abonnement Unibet Coolblue
pi_573277
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
  Moderator donderdag 21 december 2000 @ 22:55:20 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_573290
'Anderhalf uur muziek luisteren met Bianca'... écht wel dat Koos in the beans is!

Leuke haarspoeling hoor, Mama-Dees. Leg de gouden medal-je maar vast klaar.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_573291
Wie moet er gaan ???
Het komt goed.... En anders maar niet.
  Trouwste user 2022 donderdag 21 december 2000 @ 22:56:02 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_573292
Dees.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_573303
Hieke gaat eruit..
| You should have no expectation of privacy! |
  Trouwste user 2022 donderdag 21 december 2000 @ 23:04:32 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_573305
Hieke: "Ik doe het niet voor het geld!"
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_573311
quote:
Op 21 december 2000 23:04 schreef tong80 het volgende:
Hieke: "Ik doe het niet voor het geld!"
Nou, voor de ene helft wel voor de andere helft omdat ze met de kerst bij Indy wil zijn.
| You should have no expectation of privacy! |
pi_573320
Wat een vaag gedoe daar...
| You should have no expectation of privacy! |
pi_573322
Koos eruit
pi_573328
De BB-redactie begint door te slaan...
Ze maken het steeds gekker!
pi_573330
Nou, Desiree eruit zoals verwacht, Hieke gaat dus niet mee!
| You should have no expectation of privacy! |
  Trouwste user 2022 donderdag 21 december 2000 @ 23:17:03 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_573332
Hieke valt door de mand. je mag naar huis wanneer je wil. Voor 15 rooie laat ze zich omkopen en gebruikt haar kindje als alibi.

The Bitch is dead.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 21 december 2000 @ 23:18:09 #13
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_573335
VAAG !!!
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_573337
Desiree: 80,7% Hahahaha
| You should have no expectation of privacy! |
pi_573342
Ben benieuwd of ze haar nog wat "confronterende" videobeelden durven te laten zien of dat ze haar zullen sparen...
pi_573343
Dees' zat trouwens wel erg verongelijkt te kijken op het moment dat het erop leek dat Hieke met 15.000 piek het huis zou mogen verlaten...
  donderdag 21 december 2000 @ 23:23:36 #17
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_573348
nee, niet eerlijk!!

Hieke had al twee verrassingen gehad, en een derde is niet eerlijk!! Georgie is aan de beurt!!

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_573352
quote:
Op 21 december 2000 23:17 schreef tong80 het volgende:
Hieke valt door de mand. je mag naar huis wanneer je wil. Voor 15 rooie laat ze zich omkopen en gebruikt haar kindje als alibi.

The Bitch is dead.


Idd. Valt giga door de mand!!!! Op het moment dat ze doorhad dat de 15.000 echt aan haar neus voorbijgingen, blijft ze

"Het schijnt dat ik dus blijf" had moeten zijn "Ik ben zo schijnheilig dat ik blijf"

En Fahrid niet één keer noemen!! Aleen Indy. Goh wat zal veel van d'r vriend houden

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_573358
Nou ja zeg, ze verzinnen wel de raarste dingen om de boel op te leuken en die bewoners laten zich ècht àlles aanleunen!!!

Hele sterke reacties van Hieke zeg, klasse als je je in zo'n chaotische toestand zo staande houdt!

Tanjalies en Marky kunnen opgelucht adem halen

Desiree er dus uit en eventjes zwaar aangedaan.

Voor degene die het misten:
Vorafgaand aan de exit van Deees mochten Hieke, Bianca en Georgie onverwachts onderling kiezen of, en wie van hen, voor f 15.000 het huis uit wilde (er mocht er eentje). Zoals ooit Mona en Bianca vertrokken. Bianca en Georgie wilden niet, Hieke wel. Ze wilde naar Indy (Farid noemde ze weer geen moment, zeer opvallend!). Ze was opgetogen met afwisselend wat twijfel, maar besloot te gaan.
Maarrr, ze had de instrukties niet goed gelezen, want ze zou alleen die f 15.000 krijgen als ze die ook had aangekrast of zo iets. Enfin, dat had ze niet begrepen (en de anderen in het huis ook niet) ) en daarom gingen die f 15.000 aan haar neus voorbij. En dus bleef ze!
Een héle vreemde actie van Veronica, maar Hieke liet zich niet kennen en bleef monter onder de verwarring en zij, "nou dan blijf ik toch, time flies when you amuse youself" (of zoiets).

The trick is to keep breathing
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2000 @ 23:27:20 #20
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_573361
Ik zag trouwens net dat Bart op de tribune zit.
The future is after you
pi_573364
quote:
Op 21 december 2000 23:15 schreef Kozzmic het volgende:
De BB-redactie begint door te slaan...
Ze maken het steeds gekker!
Nou!
The trick is to keep breathing
pi_573366
quote:
Op 21 december 2000 23:21 schreef Kozzmic het volgende:
Ben benieuwd of ze haar nog wat "confronterende" videobeelden durven te laten zien of dat ze haar zullen sparen...
Ze wordt dus (vooralsnog) gespaard...
pi_573375
quote:
Op 21 december 2000 23:17 schreef tong80 het volgende:
Hieke valt door de mand. je mag naar huis wanneer je wil. Voor 15 rooie laat ze zich omkopen en gebruikt haar kindje als alibi.

The Bitch is dead.


Wat is daar nou mis mee??? 'k Snap die negatieve reactie niet....
The trick is to keep breathing
pi_573383
quote:
Op 21 december 2000 23:34 schreef Arjuno het volgende:
Wat is daar nou mis mee??? 'k Snap die negatieve reactie niet....
Ze zegt dat ze het voor haar kind doet en niet voor het geld.
Maar op het moment dat er geen geld blijkt te zijn, heeft ze kennelijk plotseling toch niet zoveel zin in kerst met haar dochter. Als ze echt "kloten" had gehad was ze meteen de deur uitgestapt!

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 21-12-2000 23:38]

  donderdag 21 december 2000 @ 23:42:48 #25
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_573396
sjors is aan de beurt!!
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  donderdag 21 december 2000 @ 23:43:38 #26
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_573400
he ja.. alweer een brief!
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  donderdag 21 december 2000 @ 23:44:18 #27
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_573403
nou geweldig, een vraag van kimmie..
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_573404
quote:
Op 21 december 2000 23:43 schreef alba het volgende:
he ja.. alweer een brief!
't lijkt Sjorsie allemaal weinig meer te interesseren...
pi_573405
En wat foto's+nog een brief
| You should have no expectation of privacy! |
  donderdag 21 december 2000 @ 23:46:54 #30
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_573408
Heeft iemand gezien wat hier de andere fokkers (jajaja wie?) op de bank opeens zagen:

Kimmie gaat regelrecht op Sabine (z)Wendel lijken???

Kan iemand daar nog het plaatje van terug halen en effe plaatsen? De gelijkenis is ongelovelijk, dat belooft niet veel goeds.

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_573409
quote:
Op 21 december 2000 23:36 schreef Kozzmic het volgende:
Ze zegt dat ze het voor haar kind doet en niet voor het geld.
Maar op het moment dat er geen geld blijkt te zijn, heeft ze kennelijk plotseling toch niet zoveel zin in kerst met haar dochter. Als ze echt "kloten" had gehad was ze meteen de deur uitgestapt!
Natuurlijk gaat ze niet voor niks weg vlak voor het einde, maar nu leek ze te kunnen vertrekken en met zo'n 5 maandsalarissen op zak (als het netto is).
Dat kan best samengaan met het feit dat ze Indy hevig mist.

Nee, mij blijft het opvallen dat de naam Farid niet over haar lippen komt. En Farid zelf? Die zat weer onverstoorbaar in de studio te kijken...

En mij viel ook op dat Georgie haar bijna zat aan te moedigen om te vertrekken. Die dacht vast, hoppa, da's een concurrent minder.

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 21-12-2000 23:53]

The trick is to keep breathing
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 december 2000 @ 23:47:33 #32
862 Arcee
Look closer
pi_573412
quote:
Op 21 december 2000 23:36 schreef Kozzmic het volgende:
Ze zegt dat ze het voor haar kind doet en niet voor het geld.
Maar op het moment dat er geen geld blijkt te zijn, heeft ze kennelijk plotseling toch niet zoveel zin in kerst met haar dochter. Als ze echt "kloten" had gehad was ze meteen de deur uitgestapt!
Exact! Toen hoefde ze ineens niet meer zo nodig.

Naja, waardeloze actie, dat iig.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 december 2000 @ 23:49:02 #33
862 Arcee
Look closer
pi_573419
quote:
Op 21 december 2000 23:47 schreef Arjuno het volgende:
Nee, mij blijft het opvallen dat de naam Farid niet over haar lippen komt.
Ja, daar zit wat in...
quote:
En mij viel ook op dat Georgie haar bijna zat aan te moedigen om te vertrekken. Die dacht vast, hoppa, da's een concurrent minder.
Absoluut. Die wou haar zelf wel 't huis uitdragen.
  donderdag 21 december 2000 @ 23:49:29 #34
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_573422
quote:
Op 21 december 2000 23:46 schreef Kozzmic het volgende:
't lijkt Sjorsie allemaal weinig meer te interesseren...
je zag hem denken: wie is dat moppie, tja ziet er wel lekker uit, maar wie is ze ook alweer?
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_573428
Slimme zet van veronica om Hieke tot het einde te laten blijven, niemand stemt nu op Hieke want o wat was dat zielig voor haar
Try anything once, twice to be sure
  Moderator donderdag 21 december 2000 @ 23:55:41 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_573442
En.. Hieke heeft haar kans op de eindoverwinning hiermee wel verspeeld, door zo greedy te doen. Vooral die omslag toen bleek dat de 15 mille aan haar neus voorbij zou gaan. Ineens was 'kerst met Indy' niet meer zo belangrijk.

Maar ja, aan de andere kant is het best wel logisch dat je toch maar gaat voor de hoofdprijs als blijkt dat die envelop een lege huls is.

VOO heeft Bart wel genaaid, door hem toch even in beeld te brengen. Hij had van tevoren gezegd dit absoluut niet te willen. (zie ook elders op deze site, weet 't topic zo ff niet).


Desiree moet nog even geduld hebben: zodra Bianca het huis uitgaat, dan is ze er voor haar.

