abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_569547
Tjonge jonge wat een interesant ventje die bart,hij wil zeker even punten halen.
Hebben jullie hem vanavond ook bezig gezien,hij wilde even koen na doen,door ook even leuk te zijn en een boodschap op een theedoek zetten.Wat denkt hij te bereiken,dat de mensen hem leuk gaan vinden ,nou dan komt hij wel erg laat in actie,opzouten die vent.Goed van hans en koen ze gingen er totaal niet op in,zag je hem kijken vanuit de slaapkamer .Jammer bartje je maakt totaal geen indruk dat blijkt wel.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
pi_569885
Was idd wel leuk ja dat Bart lag te loeren of ze nu ineens onwijs er mee zaten en zo terwijl ze gewoon eik heel nonchalant zoiets hadden van 'whatever, zal allemaal wel'.

En met de 'humor' van Bart, zou ie zelfs Duitsland nog uit gelachen worden, ergens heel ver richting het ijskoude Noorden...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_569903
Ik vind bart ook een heel duits of oostenrijks hoofd hebben: echt zo'n aardappelhoofd...
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  Trouwste user 2022 woensdag 20 december 2000 @ 22:29:31 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_569928
Bart Carrel
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 21 december 2000 @ 12:29:54 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_571312
Net als met zijn 'formidastisch'...
De eerste keer kun je er nog enigszins om glimlachen, maar nu na het 30x gehoord te hebben, moet je je best doen om kotsneigingen te onderdrukken!

Wat anders: wat doen die gasten (m.n. Zoe en Sandra) triest over 'hun fans'. 'Mijn mensen zullen je wel in de bus houden, want ze zullen mijn keuze (Bart op de bank) wel volgen'. Laat me niet lachen. Alsof de bellers bepalen wie eruit gaat....

  Redactie Frontpage donderdag 21 december 2000 @ 14:17:31 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_571670
quote:
Op 20 december 2000 22:29 schreef tong80 het volgende:
Carrel
Een belediging voor Nederlanders dus?
pi_572422
quote:
Op 20 december 2000 22:22 schreef DeVuilnisman het volgende:
Ik vind bart ook een heel duits of oostenrijks hoofd hebben: echt zo'n aardappelhoofd...
Nee, dan jij Vuilnisman!
pi_572791
quote:
Op 20 december 2000 20:56 schreef gezondheid het volgende:
Tjonge jonge wat een interesant ventje die bart,hij wil zeker even punten halen.
Hebben jullie hem vanavond ook bezig gezien,hij wilde even koen na doen,door ook even leuk te zijn en een boodschap op een theedoek zetten.Wat denkt hij te bereiken,dat de mensen hem leuk gaan vinden ,nou dan komt hij wel erg laat in actie,opzouten die vent.Goed van hans en koen ze gingen er totaal niet op in,zag je hem kijken vanuit de slaapkamer .Jammer bartje je maakt totaal geen indruk dat blijkt wel.
Hij kondigde het dinsdag al aan... Hij zei letterlijk dat-ie nog wel wat "leuke ideetjes" had om zijn populariteit wat te doen groeien. Achja, meneer laat zich 2 maanden niet zien en denkt dat-ie dan door dit soort acties Koen kan evenaren... Zielig!!
  donderdag 21 december 2000 @ 19:47:30 #9
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_572825
quote:
Op 21 december 2000 19:41 schreef Kozzmic het volgende:
Achja, meneer laat zich 2 maanden niet zien en denkt dat-ie dan door dit soort acties Koen kan evenaren... Zielig!!
Hij had al eerder een "leuk" ideetje door de sleutels van Koen's kastje te verstoppen. Nu kladdert Bart weer op Koen's kastje met een kinderachtige losgeldvraag. Kan daar niet nog een gele kaart tegenover staan?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  donderdag 21 december 2000 @ 20:21:52 #10
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_572945
Uit het busnieuws van vandaag:
"Het kietelen wordt even later stoeien. Met liefde delen ze elkaar een paar plagerige klappen uit. “Krijg ik nu van jou een knuppel?” vraagt Zoë wanneer Bart weer aan de beurt is om een liefdesklap uit te delen. “Nee, die krijg je pas vanavond,” antwoordt de Belg ondeugend."
Oh, die Bart is zooo grappig.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_572949
Alweer?

