abonnement Unibet Coolblue
pi_578066
dit naar aanleiding van een doodgebloede discussie bij een ander topic

ik hoorde hier dat bianca en hieke in dezelfde vijver vissen om de gunst van de kijkers

wat ik me dus afvraag of dat zo is, ik heb mijn mening over de personages in het BB huis al menig keer moeten herzien, onafhankelijk van de sekse, de leeftijd enz.
zouden er echt bevolkingsgroepen vasthouden aan een eerste keuze? omdat ze daar bij passen?
ik zie natuurlijk wel dat het 2 volwassen, behoorlijk sterke vrouwen zijn, maar dan nog, de verschillen zijn groter dan de overeenkomsten

maar eh...wat vinden jullie?

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zaterdag 23 december 2000 @ 15:32:01 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_578206
Ik denk dat het 'in de zelfde vijver vissen' meer slaat ,in dit geval, op het vrouw zijn.
Het zijn de laatste twee vrouwen van de groep. Dus eventuele stemmen op de vrouw moeten door die twee gedeeld worden.

Terwijl bij de mannen veel meer op de "looks" wordt gestemd. Daar wordt niet gekeken of het sterke karakters of persoonlijkheden zijn.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik meer op heb met Hieke. Dat heeft deels met haar uiterlijk te maken (kan er niks aan doen). Ook vind ik het een prettiger persoon. Ze is wat minder druk dan Bianca. Ik vind overigens wel dat Hieke niet helemaal te doorgronden is en dat ze misschien van allemaal wel het minst van zichzelf heeft laten zien. Opzich is dat ook wel weer een prestatie.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')