Oh nee, Deesje is dan in Egypte. Lekker op GROEPSvakantie

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_573445
quote:
Op 21 december 2000 23:36 schreef Kozzmic het volgende:
Ze zegt dat ze het voor haar kind doet en niet voor het geld.
Maar op het moment dat er geen geld blijkt te zijn, heeft ze kennelijk plotseling toch niet zoveel zin in kerst met haar dochter. Als ze echt "kloten" had gehad was ze meteen de deur uitgestapt!
Ditis precies wat BB wil dat iedereen Hieke nu als bitch ziet en haar eruit stemt (omdat ze toch graag thuis wil zijn met Kerst).
Ze is een te grote concurrent voor Robin, want die moet winnen.
Ik geef haar groot gelijk, als je al zolang daar zit dan redt je het die paar dagen ook nog wel.
Dus svp allemaal op Robin stemmen (voor de exit) zodat BB een nieuw scenario moet schrijven.
mickel
pi_573446
Wat was dit een chaotische kutuitzending.
We zijn wel achter de ware identiteit van Hieke gekomen. Een smerige geldwolf
pi_573454
Wat mij vooral opviel, is hoe gezagsgetrouw Hieke is. Ze heeft de vijftien duizend niet gekrast, dus mag ze niet. Het komt geen moment in haar op dat het geen fok uitmaakt wat VOO vindt, doet en wil en dat ze gewoon kan gaan wanneer ze wil. Maar ze gaat simpelweg niet tegen het gezag in.
Bij Ed ging het ook zo: 'het is tegen de BB-regels'. En die zijn voor haar blijkbaar heilig.
Het is het Gesprek waar het om draait
  Moderator vrijdag 22 december 2000 @ 00:04:01 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_573477
quote:
Op 21 december 2000 23:56 schreef Mickel het volgende:
Ditis precies wat BB wil dat iedereen Hieke nu als bitch ziet en haar eruit stemt (omdat ze toch graag thuis wil zijn met Kerst).
Ze is een te grote concurrent voor Robin, want die moet winnen.
Ik geef haar groot gelijk, als je al zolang daar zit dan redt je het die paar dagen ook nog wel.
Dus svp allemaal op Robin stemmen (voor de exit) zodat BB een nieuw scenario moet schrijven.
Ja, laten we flink gaan bellen allemaal, om Robin eruit te werken. Dan hebben we VOO mooi te pakken!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_573483
Nou ik ben het totaal niet eens met mensen die Hieke schijnheilig vinden. Godver wat een KANKER streek zeg.
Natuurlijk denkt zij dan, jeetje houd ik er nog geld aan over en kan ik toch met Indy zijn tijdens kerst.
En nu is dat hypociet!!! BB is hypocriet verdomme.
Wat ben ik razend.
En ik vind het grote onzin om Hieke hier nu op af te rekenen.
Als je iemand wilt killen,, vermoord Hummie dan. grrrrrrrrrr.
Schijnheilig rot gedoe. Heb me weken op deze aflevering zitten verheugen. die doos er uit. flikken ze dit!
En dan die Bianca, zat eerst Hieke het huis uit te lullen, besefde opeens dat het van onze kant leek dat ze dit deed om een concurrent kwijt te raken en deed toen maar weer het omgekeerde.
Ik heb respect voor hieke,doe het haar maar na, je denkt bijna thuis te zitten en dan nemen ze je gewoon in de maling.
Hieke liet zich juist NIET kennen, maar BB wel.
Een hele boze itsme
pi_573490
quote:
Op 22 december 2000 00:04 schreef itsme het volgende:
En dan die Bianca, zat eerst Hieke het huis uit te lullen, besefde opeens dat het van onze kant leek dat ze dit deed om een concurrent kwijt te raken en deed toen maar weer het omgekeerde.
Mwah, beetje ver gezocht...
  Moderator vrijdag 22 december 2000 @ 00:07:33 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_573493
quote:
Op 21 december 2000 23:57 schreef ART het volgende:
Wat mij vooral opviel, is hoe gezagsgetrouw Hieke is. Ze heeft de vijftien duizend niet gekrast, dus mag ze niet. Het komt geen moment in haar op dat het geen fok uitmaakt wat VOO vindt, doet en wil en dat ze gewoon kan gaan wanneer ze wil. Maar ze gaat simpelweg niet tegen het gezag in.
Bij Ed ging het ook zo: 'het is tegen de BB-regels'. En die zijn voor haar blijkbaar heilig.
Is niet waar. Beau zei nog tegen haar: je mag ALTIJD vertrekken, maar dit wou ze niet zonder de 15 mille.

Heel cool van haar, want reken maar dat ze kleine Indy in gedachten al aan het knuffelen was. Om dan toch meteen weer om te kunnen schakelen en je 'scope' weer bij te stellen.. ik heb daar toch wel bewondering voor, al komt het allemaal niet bijster symphatiek over. FUCK YOU, VOO, met je lage spelletjes.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2000 @ 00:07:52 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_573496
quote:
Op 21 december 2000 23:57 schreef ART het volgende:
Wat mij vooral opviel, is hoe gezagsgetrouw Hieke is. Ze heeft de vijftien duizend niet gekrast, dus mag ze niet. Het komt geen moment in haar op dat het geen fok uitmaakt wat VOO vindt, doet en wil en dat ze gewoon kan gaan wanneer ze wil. Maar ze gaat simpelweg niet tegen het gezag in.
Bij Ed ging het ook zo: 'het is tegen de BB-regels'. En die zijn voor haar blijkbaar heilig.
Het ging haar niet om de regels maar om de poen !
Ze blijkt een geldwolf in schaapskleren.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_573499
quote:
Op 21 december 2000 23:57 schreef ART het volgende:
Bij Ed ging het ook zo: 'het is tegen de BB-regels'. En die zijn voor haar blijkbaar heilig.
Dat zie je denk ik fout. Beau zei nog heel duidelijk dat ze er wel uit mocht... Iedereen mag ten alle tijde het huis verlaten... Alleen zonder die 15.000 piek!
pi_573501
quote:
Op 21 december 2000 23:57 schreef ART het volgende:
Wat mij vooral opviel, is hoe gezagsgetrouw Hieke is. Ze heeft de vijftien duizend niet gekrast, dus mag ze niet. Het komt geen moment in haar op dat het geen fok uitmaakt wat VOO vindt, doet en wil en dat ze gewoon kan gaan wanneer ze wil. Maar ze gaat simpelweg niet tegen het gezag in.
Bij Ed ging het ook zo: 'het is tegen de BB-regels'. En die zijn voor haar blijkbaar heilig.
Ja, alleen Robin liet merken dat hij dit een foute boel vond. Veronica is kennelijk zo met deze groep omgegaan dat ze hen nu kunnen kneden zoals ze willen. Elke aanzet tot het vormen van een eigen mening lijkt het stel verloren te hebben. Een eng staaltje van indoctrinatie.
Kan Moor vast wel meer over zeggen.
The trick is to keep breathing
pi_573504
Ben het helemaal met isme eens
inhumaan noemen we deze VOO wanprestatie
Ik denk derhalve ik ben
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:12:11 #48
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_573508
Triest heeel triest

Triest is dat je met ruim 80% wordt weggestemd.

Triest is dat je 99 dagen in het huis zit en dat ze nog geen 5 minuten aan leuke of bijzondere stukjes van je kunnen samenstellen.

Triest is hoe VOO probeerd om de mensen onderste boven te krijgen. Gelukkig lukte het bij Hieke niet echt.

Al met al zeeeeer Triest.

En ik hoop nog steeds dat Hieke wint...misschien ook wel triest.

pi_573515
quote:
Op 22 december 2000 00:12 schreef marky het volgende:
Triest is dat je 99 dagen in het huis zit en dat ze nog geen 5 minuten aan leuke of bijzondere stukjes van je kunnen samenstellen.
Ze hebben Dees' redelijk gespaard. Bijvoorbeeld het nomineren van respectievelijk Annet en Robin("that bitch is going down") kwam niet aan de orde in de filmpjes. Enkel wat kritische vraagjes van Beau, maar die ging er ook niet echt op door...
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:16:53 #50
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_573518
quote:
Op 22 december 2000 00:07 schreef tong80 het volgende:
Het ging haar niet om de regels maar om de poen !
Ze blijkt een geldwolf in schaapskleren.
Tja als je van je vent af wil heb je geld nodig.
pi_573521
quote:
Op 22 december 2000 00:06 schreef Kozzmic het volgende:
Mwah, beetje ver gezocht...
Nououw, ik weet het niet zo zeker. Voor diegene die naar de herhaling kijken een opdrachtje. Georgie wil, zoals iemand dat zo mooi schreef, Hieke duidelijk het liefste het huis uit dragen. Maar wat doet Bianca? Is ze oprecht in haar adviezen aan Hieke, half oprecht en dus dubbel, is ze wel oprecht, maar bedenkt ze zich dat ze desondanks verdacht zou kunnen overkomen, of ...????

Ik zeg niks, want ik twijfel

The trick is to keep breathing
  Moderator vrijdag 22 december 2000 @ 00:18:47 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_573531
quote:
Op 22 december 2000 00:09 schreef Arjuno het volgende:
<..>Elke aanzet tot het vormen van een eigen mening lijkt het stel verloren te hebben. Een eng staaltje van indoctrinatie.
Mmm.. vond het wel meevallen, iedereen zei dat-ie het een kutstreek vond. Wat hadden ze verder moeten doen, het huis in de fik steken? (had ik op zich wel OK gevonden btw ).
En vergeet niet: de bewoners worden kwetsbaarder en chantabeler naarmate de tijd vordert: 100 dagen Big Brother zet je niet zomaar op het spel, en VOO kan dus veel rottigheid uithalen zonder met serieuze (spel-ondermijnende) protesten rekening te hoeven houden. Vanavond zagen we daar een laag staaltje van, en ze hebben voor de komende week nog wel meer in petto!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:19:45 #53
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_573537
Waar was Jensen .
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_573544
Ik denk dat deze hele actie van Veronica Hieke alleen maar populairder gaat maken. Het is begrijpelijk dat ze er wel voor f 15.000 uit wil en ik denk dat het publiek het vooral zielig voor haar zal vinden.
quote:
Op 22 december 2000 00:12 schreef marky het volgende:
.....
En ik hoop nog steeds dat Hieke wint...misschien ook wel triest.
Nee hoor, die Hiekepiek van jou had volgens mij een prima reactie. Als ze zo door gaat dan krijg je nog concurrentie
The trick is to keep breathing
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:21:34 #55
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_573545
Heb je hem echt gemist Harry?
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:23:04 #56
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_573551
quote:
Op 22 december 2000 00:21 schreef jjanet het volgende:
Heb je hem echt gemist Harry?
Niet echt hoor jjanet, maar Beau kondigde hem aanvankelijk aan.
Vandaar.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:26:01 #57
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_573558
ok Harry, ik schrok al, dacht ff dat je je had verheugd op intelligente en reuzegrappige bijdrage van die gek.
Had je post toch echt WOORD VOOR WOORD gelezen
pi_573566
tja nu je het zegt Harry, geen tijd door hun leuke humor?

