abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_573157
Eindelijk een beetje aktie...

21-12-2000 || 21:00 uur

Ruzie tussen Hieke en Bianca

Nadat Hieke en Robin met klaverjassen van Georgie en Bianca hebben verloren, wil zij toch haar hart luchten. Ze is namelijk van mening dat Bianca vals speelt. "Jij kijkt op mijn kaarten", beschuldigt Hieke Bianca na het spelletje. Op haar beurt reageert Bianca verontwaardigd.

Bij Bianca valt deze opmerking heel verkeerd. Gepikeerd reageert zij op de beschuldigingen van haar huisgenoot. Het gesprek ontaardt in een pittige discussie, maar uitpraten doen zij het niet. De twee lopen hierna zonder een woord te wisselen naar de bank toe.

Hier zitten Georgie en Desiree gezellig te praten. Zo nu en dan bemoeit Hieke zich met de twee. Bianca houdt echter haar lippen stijf op elkaar. Met een woedende blik leest zij in het boek van John Grisham. Lange tijd negeren de twee elkaar.

R.v.Z.

Bron : BB-site


>Blijven ze elkaar negeren ??

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_573163
quote:
Op 21 december 2000 21:40 schreef Harry het volgende:
>Blijven ze elkaar negeren ??
Kijk morgen weer...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 21-12-2000 21:42]

pi_573171
Dan is het dus duidelijk, veronica wil dat Robin wint. Gaan ze Hieke en Bianca slecht afschilderen, Georgie laten ze niet meer zien en Koos als een oude zeur.
Van Robin laten ze alleen maar leuke dingen zien. Nou ja leuke dingen in hun ogen, ik vind het maar een vervelend ventje. In het begin vond ik hem nog wel ok, maar de laatste tijd merk je dus echt dat hij er een studie van gemaakt heeft hoe Bart vorig jaar was. Hij doet echt alles na!
Eruit met Robin.
Na vanavond dan, eerst Desiree nog en dan Robin.
mickel
pi_573192
quote:
Op 21 december 2000 21:45 schreef Mickel het volgende:
...
Dan is het dus duidelijk, veronica wil dat Robin wint. Gaan ze Hieke en Bianca slecht afschilderen, Georgie laten ze niet meer zien en Koos als een oude zeur
...
Ik geloof nog steeds niks van dit soort speculaties. Veronica wil vooral één ding: een winstgevend programma. Dus: heel veel kijkers en heel veel bellers. En ze weten dat ze die krijgen door het spànnend te maken, en niet door een toekomstige winnaar voor te koken.
The trick is to keep breathing
  Moderator donderdag 21 december 2000 @ 22:57:27 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_573296
quote:
Op 21 december 2000 21:50 schreef Arjuno het volgende:
Ik geloof nog steeds niks van dit soort speculaties. <..>
Welnee joh. Dat vinden sommige posters intelligent staan, om te roepen dat ze het allemaal wel door hebben.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 22 december 2000 @ 02:24:27 #6
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_573920
Het is wel duidelijk dat het nog niet goed gaat tussen H en B. B staat niet eens op nu om even mee te luisteren nu H in de woonkamer zit te vertellen wat de DBK tegen haar nog over het incident van vanavond te melden had.

Dat kan toch niet alleen van het kaarten komen? Zijn er hier geen ooggetuigen van die ruzie? Speelt er meer mee?

Misschien heeft H allang door dat B's gedrag schijnheilig en instrumenteel is. Ze houdt zich echter op de vlakte omdat ze nog een tijdje door moeten.

pi_573942
Volgens mij is Hieke Bianca een beetje zat omdat Bi veel te veel op het gevoel van Hieke inspeelt. Is Hieke misschien een beetje bang geworden van Bianca?
pi_573964
Als je goed naar de late uitzending hebt gekeken had je kunnen zien dat Bianca ook Hieke eerst aanmoedigde om te vertrekken!!

Het kwartje zal nu bij Hieke gevallen zijn.

pi_573970
quote:
Op 22 december 2000 02:47 schreef Coos het volgende:
Het kwartje zal nu bij Hieke gevallen zijn.
En dat terwijl je eerst zicht had op 15.000,00
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_574120
Eindelijk.... de twee cobra's gaan hun ware aard laten zien.
  vrijdag 22 december 2000 @ 04:07:56 #11
374 beelzebub
master of disaster
pi_574127
Nu nog een modderbad erbij en smullen maar . Moet Hieke natuurlijk niet van die wijde shirts en tuinbroeken dragen natuurlijk. Offcourse honeybun.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')