abonnement Unibet Coolblue
pi_569211
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_569229
Ik begin nu toch echt wel de neus vol te krijgen van die stijve ziekelijke ouwe zeurderige hark van een KOOS!

Wat een zeikerd! Brrrrrrrr, het wordt met de dag erger! Ouwerwetse kloothummel dat hij is!

En dan die weekopdracht!!? Die gaat hij dus weer verkloten, hè? Let op! Die gaat vrijdag weer mis en weer door die ouwe zak!

pi_569238
Ben benieuwd of Dees ook zo'n speech voor lijfsbehoud gaat krijgen verder deze uitzending.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_569267
Bianca heeft iets met het uitbeelden van iets met handen !

Hoi mam...

Zou ze altijd zo naar haar moeder wijzen ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Trouwste user 2022 woensdag 20 december 2000 @ 19:28:20 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_569293
Geogieporgie: "Shit, ik had gewoon die koningin moeten slaan !!"

LAFAARD !!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_569295
OWWWWW DESIREEEEEE, laat je niet zo kennen meid.......
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_569305
Lache met die Sjors:
-Met hand in kruis lezende Bianca bespiedend.
-Met vraagtekens in ogen de anatomie van de toren op het schaakbord bestuderend.
-Doodstil turend in de kaarsvlam.
  woensdag 20 december 2000 @ 20:20:43 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_569434
Wat een draak van een uitzending.

Koos mag wel heel erg veel in beeld tegenwoordig. En mag het allemaal nog een keer uitleggen.

Robin kreeg ook al zo mooi de kans om zijn manier van doen uit te leggen. Nou vind ik zijn manier van doen uitermate zwak. Niet openstaand voor andere en hun denkbeelden hij doet net alsof hij wel openstaat voor andere maar je ziet hem altijd erbij kijken met een blik van 'het kan me eigenlijk allemaal geen moer schelen'.

Verder was het gewoon weer helemaal niets. Het is eigenlijk al dagen gewoon klote maar ik blijf toch iedere keer weer kijken in de hoop dat het beter wordt.

pi_569440
quote:
Op 20 december 2000 19:29 schreef Cathelijne het volgende:
OWWWWW DESIREEEEEE, laat je niet zo kennen meid.......
Inderdaad zeg, zou Desiree echt niet in de gaten hebben dat zij zichzelf ontzettend belachelijk maakt voor het oog van heel Nederland. Nog steeds de hoop hebben dat Bart
aan het hek zal staan wanneer zij morgen wordt weggestemd. PFFFF, onbegrijpelijk!!!
Sad but true....
pi_569610
quote:
Op 20 december 2000 20:22 schreef lica het volgende:
Inderdaad zeg, zou Desiree echt niet in de gaten hebben dat zij zichzelf ontzettend belachelijk maakt voor het oog van heel Nederland. Nog steeds de hoop hebben dat Bart
aan het hek zal staan wanneer zij morgen wordt weggestemd. PFFFF, onbegrijpelijk!!!
Ja, díe maakt zich echt volkomen belachelijk voor het oog van de gehele natie. Grappig hoe ze zich steeds in allerlei bochten wringt om de naam Bart maar weer eens te kunnen uitspreken. In die drie dagen heeft ze blijkbaar overal over gesproken met Bart, ik hoor namelijk voortdurend: "Ja, daar heb ik het met Bart ook nog over gehad..". Verbazingwekkend....

Ik hoop overigens wel voor haar dat Bart er écht staat, want ik geloof niet dat ze die teleurstelling zal overleven...volgens mij weet ze dan echt niet meer hoe ze 't heeft...Het kan niet ander: Bart moet er wel zijn, want anders kan Desiree gelijk in een dwangbuis afgevoerd worden...

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_569665
Bartje staat er wel morgen. Wees daar maar zeker van. Daar zorgt Veronica wel voor. Die zijn zolangzamerhand tot alles bereid om nog enige "spanning" te creeren. Wel grappig om te lezen dat iedereen het hier kennelijk unaniem over eens is dat Dees er morgen uitgaat. Persoonlijk hoop ik toch liever op Koos. Ik bedoel, de kerstdagen naderen en dat betekend waarschijnlijk weer drank in het BB-huis en of ik dat in combinatie met Koos nog een keer wil aanschouwen...Dacht 't niet!
why live, when you can't dream?
pi_569678
Kijken of het roosd wordt:

* Bella vindt Désirée maar een tragisch meisje

There are no mistakes, only lessons te be learned
pi_569685
rood! rood! ik bedoel rood!