Maar oke, hier Komt ie Gert .....HOERA HOERA. YES YES,. ALRIGHT. EINDELIJK ZE IS ER UIT.. EERSTE KEER GENOMINEERD EN ZE IS WEG MET MEER DAN 80%!!Wat genoot ik!! Hoop dat ze internet. gnif gnif.
(is dat ooit wel eens gebeurt met zo een voorsprong in BB1 of B2 , (Arcee, lijstjesman)
Bart heeft dus voor de gulden middenweg gekozen. Oke hij kwam maar waarschijnlijk met de afspraak dat de hereniging niet live in beeld was?? of is dit ook te ver gezocht?

pi_573568
quote:
Op 22 december 2000 00:19 schreef Harry het volgende:
Waar was Jensen .
Vergeten?
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:29:21 #60
1464 ART
FOK!member
pi_573570
Ik weet dat Beau zei dat ze er toch gewoon uit mocht (even edit, want dit is een reactie op posts in deel 2 van dit topic), maar op een moment van grote verwarring bij iedereen. Wij zitten dit voor de tv te bekijken en kunnen nu koel na-analyseren. Denk je echter in de situatie in. Je mag, je blijkt niet te mogen, krijgt in de verwarring nog een kans (ik weet niet eens of ze het heeft verstaan) en maakt die schakeling niet meer. Niet vreemd als je net een emotionele Pythonride van vijf minuten hebt gehad.
Het is al vaker op het forum geroepen. Achter de pc-tjes is het heerlijk makkelijk tikken, maar in dat huis liggen de zaken toch echt anders denk ik. Ik geloof er geen ruk van dat Hieke een berekenende analyse van haar kansen en het geld heeft gemaakt.
Voorlopig vind ik het te makkelijk haar als smerige geldwolf af te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door ART op 22-12-2000 00:32]

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_573582
correct
en wat is er mis mee om 8 dagen voor het einde je spel te spelen en te berekenen dat 15.000 gulden een leuke pleister zijn met als tevens leuke bijkomstigheid thuis met kerst. En dat alles in 5 minuten
Niks menselijks is ons vreemd
Ik denk derhalve ik ben
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:34:14 #62
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_573590
Ik vind het geen rotstreek van V. Dit soort dingen zijn (voor mij nodig) om het program een beetje wat andere wendingen te geven. Doorgaans is het allemaal vrij saai en bedaard.

Hieke is het toppunt van schijnheiligheid. Zeg niet eerst het gaat me niet om het geld en haak dan af als er geen geld blijkt te zijn! Dan zet je jezelf stevig voor lul.
Je kunt toch ook eerlijk zijn en bijv zeggen dat je wel graag naar huis wilt en dat het geld een steuntje is! Ik zou wel hardop durven zeggen dat ik graag geld wil. Heel graag (zal ik m'n gironr. even plaatsen?)

Het viel mij inderdaad ook op dat Georgie de envelop bijna door haar strot wilde duwen (ik duwde met hem mee, maar het mocht niet baten).

Wat me nog meer opviel was dat Desiree buiten het huis nog dommer overkomt dan erin. Het lijkt wel of die vrouw in slow-motion leeft.

En het was opmerkelijk dat er geen rotte stukjes of lekkere roddels aan D. getoond werden.

pi_573608
Een klein beetje bijgekomen van een onbegrepen actie van BB...

Ik snap hier dus echt helemaal niks van!! Wat wilden ze hier mee bereiken?? Leuk was het in ieder geval niet. Spannend was het niet. Het was gewoon een erg laffe actie die men als bewoners gewoon niet had moeten pikken!

Aan de andere kant snap ik Hieke ook helemaal niet. Wie wil er nou in godsnaam 9 dagen voor het eind vertrekken? En als ze dan de stap genomen heeft om eruit te gaan, en blijkt dat ze haar centen niet krijgt, blijft ze weer! Onbegrijpelijk allemaal. Als ze echt zo graag naar Indy had gewild, was ze ook zonder 15.000 het huis uit gegaan. En waarom zei ze alleen maar Indy, en niet Farid????

Voor Desiree hoop ik dat dit haar laatste tv-uitzending was, want anders wordt ze met de grond gelijk gemaakt. Ze heeft geen enkel goed antwoord kunnen geven op de vragen van Beau, kun je nagaan wat ze zal doen als ze echt goede vragen krijgt. Ze was zichzelf nu al aan het tegenspreken...

Al met al was het een uitzending waar ik met kromme tenen naar heb gekeken, en waarschijnlijk dus ook mijn laatste BB-uitzending die ik gezien heb..

Big Brother, Bah Bah!!

O+. Ripley. O+.
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:44:54 #64
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573634
quote:
Op 22 december 2000 00:34 schreef Thorka het volgende:

Wat me nog meer opviel was dat Desiree buiten het huis nog dommer overkomt dan erin. Het lijkt wel of die vrouw in slow-motion leeft.

En het was opmerkelijk dat er geen rotte stukjes of lekkere roddels aan D. getoond werden.


Ze komt uit een vacuüm, reageert daar vertwijfeld op en je interpreteert dat als dom. Rotte stukjes en roddel waren er niet van Dees omdat VOO zich mijns inziens donders goed realiseert dat dit meisje al voldoende voor haar kiezen gaat krijgen.
Tssssk!
Dom, hoe durf je dat te zeggen!
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:46:40 #65
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_573644
Je wil toch niet zeggen dat Dees in eerste instantie overkomt als een intelligente vrouw.........:O
  vrijdag 22 december 2000 @ 00:56:38 #66
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573682
Desiree komt op mij over als een meisje wat een hoop ellende over zich heen heeft gehad/geroepen, en afgerekend dient te worden op haar daden. Gezien haar weigering met Esther te spreken en eerst haar moeder te willen omhelzen, stug door te gaan met mannen kussen die haar rozen aanbieden en gewoonweg te zeggen tegen Beau dat ze geen antwoord geeft op zijn insinuerende vragen heeft ze mij overtuigd geen dom mutsje te zijn. Slow-motion, maar dan nóg ad-rem, doe haar dat eens na?
Ben te zaai voor een signature
pi_573693
quote:
Op 22 december 2000 00:56 schreef Roache_ het volgende:
Desiree komt op mij over als een meisje wat een hoop ellende over zich heen heeft gehad/geroepen, en afgerekend dient te worden op haar daden. Gezien haar weigering met Esther te spreken en eerst haar moeder te willen omhelzen, stug door te gaan met mannen kussen die haar rozen aanbieden en gewoonweg te zeggen tegen Beau dat ze geen antwoord geeft op zijn insinuerende vragen heeft ze mij overtuigd geen dom mutsje te zijn. Slow-motion, maar dan nóg ad-rem, doe haar dat eens na?
Een interview met iemand die iets meer diepte-vragen geeft en dan is het DAG DEESJE!!!

Dat kind spreekt zich zo ongeveer op elk punt tegen, neem maar dat vraagje over Ferdi....

O+. Ripley. O+.
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:00:30 #68
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_573700
O.k. jij je zin: Dees is een super-intelligente vrouw!

Nee, we kunnen er lang en breed over praten, maar het is duidelijk dat we van mening verschillen!

  vrijdag 22 december 2000 @ 01:11:46 #69
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_573744
Thorka, de essentie van iedere discussie in een notedop vattend door te zeggen: we verschillen van mening. Maar daar doodt je een leuke discussie mee. En als je dat doet ben je dom. Jij dus. Domoor! Kom maar eens terug als je wat meer jezelf kunt zijn omdat de heat of the moment wat is afgezwakt, wedden dat je dan de discussie weer aangaat en misschien wel wint?!

(De metafoor voor de domoren even uitleggend: Ik noem Thorka nu dom, niet omdat ik dat meen, maar omdat Thorka duidelijk 'op het moment' reageert, net zoals Desiree, die vanuit een hol in een volle studio kwam, na eerst vakkundig getorpedeerd te zijn met iedere emotie, geëvoceerd door VOO, en zich daar gezien de situatie kranig doorheen sloeg.)

Je hoeft hier niet op te reageren hoor Thorka, want ik plaag wat, maar ook dát uitleggen lijkt me overbodig.

Ben te zaai voor een signature
pi_573780
Dan ook in deze topic nog maar even melden dat alleen Desiree doorhad wat er nu precies aan de hand was. Terwijl Robin haar bij de vorige nominaties tig keer uit heeft moeten leggen hoe de anderen toch konden weten dat zij op Robin had gestemd, dat had volgens haar nl. ook best op Bianca en/of Hieke kunnen zijn, (die elk 0 stemmen hadden!).
Viel me net in de herhaling trouwens pas op dat Dees haar conclusie voor zich hield totdat Beau haar er om vroeg, daarop vertelde ze hoe de vork in de steel zat, wat ze uiteraard ook eerder, tijdens de 5 minuten bedenktijd had kunnen melden, of viel bij haar het kwartje ook pas later?
pi_573803
quote:
Op 21 december 2000 23:52 schreef Moesta het volgende:
Slimme zet van veronica om Hieke tot het einde te laten blijven, niemand stemt nu op Hieke want o wat was dat zielig voor haar
Ik verwacht juist het tegenovergestelde: dat mensen nu *juist* op Hieke gaan stemmen, want 'die wil zo graag naar huis'.
pi_573816
quote:
Op 22 december 2000 01:21 schreef Tante Bep het volgende:

Viel me net in de herhaling trouwens pas op dat Dees haar conclusie voor zich hield totdat Beau haar er om vroeg, daarop vertelde ze hoe de vork in de steel zat, wat ze uiteraard ook eerder, tijdens de 5 minuten bedenktijd had kunnen melden, of viel bij haar het kwartje ook pas later?


Onzekerheid.....
The trick is to keep breathing
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:35:34 #73
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_573824
Wat een smerige rotstreek zeg.....

Om op zo'n manier met iemand zijn gevoelens te spelen.

Hieke had gewoon moeten opstappen, waarom ze dat niet deed is mij onduidelijk.

Het valt me ook op dat de live-uitzendingen helemaal niet zo soepel verlopen.

De bewoners reageren lauw op Boooooo en Esther heeft ook totaal geen grip op de uitzending.

