abonnement Unibet Coolblue
  Admin donderdag 21 december 2000 @ 23:46:26 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_573406
De poll staat weer op de frontpage op http://www.fokzine.net/

Persoonlijk ga ik trouwens voor Koos. Die wilde ik 'r het liefst al vandaag nog uithebben, maar ja...

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_573414
Sjorsie
pi_573415
HIEKE hieke HIEKE hieke HIEKE hieke HIEKE
hieke HIEKE hieke HIEKE hieke HIEKE hieke
HIEKE hieke HIEKE hieke HIEKE hieke HIEKE
hieke HIEKE hieke HIEKE hieke HIEKE hieke
HIEKE hieke HIEKE hieke HIEKE hieke HIEKE
hieke HIEKE hieke HIEKE hieke HIEKE hieke

En liefst heeeeel rap!!!!!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_573417
Georgie
pi_573429
Georgie
  donderdag 21 december 2000 @ 23:54:18 #6
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_573432
Georgie!
pi_573434
quote:
Op 21 december 2000 23:46 schreef Danny het volgende:
De poll staat weer op de frontpage op http://www.fokzine.net/

Persoonlijk ga ik trouwens voor Koos. Die wilde ik 'r het liefst al vandaag nog uithebben, maar ja...


Koos Hebbie de goede wies kapot of zo

Koos moet blijven, Koos Roeleert, Laat Georgie maar lekker naar zijn KimmieBimmie opzouten.

Tis beter om een wandelend lijk in het huis te hebben als Koos, ik vind em toch wel wat hebben. Maar georgie met zijn ik neuk wel honderd vrouwen mag meteen op zouten.

Maar een leuke lesbische scene als afsluitertje tussen Bi en Hi is ook wel een aangenaam gezicht om naar te kijken dus die moeten alleen voor die fantasie maar blijven.

Robin, Nuff Said.

I'm getting too old for this....
pi_573436
Bianca
pi_573443
GEORGIE zondag naar KimmieBimmie...
pi_573450
Gewoon Hieke
Try anything once, twice to be sure
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:03:14 #11
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_573474
Hieke!!!!

1= Ik erger me al weken aan dit mens, dus...
opzouten!
2= Hieke heeft een duwtje nodig om "haar kleine" weer terug te willen zien (F15.000 bv. of de wegstemmende kijkers)

3= Hieke heeft haar Indy immers belooft om met de kerst thuis te zijn (mamma komt eraan hoor lieverd....)

  vrijdag 22 december 2000 @ 00:26:01 #12
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573557
Georgie! (Een echte vent zou zich schamen om als verkleinwoord door het leven te gaan.)
Nee, maar serieus, Georgie.
Ook als scherts, Georgie.
Georgie dus.
Doei Georgie.
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:42:19 #13
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_573624
Bianca dus
You bend your words like Uri Geller spoons...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 december 2000 @ 00:43:36 #14
862 Arcee
Look closer
pi_573643
Georgie, die zal ik niet missen...

Maar van mijn part gaan ze d'r allemaal uit, lekker belangrijk!!!

O+. Ripley. O+.
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:46:41 #16
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_573646
Djorzjie gaat terug naar Sweet Lake City
De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:47:21 #17
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_573650
Sjors natuurlijk de hebbert Hieke maar naar huis lullen zodat hij zelf een grotere kans op de hoofdprijs zou hebben. Nou mooi niet.
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:02:31 #18
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_573715
1. Bianca

en als dat niet kan

2. Georgie

of anders

3. Hieke

Als Robin en Koos maar blijven zitten.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_573725
Robin ,Koos en Hieke Koos omdat ik het een toffe kerel vind, Robin omdat het duidelijk is dat hij de winaar is En Hieke omdat ze dan mooi met kerst niet thuis is
Try anything once, twice to be sure
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:16:21 #20
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573763
quote:
Op 22 december 2000 01:06 schreef Moesta het volgende:
En Hieke omdat ze dan mooi met kerst niet thuis is
Haha, wat een smerige mening!! Maar wel leuk!!
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:23:10 #21
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_573790
Bianca moet het huis uit.
Het achterbakse van haar komt me de neus uit.
Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:28:12 #22
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_573805
Sorry voor de 'fans' maar als er iemand uit moet dan is het Koos.
Imagine
pi_573809
Koossssssss.
Wedden dat Opa weer de weekopdracht naar zijn grootje helpt!
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:32:39 #24
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_573820
Iedereen behalve Robin...

geef die gozer zondag zijn geld, iedereen met kerst weer thuis, ons nog een week zware ellende bespaard

