quote:
Op 23 december 2000 19:34 schreef otaku-san het volgende:Ik vond dat Zoë wel terecht pissig was over Bart die tijdens de chat waar zij naast zit een blinddate regelt.
Ik vond dat dus wel mee vallen want zoe had daarvoor al min of meer een afspraakje met een fan gemaakt.
Dit stond er namelijk 14 dec op de site van sbs:
"Nieuwe liefde voor Zoë?
Twee hele grote fans van Zoë staan aan het hek. Ze krijgt van de regie vijf minuten de tijd om met hen te praten. De jongens hebben hun autoradio heel hard staan zodat Zoë de muziek kan horen. Het is de nieuwe single van Marco Borsato die over het terrein van de BUS schalmt. Zoë is heel blij met deze fanatieke fans. Eén van hen is de baas van de hond die naar haar vernoemd is. Hij woont vlakbij de locatie van de BUS en komt iedere dag kijken in de hoop om een glimp van zijn favoriete BUS-passagier op te vangen. Zijn inzet wordt beloond want Zoë is overduidelijk blij met zijn komst. Er wordt zelfs overeengekomen om elkaar na de BUS nog een keer te treffen.
Als Zoë vraagt wat hij in het dagelijks leven doet, antwoordt hij: “Ik studeer elektrotechniek, maar het is heel saai.” Hij roept zijn telefoonnummer, maar Zoë heeft geen pen en papier bij de hand. Zoë: “Dat komt wel goed joh, na de BUS zien we elkaar heus nog wel.” De jongen vindt haar echt heel erg leuk en zegt: "Het is dat je nu met Bart gaat, maar anders..." Zoë vindt het fijn om dit te horen. De vijf minuten zijn helaas voorbij dus het gesprek moet worden beëindigd."
------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.