VOO had veel duidelijker moeten zijn over de 'deal' dit is een regelrechte naaistreek en daar moet ik van

Ondanks dat Hieke het slachtoffer is geworden moet ik nog steeds

Wat een misselijke actie !!

Bah Bah Bah Bah en nog eens Bah

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:38:15 #74
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_573832
quote:
Op 22 december 2000 01:35 schreef MartenJan het volgende:
Hieke had gewoon moeten opstappen, waarom ze dat niet deed is mij onduidelijk
no pesos...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_573868
roche je neemt me de woorden uit de mond
denk dat desiree inderdaad uit een vacuum komt en het moeilijk kan bevatten allemaal
hoezeer ik me soms ook aan haar geergerd heb, dit onzekere meisje krijgt het nog verschrikkelijk moeilijk
desiree is wat ze is, en ik had met haar te doen vanavond
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:52:52 #76
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_573873
Eerst vond ik het een vage actie van VOO om Hieke zo van haar apropos te brengen, maar ik ben er achteraf toch best content mee, omdat het heeft aangetoond wat een smerige opportunist Georgie is, die haar koffer wel reeds naar buiten had willen gooien, kraaiend van plezier veel te snel aftellend ook, raaskallend dat 15.000 piek een ontzaglijke som geld is , die ze maar moest pakken, samen met kerst bij Indy thuis.. Sjeezus wat liet hij zich kennen... (Bianca kwam in ieder geval nog op haar schreden terug.. maar Sjors weet toch ook dat hij geen schijn van kans maakt op de 2,5 ton). Lul!
pi_573880
Zag je Beau z'n gezicht? Hij besefte volgens mij ineens dat hij eerder had moeten ingrijpen toen de bewoners het verkeerd begrepen hadden.
De rest van de uitzending deed hij verrekte koeltjes... die baalt nu als een stekker!
  vrijdag 22 december 2000 @ 01:57:54 #78
798 voyeur
bemoeit zich
pi_573884
Dat RemiWeesje er uit is betreur ik zeer; dat ze er nu van beschuldigd wordt dom te zijn vind ik nog erger.
Wie dat zegt verwart emotionele intelligente met regulier IQ. Deesje is niet dom, deesje was erg in de war de laatste jaren. Dat is niet fijn voor haar en soms vervelend om te zien, maar zeker geen reden om haar te debiliseren. Intelligent is ze heus wel, maar het leven was de laatste jaren wat lastig voor haar.
Had groot respect voor de redactie dat ze haar zo aardig opvingen. Honderd (ach het zullen er vaat maar 20 geweest zijn) fans op de trap zetten heeft vast wonderen voor haar zelfrespect gedaan.
Dat Bart er stilletjes was doet de rest hoop ik. Ik gun het Remiweesje van harte.
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:00:24 #79
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_573892
quote:
Op 22 december 2000 01:57 schreef voyeur het volgende:
Wie dat zegt verwart emotionele intelligente met regulier IQ.
Wie een beeeeeeeetje beschikt over een EQ, heeft na vijf jaar wel door dat mensen niet op je eentonige gezeik zitten te wachten...

Met een beeeeeeeeeetje EQ ontdek je vanzelf ook nog wel de mensen die het best goed met je voor hebben (al zeggen ze niet wat je wilt horen)

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_573900
quote:
Op 22 december 2000 02:00 schreef Verbal het volgende:
Wie een beeeeeeeetje beschikt over een EQ, heeft na vijf jaar wel door dat mensen niet op je eentonige gezeik zitten te wachten...

Met een beeeeeeeeeetje EQ ontdek je vanzelf ook nog wel de mensen die het best goed met je voor hebben (al zeggen ze niet wat je wilt horen)

V


Dat bedoelt Voyeur toch ook?
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:05:55 #81
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_573904
quote:
Op 22 december 2000 02:03 schreef fokje het volgende:
Dat bedoelt Voyeur toch ook?
ahum... het is al laat [bloos]

Geen EQ... wel een IQ (al ben ik het daar ook niet mee eens...

Iemand met een beeeeeeeeetje IQ .... etc [repeat to fade]

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_573911
Yes, we zouden het weer bijna vergeten, maar onderstaande was naturlijk heel erg waar en ontmaskerend!!! Ik geef alles toe, vooral dat ik heel inconsequent ben door in te stappen in het volksgericht wat ik zojuist elders veroordeelde, maar hiervan lustten de honden dan ook werkelijk geen brood. Geen kruimel. Inderdaad, vooral dat aftellen:
quote:
Op 22 december 2000 01:52 schreef Perico het volgende:
....
het heeft aangetoond wat een smerige opportunist Georgie is, die haar koffer wel reeds naar buiten had willen gooien, kraaiend van plezier veel te snel aftellend ook, raaskallend dat 15.000 piek een ontzaglijke som geld is , die ze maar moest pakken, samen met kerst bij Indy thuis.. Sjeezus wat liet hij zich kennen...
....

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 22-12-2000 02:12]

The trick is to keep breathing
pi_573914
quote:
Op 22 december 2000 00:16 schreef marky het volgende:
Tja als je van je vent af wil heb je geld nodig.
Doe toch niet zo dom!!
Alleen de taxi van Stiens naar Leiden kost al bijna vijftienduizend!!
  vrijdag 22 december 2000 @ 06:33:10 #84
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_574242
Wat ik nou jammer vond is,dat ze het stukje dat Dees en Robin in de slaapkamer over hun afspraak praten niet even hebben laten zien,ach misschien was dat to much voor haar,want,ze stond bijna op instorten!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  vrijdag 22 december 2000 @ 06:38:33 #85
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_574243
quote:
Op 22 december 2000 01:57 schreef voyeur het volgende:
Dat RemiWeesje er uit is betreur ik zeer; dat ze er nu van beschuldigd wordt dom te zijn vind ik nog erger.
Wie dat zegt verwart emotionele intelligente met regulier IQ. Deesje is niet dom, deesje was erg in de war de laatste jaren. Dat is niet fijn voor haar en soms vervelend om te zien, maar zeker geen reden om haar te debiliseren. Intelligent is ze heus wel, maar het leven was de laatste jaren wat lastig voor haar.
Had groot respect voor de redactie dat ze haar zo aardig opvingen. Honderd (ach het zullen er vaat maar 20 geweest zijn) fans op de trap zetten heeft vast wonderen voor haar zelfrespect gedaan.
Dat Bart er stilletjes was doet de rest hoop ik. Ik gun het Remiweesje van harte.
Sorry hoor voyeur,maar Dees komt toch niet erg slim over of wel!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2000 @ 06:43:27 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_574246
Georgie en Hieke in 1x, 2x door de mand gevallen.

Nu Bianca nog en de rotte appels zijn verwijderd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 22 december 2000 @ 07:16:56 #87
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_574250
quote:
Op 21 december 2000 23:55 schreef Gert het volgende:
En.. Hieke heeft haar kans op de eindoverwinning hiermee wel verspeeld, door zo greedy te doen. Vooral die omslag toen bleek dat de 15 mille aan haar neus voorbij zou gaan. Ineens was 'kerst met Indy' niet meer zo belangrijk.

Maar ja, aan de andere kant is het best wel logisch dat je toch maar gaat voor de hoofdprijs als blijkt dat die envelop een lege huls is.

VOO heeft Bart wel genaaid, door hem toch even in beeld te brengen. Hij had van tevoren gezegd dit absoluut niet te willen. (zie ook elders op deze site, weet 't topic zo ff niet).

Tja Gert,had ie kunnen verwachten he,had ie er maar niet moeten gaan zitten ,ik was gewoon in een kamertje achteraf gaan zitten en na de uitzending had ik me vertoond,ik vraag me af waar dit nou goed voor was om daar te gaan zitten ,terwijl(tenminste als ik hem op de radio hoor)hij toch nix met haar wil.
Maar eh... wil je voor mij even zoeken in welk topic dit nou stond van Bart


Desiree moet nog even geduld hebben: zodra Bianca het huis uitgaat, dan is ze er voor haar.

Oh nee, Deesje is dan in Egypte. Lekker op GROEPSvakantie


Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_574300
quote:
tong80 schreef vrijdag 22 december om 06:43: Georgie en Hieke in 1x, 2x door de mand gevallen. Nu Bianca nog en de rotte appels zijn verwijderd.
Hoe bedoel je nu Bianca nog, die is er toch allang doorheen gedonderd.

Zo maar wat voorbeeldjes die me te binnen schieten, wat was ze toen met Koos begaan, toen hij z'n schrijfspullen in moest leveren, nee zij stond vierkant achter 'm en weerhield hem er zelfs van om het huis uit te gaan, maar 'm vervolgens wel met 2 punten nomineren! Die meeleef actie was dus alleen om te voorkomen dat er tussentijds een nieuwe bewoner in zou komen.

Nadat ze tijdens de benefiet geconstateerd dat Robin goed ligt bij het publiek verandert haar houding t.o.v. hem, ze wordt ineens veel intiemer en wel zo dat je zou denken dat haar mening over hem is gewijzigd, maar dat blijkt dan weer helemaal niet zo zijn want ze nomineert hem gewoon weer, motivatie; hij heeft haar een tijd terug gekwetst en moet er heel wat voor doen wil ze dat ooit kunnen vergeten.

Ze nomineert vorige week Dees, niks mis mee maar ze gaat daarover afgelopen zaterdagavond heel eng zitten doen met Dees, tja ze moest nu eenmaal een keus maken he, (en onderwijl maar over de rug van Dees wrijven) ze twijfelde nog tussen Koos en Dees maarja, omdat Dees meer naar Hieke toe was getrokken had ze haar maar genomineerd.
Ach, Dees had er in elk geval een vriendin bij, ze zal er voor haar zijn hoor, als ze het huis uitkomt.

pi_574374
Korte reactie op de uitzending.

Ik ben wel content met de uitzending.
De verwarring is ontstaan doordat Georgie de instructies van BB niet goed volgde. Ze zeiden duidelijk woord voor woord. Dan gaat er toch een lampje branden, maar ik denk dat je dit een glazenspoeler niet aan kunt rekenen.
Het was trouwens wel grappig dat Dees de enige was die het begreep.