Het wordt met de week slechter...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_573981
Manische Bianca eruit, zijn we eindelijk verlost van die hysterische lach, het gehoneybun en al die andere engelse termen waar ze de godganselijke dag haar geratel mee "versiert" en anderen mee aansteekt, (zelf Koos hoor je nu Yeah Baby Yeah roepen!) het overheersende geregel en het "kijk mij eens stoer doen want ik heb bij de marine gezeten" gedrag.
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:57:42 #26
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573984
Bep, kom je spelen in de club? Het is er leuk, en we kunnen wel een razende furie gebruiken momenteel!
Ben te zaai voor een signature
pi_573990
Zulke kleine steekproeven, en nu al tonen de polls van FOK! en voorspel.nu precies hetzelfde beeld. Als er geen dramatische dingen gaan gebeuren dan lijkt het programma op de volgende wijze zijn ontknoping te gaan vinden:

- Georgie vliegt er als eerste uit.
- Het is nog spannend wie de volgende zal zijn: Bianca, Hieke of Koos. Bianca moet het hardste vrezen.
- Robin wint.

Sorry voor het verklappen . Ik zelf ga de komende dagen vooral kijken naar de wijze waarop Veronica de schijn van spanning gaat proberen te suggereren. Als ik hun was zou ik vanaf nu vooral heel beroerde beelden van Robin gaan uitzenden, anders wordt het niks met die slotuitzending

The trick is to keep breathing
  vrijdag 22 december 2000 @ 03:12:42 #28
8236 INSTIJL
AAARRGGGHHHH!!!!
pi_574013
Hieke was mede-kanshebber.Maar na vanavond ziet het er wel heel triest uit voor de'r.Hieke ik ga zeker!!!Maakt niet uit 15000,- piek ik ga voor Indy.
Toch maar geen geld,dan ook geen Indy.
Haar dochtertje is nog minder waard dan het geld.
Een sekreet en zeker ook geen kanshebster is ze.

Ik gun het niemand.Maar als ik dan moet kiezen is het camerabewuste Robin!1

  vrijdag 22 december 2000 @ 03:13:58 #29
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574018
Maar beroerde beelden van Georgie? Meer dan knipperen met zijn zwaar vermoeide oogleden doet 'ie niet...
(Hoe je met een nekhernia aan een klimwand kan hangen? Gezien het feit dat 'ie valium heeft weten los te peuteren van de redactie lijkt me de krachtsuitval in zijn arm(en) nogal mee te vallen, toch een stunt om slapend rijk te worden? Gaat niet lukken Georgieboy.....)
Ben te zaai voor een signature
pi_574021
Bianca natuurlijk

Ben d'r zooooooooo zat!

pi_574055
* PalinG ziet bi ook graag gaan, maar rekent stevig op het vertrek van Sjors...
Sorry honey...
  vrijdag 22 december 2000 @ 04:31:41 #32
374 beelzebub
master of disaster
pi_574164
Spetter Georgie V gaat vliegend terug. En volgende week is het byebye met honeybun darling sweetie Bijankjedanzalikjetroosten?
  vrijdag 22 december 2000 @ 05:51:18 #33
3767 Herald
Come get some
pi_574238
Lijkt me sterk dat Koos of Robin eruit worden gestemd. Daar heeft Nederland nu al 5 en respectievelijk 4 kansen voor gehad. Als Nederland Koos niet wilde dan was ie allang weg.

Persoonlijk hoop ik Georgie, maar ik denk Hieke

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 22 december 2000 @ 06:30:20 #34
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_574240
KOOS! KOOS! KOOOS!ik word een beetje moe van die man!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  vrijdag 22 december 2000 @ 08:06:35 #35
2180 Avia
FOK-Member
pi_574271
georgie!!!

Daarna Bianca.

Dan Hieke

Koos als tweede en Robin natuurlijk als de winnaar.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 22 december 2000 @ 08:20:07 #36
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_574277
Bi-janker

(waait met alle winden mee) stimuleert Hieke om eruit te gaan omdat ze daar zelf beter (=medekandidaat minder) van wordt

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_574298
Kom kom nou toch eens allemaal. Deze BB is zo synoniem aan BB1!!! Robin wint, met als aanhangsel Koos. Net als in BB1 maar dan Bart met aanhangsel (knuffeluh)Ruud. Persoonlijk kan ik er echt niet over uit dat die lapzwans van een Koos nog steeds met zijn oude lijf in BB zit. Die vent is levensmoe. Als je hem niet wakker maakt, blijft ie liggen tot ie gaat ontbinden.

