abonnement Unibet Coolblue
pi_567978
Wie van de overblijvers maakt de meeste kans?
Ik gok zomaar weer op Koen.
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  woensdag 20 december 2000 @ 13:07:58 #2
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_568017
Koen, dat lijkt mij vanzelfsprekend. Kijk alleen al naar de berichtgeving over Koen op de Bussite van SBS.
Nee, ik ben niet aardig!
pi_568019
Hans van Texel.
eigenlijk ben ik een straathond
pi_568100
quote:
Op 20 december 2000 13:07 schreef Tinkepink@work het volgende:
Koen, dat lijkt mij vanzelfsprekend. Kijk alleen al naar de berichtgeving over Koen op de Bussite van SBS.
heb het niet zo gevolgd. Kun je me wat verlichten?
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  woensdag 20 december 2000 @ 14:35:41 #5
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_568315
quote:
Op 20 december 2000 13:08 schreef Kielef het volgende:
Hans van Texel.
Ik hoop het ook, ik vrees wel eens koen maar dat kan echt niet beloond worden dat gedrag
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  woensdag 20 december 2000 @ 17:38:31 #6
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_569064
quote:
Op 20 december 2000 13:08 schreef Kielef het volgende:
Hans van Texel.
Mee eens!

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  Trouwste user 2022 woensdag 20 december 2000 @ 18:01:28 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_569098
Koen is welliswaar enkel keren over de schreef gegaan, maar iedere ware kunstenaar zoekt naar het uiterste in zijn eigen kleine universum.
Koen heeft het begrip "performing artist" een nieuwe dimensie gegeven. Iedere volgende deelnemer zal altijd de schaduw van deze geweldenaar over zich heen voelen.
Samen met Eddie Wally, Bobbejaan Schoepen, en Manneken Pis, hebben onze buren er met Koen een nationaal symbool bij waar wij Kaaskoppen alleen maar van kunnen dromen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_569626
Zoals het er nu uitziet Koen, maar liever heb ik dat Hans wint.

Maar eigenlijk denk ik dat Zoe gaat winnen, en dat zal te maken hebben met het feit dat Bart er straks uitgaat en iedereen het zielig vind voor Zoe, want die gaat daar natuurlijk een show van maken, en dus iedereen gaat op haar stemmen.
Zie vorig jaar Antonet, die in populariteit steeg na de exit van Jop.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  woensdag 20 december 2000 @ 21:39:35 #9
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_569716
quote:
Op 20 december 2000 21:20 schreef Avia het volgende:
Maar eigenlijk denk ik dat Zoe gaat winnen, en dat zal te maken hebben met het feit dat Bart er straks uitgaat en iedereen het zielig vind voor Zoe, want die gaat daar natuurlijk een show van maken, en dus iedereen gaat op haar stemmen.
Zie vorig jaar Antonet, die in populariteit steeg na de exit van Jop.
Sorry, maar ik vind dit niet echt een vergelijking. Antonet kreeg volgens mij al die stemmen van de fans van Jop en dat waren er nogal wat. Bart was maandag de minst populaire.
En alleen haar fans vinden Zowie misschien zielig. Maar tegenstanders zijn er volgens mij veel meer (fans van de andere bussagiers die zij er uitgewerkt heeft bijvoorbeeld!) En die sparen hun dure stemmen voor het moment supreme. Eerst Zowie die 50.000 gulden door de neus boren door haar er uit te stemmen. Bart kan toch nooit winnen met zo weinig aanhang. Ik hoopte altijd op het instorten van Zowie met Bart er uit, maar ze stort nu al in.
En het grote verschil tussen Zowie en Antonet is dat Zowie lief doet en Antonet lief is!
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_569899
Zoe medelijden? Daar is ze me net iets te krengerig voor....
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_570044
Wie er winnen gaat is lastig te zeggen nog vind ik, daar een boel afhangt van wie er daluk wordt weggestemd en voor wie de mensen dan gaan stemmen die liefst de afgevallene als winnaar hadden gezien. Er komt zogezegd een groep kiezers vrij, die nu ineens niet meer op hun favoriet kan stemmen maar die op 1 van de andere 4 zal moeten stemmen.

