abonnement Unibet Coolblue
pi_8607640
deel 1 is bijna vol, dus hier alvast deel II
  donderdag 20 februari 2003 @ 15:04:40 #2
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_8608537
Als kiddo tijdje Shotokan Karate gedaan. Daar rond mijn tiende mee gestopt.

Toen ik 19 jaar werd met Wing Chun Kung Fu begonnen wat ik nu 5,5 jaar doe met nog steeds erg veel plezier.

So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_8613691
hee deel 2 is open ; dan gaan we hier maar verder he
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8620271
Ik heb vandaag voor het eerst een training mee gebokst. Het was een stuk zwaarder dan ik dacht maar wel leuk.
Ik ben alleen bang dat ik morgen helemaal stijf sta van de spierpijn en dat terwijl ik toch 4 a 5 keer fitness in de week (spiermassa).

Mijn handen stonden in elk geval lekker te trillen na de training.

pi_8627423
zaterdag heb ik een stage taijitsu van 13:00 tot 17:00 uur in Katwijk aan de Rijn. Ben benieuwd
  vrijdag 21 februari 2003 @ 15:21:27 #6
28654 gimgamgommetje
si vis pacem para bellum
pi_8631202
hey gestoorde, waar boks jij?
pi_8631255
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 15:21 schreef gimgamgommetje het volgende:
hey gestoorde, waar boks jij?
Bij Vivelli's in Wijchen (bij Nijmegen). Ik wil het wel serieus gaan doen maar ik fitness gewoon al veel en ik zit niet meer zo ruim in het geld.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 16:25:33 #8
28654 gimgamgommetje
si vis pacem para bellum
pi_8632663
hehe je moet gewoon kiezen voor boksen, is veel toffer, geld compenseer je wel door 's weekends wat minder te drinken of zo
Is die club aangesloten bij de boksbond? Hij komt me niet erg bekend voor van wedstrijden en zo

groetjes,

Lex

  vrijdag 21 februari 2003 @ 17:23:25 #9
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_8633981
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 12:38 schreef CoolKillaH het volgende:
zaterdag heb ik een stage taijitsu van 13:00 tot 17:00 uur in Katwijk aan de Rijn. Ben benieuwd
Hallo CoolKillah.
kan jij me meer info geven van dat seminar.
hoe wat waar adr. op home page er van.
groet Karel
pi_8634562
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:25 schreef gimgamgommetje het volgende:
hehe je moet gewoon kiezen voor boksen, is veel toffer, geld compenseer je wel door 's weekends wat minder te drinken of zo
Is die club aangesloten bij de boksbond? Hij komt me niet erg bekend voor van wedstrijden en zo

groetjes,

Lex


t'Is niet echt een club ofzo. Er wordt gewoon 2 keer in de week les gegeven in een zaaltje boven een fitnesscentrum. Ze geven er ook Kickboxen enzo.
Ik zal het eens vragen hoe het precies zit.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 18:05:45 #11
28654 gimgamgommetje
si vis pacem para bellum
pi_8634708
Okay, wat wedstrijden en zo betreft ken ik alleen NABA uit Nijmegen en die doen het best goed over het algemeen.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:53:40 #12
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_8636340
Iemand enig idee of er een site is waar alle boksclubs/verenigingen op staan en in welke plaats deze gevestigd zijn? Ik nl. weinig vinden met google... bvd.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:01:03 #13
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_8636465
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 17:54 schreef GEsTOoRD het volgende:

[..]

t'Is niet echt een club ofzo. Er wordt gewoon 2 keer in de week les gegeven in een zaaltje boven een fitnesscentrum. Ze geven er ook Kickboxen enzo.
Ik zal het eens vragen hoe het precies zit.


Zorg er wel goed voor dat ze je goed in het begin helpen. Ik ben dus gaan kickboksen en werd dus maar gewoon gedropt in een groep en mee doen maar. Je leert wel wat. Maar je wordt er gewoon in gegooit en er wordt niet door iedereen rekening met je gehouden.

Ben ook gestopt omdat voor mij de lol er zo heel erg snel af was. Ik heb nu thuis een boksbal hangen waar ik mezelf regelmatig op uitleef.

  vrijdag 21 februari 2003 @ 22:41:57 #14
28654 gimgamgommetje
si vis pacem para bellum
pi_8640027
op www.boksen.nl staan de adressen van verenigingen die bij de bond zijn aangesloten. Wat er verder in zaaltjes en spotclubs gegeven ken ik geen overzicht van. Om officiele wedstrijden te boksen heb je wel verenigingen nodig die bij de bond aangesloten zijn.

ff algemeen:
Als beginner is het mischien een goed idee om te kijken of er een club is waar ze een speciale groep voor beginners hebben. Wij hebben dat met boksen sinds kort, alhoewel we altijd al rekening met nieuwelingen hielden.

Als er bij een club van wat voor vechtsport dan ook erg onvoorzichtig met nieuwelingen omgegaan wordt, zou ik ook kappen want daar krijg je dus erg snel ongelukken mee.

groetjes,

Lex

pi_8640591
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 17:23 schreef ninjakvd het volgende:

[..]