Ik denk niet dat het gevolgen zal hebben voor de populariteit van Hieke, al lijkt het me voor Fahrid wel heel storend en vervelend dat Hieke zijn naam niet (wil) noemen. Dit geeft te denken! Maar ja, dat is hun probleem.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_574507
Heel zielig voor Dees: wordt ze op een GROEPSvakantie gestuurd....alsof ze dáár nu zin in zou hebben, mag ze niet met vrienden gaan ofzo...(oeps...die had ze natuurlijk niet....) Eerlijk gezegd hoopte ik op de mededeling "met Bart". Ik had namelijk echt een beetje met haar te doen, hoe ze daar hypervetilerend op die kruk zat...
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 22 december 2000 @ 11:42:32 #91
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_574780
quote:
Op 22 december 2000 09:45 schreef Delta het volgende:
Dan gaat er toch een lampje branden, maar ik denk dat je dit een glazenspoeler niet aan kunt rekenen.
Oei Delta, in één klap een hele beroepsgroep tot dom verklaard.
Maar er had bij de bewoners inderdaad wel een lampje kunnen gaan branden. En toch..... ik weet niet hoe het ons zelf vergaan zou zijn als we in die situatie hadden gezeten. Ga maar na, je zit daar met ontzettend veel spanning omdat er iemand moet vertrekken (ik denk toch ook degenen die niet genomineerd zijn) en dan is het toch makkelijk om erin te trappen. Desiree had het door (credit where credit's due), maar ook pas toen er al gekrast was. Ik ben het met je eens dat de verwarring misschien alleen voorkomen had kunnen worden als Georgie (glazenspoeler of niet) nog eens duidelijk op Beau's mededeling over het woordelijk voorlezen had gewezen. Kortom, ik denk dat heel veel mensen er in waren getrapt op dat moment op die plek.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_574904
quote:
Op 22 december 2000 01:57 schreef voyeur het volgende:
Dat RemiWeesje er uit is betreur ik zeer; dat ze er nu van beschuldigd wordt dom te zijn vind ik nog erger.
Wie dat zegt verwart emotionele intelligente met regulier IQ. Deesje is niet dom, deesje was erg in de war de laatste jaren. Dat is niet fijn voor haar en soms vervelend om te zien, maar zeker geen reden om haar te debiliseren. Intelligent is ze heus wel, maar het leven was de laatste jaren wat lastig voor haar.
Had groot respect voor de redactie dat ze haar zo aardig opvingen. Honderd (ach het zullen er vaat maar 20 geweest zijn) fans op de trap zetten heeft vast wonderen voor haar zelfrespect gedaan.
Dat Bart er stilletjes was doet de rest hoop ik. Ik gun het Remiweesje van harte.
Ik gun iedereen alles van harte (ik ben de beroerdste niet) maar ik vind het dus echt te ver gaan om Dees slim te noemen. Dat is ze namelijk niet. Ze heeft de logica en denkwijze van een 12-jarig kind. Ze reageert ook als een kind. Je zag dat ook gisteravind weer, dat de bewoners haar een beetje behandelden als een kind. Ook Veronica probeerde haar een warm onthaal te geven , omdat ze anders bang waren dat ze ging huilen, of een andere kinderachtige reactie. Zo ook de vraagstelling tijdens het interviewtje, je kan dat kind zo met de grond gelijk maken. En waarom denk je nou dat Bart daar zat??? Omdat hij ook medelijden met haar had, omdat ze dacht dat wanneer een jongen jou een zoen geeft, dat je dan vriendje en vriendinnetje bent...

Nee, Dees is niet slim!!!

O+. Ripley. O+.
pi_574994
quote:
Op 22 december 2000 12:09 schreef Smike het volgende:
En waarom denk je nou dat Bart daar zat??? Omdat hij ook medelijden met haar had, omdat ze dacht dat wanneer een jongen jou een zoen geeft, dat je dan vriendje en vriendinnetje bent...
nou...daar kun je natuurlijk niet zomaar vanuit gaan...
weleens aan de mogelijkheid gedacht dat hij haar gewoon echt leuk vindt?
pi_575116
Is het jullie trouwens ook opgevallen hoe verschrikkelijk kinderachtig Fewdie zat te doen. Zat pontificaal in beeld en liep de hele uitzending een beetje te verzieken en de aandacht op zich te vestigen "Hallo zien jullie mij...jaja..ik ben ook een kwa-jongen hoor en inmiddels een BN-er, dus kan ik me alles veroorloven". Als ik me goed herinner zat ie één keer zo hard te lachen, dat iedereen wel ff naar hem moest kijken....
Ook tijdens het interview met Desiree kon ie het niet laten om erdoor heen te lullen en zichzelf bijzonder interessant te vinden.

Vond het ook niet echt leuk toen Desiree vergat te vermelden dat óók hij in de studio was...wat een eikel

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_575139
quote:
Op 22 december 2000 12:29 schreef lily het volgende:
nou...daar kun je natuurlijk niet zomaar vanuit gaan...
weleens aan de mogelijkheid gedacht dat hij haar gewoon echt leuk vindt?
Nee, dat is niet in mij opgekomen, en ik kan het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen.
O+. Ripley. O+.
pi_575152
Ik heb Dees niet (nog)niet gezien....
en dat nog wel terwijl BB Bart hier in de buurt woont 8)
Zou ze dan vannacht toch alleen in haar bedje zijn gekropen of is Bart met haar meegegaan.
she-devil
pi_575179
quote:
Op 22 december 2000 13:06 schreef DIDI het volgende:
Ik heb Dees niet (nog)niet gezien....
en dat nog wel terwijl BB Bart hier in de buurt woont 8)
Zou ze dan vannacht toch alleen in haar bedje zijn gekropen of is Bart met haar meegegaan.
En Mirrorman is momenteel ook zoek....
The trick is to keep breathing
pi_575281
quote:
Op 22 december 2000 11:42 schreef Jane het volgende:
Oei Delta, in één klap een hele beroepsgroep tot dom verklaard.
Ik denk dat het wel meevalt, doorgaans is dit een (leuk) bijbaantje voor studenten en niet je "main job".
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  vrijdag 22 december 2000 @ 16:11:41 #99
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_575929
Ben ik dan echt de enige die met ingehouden adem zat te wachten op het moment dat Beau zou zeggen: 'Dees, kijk eens om je heen wie er allemaal in de studio zitten?'... Ik heb echt met zweet in mijn handen zitten meeleven met Deesje - staat ie er wel, staat ie er niet?

En toen ie dan wel in de studio bleek te zijn hoopte ik zo voor haar dat ie zich zou laten zien voordat ze nog even met haar medebewoners kon praten - de vraag 'en was ie er?' was te verwachten. Met Hieke had ze kennelijk een code afgesproken 'En, was het zo?'... Robin wist dat kennelijk niet of had andere motieven om die vraag ook nog eens direct te stellen - ik had het heerlijk voor Dees gevonden als ze - tegen de verwachtingen van iedereen in - had kunnen zeggen dat de prins op het witte paard wel degelijk voor haar klaarstond!

Dat Bart er wel was, maar niet bij het hek is gaan staan of pontificaal voor in de studio op haar stond te wachten vind ik klasse. Gert schreef dat hier ergens al besproken was dat ie niet in beeld had gewild - ik kan dat topic helaas nergens vinden, maar voor mij kan dit drie dingen betekenen.

1) Bart vindt Dees echt leuk en houdt zich op de vlakte omdat ie al persoonlijk heeft ervaren dat het opbouwen van een relatie niet makkelijk is als de hele wereld op je let - beter om als twee anonieme Nederlanders eens te kijken of ze elkaar echt leuk vinden, dan een geforceerde zoen voor de camera en gelijk daarna de roddelpers op de stoep.

2) Bart wil geen relatie met Dees, maar wil wel haar vriend zijn (ze hebben leuk gepraat; hij heeft ook ervaring met een tijd lang weinig sociale contacten). Doet dat liever als Bart, dan als BB-Bart. Zat dus gewoon in de studio om haar na de uitzending op te vangen en te helpen omgaan met het hele circus.

3) Bart heeft knetterende spijt van zijn acties met Dees, maar wil haar de publieke vernedering besparen. Heeft haar na de uitzending eerlijk verteld dat ie verder geen heil ziet in een relatie. Was ie niet komen opdagen dan had de onzekerheid over wel-niet Bart en Dees voor Dees nog maanden kunnen duren - nu is ze in ieder geval vrij om verder te gaan - vergeet niet dat Dees niet eens meer bij Robin in bed durfde te liggen, omdat ze dat 'niet kon maken na wat er met Bart was gebeurd'.

Hoe het ook zij, ik heb met verbazing zitten kijken hoe Dees zich door de uitzending heensloeg. Ze was van tevoren zo zenuwachtig, toen de beslissing viel stond ze op het punt van instorten, maar in de studio wist ze door rustig te ademen (door sommigen hier gezien als hyperventileren - ben ik het niet mee eens) toch de rust de vinden om het interview te overleven. Ik vond haar sterker overkomen dan de hele tijd dat ze in dat huis heeft gezeten, petje af hoor.

Verder vind ik
1) dat Hieke zich erg heeft laten kennen door toch niet weg te gaan
2) dat Farid zich erg heeft laten kennen door hard 'nee' te schudden bij het vooruitzicht dat zijn vriendin thuis zou zijn met kerst
3) dat Bianca en Georgie zich erg hebben laten kennen in hun enthousiasme over het lozen van een grote concurrente
4) Ferdi een irritante lul die ik liever nooit meer zie
5) Koos de enige acceptabele winnaar

  vrijdag 22 december 2000 @ 17:09:25 #100
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_576088
quote:
Op 22 december 2000 16:11 schreef w.o.r. het volgende:

Verder vind ik
1) dat Hieke zich erg heeft laten kennen door toch niet weg te gaan
2) dat Farid zich erg heeft laten kennen door hard 'nee' te schudden bij het vooruitzicht dat zijn vriendin thuis zou zijn met kerst
3) dat Bianca en Georgie zich erg hebben laten kennen in hun enthousiasme over het lozen van een grote concurrente
4) Ferdi een irritante lul die ik liever nooit meer zie
5) Koos de enige acceptabele winnaar


En hoe zit het met Robin, dan?

Enne Fahrid, die heeft gewoon geen zin om Ferdie aan het kerstdiner aan te treffen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 22 december 2000 @ 17:25:14 #101
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_576136
quote:
Op 22 december 2000 17:09 schreef Jane het volgende:
En hoe zit het met Robin, dan?
Tja, wat zal ik zeggen, Robin was redelijk ok tot het moment van de 9%. Sindsdien speelt ie met camera's, voert toneelstukjes op en hangt de gevierde winnaar uit.