Trouwens ik ging eens lekker ouderwets over mijn nek toen Koos het welbekende lied "Manuela" begon te zingen. Typisch Koos dat ie zo'n K.U.T. lied uitkiest.

  vrijdag 22 december 2000 @ 09:31:36 #38
7495 moncherie
ik ben gek , nu de wereld nog
pi_574347
HIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
en daarna eeeehm bi-anca,
dan blijven koossie , georgie en robin en moet robin winnen natuurlijk!!!!!
when i am dead, burry me upside down, so the world can kiss my ass
  vrijdag 22 december 2000 @ 09:36:07 #39
5960 Furii
Hoezo normaal?
pi_574352
Wat mij betreft Koos. Mijn opa van 88 is nog actiever dan hij.
If you aren't confused around here, you're not trying hard enough
pi_574411
Georgie zondag vlak voor het kerst diner
maar dan mag hij nu al zijn koffer in gaan pakken.
Anders is hij nooit op tijd klaar.
Ik verheug me er nu al op als deze dooie zich realiseert dat hij er door het publiek is uitgestemd.

Popie jopie? Ja dag bij pubermeisjes van 13 en 14 jaar.

Verder stelt hij heel weinig voor.

- Big Brother, wie is er niet mee groot geworden
  vrijdag 22 december 2000 @ 10:18:55 #41
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_574472
Kunnen we er zondag geen drie tegelijk uitflikkeren. Georgie en Bianca vanwege schijnheilig gedrag en Koos omdat ik vind dat Els hem nog even vast mag houden voor het te laat is. Heb het idee dat die man elk moment in duizend stukjes uiteen kan vallen.

Op zich wel leuke BB-merchandise (een echte Koos-puzzel van 1000 stukjes )

Back in town
  vrijdag 22 december 2000 @ 10:24:50 #42
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_574491
.
Welke exit zou de leukste TV opleveren?
Volgens mij die van Bianca, behalve de eerste keer, niet meer genomineerd en iedereen in het BB huis vindt haar te gek, sociaal, eerlijk , etc.
Ze vindt zichzelf ook nogal wat en ik wil gewoon de totale verbazing en ongeloof, de onzekerheid over wie en wat het publiek nu eigenlijk leuk vindt (al dan niet gemanipuleerd).
Bianca's exit zal ook de meeste gesprekstof opleveren in het huis en wij zijn eindelijk verlost van dat steenkolen engels.
Bianca eerst en dan Sjors, kan ie vast beginnen met die 1000 wijven te .........!
Oh, oh, oh, wat vonden ze het erg dat Hieke voor die envelop ging, ze droegen haar bijna naar de deur.

Dus ......Bianca en vervolgens Sjors
Wie er van de overgebleven drie zal winnen, maakt me niet uit, ik heb geen favoriet, slechts kotsneigingen en die krijg ik van Bianca en van Sjors.
.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 22 december 2000 @ 11:25:21 #43
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_574724
Ik ben het met je eens Dark. Bianca verwacht het niet en zou waarschijnlijk erg gepikeerd zijn als zij er nu (nu er op iedereen gestemd kan worden) als eerste uitvliegt.
Hopen maar dus....

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 22-12-2000 11:46]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 december 2000 @ 11:35:37 #44
862 Arcee
Look closer
pi_574754
Stand op de FOK!Frontpage:

1. Georgie 30% (105)
2. Bianca 20.3% (71)
3. Koos 20% (70)
4. Hieke 19.4% (68)
5. Robin 10% (35)

Stand op voorspel.nu:

1. Georgie 36.36%
2. Bianca 23.64%
3. Hieke 18.18%
4. Koos 13.94%
5. Robin 7.88%

Met andere woorden: het ziet er naar uit dat Georgie de lul is (gelukkig).

En Robin ontpopt zich steeds meer als winnaar, voor zover dat al niet zo was.

  vrijdag 22 december 2000 @ 12:12:10 #45
7694 crocodile
Het doet er niet toe...
pi_574915
quote:
Op 22 december 2000 10:24 schreef Dark het volgende:
.
Welke exit zou de leukste TV opleveren?
Volgens mij die van Bianca, behalve de eerste keer, niet meer genomineerd en iedereen in het BB huis vindt haar te gek, sociaal, eerlijk , etc.
Ze vindt zichzelf ook nogal wat en ik wil gewoon de totale verbazing en ongeloof, de onzekerheid over wie en wat het publiek nu eigenlijk leuk vindt (al dan niet gemanipuleerd).
Bianca's exit zal ook de meeste gesprekstof opleveren in het huis .
Juist, en daar ga ik dan ook maar voor.
Altijd leuk om een over het paard getild ..... op z'n bek te zien gaan.
.....wat je zegt, maar hoe je het zegt.
  vrijdag 22 december 2000 @ 12:31:52 #46
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_575009
Eerst wie wil ik dat er vertrekt

dat is Robin. Dit camerageile mannetje hangt mij vreselijk de strot uit. Ik heb geen zin in een Bart2.