Hallo CoolKillah.
kan jij me meer info geven van dat seminar.
hoe wat waar adr. op home page er van.
groet Karel


Hey Karel

Het is in de Narcisstraat in een gymzaal ( ik moet zelf ook even zoeken denk ik ). Plaats: Katwijk aan de Rijn ( ZH, wat is het verschil met aan zee? ). Het begint om 13:00 tot 17:00 ( 12:45 aanwezig? ). Sensei Gopal 6e dan zal de les verzorgen.

Ik moet zelf eerst in diemen een les verzorgen ik ben dus pas later aanwezig.

Groeten Stephan.

  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:32:09 #16
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_8640854
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:14 schreef CoolKillaH het volgende:

[..]

Hey Karel

Het is in de Narcisstraat in een gymzaal ( ik moet zelf ook even zoeken denk ik ). Plaats: Katwijk aan de Rijn ( ZH, wat is het verschil met aan zee? ). Het begint om 13:00 tot 17:00 ( 12:45 aanwezig? ). Sensei Gopal 6e dan zal de les verzorgen.

Ik moet zelf eerst in diemen een les verzorgen ik ben dus pas later aanwezig.

Groeten Stephan.


he bedankt wand mijn tiscali mail werkt niet weet ook niet waarom.) wie weet het .

ik ga er waarschijnlijk wel heen 80% kans zie ik mischien je daar wel.
maar bedankt voor de info.
ps.(wat doe jij eigenlijk voor sport / vechtkunst
ik lees het wel ik doe zie home p.
groet karel.

pi_8641227
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:32 schreef ninjakvd het volgende:

[..]

he bedankt wand mijn tiscali mail werkt niet weet ook niet waarom.) wie weet het .

ik ga er waarschijnlijk wel heen 80% kans zie ik mischien je daar wel.
maar bedankt voor de info.
ps.(wat doe jij eigenlijk voor sport / vechtkunst
ik lees het wel ik doe zie home p.
groet karel.


ik doe taj-jitsu, moet je even kijken op http://www.zelfverdediging.com staat wel wat info.

als ik er ben dan kun je me herkennen aan zwart pak met groene band en ongekamd haar want ik kom op de motor

  zaterdag 22 februari 2003 @ 00:34:42 #18
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_8642047
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:53 schreef CoolKillaH het volgende:

als ik er ben dan kun je me herkennen aan zwart pak met groene band en ongekamd haar want ik kom op de motor


mij aan een kale bovonkant zwart pak zw.b.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 14:00:38 #19
28654 gimgamgommetje
si vis pacem para bellum
pi_8647411
dating.fok.nl ????????????
pi_8647599
Voor mijn afstudeeropdracht schrijf ik een scriptie met als onderwerp:

"DE ROL VAN VECHTSPORT IN RELATIE TOT GEWELD"

Ik ben benieuwd wat jullie meningen zijn t.a.v.de volgende stelling:

Draagt vechtsport bij aan vermindering van geweld?

of

Veroorzaakt vechtsport juist geweld?

Graag jullie mening hierover, bij voorbaat dank.

Joya

pi_8651427
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 14:00 schreef gimgamgommetje het volgende:
dating.fok.nl ????????????
fuck off

Was wel een leuke training. Veel verschillende stylen waren aanwezig: Judo, Tajjitsu, Ninjitsu en Jujitsu. En een fokker in real life ontmoet (ninjakvd)

[Dit bericht is gewijzigd door CoolKillaH op 22-02-2003 18:13]

pi_8651432
En Karel geen meisjes meer laten vallen he
pi_8651879
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 14:16 schreef Joya het volgende:
Voor mijn afstudeeropdracht schrijf ik een scriptie met als onderwerp:

"DE ROL VAN VECHTSPORT IN RELATIE TOT GEWELD"

Ik ben benieuwd wat jullie meningen zijn t.a.v.de volgende stelling:

Draagt vechtsport bij aan vermindering van geweld?

of

Veroorzaakt vechtsport juist geweld?

Graag jullie mening hierover, bij voorbaat dank.

Joya


Ik heb hier een heel stellige mening over. Het beoefenen van vechtsporten, of in mijn geval, vechtkunsten draagt bij aan het verminderen van geweld. Hierbij speelt echter wel de opvatting van de school en van de leraar in het bijzonder een belangrijke rol. Een goede leraar leert zijn leerlingen namelijk direct zijn technieken niet te gebruiken indien dit niet noodzakelijk is. Kinkt cliché, maar is wel zo. Bescheidenheid is in, het door mij beoefende, pencak silat een van de belangrijkste waarden die worden overgebracht.
pi_8667494
Tyson beslist gevecht in 49 seconden

MEMPHIS - Het gevecht tussen oud-wereldkampioen boksen Mike Tyson en Clifford Etienne heeft zaterdag in Memphis slechts 49 seconden geduurd. Tyson sloeg zijn eveneens uit de Verenigde Staten afkomstige tegenstander in de eerste van de maximaal tien rondes knock-out.

Het was de vijftigste overwinning van Tyson (36), die nu regerend wereldkampioen Lennox Lewis wil uitdagen. De Brit sloeg hem in juni vorig jaar knock-out.

Begin deze week was nog onduidelijk of het gevecht zou doorgaan. Tyson meldde zich af omdat hij griep had. Toen hij die beslissing een dag later herriep, leek zijn tegenstander plotseling niet te willen.


Dat is snel verdiend...

  zondag 23 februari 2003 @ 21:19:45 #25
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_8673644
het was inderdaad een "vluggertje"
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')