Zo ook gisteren - zijn reactie op Beau was voorspelbaar, zijn afscheid van Dees geveinsd en op de camera gericht, en zoals ik hierboven al aanhaalde zou het me niet verbazen als hij en alterior motive had voor het expliciet stellen van de vraag 'was ie er'... en het ergste is dat ie me zelfs zo weinig meer boeit dat ik me niet eens druk maak over welk motief dat dan wel kan zijn. Ik ben die jongen echt zat.

  Moderator vrijdag 22 december 2000 @ 17:58:35 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_576220
quote:
Op 22 december 2000 16:11 schreef w.o.r. het volgende:
<..>Gert schreef dat hier ergens al besproken was dat ie niet in beeld had gewild - ik kan dat topic helaas nergens vinden, maar voor mij kan dit drie dingen betekenen. <..>
OK, ik kom niet onder bronvermelding uit geloof ik.

Ik schreef het bovenstaande op basis van het volgende:

In het topic over RUUD schrijft Alwin dat hij uit hetzelfde dorp als Bart komt (Roelofarendsveen dus), en dat Bart niet dezelfde problemen als Ruud kent.

Daarna -en dit bleek gisteravond te kloppen- meldt dezelfde Alwin in dit topic dat Bart die avond wel in de studio aanwezig zal zijn, maar niet in beeld wil.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 22 december 2000 @ 18:12:24 #103
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_576253
Gert --> inderdaad, zonder bronvermelding word je natuurlijk onmiddelijk in twijfel getrokken Thanx voor de linkjes!

Voor andere geïnteresseerden, het ging dus om deze quote:

quote:
Op 21 december 2000 08:09 schreef Alwin het volgende:
Bart is vanavond wel aanwezig in Almere. Hij wil alleen niet in de uitzending en in beeld worden gebracht. Hij zou in ieder geval wel even in gesprek gaan met Desiree.
Jammer dat Alwin niet wat specifieker is over het gesprek dat Bart met Dees wilde gaan voeren, ivm de drie opties hierboven. Ach, dat klote-recht op de privacy ook altijd
pi_576302
Ik ben een beetje laat met mijn reactie maar ik moest ook gewoon ff bijkomen van deze belachelijke uitzending....
Ik vond het een enorm misplaatste 'grap' van Voo en die envelop. Wat was hier nou ingodsnaam de bedoeling van? De hele groep in de war te maken en ze tegen de redactie op te zetten zodat het afscheid wat makkelijker zal vallen??

Ik heb geen uitgesproken mening over de redactie van Hieke, want ik was zelf thuis op de bank al zo in verwarring dat ik me in kan denken dat zij helemaal niet meer wist wat boven of onder was!
Was het de opzet om iedereens' ware aard aan het licht te brengen? Hieke die weg wilde(was een verrassing voor mij) Georgie die niet kon wachten tot ze eruit was? Robin die meteen zei dat hij het een rotgeintje vond. Bianca die dubieus eerst helemaal vond dat ze eruit moest en toen plotseling ook de andere kant eens wilde bekijken. Koos die helemaal stomgeslagen was en Dees, die het allemaal helamaal niet kon schelen omdat dit haar avond moest worden.....?

Ik weet het niet maar ik heb het even helemaal gehad met Hummie en consorten, ik ben echt opgefokt door deze actie!! Laag, laag, laag!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_576306
w.o.r. ben even verder gaan miss marpelen en heb Alwin de vraag voorgelegd hoe hij dat dan precies wist, in de door Gert genoemde topic. We nemen immers maar aan dat hij dat dan wel van Bart zelf vernomen zal hebben, want uit dezelfde woonplaats maar dat is ook maar giswerk.

Wij dienen immers grondig te werk te gaan, in het belang van, uhm ja waarvan eigenlijk, nou oke, in het belang van de waarheid, ofte de trut, de trut en notting but de trut!

* Bep vraagt zich af wanneer zij en w.o.r. nu toch eindelijk eens ontdekt zullen worden door iets als, Opsporing Verzocht, Peter R. de Vries, de Rijdende Rechter dan wel Ontdek je Plekje

  Moderator vrijdag 22 december 2000 @ 19:38:19 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_576417
quote:
Op 22 december 2000 18:35 schreef Tante Bep het volgende:
w.o.r. ben even verder gaan miss marpelen en heb Alwin de vraag voorgelegd hoe hij dat dan precies wist, in de door Gert genoemde topic.
Tja.. dat spelletje hebben we hier al zo vaak gezien. en 100% waterdichtheid krijg je toch niet. Bovendien vind ik dat in dit verband ook niet zo héél nodig: het feit dat hij het goed had dat Bart
1) wel aanwezig zou zijn, en
2) niet voor de camera's wilde
vind ik voorlopig overtuigend genoeg.

Maar ja dat ben ik. En my middle-name ain't Miss Marple. ;-)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_576426
Waar Bart woonde weet ik niet ,hij woont nu in ieder geval in Utrecht.
In het BB huis vertelde hij al dat hij een huis had gekocht samen met een (homofiele) vriend.
Dat huis staat dus in Utrecht (rivierenwijk).
she-devil
  vrijdag 22 december 2000 @ 19:56:56 #108
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_576479
quote:
Op 22 december 2000 19:41 schreef DIDI het volgende:
Waar Bart woonde weet ik niet ,hij woont nu in ieder geval in Utrecht.
In het BB huis vertelde hij al dat hij een huis had gekocht samen met een (homofiele) vriend.
Dat huis staat dus in Utrecht (rivierenwijk).
Bart woont op dit moment nog in Roelovarendsveen dat ligt bij Leiden.

Maar is dat belangrijk

pi_576545
quote:
Op 22 december 2000 16:11 schreef w.o.r. het volgende:
Ben ik dan echt de enige die met ingehouden adem zat te wachten op het moment dat Beau zou zeggen: 'Dees, kijk eens om je heen wie er allemaal in de studio zitten?'... Ik heb echt met zweet in mijn handen zitten meeleven met Deesje - staat ie er wel, staat ie er niet?

En toen ie dan wel in de studio bleek te zijn hoopte ik zo voor haar dat ie zich zou laten zien voordat ze nog even met haar medebewoners kon praten - de vraag 'en was ie er?' was te verwachten. Met Hieke had ze kennelijk een code afgesproken 'En, was het zo?'... Robin wist dat kennelijk niet of had andere motieven om die vraag ook nog eens direct te stellen - ik had het heerlijk voor Dees gevonden als ze - tegen de verwachtingen van iedereen in - had kunnen zeggen dat de prins op het witte paard wel degelijk voor haar klaarstond!

Dat Bart er wel was, maar niet bij het hek is gaan staan of pontificaal voor in de studio op haar stond te wachten vind ik klasse. Gert schreef dat hier ergens al besproken was dat ie niet in beeld had gewild - ik kan dat topic helaas nergens vinden, maar voor mij kan dit drie dingen betekenen.

1) Bart vindt Dees echt leuk en houdt zich op de vlakte omdat ie al persoonlijk heeft ervaren dat het opbouwen van een relatie niet makkelijk is als de hele wereld op je let - beter om als twee anonieme Nederlanders eens te kijken of ze elkaar echt leuk vinden, dan een geforceerde zoen voor de camera en gelijk daarna de roddelpers op de stoep.

2) Bart wil geen relatie met Dees, maar wil wel haar vriend zijn (ze hebben leuk gepraat; hij heeft ook ervaring met een tijd lang weinig sociale contacten). Doet dat liever als Bart, dan als BB-Bart. Zat dus gewoon in de studio om haar na de uitzending op te vangen en te helpen omgaan met het hele circus.

3) Bart heeft knetterende spijt van zijn acties met Dees, maar wil haar de publieke vernedering besparen. Heeft haar na de uitzending eerlijk verteld dat ie verder geen heil ziet in een relatie. Was ie niet komen opdagen dan had de onzekerheid over wel-niet Bart en Dees voor Dees nog maanden kunnen duren - nu is ze in ieder geval vrij om verder te gaan - vergeet niet dat Dees niet eens meer bij Robin in bed durfde te liggen, omdat ze dat 'niet kon maken na wat er met Bart was gebeurd'.

Hoe het ook zij, ik heb met verbazing zitten kijken hoe Dees zich door de uitzending heensloeg. Ze was van tevoren zo zenuwachtig, toen de beslissing viel stond ze op het punt van instorten, maar in de studio wist ze door rustig te ademen (door sommigen hier gezien als hyperventileren - ben ik het niet mee eens) toch de rust de vinden om het interview te overleven. Ik vond haar sterker overkomen dan de hele tijd dat ze in dat huis heeft gezeten, petje af hoor.

Verder vind ik
1) dat Hieke zich erg heeft laten kennen door toch niet weg te gaan
2) dat Farid zich erg heeft laten kennen door hard 'nee' te schudden bij het vooruitzicht dat zijn vriendin thuis zou zijn met kerst
3) dat Bianca en Georgie zich erg hebben laten kennen in hun enthousiasme over het lozen van een grote concurrente
4) Ferdi een irritante lul die ik liever nooit meer zie
5) Koos de enige acceptabele winnaar


Mee eens! Tot op ieder detail zelfs.
Dees hield zich dapper overeind en kwam veel sterker over als ik verwacht had.
Hieke's reactie was minstens net zo fout als BB's actie.
Georgie is doorzichtig en Bianca doortrapt. Robin wordt zolangzamerhand een parodie op zichzelf.
Wat mij betreft mogen ze nu ophouden met het programma, Koos de 250.000 geven, Desiree 15.000 voor de moeite en Hieke en Bianca samen in het huis laten zitten tot 2005 (maar dan zonder camera's).
pi_576546
Itsme feliciteerd ook fashionably -late met De Zeur haar vertrek.
pi_576635
quote:
Op 22 december 2000 19:56 schreef marky het volgende:
Bart woont op dit moment nog in Roelovarendsveen dat ligt bij Leiden.

Maar is dat belangrijk


Belangrijk is het niet, maar hij loopt hier toch echt elke dag zijn eigen huis in en uit.
Hoe het precies zit weet ik ook niet meer
maar dat huis is in ieder geval van hem(met vriend)en op het moment is hij ook steeds aanwezig.(of heeft hij een dubbelganger die ook hetzelfde heet en in het BBhuis heeft gezeten )
she-devil
  vrijdag 22 december 2000 @ 21:11:40 #112
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_576665
quote:
Op 22 december 2000 13:06 schreef DIDI het volgende:
Ik heb Dees niet (nog)niet gezien....
en dat nog wel terwijl BB Bart hier in de buurt woont 8)
Zou ze dan vannacht toch alleen in haar bedje zijn gekropen of is Bart met haar meegegaan.
Nee Bartje zat vannacht voor de radio aan de Europa weg/laan met een hot-dogstand bij de dames van lichte zeden,maar eh..Didi volgens mij zit jij erg dicht bij het vuur,vertel al bewoners van BB 1999 gesignaleerd???
Wat is het trouwens voor een huis,of is het een flat.