Wie ik denk dat er nu vertrekt is Georgie.

De wens is dat Koos ook snel vertrekt. Deze oude versleten saaie zeikerd heeft ook zijn houdbaarheidsdatum flink overschreden.

pi_575345
quote:
Op 22 december 2000 12:31 schreef marky het volgende:
Eerst wie wil ik dat er vertrekt

dat is Robin. Dit camerageile mannetje hangt mij vreselijk de strot uit. Ik heb geen zin in een Bart2.

Wie ik denk dat er nu vertrekt is Georgie.

De wens is dat Koos ook snel vertrekt. Deze oude versleten saaie zeikerd heeft ook zijn houdbaarheidsdatum flink overschreden.


Iedere deelnemer is camerageil anders doe je niet aan een dergelijk programma mee.

Wie ik denk dat eruit gaat is Georgie,
wie ik hoop? Het maakt me geen reed uit!

[Dit bericht is gewijzigd door Delta op 22-12-2000 13:53]

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  vrijdag 22 december 2000 @ 16:26:35 #48
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_575964
Voor mij mag Georgie ook als eerste vertrekken, hij was ook erg 'gretig' om Hieke naar buiten te 'jagen' met het aanbod van 15.000 (de polls tot nu toe laten zien dat G als eerste eruit gaat ) Daarna Koos, daar zit totaal geen actie in en hij wordt de dag een jaar ouder, pijntje hier, plasje daar..pffff gaat het goed opa..? Als ie voor donderdag niet weg is uit het huis kunnen ze de BB-tuin als begraafplaats gebruiken voor 'm. Dus snel maar wegnomineren voor het te laat is.

Hieke mag voor mij blijven, alle negatieve reacties van sommigen ten spijt... Maar als je al 100 dagen zit en ineens een aanbod krijgt van 15.000 piekies denk ik dat velen zouden zeggen, geef maar en dan ga ik meteen.
Aangezien BB dat niet deed, is het logisch dat Hieke nog ff 9 dagen blijft om te kijken of ze de eindstreep kan halen (met mogelijk de hoofdprijs).

* _joepie_ verwacht dat een vrouw gaat winnen, met Hieke als winnares, Robin als een tweede Ruud en Bianca afgeschilderd als 2e Willem

spelfouten gecorrigeerd

[Dit bericht is gewijzigd door _joepie_ op 22-12-2000 16:29]

Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  vrijdag 22 december 2000 @ 16:33:33 #49
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_575980
Hieke eruit, nu het stemmen nog wegstemmen is - anders zou ze stiekum best nog wel eens kunnen winnen en dat gun ik haar niet.
  vrijdag 22 december 2000 @ 16:43:03 #50
1829 Jewel
De enige echte!
pi_576007
quote:
Op 22 december 2000 10:24 schreef Dark het volgende:
.
Welke exit zou de leukste TV opleveren?
Volgens mij die van Bianca, behalve de eerste keer, niet meer genomineerd en iedereen in het BB huis vindt haar te gek, sociaal, eerlijk , etc.
Ze vindt zichzelf ook nogal wat en ik wil gewoon de totale verbazing en ongeloof, de onzekerheid over wie en wat het publiek nu eigenlijk leuk vindt (al dan niet gemanipuleerd).
Bianca's exit zal ook de meeste gesprekstof opleveren in het huis en wij zijn eindelijk verlost van dat steenkolen engels.
Bianca eerst en dan Sjors, kan ie vast beginnen met die 1000 wijven te .........!
Oh, oh, oh, wat vonden ze het erg dat Hieke voor die envelop ging, ze droegen haar bijna naar de deur.

Dus ......Bianca en vervolgens Sjors
Wie er van de overgebleven drie zal winnen, maakt me niet uit, ik heb geen favoriet, slechts kotsneigingen en die krijg ik van Bianca en van Sjors.
.


Heeft weinig zin om dit te gaan herhalen in m'n eigen woorden.

