abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_578750
Hallo,
Spijtig genoeg is Big Brother in België afgelopen. Het was een onvoorstelbaar succes. Voor wie het interesseert dit zijn de finalisten.
De winnaar Steven(41%)

Nummer twee Bart samen met zijn vriendin die hij in het Huis leerde kennen maar die eerder moest vertrekken (38%)

En tenslotte de derde Jeroen (21%)

pi_578758
Ik zag afgelopen donderdag het stukje hierover in de Nederlandse weekuitzending. Steven was toch diegene die het huis probeerde te ontvluchten door over de schutting te klimmen? Hoe hebben ze hem eigenlijk destijds erin weten te houden, waarom is hij toen niet weggegaan?
  Moderator zaterdag 23 december 2000 @ 20:01:42 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_578764
Hoi Sofie,

Je merkt: ik blijf je achtervolgen Het is gelukt met de plaatjes, zie ik.

Zou je van elk der finalisten een karakterschets kunnen geven? Het lijkt mij interessant om te kijken in hoeverre de Belgen voor dezelfde type mens kiezen om in het huis te mogen blijven.

De nummer 1 komt al vast overeen met de Nederlandse kanshebber Robin. Steven is toch de gast die over de schutting aan het klimmen was op een gegeven moment? (was dat echt of wou hij aandacht? Waarom is hij alsnog binnengebleven uiteindelijk?)

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_578782
Wel wij weten niet precies wat er toen gebeurd is. Daarom is er veel betwisting rond zijn overwinning. Hij heeft zelfs twee keer de regels overtreden maar BB heeft hem in het Huis gehouden omdat ze wisten hoe populair hij wel was , vooral dan bij de tieners. Zijn rebels karakter en zijn koppigheid heeft hem naar de overwinning geholpen. Zelf had ik liever Bart zien winnen omdat hij geen zo' n individualist is zoals Steven. Wat hebben ze eigenlijk allemaal getoond over BB in België?
pi_578812
Steven heeft een zeer rebels karakter en hij denkt altijd het tegenovergestelde van de groep. Toch heeft hij uitstraling en kan zeer grappig uit de hoek komen. Hij heeft gewonnen omdat hij bij de tieners zeer populair was.

Bart is zeer sociaal en denkt altijd in functie van de groep. Hij lag heel goed in de groep en bracht altijd sfeer in het huis. Toch is hij in een diep dal terechtgekomen toen zijn lief moest vertrekken op wie hij smoorverliefd was geworden.

Jeroen is degene met het meeste karakter en is eerder stil. Je kan niets tegen hem hebben.

zaterdag 23 december 2000 @ 20:26:17 #6
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_578822
vooralsnog klopt het met vorig jaar en ook voor een deel voor wat betreft de verwachting van dit jaar. Grappig
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  zaterdag 23 december 2000 @ 20:35:10 #7
3869 David
Drum the drums
pi_578838
Ik heb niet zo dikwijls naar BB gekeken, maar vond het wel grappig. Alleszins veel beter dan de Bus (echt saai volgens mij). Ik vond dat Bart het verdiende te winnen, maar ben met Steven ook wel tevreden. Het maakt mij niet zoveel uit eerlijk gezegd
pi_578868
Aangezien wij hier alleen vrt 1&2 kunnen ontvangen, heb ik de volgende vraag voor Sofie: presenteerde Walter Grootaers naar behoren, of zoeken jullie volgend jaar een ander?
I intend to live forever, or die trying.
pi_578955
Wel ik vind dat hij dat schitterend gedaan heeft. En ik denk dat de meerderheid dat ook wel vindt. Voor mijn part mag hij volgend jaar terug BB presenteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')