[Dit bericht is gewijzigd door FarahDibah op 22-12-2000 21:13]

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_576704
quote:
Op 22 december 2000 21:11 schreef FarahDibah het volgende:
Nee Bartje zat vannacht voor de radio aan de Europa weg/laan met een hot-dogstand bij de dames van lichte zeden,maar eh..Didi volgens mij zit jij erg dicht bij het vuur,vertel al bewoners van BB 1999 gesignaleerd???
Wat is het trouwens voor een huis,of is het een flat.
Bart heeft een benedenwoning gekocht....zo"n 2 minuten van mijn huis vandaan.
Hij haalt een halfje brood bij de bakker en ziet er ook in het eggie heel lekker uit
We hebben hem op het schoolplein al te voor en te na besproken.
she-devil
  vrijdag 22 december 2000 @ 21:31:49 #114
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_576714
quote:
Op 22 december 2000 21:27 schreef DIDI het volgende:
Bart heeft een benedenwoning gekocht....zo"n 2 minuten van mijn huis vandaan.
Hij haalt een halfje brood bij de bakker en ziet er ook in het eggie heel lekker uit
We hebben hem op het schoolplein al te voor en te na besproken.
En al bewoners uit BB1999 gesignaleerd daar,en wanneer is ie er komen wonen?(Tja beetje nieuwsgierig he)
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  vrijdag 22 december 2000 @ 21:36:15 #115
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_576726
quote:
Op 22 december 2000 12:29 schreef lily het volgende:
nou...daar kun je natuurlijk niet zomaar vanuit gaan...
weleens aan de mogelijkheid gedacht dat hij haar gewoon echt leuk vindt?
Nou sorry hoor,maar dan is ie wel 180 gr. andersom gedraaid,na Sabine.Laatst las ik een interview met hem ,daarin vertelde hij dat Sabine echt zijn type was,nou en volgens mij is Dezeuree toch niet zo'n type als Sabine,die had veel meer pit en klasse ,maar dat vind ik!

[Dit bericht is gewijzigd door FarahDibah op 22-12-2000 21:36]

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_576727
quote:
Gert schreef vrijdag 22 december 2000 19:38 : Tja.. dat spelletje hebben we hier al zo vaak gezien. en 100% waterdichtheid krijg je toch niet. Bovendien vind ik dat in dit verband ook niet zo héél nodig: Maar ja dat ben ik. En my middle-name ain't Miss Marple. ;-)
Dat spelletje al zo vaak gezien, nou ik heb, samen met mijn partner in crime, nog maar in een topic voor detective gespeeld!

Nee natuurlijk is het in dit verband niet zo héél nodig, sterker nog het is volstrekt overbodig maar daarom niet minder leuk, toch?

Gun ons nou gewoon een piepklein kerstmysterietje waar we onze speurneusjes in kunnen steken, of verzin anders een lekker pittig cryptogrammetje voor ons. Tot 27 december neuten, vreten, uitbuiken en pitten en dat keer 3, hou ik niet vol hoor, mijn breintje snakt naar een complot, mysterie, whatever.

pi_576731
Nee nog geen andere bewoners gesignaleerd maar we liggen er ook niet met een verrekijker voor de deur hoor.
Een kennisje woont er aan de overkant maar ja, die heeft ook wel wat anders te doen.
Ook Joop van Tellingen (de roddelfotograaf)komt hier uit de buurt misschien dat die er met zijn telescoop zit te koekeloeren
she-devil
pi_576782
Ik vond Bart er wel super onzeker uitzien hoor daar , of dat zal wel aan mij gelegen hebben . Maar trouwens dat stuk over straatvrees heeft die zelf in BB verteld aan Robin en Desiree.
Ik vind deze groep trouwens zelf steeds meer tegenvallen . Robin vind ik nu echt een Bart kloon . Georgie reactie tegenover Hieke was niet zo raar . Hoevaak heeft hij niet aangegeven dat die het raar vond dat zij in huis zat terwijl ze een kind en een partner had . Bianca was meer raar , maar als zij iets zegt met haar mening doet ze het ook acterend . Het komt eruit maar ze legt er teveel nadruk op dus dat vertrouw ik nooit zo .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_577614
quote:
Op 22 december 2000 16:11 schreef w.o.r. het volgende:
<snip>

Verder vind ik
1) dat Hieke zich erg heeft laten kennen door toch niet weg te gaan
2) dat Farid zich erg heeft laten kennen door hard 'nee' te schudden bij het vooruitzicht dat zijn vriendin thuis zou zijn met kerst


Wel eens aan de mogelijkheid gedacht dat die twee thuis vóór Hiekes inschrijving vast besloten zijn geweest, om de 108 dagen vol te maken ? En dat Fahrid, als ie Hieke ziet wankelen in haar 'volhouden', 8 dagen vóór het eind, dan heftig nee gaat schudden ?
En dat Hieke, zodra ze het belachelijke 'komplot' achter de envelop enigszins begint aan te voelen (nog steeds niet helemaal te begrijpen), dan denkt: nou FUCK YOU Hummie, als jij mij eruit wil op deze manier, DAN BLIJF IK TOCH LEKKER ?
  zaterdag 23 december 2000 @ 10:58:57 #120
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_577829
Nou ik denk dat dit de bedoeling geweest is van BB,wie gaat er puur voor het geld,en, walla Hieke hapt!
Want, als ik zo graag naar huis wou ,was ik sowieso gegaan ,met of zonder 15.000 gulden!mar toen bleek dat ze geen 15.000 gld. kreeg ging ze niet meer
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_577886
quote:
Op 23 december 2000 10:58 schreef FarahDibah het volgende:
Want, als ik zo graag naar huis wou ,was ik sowieso gegaan ,met of zonder 15.000 gulden!
Denk je dat nou echt??? 9 dagen voor het einde???????? Als je de kans loopt op een kwart miljoen, en er al 99 dagen op hebt zitten??!!??
Get Real!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator zaterdag 23 december 2000 @ 12:24:12 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_577924
quote:
Op 22 december 2000 21:36 schreef Tante Bep het volgende:
Dat spelletje al zo vaak gezien, nou ik heb, samen met mijn partner in crime, nog maar in een topic voor detective gespeeld!
Ik bedoelde het niet persoonlijk, tante Bep. Er hebben zich hier in het verleden heel vaak posters gemeld die claimden tot de directe vriendenkring of familie van een BB-deelnemer te horen. In de praktijk blijkt het heel lastig om te bewijzen dat dit echt zo is. Ook omdat ze vaak een beroep doen op zwijgplicht, anonimiteit enzovoort. En dan ontstaat 'het spelletje' waar ik het over had.
Zelfs de bloedeigen broer van Bart, die hier onder de nick Jumparound post(te), heeft er twee weken over gedaan voordat-ie iedereen overtuigd had.
quote:
Gun ons nou gewoon een piepklein kerstmysterietje waar we onze speurneusjes in kunnen steken, <..>, mijn breintje snakt naar een complot, mysterie, whatever.
Ja maar natuurlijk tante Bep! Put on your friendly smile, en zoek deze zaak tot de bodem uit zou ik zeggen! Enne.. ik wil ook graag weten hoe het na afloop in de studio is gegaan tussen Dees en Bart. Als je dat los kan peuteren van deze of gene..

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 23-12-2000 12:25]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 23 december 2000 @ 19:09:55 #123
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_578645
quote:
Op 23 december 2000 11:54 schreef fashionably_late het volgende:
Denk je dat nou echt??? 9 dagen voor het einde???????? Als je de kans loopt op een kwart miljoen, en er al 99 dagen op hebt zitten??!!??
Get Real!!!!
Dan zit er toch voor geld,of niet soms!!!ze stuiterde ja haast tegen het plafond omhoog!
En toen er geen 15.000 gld. lag bedacht ze zich toch.
Typisch geval van "ik ga voor het geld" en gelijk heeft ze want,laten we eerlijk zijn als je een spelletje speelt,wil je ook winnen .En dat geldt voor iedereen die er nu nog zit,dat bleek trouwens ook wel toen Ed het huis niet uitwilde,toen riep ze "dan ga ik weg"het comentaar van Bart was toen erg sterk: de bewoners roepen Ed je moet eruit want er staan een vrouw en kind op je te wachten,maar wat de bewoners denken is :Ed sodemieter a.u.b op want je staat in de weg voor die 250.000 gld.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 23 december 2000 @ 19:18:53 #124
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_578660
Precies Gert,Jumparound Post(te) hier,want ik heb hem hier niet meer gezien,nadat Bart het huis uit ging na de survival,toen heeft ie nog gepost in het topic "Desiree en Bart" jammer, ik kom hier nog niet zo lang dus heb hem maar kort meegemaakt.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 23 december 2000 @ 19:24:40 #125
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_578677
Een beetje erg laat, maar:

Hypocriet van Hieke om te zeggen dat het haar niet om het geld gaat, en uiteindelijk blijkt het haar daar wel om te gaan. Maar goed, ze had ook beloofd eruit te gaan: "als Ed nog één nacht hier in dit huis blijft, ben ik weg". En dat heeft ze ook niet gedaan. Een rasleugenaar en hypocriet dus, om kort te gaan.

Verder ben ik benieuwd of er Fokkers zijn geweest die rustig voor de tv (is een punt geweest in voorafgaande postings) wel doorhadden welk addertje er onder het gras zat bij het openen van de enveloppe. Ik had het namelijk niet door, op het moment dat Dees (dat ik dat toe durf te geven) het door had pas. En ook omdat je de uitreiking van de 10.000 pieken van vorig jaar hebt gezien, denk je niet zo snel aan zo'n geintje natuurlijk. Dus op zich wel sterk van VOO.

P.S. Ik heb er niks tegen dat ze (of wie dan ook) voor het geld gaat, maar zeg dan niet dat het niet om het geld gaat wanneer het er wel om gaat.

Edit: de P.S.

[Dit bericht is gewijzigd door DiEr op 23-12-2000 19:43]

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zaterdag 23 december 2000 @ 19:31:42 #126
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_578695
quote:
Op 22 december 2000 02:05 schreef Verbal het volgende:
ahum... het is al laat [bloos]

Geen EQ... wel een IQ (al ben ik het daar ook niet mee eens...