Ik heb zo'n vermoeden dat zoe de rest van haar leven met een papiere zak over haar hoofd komt te lopen

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_573138
Inderdaad ontzettend grappig die Bart. In het begin was hij wel de stabiele factor, maar nu is hij gewoon saai. Ja, hij moet strijden, maar zal aan 1 weekje niet genoeg hebben. Toch vraag ik mij af of hij a.s. maandag uit de bus zal moeten. Vind namelijk dat Zoë de laatste tijd erg chagerijnig is en niet in staat lijkt te zijn het spel als een spel te zien. Ze neemt het allemaal veel te persoonlijk. Onzeker misschien? Maak niet uit, maar het is jammer dat ze niet inziet dat ze op zo'n manier haar eigen glazen ingooit.
Sad but true....
pi_574000
quote:
Op 21 december 2000 21:34 schreef lica het volgende:
Toch vraag ik mij af of hij a.s. maandag uit de bus zal moeten.
Dinsdag moet dat zijn (Voordat je maandag voor niks je kerstdiner onderbreekt )

Als Bart grappig is, dan is Wim Kok de komiek van de eeuw. Echt, van die Bart moeten ze een compilatie video maken voor mensen met slaapstoornissen, werkt gegarandeerd.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_574263
Het zou een leuk idee voor sbs zijn om nog een extra prijs in te lassen.
Eentje voor de meest slome kromlopende irritante persoon:zeker te weten dat Bart hier voor de eerste prijs krijg.
Wat een personelijkheid zeg ,wat hij gisteren zei toen hans niet meer met de spelletjes mee deed.
Ja IK ga me eigen niet straffen omdat Hans geen conditie heeft,tjonge jonge wat een kneus zeg het zijn toch maar spelletjes.
Net een klein kind die zo ook zo reageren.
Ja zijn conditie blijft wel op pijl met al die gymnastiek oefeningen in de slaapkamer.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
pi_574287
quote:
Op 22 december 2000 07:47 schreef gezondheid het volgende:

Ja zijn conditie blijft wel op pijl met al die gymnastiek oefeningen in de slaapkamer.


Zijn dan wel erg korte oefeningen
pi_578647
Iedere keer als ik zoe zie komt mijn eten wer naar boven.Duidelijk dat ze alleen voor het geld gaat ,en nu ze ziet dat het wat riskant word,heeft ze commentaar op anderen.
Als je niet tegen je verlies kunt moet je niet mee doen aan een spel.Ik hoop dat je er uit gaat al is het alleen maar voor de juiste stemming.Want met dat gezicht wil ik met de kerst niet eens kijken.Dus mensen weg er mee.Voor de rest fijne dagen,Nu kan Bart ookweer eens naar wat anders uitkijken want zoe was toch een klerewijf zij hij.
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2000 @ 19:34:16 #17
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_578701
Ik denk eik dat iedereen die door Bart heeft laten naaien nog al zielig is.
zijn vriendin wil zich niet laten zien, omdat er niet voor aangekeken wil worden dat zij er ook bij Bart is ingetrapt.

Ik vond dat Zoë wel terecht pissig was over Bart die tijdens de chat waar zij naast zit een blinddate regelt.

Maar ze zal wel wat Mariska neigingen hebben,dus vele consequenties zal het niet hebben.

Desondanks Bart

The future is after you
pi_579544
quote:
Op 23 december 2000 19:34 schreef otaku-san het volgende:

Ik vond dat Zoë wel terecht pissig was over Bart die tijdens de chat waar zij naast zit een blinddate regelt.