Op zich vind ik Sjorsie het ergst, maar daarom lijkt het mij het leukst om juist hem tot het einde te laten denken dat hij een kansje heeft.

pi_576048
Exit Bi-anca
pi_576063
Van mij mag Robin massaal als eerste het huis uit gestemd worden. Hij is de enige die absoluut niet zichzelf is en alleen maar probeert zo goed mogelijk over te komen, zodat hij wint (afgekeken van BB1).
Daarna mag Koos van mij vertrekken, hij is wel helemaal zichzelf maar ook een beetje saai. Weet het ondertussen wel.
Dan blijven Bianca, HIeke en Georgie over, drie leuke mensen, die ook zichzelf blijven, alleen jammer dat ze hun emoties niet zo laten zien. Maar ja dat zou ik ook niet doen. Zoiets doe je normaal gesproken ook alleen bij goede vrienden en dat zijn ze natuurlijk niet van elkaar.
Als deze drie overblijven maakt het mij niet uit wie er wint. Alhoewel ik het wel leuk zou vinden als ook eens een vrouw wint.
Maar als Bianca en Hieke samen overblijven wordt die kans natuurlijk klein, omdat de stemmen dan gedeeld gaan worden en dan wint Georgie.
mickel
  vrijdag 22 december 2000 @ 17:12:26 #53
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_576099
quote:
Op 22 december 2000 17:02 schreef Mickel het volgende:
Van mij mag Robin massaal als eerste het huis uit gestemd worden. Hij is de enige die absoluut niet zichzelf is en alleen maar probeert zo goed mogelijk over te komen, zodat hij wint (afgekeken van BB1).
Daarna mag Koos van mij vertrekken, hij is wel helemaal zichzelf maar ook een beetje saai. Weet het ondertussen wel.
Dan blijven Bianca, HIeke en Georgie over, drie leuke mensen, die ook zichzelf blijven, alleen jammer dat ze hun emoties niet zo laten zien. Maar ja dat zou ik ook niet doen. Zoiets doe je normaal gesproken ook alleen bij goede vrienden en dat zijn ze natuurlijk niet van elkaar.
Als deze drie overblijven maakt het mij niet uit wie er wint. Alhoewel ik het wel leuk zou vinden als ook eens een vrouw wint.
Maar als Bianca en Hieke samen overblijven wordt die kans natuurlijk klein, omdat de stemmen dan gedeeld gaan worden en dan wint Georgie.
Zelden een post in BB2 gelezen waar ik het minder mee eens ben, maar ieder z'n eigen mening natuurlijk....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 22 december 2000 @ 17:16:42 #54
4011 Cynix®
zonder jasje
pi_576114
Eerst Georgie opzouten.
Daarna Bianca & Hieke (volgorde niet zo belangrijk).
Tenslotte Koos.
Robin mag winnen.
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  vrijdag 22 december 2000 @ 18:10:53 #55
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_576247
quote:
Op 22 december 2000 17:02 schreef Mickel het volgende:<snip>
Dan blijven Bianca, HIeke en Georgie over, drie leuke mensen, die ook zichzelf blijven,
Naar welk programma heb jij afgelopen weken zitten kijken?

Jezelf blijven, sure honeybun!

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_576275
mickel welke stemmen worden nu gedeeld?
ik snap er niet veel van
jouw theorie is dus als 2 vrouwen overblijven de man wint?

zeldzaam

mag ik ook het heel erg oneens met mickel zijn?

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_576304
quote:
Op 22 december 2000 18:20 schreef the-O het volgende:

mag ik ook het heel erg oneens met mickel zijn?


Tuurlijk, maar ik denk wel dat ze een goed punt heeft.

Gezien de polls zullen de volgende 4 overblijven:
- Robin
- Hieke
- Bianca
- Koos

Daarvan moet er nog eentje afvallen en dat wordt niet Robin (nog steeds volgens de polls)

Dus houden we 3 combinaties over voor de laatste 3:

Robin-Hieke-Bianca
Robin-Hieke-Koos
Robin-Bianca-Koos

Mickel heeft het in haar post niet over de polls, ze geeft haar eigen voorkeuren. Maar wat ze volgens mij heel scherp ziet is dat Hieke en Bianca, twee zelfbewuste, leuk uitziende jonge vrouwen, kwa stemmen in dezelfde vijver moeten vissen. Valt een van de twee af, dan krijgt de ander waarschijnlijk stemmen die anders naar de afvalster zouden zijn gegaan.
Kortom: Hieke en Bianca sámen bij de laatste 3 maken nauwelijks kans. Zit er echter maar één van de twee bij, dan zou die nog wel eens voor stevige concurrentie voor Robin kunnen gaam zorgen.

