezen
/aanhouden club met lekkere cocktails

Vrijdag:
-smoove@ministryofsound (MoS) , Gaunt street
øElephant&Castle
Geweldige garage avond, met kinky publiek en een dj
list om van te smullen

-Live@Fabric, Charterhouse street øFarringdon
Live optredens van de beste underground djs. Fabric
is een duister hol..een ruig labyrint

-Funk@Sound: Leicester square øLeicester square
Zeer stijlvol publiek, aardige muziek, maar wat voor
de sound geldt: de kwaliteit van het publiek is
belangrijker dan de kwaliteit dan de muziek: Aanrader
voor wankers!

Capital: Leicester square øleicester square
Had enigzins moeite met deze nominatie omdat je lol in
deze toch vooral zwarte tent verschilt per week..o ja
en matthijs geen strakke shirts meer dit keer.haha

Zaterdag:

Carwash@sound :
Betere avond dan Vrijdag, qua muziek. Het publiek is
nogsteeds smullen

Rulin@MoS:
Perfecte jazzyclubnight die zich langzaam ontwikkeld
tot jazzyBEUKEN
Serious@Fabric :
Een van de beste duistere nachten die je je kunt
wensen in Londen

Storm: Leicester square øleicester square
Dit is echt een tent voor een ieder die van keihard
staan hakken op underground garage tussen wat
snoepende mensen. DJ THE OPERATOR is de meest warrige,
hippe en vanhetpadjeaf DJ die ik ken. REWIIINNNNDDD


Jimmys Lounge: zie Woensdag

Zondag:

Fabric: Oke het is een gaynacht, maar enorm hip en
goede djs. Zorg dat je naar het vrouwentoilet gaat
als je moet.

pi_7945912
Even verder kijken dan je neus lang is, had weer een topic gescheeld
London is zeer de moeite waard, ik ben afgelopen weekend geweest, hoop wel dat je voldoende geld te besteden hebt, want echt alles is duur, en voor tips moet je hier eens kijken:

Uitgaanstips London

pi_8718243
Een vriend van me en ik willen in maart met ryanair of zo'n soort maatschappij naar Londen. Nu zijn de prijzen van die vluchten volgens mij exclusief luchthavenbelasting. Heeft iemand enig idee hoe hoog deze is?

Verder vraag ik me af wat de goedkoopste manier van overnachten is daar. Waarschijnlijk jeugherbergen. Weet iemand nog goede adressen? Moet je daar trouwens voor reserveren?

Meer uitgaans en bezichtigings tips zijn uiteraard welkom maar die heb ik inmiddels al voldoende gelezen denk ik.

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:44:18 #169
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_8718679
Luchthavenbelasting rond de 40-45 euro pp.
Kijk eens op expedia.co.uk of londontown.co.uk daar willen nog wel eens aardige aanbiedingen staan om te overachten.
Had in december een Hilton hotel met 70% korting geboekt! en beviel prima!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 23:13:16 #170
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_8719331
via de website van ryanair kan je direct de prijzen opvragen, luchthavenbelasting staat daarbij vermeld. Ik dacht dat de luchthavenbelasting bij het vliegen naar Stansted ¤10 was (enkele reis) en ongeveer hetzelfde bedrag voor een enkele treinreis naar Londen centrum.

Goedkoop overnachten in Londen kan niet echt. Bed & Breakfast is flink duur, de hostels zien er vaak goed uit en zo zit je voor een aardige prijs (ongeveer ¤20 per nacht per persoon inc. ontbijt) midden in het centrum. Londen is enorm populair ... vaak lukt het wel om een slaapplaats te vinden als je zo rond de uitchecktijd binnen komt lopen, maar het kan zijn dat je dan de hoofdprijs betaalt.

Op bijvoorbeeld hostelworld kan je idee krijgen wat het aanbod van hostels is en wat het kost. Je hoeft voor die hostels ook geen lid te zijn van een of andere hostelvereniging (YHA/HI), die hostels zijn vaak iets netter (strikter?) en duurder.

*LP erbij pakt* Buiten het centrum van Londen zijn nog enkele campings (ongeveer ¤9 per nacht). Hotels lijkt me niet echt een optie als je om de goedkoopste manier vraagt

Zelf zit ik binnenkort in het Piccadilly hostel, hoop dat dat goed bevalt. Verder schijnt de 'place to be' The Generator te zijn, maar volgens mij bedoelen ze daar vooral mee dat daar de meeste liters bier naar binnen gaan op een avond

  woensdag 26 februari 2003 @ 12:25:56 #171
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_8726954
ook aardig: Buzz air; ben v/h weekend naar Londen geweest en Buzz deed 't voor weinig
www.buzzaway.com

ps hoop dat het tolbeleid gaat werken daar want er hangt daar een hoop smerigheid in de lucht, niet normaal

Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_8727081
En ook maar een topic voor Londen voor het hele jaar.
Sommige plaatsen blijven geloof ik leuk om topics over te openen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_8729956
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 12:25 schreef horney_dorney het volgende:
ook aardig: Buzz air; ben v/h weekend naar Londen geweest en Buzz deed 't voor weinig
www.buzzaway.com

ps hoop dat het tolbeleid gaat werken daar want er hangt daar een hoop smerigheid in de lucht, niet normaal


Mmm...ryanair is dan toch nog goedkoper. Komt trouwens overal aardig wat tax bij zeg, dacht dat dat wel meeviel. Niet dus.

Leuk dat dit een centraal topic is trouwens

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_8730086
Gaaf, 3 Jaar terug 5 dagen in Engeland geweest (met school) 2 dagen naar London gegaan, damn echt geweldig.

-Oxford Street, reken maar dat je hier goed kunt winkelen
- Picadilly Circus (goed geschreven?) hier was ergens een gebouw met alleen maar arcarde games + space shot binnen in
Alleen wel duur daar en genoeg (vette en aparte) musea

pi_8730233
Heb ook bij Ryanair geboekt in totaal was ik 50 euro kwijt.
Via Ryanair kun je ook hotels boeken, geloof dat dat budget hotel bij picadilly wel wat is, ben even de naam kwijt, maar je ziet het zo als je even zoekt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')