There are no mistakes, only lessons te be learned
  woensdag 20 december 2000 @ 21:47:37 #14
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_569747
quote:
Op 20 december 2000 21:29 schreef cosmicgirl het volgende:
Bartje staat er wel morgen. Wees daar maar zeker van. Daar zorgt Veronica wel voor. Die zijn zolangzamerhand tot alles bereid om nog enige "spanning" te creeren. Wel grappig om te lezen dat iedereen het hier kennelijk unaniem over eens is dat Dees er morgen uitgaat. Persoonlijk hoop ik toch liever op Koos. Ik bedoel, de kerstdagen naderen en dat betekend waarschijnlijk weer drank in het BB-huis en of ik dat in combinatie met Koos nog een keer wil aanschouwen...Dacht 't niet!
Ik heb Bart nou 2 keer over haar horen praten in Stenders Vroeg,en ik krijg nou niet het idee dat ie hotel de botel is,dus dan zou ik het echt belachelijk vinden als ie er staat,ALS ze eruit gaat morgen,en eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat ik de uitzending van vanavond nog niet heb gezien,maar ik had gisteren wel al op de BB site gelezen dat ze steeds weer Bart z'n naam noemt,ze verplicht hem bijna om er te staan als ze eruit komt,hoe oud is ze?....29,nou ze lijkt wel een (om in Bart's termen te spreken )een bakvis van 12 t/m 16 jr.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  woensdag 20 december 2000 @ 21:56:19 #15
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_569782
Wat mij trouwens opvalt is,dat Bart de hele week nog niet op de radio is geweest,hij vertelde zelf dat ie vorige week donderdag en vrijdag in Geneve zat voor z'n bedrijf,maar dat ie vrijdagavond weer terug zou zijn.
Zou ie misschien ondergedoken zitten????maar ja misschien is er morgen wel weer,ik had vanmorgen nog een mailtje naar Stenders Vroeg willen sturen ,bij nader inzien toch maar niet gedaan!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  woensdag 20 december 2000 @ 21:57:39 #16
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_569789
quote:
Op 20 december 2000 20:22 schreef lica het volgende:
Inderdaad zeg, zou Desiree echt niet in de gaten hebben dat zij zichzelf ontzettend belachelijk maakt voor het oog van heel Nederland. Nog steeds de hoop hebben dat Bart
aan het hek zal staan wanneer zij morgen wordt weggestemd. PFFFF, onbegrijpelijk!!!
Over iemand een schuldgevoel aanpraten gesproken!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_569873
quote:
Op 20 december 2000 20:20 schreef marky het volgende:
Wat een draak van een uitzending.

Koos mag wel heel erg veel in beeld tegenwoordig. En mag het allemaal nog een keer uitleggen.

Robin kreeg ook al zo mooi de kans om zijn manier van doen uit te leggen. Nou vind ik zijn manier van doen uitermate zwak. Niet openstaand voor andere en hun denkbeelden hij doet net alsof hij wel openstaat voor andere maar je ziet hem altijd erbij kijken met een blik van 'het kan me eigenlijk allemaal geen moer schelen'.

Verder was het gewoon weer helemaal niets. Het is eigenlijk al dagen gewoon klote maar ik blijf toch iedere keer weer kijken in de hoop dat het beter wordt.


Ben het volledig met je eens.
Robin die inderdaad na een gesprekje met iemand van VOO nog even mag proberen om te vertellen hoe meevoelend hij is
Het stemgeluid van Robin alsmede zijn camera en kijkersbewustheid komt mijn neus uit!

Dees die door de uitgezonden beelden wel weer lekker negatief overkomt bij het publiek (en zie de reacties in dit topic:het werkt VOO!!)

En Koos, die hoort helaas bij het meubilair van het BB huis en is aan vervanging toe (Vreemd trouwens dat hij alleen loopt te zeiken over zijn plasprobleem als hij iets moet doen waar hij geen zin in heeft Hypochonder )

Bianca en Hieke, die allebei denken: Wij gaan winnen (net als Robin).

En dan Georgie, ik vind hem al leuker worden, vooral zijn gezichtsuitdrukkingen spreken boekdelen (zijn ogen veraden veel!)

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  donderdag 21 december 2000 @ 07:37:11 #18
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_570701
quote:
Op 20 december 2000 22:14 schreef Xamira het volgende:
Ben het volledig met je eens.
Robin die inderdaad na een gesprekje met iemand van VOO nog even mag proberen om te vertellen hoe meevoelend hij is
Het stemgeluid van Robin alsmede zijn camera en kijkersbewustheid komt mijn neus uit!

