abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2000 @ 18:08:06 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_576240
Het vreemde aan Bart is niet zozeer het autistische gedrag ten opzichte van zijn mede bussagiers, maar ook en vooral het totale gebrek aan affectie t.o.v. zijn neukertje. Hij krijgt geen complimentje of anderszins lieftallige woordjes uit zijn pruilmondje. Ook het totale gebrek aan passie bij zijn bedactiviteiten duidt naar mijn mening op 1 ding : BART IS HOMOSEXUEEL.

Hij heeft tegen Hans al een aantal keren toespelingen gemaakt (z.g.n. schertsend) in die richting, o.a. tijdens het stoeien of bij het maken van 1 van z'n talloze grappen .
Hij vroeg laatst iets van " ben ik te laat dan, kan ik niet meer intekenen?", doelend op zijn latente homosexualiteit.

Zie ik luchtkastelen? Of is dit anderen ook opgevallen?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_576379
Daarvoor hoef je niet eens al die uitspraken erbij te halen!
Heb je wel eens gezien dat die vent geen één trui of t-shirt heeft die hem past!
Je ziet bij elke trui en/of t-shirt zijn kontnaad
En dan hoe ongelovelijk zielig die wel niet kan doen. Hoe hij op die bank zat toen hij gehoord had at hij genomineerd was
En volgens mij neukt hij die Zombie alleen maar in haar anus (om het even netjes te houden), want hij houdt er wel vreemde standjes op na.
Nee, dit was mij al veel eerder opgevallen, deze jongen kan zich beter gaan richten op de MANNELIJKE sluitspier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')