[edit: hij wordt zij]

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 24-12-2000 14:54]

The trick is to keep breathing
pi_576307
Zondag moet Georgie oprotten, donderdag Bianca en van mij mogen Koos, Hieke en Robin alledrie winnen...dan is de spanning er voor mij de 30e er een beetje af, en dat is goed want die avond zit ik in het vliegtuig en kan ik de ontknoping niet life meemaken...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_576308
koosje mag er wel uit
je voelt je inderdaad lekkerder in een peugeot
pi_576349
arjono welke vijver dan?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_576381
quote:
Mickel schreef vrijdag 22 december om 17:02 : Dan blijven Bianca, HIeke en Georgie over, drie leuke mensen, die ook zichzelf blijven, alleen jammer dat ze hun emoties niet zo laten zien.
Ben het eerlijk gezegd ook niet met je eens, maar van die opmerking alleen wordt je ook niks wijzer. Dus wat specifieker aangeduidt, wat vind jij dan precies leuk aan deze mensen, want ik vrees dat dat iets is wat door de mensen die op jou reageerden niet goed wordt begrepen. Het leuk vinden van de combinatie van juist deze 3 mensen is nl. vrij uniek, over het algemeen mag men er altijd wel 1, vaak 2 en soms zelfs alle 3 niet, maar alle 3 wel is helemaal nieuw voor me.
Wel leuk hoor trouwens, iemand die er weer eens een hele andere kijk op heeft, maar kan je het ook toeleggen?
pi_576385
sorry, moest kijken, kon het niet uitleggen
ik geloof niet zo in strakke zuiltjes die voor een persoon kiezen, mijn mening over de personages is gedurende het programma ook veranderd, staat los van de "look"
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_576398
quote:
the-O schreef vrijdag 22 december 2000 19:26 : sorry, moest kijken, kon het niet uitleggen ik geloof niet zo in strakke zuiltjes die voor een persoon kiezen, mijn mening over de personages is gedurende het programma ook veranderd, staat los van de "look"
Op wie of wat reageer je hier nu precies mee the-O, heb de laatste postings nog wel doorgelezen maar kan je reactie niet plaatsen?
pi_576424
arjuno's eerste reactie op mickel
tis dat ik zo'n hekel aan het gequoot heb
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_576465
sorry, arjuno's reactie op mij die over mickel ging

lekker duidelijk huh?

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  vrijdag 22 december 2000 @ 19:52:44 #66
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_576468
Ik zou me in een combinatie van die drie ook wel kunnen vinden (bianca, Georgie, Hieke).

Maar dat is alleen omdat Hieke dan een grotere kans heeft op de winst.

pi_576518
Is mickel soms familie van marky
  vrijdag 22 december 2000 @ 20:26:33 #68
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_576538
quote:
Op 22 december 2000 20:14 schreef kybe het volgende:
Is mickel soms familie van marky
Niet dat ik weet
  vrijdag 22 december 2000 @ 21:22:36 #69
521 ruby
Hell yeah!
pi_576690
Wat mij betreft mag of Robin of Georgie zondag opzouten. Robin omdat ie inderdaad continue op de camera loopt in te spelen en dat begint me een beetje m'n neus uit te hangen. Georgie omdat ik 'm eigenlijk nietszeggend vind.

Toedels, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_576805
Bianca !!!!!!!!God wat komt die over als een nepperd zeg .
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 22 december 2000 @ 22:36:36 #71
7054 Beertje
Niets is wat het lijkt....
pi_576860
Eeuuuh, ik heb tarot kaarten gelegd best betrouwbaar dus
Eerst gaat Sjors, daarna Bianca, blijven over Robin, Hieke, en Gerrit! En die laatste gun ik het meest, maar in mijn kaarten lees verder dat Hieke gaat winnen, helaas!
XXX Beertje
niet aaien!
  zaterdag 23 december 2000 @ 10:08:04 #72
7694 crocodile
Het doet er niet toe...
pi_577800
Tariefsverhoging?
Zag gisteren dat je kunt bellen voor 150 cpg. Was het voorheen niet 100 cpg?
Als dat zo is zal het wel slecht met VOO gaan, of is dit een laatste poging ter ondersteuning van Koos zeurdoos, wiens doelgroep in de leeftijdcategorie van de draagkrachtige 40-ers en 50-ers ligt?
.....wat je zegt, maar hoe je het zegt.
pi_577808
KOOS sucks
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zaterdag 23 december 2000 @ 12:33:50 #74
8086 REBOELJE
jo hearre noch van my
pi_577939
quote:
Op 22 december 2000 00:42 schreef Juan Zueco het volgende:
Bianca dus
Helemaal mee eens wegweze!!!
En graag inzoomen wanneer Beau dit aan haar gaat vertellen
And God said to man"Look after the planet"but man said"Fok you"
  Moderator zaterdag 23 december 2000 @ 12:41:01 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_577950
quote:
Op 23 december 2000 10:08 schreef crocodile het volgende:
Tariefsverhoging?
Zag gisteren dat je kunt bellen voor 150 cpg. Was het voorheen niet 100 cpg?
Nee, het was 100cpm en het is nu 150cpg.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_577982
Da's dus een flink stuk goedkoper geworden.
Voorheen was je toch gauw 'n minuut of 3 á 4 bezig met het stemmen. Dus ook 'n piek of 3 á 4.