Iemand met een beeeeeeeeetje IQ .... etc [repeat to fade]

V


Volgens mij zat je met je eerste reactie op Voyeurs post helemaal goed.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_578935
quote:
DiEr schreef: Ik heb er niks tegen dat ze (of wie dan ook) voor het geld gaat, maar zeg dan niet dat het niet om het geld gaat wanneer het er wel om gaat.
Iedereen zit er voor het geld maar toch zeiden Georgie en Bianca tegen Hieke dat zij er niet voor het geld in zitten, zijn zij dan ook leugenaars of toch niet?

En nee, ik had niet meteen door wat er precies aan de hand was, maar bij de 2e keer dat Georgie het bericht voorlas hoorde ik het woordje "en" waarop ik meteen riep dat dat het addertje onder het gras moest zijn, wat dat dan zou kunnen zijn had ik niet door, alleen dat er een list achter stak.

Het was nogal chaotisch allemaal, wij hebben mee kunnen luisteren naar wat Georgie zei, met huisgenoten van gedachte kunnen wisselen wat zij er van dachten, hebben de uitleg hier op het forum kunnen lezen en konden evt. zelfs de herhaling nog bekijken, maar nog het was voor menig poster tot laat in de nacht niet duidelijk wat er nu precies was gebeurd.

Dan kan je je dus wel voorstellen hoe verwarrend het voor Hieke moet zijn geweest, hetgeen ook duidelijk te zien was, zeker in de uitzending van de dag erna.

Je haalt haar reactie bij het vertrek van Ed hier aan, zijn actie was niet volgens de regels enz. dat verhaal kennen we allemaal, als je dat nou even in gedachte houdt en dan denkt aan haar reactie van afgelopen donderdag, zie je dan geen overeenkomsten?

BB stelt je mag eruit maar... en dan volgen de voorwaarden, daar wordt vervolgens niet aan voldaan DUS mag ze er niet uit, dat was letterlijk het voorstel.

Natuurlijk hebben alle bewoners altijd, 24 uur per dag de mogelijkheid om er mee te stoppen, maar dat staat los van het voorstel wat BB hier heeft gedaan. Daarin werd gesteld dat men er alleen uit mocht als de enveloppe EN de 15000 gulden werd gepakt.

En zo redeneert ze dan ook, BB doet een voorstel, zij neemt dat voorstel aan MET de evt. consequenties die er bij horen, als dan ook blijkt dat ze niet aan de gestelde voorwaarde heeft voldaan, houdt ze zich ook aan de consequentie die daar tegenover staat.

  zondag 24 december 2000 @ 16:47:45 #128
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_581667
quote:
Op 23 december 2000 21:37 schreef Tante Bep het volgende:

Dan kan je je dus wel voorstellen hoe verwarrend het voor Hieke moet zijn geweest, hetgeen ook duidelijk te zien was, zeker in de uitzending van de dag erna.

Je haalt haar reactie bij het vertrek van Ed hier aan, zijn actie was niet volgens de regels enz. dat verhaal kennen we allemaal, als je dat nou even in gedachte houdt en dan denkt aan haar reactie van afgelopen donderdag, zie je dan geen overeenkomsten?

BB stelt je mag eruit maar... en dan volgen de voorwaarden, daar wordt vervolgens niet aan voldaan DUS mag ze er niet uit, dat was letterlijk het voorstel.

Natuurlijk hebben alle bewoners altijd, 24 uur per dag de mogelijkheid om er mee te stoppen, maar dat staat los van het voorstel wat BB hier heeft gedaan. Daarin werd gesteld dat men er alleen uit mocht als de enveloppe EN de 15000 gulden werd gepakt.

En zo redeneert ze dan ook, BB doet een voorstel, zij neemt dat voorstel aan MET de evt. consequenties die er bij horen, als dan ook blijkt dat ze niet aan de gestelde voorwaarde heeft voldaan, houdt ze zich ook aan de consequentie die daar tegenover staat.


Mooie manier om recht te praten wat krom is. Volgens jou redenering is ze dus niet hypocriet, maar wel zo dom als het achtereind van een varken. En dan ga je er ook nog vanuit dat ze de opmerking van Beau dat ze er te allen tijde uitmag niet heeft gehoord of heeft begrepen. Kortom: je gaat van allerlei aannames uit, die ook nog eens op een andere manier negatief voor Hieke uitpakken.

Dan hou ik het toch maar bij wat ik eerder zei.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_581786
Ik begrijp nog steeds geen ruk van de wijze waarop enkelen hier Hieke almaar menen te moeten veroordelen n.a.v. haar reacties op Veronica's 'grap':
1. Ze veinst en houdt lang niet zoveel van haar kindje als ze suggereert.
2. Ze gaat vrijwel uitsluitend voor het geld en is hypocriet omdat ze dat ontkent.

Kennelijk lukt het de betreffende posters maar niet om zich te verplaatsen in die verwarrende en chaotische vijf minuten waarin Hieke zich bevond. En mij lukt het maar niet om me te verplaatsen in het vreemde oordeel van diezelfde posters.

De enige verklaring lijkt me dat die posters hun oordeel al eerder hebben gevormd: bijv. n.a.v. Hiekes gedrag naar Ferdi toe, haar schijnbare berekendheid en haar geheimzinnige gedoe en luchtschrijven. En dat ze nu alles wat Hieke verder nog zal doen zullen interpreteren volgens hun al bestaande oordeel over haar.

En dat terwijl de 'grap' veel belangrijkere dingen zichtbaar heeft gemaakt die ten onrechte volledig worden overschaduwd door het gedoe rond Hiekes karakter:
1. Het feit dat Veronica zich inmiddels tot dit nivo verlaagd.
2. Georgie, die plotseling zichtbaar werd, en daarbij volledig door de mand viel.

The trick is to keep breathing
pi_581810
Arjuno! Volkomen mee eens!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_581816
quote:
Op 24 december 2000 17:36 schreef Arjuno het volgende:
Ik begrijp nog steeds geen ruk van de wijze waarop enkelen hier Hieke almaar menen te moeten veroordelen n.a.v. haar reacties op Veronica's 'grap':
1. Ze veinst en houdt lang niet zoveel van haar kindje als ze suggereert.
2. Ze gaat vrijwel uitsluitend voor het geld en is hypocriet omdat ze dat ontkent.

Kennelijk lukt het de betreffende posters maar niet om zich te verplaatsen in die verwarrende en chaotische vijf minuten waarin Hieke zich bevond. En mij lukt het maar niet om me te verplaatsen in het vreemde oordeel van diezelfde posters.

De enige verklaring lijkt me dat die posters hun oordeel al eerder hebben gevormd: bijv. n.a.v. Hiekes gedrag naar Ferdi toe, haar schijnbare berekendheid en haar geheimzinnige gedoe en luchtschrijven. En dat ze nu alles wat Hieke verder nog zal doen zullen interpreteren volgens hun al bestaande oordeel over haar.

En dat terwijl de 'grap' veel belangrijkere dingen zichtbaar heeft gemaakt die ten onrechte volledig worden overschaduwd door het gedoe rond Hiekes karakter:
1. Het feit dat Veronica zich inmiddels tot dit nivo verlaagd.
2. Georgie, die plotseling zichtbaar werd, en daarbij volledig door de mand viel.


Juist, Arjuno !
Maar hoe efficiënt werkt de beeldvorming/karikaturering door VOO, getuige vele posts hier. Dat belooft nog wat voor de toekomst van dit soort programma's : het publiek kan het sowieso niet aan om deze 24/24 blik op de medemens te krijgen...
  zondag 24 december 2000 @ 18:05:45 #132
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_581837
quote:
Op 24 december 2000 17:36 schreef Arjuno het volgende:

De enige verklaring lijkt me dat die posters hun oordeel al eerder hebben gevormd: bijv. n.a.v. Hiekes gedrag naar Ferdi toe, haar schijnbare berekendheid en haar geheimzinnige gedoe en luchtschrijven. En dat ze nu alles wat Hieke verder nog zal doen zullen interpreteren volgens hun al bestaande oordeel over haar.


Wel interessant wat je doet: een andere mening verklaren door er iets subjectiefs achter te zoeken. Een argument op de man gespeeld dus.

Die redenen die jij aanvoert waarom mensen zoiets van Hieke kunnen denken zijn het bij mij iig niet. Ik heb geen waardeoordeel over het gedrag wat jij aangeeft. Wel heb ik ongeveer hetzelfde leugenachtige bij Hieke ontdekt toen ze zei dat ze eruit zou gaan als Ed nog een nacht bleef. Dus de recente situatie sterkt mij wel in mijn oordeel over Hieke, maar dan toch op een andere manier dan die jij bedoelt.

quote:
En dat terwijl de 'grap' veel belangrijkere dingen zichtbaar heeft gemaakt die ten onrechte volledig worden overschaduwd door het gedoe rond Hiekes karakter:
1. Het feit dat Veronica zich inmiddels tot dit nivo verlaagd.
2. Georgie, die plotseling zichtbaar werd, en daarbij volledig door de mand viel.
Punt 1. Tja, ik vond het wel een sterke actie. Leuk verzonnen.
Punt 2. Dat was al duidelijk. Het constante gejuich en high five met Ferdi als er iemand uitging hadden toch al wel genoeg duidelijk gemaakt lijkt mij.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  dinsdag 26 december 2000 @ 18:49:22 #133
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_588538
Paar dagen weggeweest dus beetje spuit elf, nog lang niet bijgelzen dus ff snel...

Tante Bep, jammer dat de Bart-spotter geen verdere info heeft gegeven (zag je post in het betreffende topic)... mocht er nog iets nieuws boven water komen laten we dan zeker nog even verder-Marpelen!

Gert et al., natuurlijk is het allemaal helemaal niet belangrijk! Maar wel leuk... en inderdaad, je weet nooit wie je voor je hebt hier... aan de andere kant, die persoon was wel de meest betrouwbare bron op dat moment. Zie verder de post van Tante Bep.

Moor et al., uiteraard hebben jullie gelijk dat iedere speler in dit toneelstuk eigen motieven heeft voor zijn of haar gedrag en dat zonder volledige kennis over die motieven niet over hun gedrag mag worden geoordeeld - maar come on! Mijn post was puur een weergave van hoe ze op dat moment allemaal op mij overkwamen... moet kunnen toch?

<edit>
Tante Bep, nog ff over Peter R...
* w.o.r. overweegt serieus om volgend jaar te infiltreren in de BB-organisatie... eindelijk een beetje betrouwbare inside-info hier?

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. op 26-12-2000 18:54]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')