Ik vond dat dus wel mee vallen want zoe had daarvoor al min of meer een afspraakje met een fan gemaakt.
Dit stond er namelijk 14 dec op de site van sbs:
"Nieuwe liefde voor Zoë?
Twee hele grote fans van Zoë staan aan het hek. Ze krijgt van de regie vijf minuten de tijd om met hen te praten. De jongens hebben hun autoradio heel hard staan zodat Zoë de muziek kan horen. Het is de nieuwe single van Marco Borsato die over het terrein van de BUS schalmt. Zoë is heel blij met deze fanatieke fans. Eén van hen is de baas van de hond die naar haar vernoemd is. Hij woont vlakbij de locatie van de BUS en komt iedere dag kijken in de hoop om een glimp van zijn favoriete BUS-passagier op te vangen. Zijn inzet wordt beloond want Zoë is overduidelijk blij met zijn komst. Er wordt zelfs overeengekomen om elkaar na de BUS nog een keer te treffen.
Als Zoë vraagt wat hij in het dagelijks leven doet, antwoordt hij: “Ik studeer elektrotechniek, maar het is heel saai.” Hij roept zijn telefoonnummer, maar Zoë heeft geen pen en papier bij de hand. Zoë: “Dat komt wel goed joh, na de BUS zien we elkaar heus nog wel.” De jongen vindt haar echt heel erg leuk en zegt: "Het is dat je nu met Bart gaat, maar anders..." Zoë vindt het fijn om dit te horen. De vijf minuten zijn helaas voorbij dus het gesprek moet worden beëindigd."

------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_579788
Bart. Narcistische inslag. (Moor correct me if I'm wrong)
Al vanaf dag één, drie keer niks. Met meerdere mensen in de bus kon hij zich nog "verstoppen".
En nu staat hij in zijn blote kont!
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 04:00:49 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_579835
quote:
Op 24 december 2000 03:08 schreef Coos het volgende:
Bart. Narcistische inslag. (Moor correct me if I'm wrong)
Al vanaf dag één, drie keer niks. Met meerdere mensen in de bus kon hij zich nog "verstoppen".
En nu staat hij in zijn blote kont!
Shit, ja daar heb je wat, met 12 mensen niet verlegen, met 5 mensen a little bit shy ! De loser doet mee aan een programma waar duizende mensen naar kijken en komt er achter dat ie zich niet kan uiten. Maar gelukkig heeft hij z'n humor nog, op weergaloze wijze weet hij gestalte te geven aan de 'Hopeloze, de lusteloze, de karakterloze, de inspiratieloze, en vooral de spermatuoze' !

Bart geeft een nieuwe betekenis aan het woord komiek, een nieuwe standaard is geboren. Iedere komiek na hem zal in zijn schaduw moeten staan.

Hans Teeuwen; 'Eat your heart out !

[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 24-12-2000 04:03]

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 25 december 2000 @ 03:49:00 #21
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_583879
Bart kan niet praten over zijn relatie, dan zit hij potdicht, weet niet eens haar naam goed uit te spreken.. maar dan 's nachts, kruipt onze Vlaamse Reus uit zijn hol en lapt het hem telkens heel stipt als een anima animalis om binnen 1 minuut als Stampertje zijn nederig klaarliggende vrouwtje te bevruchten. Sjeez wat is dat steevast ranzig, en Zoe-onterend zeg... lijkt wel de Stam van de Holenbeer die 's nacts Zoe bePAALd niet teder een douw geeft. ZO zal ik mij BArt herinneren... en Zoe is helemaal triest als zij zich zo laat misbruiken...
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2000 @ 21:22:38 #22
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_588770
Maar Bart ligt er nu wel uit, 4% verschil.
The future is after you
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 december 2000 @ 21:51:42 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_588829
Toch leuk van ons Wipkonijn, het nadoen van een dooie zangeres. In een Dooie Mary Servaes zat meer spirit dan in een "levende" Bart.

Move ! Sukkel !

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2000 @ 21:58:30 #24
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_588845
Ik moet bij Bart en Zoë steeds denken aan een leidje van Pual van Vliet.
Zij vindt iemand aantrekkelijk omdat hij zo mystrieus was en uiteindelijk tot de conclusie komt dat hij gewoon niks te zeggen heeft.

Die relatie duurt ook niet lang denk ik.

The future is after you
pi_589077
quote:
Op 26 december 2000 21:51 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk van ons Wipkonijn, het nadoen van een dooie zangeres. In een Dooie Mary Servaes zat meer spirit dan in een "levende" Bart.

Move ! Sukkel !


LOL!
zeg maar dat je 't liever niet hebt
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')