Btw: 150 cpg. Per gesprek? Er wordt niet gesproken hoor, 't is een stemcomputer...

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  zaterdag 23 december 2000 @ 14:32:50 #77
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_578103
Dag Hiekie Sniekie
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 december 2000 @ 15:21:35 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_578194
Mijn eerste keus is vanaf dag 1 "Manic" Bianca geweest. Ik vergeet nooit meer de blik in haar ogen na de eerste nominatieronde : 'ik genomineerd ? ik de onbaatzuchtige, ik de schoonmaakster, Ik de kokkin, ik de praatpaal, ik de steun en toeverlaat, ik de onfeilbare, ik de ideale !

Ik, zei de gek ! En duwde haar arm in de reet van de potentiële winnaar.

'Fijn voor je Hunnybun, dan zie je Indy met de Kerst!'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_578330
Please KOOS eruit!!! Alleen maar jongeren in het huis is toch veel gezelliger dan zo'n saaie zeurkous!
lekker belangrijk...
pi_578451
Opa Koos moet naar huis.
Al was het alleen maar omdat Els dan eindelijk z'n overhemden kan strijken.
why live, when you can't dream?
  Moderator zaterdag 23 december 2000 @ 18:13:54 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_578540
65 bpm? Probeer je Opa Koos' te verleiden of zo? Mijn koosnaampje niet leuk meer?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_579817
Koos of anders die andere saaie lul, djorsjie & ga nou verdomme niet zeggen dat Koos roelt of roeleert, dat gezeur over "rulen" ben ik echt zat ("Waarom is die of die leuk?" "Nou hij/zij rules!" "Goh, ja, als je het zo stelt, goh, is wel een sterk argument...")
& Verder is Robin inderdaad een kleuter & Bianca een bemoeial met te veel commentaar op alles & van Hieke snap ik nog steeds niets behalve dat ze mooi is...

Tsja, op wie nou te hopen als winnaar???

  zondag 24 december 2000 @ 03:44:42 #83
5955 Miracle
Been there, done that
pi_579824
BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA BIANCA
O.K. fokit, dis is toe muts, maar ik meen het wel
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_579850
Nou, de meningen zijn verdeeld. Gaat die dierenbeul toch nog winnen.
Je weet het vaak soms nooit

pi_579888
Ik hoop toch eerlijkgezegd op Koos.
Hij heeft nu drie maanden lang de "truckers van Nederland" duidelijk een plaats op de kaart, of moet ik zeggen driezitsbank, gegeven.
Zijn doel is bereikt.
vanaf 6 januari: Christentruckers verenigt U!

Bianca moet nog effe blijven. Die wil ik zien flippen als de uiteindelijke winnaar (het kan me niet schelen wie(maar ik hoop Hieke)bekend wordt.
En dan volgend jaar tussen de reclame door de zenuwentrekken van Bianca i.p.v. Loekie de Leeuw.
En zij moet, speciaal voor mij haar snor laten groeien. Wil toch eens kijken of dat geil is.

  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 04:43:45 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_579890
quote:
Op 24 december 2000 03:40 schreef yo het volgende:
Koos of anders die andere saaie lul, djorsjie & ga nou verdomme niet zeggen dat Koos roelt of roeleert, dat gezeur over "rulen" ben ik echt zat ("Waarom is die of die leuk?" "Nou hij/zij rules!" "Goh, ja, als je het zo stelt, goh, is wel een sterk argument...")
& Verder is Robin inderdaad een kleuter & Bianca een bemoeial met te veel commentaar op alles & van Hieke snap ik nog steeds niets behalve dat ze mooi is...

Tsja, op wie nou te hopen als winnaar???