Dees die door de uitgezonden beelden wel weer lekker negatief overkomt bij het publiek (en zie de reacties in dit topic:het werkt VOO!!)

En Koos, die hoort helaas bij het meubilair van het BB huis en is aan vervanging toe (Vreemd trouwens dat hij alleen loopt te zeiken over zijn plasprobleem als hij iets moet doen waar hij geen zin in heeft Hypochonder )

Bianca en Hieke, die allebei denken: Wij gaan winnen (net als Robin).

En dan Georgie, ik vind hem al leuker worden, vooral zijn gezichtsuitdrukkingen spreken boekdelen (zijn ogen veraden veel!)


Tja dat is maar precies hoe je het opvat he ,het gedrag van Dezeuree.
Je kan het van twee kanten bekijken,de 1 ziet het positief en de andere negatief,kijk ik zie het gedrag van Robin positief,jij weer niet,dus hou op met vingertjes wijzen,naar mensen want,je doet er zelf ook aan mee,Xamira!!!!!!
Herinner je je Bart nog vorig jaar?? hij was mijn favoriet,en ,die was ook heel camerabewust hoor,en wat denk je van Dees?,die weet ook donders goed dat als ze ovr Bart praat dat dat uitgezonden word!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  donderdag 21 december 2000 @ 08:09:50 #19
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_570706
Bart is vanavond wel aanwezig in Almere. Hij wil alleen niet in de uitzending en in beeld worden gebracht. Hij zou in ieder geval wel even in gesprek gaan met Desiree.
  Moderator donderdag 21 december 2000 @ 13:36:27 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_571479
quote:
Op 21 december 2000 08:09 schreef Alwin het volgende:
Bart is vanavond wel aanwezig in Almere. Hij wil alleen niet in de uitzending en in beeld worden gebracht. Hij zou in ieder geval wel even in gesprek gaan met Desiree.
Dus... beweer je nou dat het al vaststaat dat Desiree er uit gaat? Of bedoel je dat hij Desiree haar tere hartje gaat breken ALS ze weggestemd wordt..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_571674
quote:
Op 20 december 2000 20:20 schreef marky het volgende:
Wat een draak van een uitzending.

Koos mag wel heel erg veel in beeld tegenwoordig. En mag het allemaal nog een keer uitleggen.

Robin kreeg ook al zo mooi de kans om zijn manier van doen uit te leggen. Nou vind ik zijn manier van doen uitermate zwak. Niet openstaand voor andere en hun denkbeelden hij doet net alsof hij wel openstaat voor andere maar je ziet hem altijd erbij kijken met een blik van 'het kan me eigenlijk allemaal geen moer schelen'.

Verder was het gewoon weer helemaal niets. Het is eigenlijk al dagen gewoon klote maar ik blijf toch iedere keer weer kijken in de hoop dat het beter wordt.


Net zoals je grote held Ferdy....
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  donderdag 21 december 2000 @ 14:36:14 #22
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_571740
quote:
Op 21 december 2000 14:19 schreef Delta het volgende:
Net zoals je grote held Ferdy....
Ja die had dat ook. Alleen niet bij alles wat er tegen hem werd gezegd. Die kon nog wel eens heel af en toe een beetje geintresseerd zijn in andere. Robin is alleen geintresseerd in zichzelf en hoe hij overkomt op de buitenwereld.
pi_571764
quote:
Op 21 december 2000 14:36 schreef marky het volgende:
Ja die had dat ook. Alleen niet bij alles wat er tegen hem werd gezegd. Die kon nog wel eens heel af en toe een beetje geintresseerd zijn in andere. Robin is alleen geintresseerd in zichzelf en hoe hij overkomt op de buitenwereld.
Net zoals je grote held Ferdy.....
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_576296
quote:
Alwin schreef donderdag 21 december om 08:09 : Bart is vanavond wel aanwezig in Almere. Hij wil alleen niet in de uitzending en in beeld worden gebracht. Hij zou in ieder geval wel even in gesprek gaan met Desiree.
Alwin, in deze topic http://www.fokforum.nl/showtopic/27334 meldde iemand dat Bart niet in beeld wilde komen waarop de vraag volgde hoe hij dat dan wist.

Hij meldde vervolgens dat hij het hier in deze topic had gelezen waar jij dat had gepost, daarom de vraag dus nu aan jou, hoe wist jij dat Bart niet in beeld wilde komen en wel even met Desiree in gesprek zou gaan? Heeft hij je dat misschien persoonlijk verteld, da's al genoeg om ons tevreden te stellen want De Miss Marples en Sherlocks weten inmiddels dat jij en Bart in dezelfde plaats wonen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')