abonnement Unibet Coolblue
pi_571637
Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel karaoke. Ik geef Robin dus groot gelijk dat hij niet meedeed met het karaoke. Waarom zou je al die achterlijke dingen die Veronica dit jaar verzint iedere keer klakkeloos doen? Ik zou er ook niet aan moeten denken om gezellig met Georgie een feestcafe sfeer te moeten creeeren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 21 december 2000 @ 14:40:28 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_571765
quote:
Op 21 december 2000 14:07 schreef Ripley het volgende:
Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel karaoke. Ik geef Robin dus groot gelijk dat hij niet meedeed met het karaoke. Waarom zou je al die achterlijke dingen die Veronica dit jaar verzint iedere keer klakkeloos doen? Ik zou er ook niet aan moeten denken om gezellig met Georgie een feestcafe sfeer te moeten creeeren.
Hij heeft daar maar een reden voor. Hij weet dat hij niet kan zingen. Hij is zoals altijd zeer gevoelig voor wat de buitenwereld van hem denkt. Hij weet dat hij zo ook wel eens niet leuk zou kunnen overkomen.

Ik vind het zelfde als de Bart versus de kat aktie.

Jaaa Robin heeft goe opgelet vorig jaar.

pi_571779
Sinds wanneer maakt het uit dat je niet kan zingen met karaoke? En verder vond ik het vorig jaar ook leuk dat Bart gewoon even recht tegen de anderen in ging, omdat hij een hekel had aan katten. Maar Robin is de laatste weken (eigenlijk sinds het briefje van Ed) wel veel meer bezig met hoe hij overkomt. Toch vind ik hem wel sympathieker dan veel mede-BBers.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 21 december 2000 @ 21:34:05 #4
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_573136
Eindelijk iemand die iets niet wil wat BB voor de kijkcijfers opdringt... dat moeten we als fokkers toch belonen:
Go Robin, go Robin!!
(maar dan wel neuriend op de melodie van 1 van de levensliederen van Hazus )
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  donderdag 21 december 2000 @ 21:34:05 #5
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_573137
per ongeluk (weer) twee keer geplaatst.. sorry

[Dit bericht is gewijzigd door alba op 21-12-2000 21:34]

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_573207
hoi,
ik ben het ook helemaal met Robin eens je hoeft nergens aan mee te doen als je daar GEEN zin in hebt! Dat doe ik ook nooit, bijna nooit.
Maar ik vind wel dat hij iets vrolijker had mogen kijken, want een goede vriendin van hem Desiree had het wel naar haar zin, en dan kijk maar een beetje vrolijker voor haar.
Maar ja 's avonds wel weer even "knuffelen" onder de dekens!!!
Liefs Karlijn
pi_573944
Het is echt niet nodig om aan iets mee te doen wat je niet leuk vind, of je zou het moeten doen om daar een ander een plezier mee te doen, maar als je dat niet wilt doe je het gewoon niet, klaar.

Het is echter ook niet nodig om er, zonder er aan mee te willen doen, toch bij te gaan zitten maar dan wel met een ongelooflijke baalharsus, want waarom nou ook de lol proberen te verzieken van mensen die het wel leuk vinden. Ga dan lekker wat anders doen, in bad liggen, een boek lezen, brood bakken, patiencen, fietsen, weet ik veel, maar gun een ander gewoon z'n lol. Vond het nogal kinderachtig deze actie, ik vind jullie spelletje niet leuk en dat zullen jullie weten ook.

pi_574290
Iemand schreef 'Robin kan niet zingen'

Persoonlijk ken ik niet alle tekst van alle liedjes uit m'n hoofd. Dus moet je lezen. Daar heeft Robin moeite mee. Denk dat dat er ook mee te maken heeft. Meer dan Robin kan niet zingen.

  vrijdag 22 december 2000 @ 23:23:08 #9
7054 Beertje
Niets is wat het lijkt....
pi_577092
Volgens mij heeft Robin geen moeite met lezen?
Het voorlezen uit het Jiskevet boekje ging hem goed af, vond ik...
XXX Beertje
niet aaien!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')