Koos roels.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_580179
quote:
Op 22 december 2000 19:25 schreef Tante Bep het volgende:
Ben het eerlijk gezegd ook niet met je eens, maar van die opmerking alleen wordt je ook niks wijzer. Dus wat specifieker aangeduidt, wat vind jij dan precies leuk aan deze mensen, want ik vrees dat dat iets is wat door de mensen die op jou reageerden niet goed wordt begrepen. Het leuk vinden van de combinatie van juist deze 3 mensen is nl. vrij uniek, over het algemeen mag men er altijd wel 1, vaak 2 en soms zelfs alle 3 niet, maar alle 3 wel is helemaal nieuw voor me.
Wel leuk hoor trouwens, iemand die er weer eens een hele andere kijk op heeft, maar kan je het ook toeleggen?
Ik zal het proberen uit te leggen. Bianca en Hieke vind ik leuk, omdat ze van die leuke giechelgesprekjes hebben. Ik vind het dan ook leuk om thuis op de bank mee te giechelen, zelfs als het eigenlijk helemaal nergers over gaat. Volgens mij heb ik wel een beetje hun humor (of zij die van mij).
Georgie ben ik leuk gaan vinden nadat hij enkele dagen vastgeketend zat aan Koos en hij dit volhielt en zelfs erg lief tegen Koos was.Dat had ik niet volgehouden.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik Koos niet aardig vind, want hij is volgens mij een heel aardige man, maar ik denk niet dat ik het lang met hem in 1 huis zou volhouden.

Trouwens, ik ben een zij en niet een hij.

mickel
pi_580244
Eerst Georgie eruit die doet niks anders dan hangen op de bank of slapen.
En dan Hieke eruit, vind haar voor haar leeftijd erg onvolwassen overkomen, vond Desiree niks maar ze had gelijk dat Hieke Ferdi niet zo moest opstoken, ze wist ook dat haar thuisfront voor de tv zat. Erg egoistisch!
KOOS moet winnen, is oprecht, heeft humor en zit tussen die jonkies echt mens met karakter te wezen.
pi_580250
Georgie of Hieke, maakt me niks uit wie van de twee en in welke volgorde, moeten er naar mijn mening nog uit.

Als ik écht moet kiezen laat ik Georgie eerst vertrekken.

  zondag 24 december 2000 @ 13:38:48 #90
2519 Catkin
een heel onschuldig meisje....
pi_580840
Georgie mag van mij vertrekken. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit. In het begin (nou ja toen ik zo af en toe begon te kijken, het programma was toen al een tijdje bezig) vond ik Robbin en Hieke echt verschrikkelijk. Dat vind ik nou wel meevallen. Van de andere 4 zou ik niet weten wie eruit moest. Heb verder geen hekel aan een van de bewoners.... Dus Robbin, Koos, Bianca en Hieke mogen blijven van mij!
You know everything about her, but don't know her at all!
pi_581128
hoi
tja eigenlijk wil ik Hieke of Bianca eruit hebben maar dan blijft er dus nog maar 1 vrouw over samen met 3 mannen en eigenlijk gun ik Hieke en Bianca dat genot niet.
Georgie mag er ook wel uit maar hij is toch nog steeds wel diegene die een beetje de sfeer erin houdt.
Dus voor vandaag Koos of Hieke.
En dan donderdag diegene die nog is overgebleven.
En ja het is al wel weer duidelijk Robin is nog steeds mijn GROTE favoriet!!!!!
Liefs Karlijn
pi_581570
quote:
Op 24 december 2000 04:43 schreef tong80 het volgende:
Koos roels.
diepe diepe zucht... Nou tong80, dat is echt een sterk argument hoor jong, pfffff
  zondag 24 december 2000 @ 16:21:33 #93
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_581592
Ik weet het wel hoor. Ik wil Bianca eruit hebben. Ik kijk al dagen BB zonder geluid. Ik laat me door mijn huisbewoners vertellen wat de mensen zeggen. Ik kan sinds dat Bianca met Hieke aan het 'dollen' was op de worstelmat, de stem van het moppie niet meer aan horen.

Sorry, terwijl ik eigenlijk vind dat Georgie eruit moet, ga ik toch voor Bianca. Ik wil zo snel mogelijk weer BB kijken MET geluid.

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  zondag 24 december 2000 @ 16:23:27 #94
215 misterDre
Paint it black!
pi_581598
quote:
Op 24 december 2000 04:43 schreef tong80 het volgende:
Koos roels.
Hij hapt.....
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 16:28:37 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_581611
quote:
Op 24 december 2000 16:23 schreef misterDre het volgende:
Hij hapt.....
Beet !
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_581814
oooooow het gaat beginnen!!!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')