Wat dat betreft hebben Zoe en Bart nog best een goeie kans (met name Zoe), hoewel Koen ook sterk staat. HIJ heeft toch maar de BUS gemaakt met al z'n acties. Sandra en Hans zie ik niet snel winnen, daar ik denk dat de strijd tussen Zoe en Koen zal gaan (Hoewel ik liefst zou zien dat Zoe dinsdag exit gaat, lijkt me heerlijk, haar verbittering en tranen). En als het tussen 2 mensen gaat, raken de andere 2 ondergesneeuwd.

Stem je dan op Sandra bv, omdat je haar de leukste vindt, terwijl ze eik geen kans maakt, of stem je op Koen, omdat je koste wat kost niet wil dat Zoe wint? Dat zal zeer belangrijk worden, stem je pro of stem je anti...

Ik hoop iig niet dat Zoe of Bart wint, ik vind het 2 misselijkmakende figuren. Met de andere 3 heb ik vrede. Koen omdat ie de BUS gemaakt heeft, Hans en Sandra omdat ik dat gewoon wel aardige types vind.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 21 december 2000 @ 12:31:47 #12
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_571320
Ik vrees toch dat Zoe gaat winnen.
Ik hoop dat het Koen zal zijn, hij heeft er immers het meeste voor gedaan.
Wat zou het leuk zijn om Zoe's gezicht te zien, als ze te horen krijgt dat ze niet gewonnen heeft.
pi_571392
Zoe komt te krengerig, jaloers, egocentrisch, aandachtsziek, verontwaardigt, zelfingenomen etc. etc. over om te kunnen winnen.
Gelukkig maar.
Ik ga voor Koen of Hans. Koen heeft erg veel fans maar ook veel vijanden.
Hans heeft weinig vijanden, maar ook weinig fans. 't zal dus heel spannend worden.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_571648
SBS zou SBS niet zijn als zij met de stemmen gaan knoeien. Dat houdt dus in dat Bart er sowieso nog voor het eind wordt uitgestuurd en dat bij de finale het een nek-aan-nek race wordt tussen Zoë en Bart. Bart gaat winnen met een miniscuul hoger percentage dan Zoë. Dat zou Zoë echt een kater van jewelste bezorgen
  donderdag 21 december 2000 @ 14:10:54 #15
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_571649
ik ga mee met tiki, alleen heb ik wel het idee dat de neiging dat koen wint groter is dan die van hans.
Zoe is uitgespeeld...
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_572799
Ik denk dat Hans wint...
pi_572969
quote:
Op 20 december 2000 22:20 schreef DeVuilnisman het volgende:
Zoe medelijden? Daar is ze me net iets te krengerig voor....
Misschien krijg je gelijk.
Op deze site staat Zoe met 63,67 % voor op Bart die maar 36,33% stemmen heeft om te moven.

http://www.voorspel.nu/debusop6/default.asp

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_573251
HANSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of course, hij is degene die met iedere buspassagier een goed kontakt heeft, Hij weet het hele busspel goed te relativeren. Hij is de man die zichzelf is, zichzelf durft te laten zien en zich weinig aantrekt van waar anderen over zeuren. Hij wordt steeds sterker, is duidelijk de rots in de branding/bus aan het worden.

Toch geef ik Sandra ook een heel klein kansje, omdat zij ook zichzelf lijkt te zijn. Alleen, dat van die littekens dat weet ik zo onderhand wel....

Sad but true....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 december 2000 @ 11:51:48 #19
862 Arcee
Look closer
pi_574817
Ik zat net naar voorspel.nu te kijken. Zoë is veruit favoriet om te vertrekken! Had ik niet verwacht. Waarom nou niet die saaie Bart? Naja, als Koen iig maar wint (als iémand er recht op heeft...). Ik verheug me nu al op zijn reactie daarop. Of wat te denken van zijn pret-ogen als-ie hoort dat Zoë eruit moet? Dan is-ie z'n grootste concurrent kwijt. Dat moment is misschien nog wel mooier dan wanneer-ie wint. Ik zie nu al weer dat zelfingenomen lachje van 'm voor me. Prachtig!
  vrijdag 22 december 2000 @ 12:06:24 #20
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_574887
quote:
Op 22 december 2000 11:51 schreef Arcee het volgende:
Ik zat net naar voorspel.nu te kijken. Zoë is veruit favoriet om te vertrekken! Had ik niet verwacht. Waarom nou niet die saaie Bart?
De stemmers hebben het inderdaad doorgekregen. Zowie maakt nog een kansje om te winnen als ze erin blijft en Bart heeft de minste kans want was de minst populaire.
Een leuke bijkomstigheid is dat als Zowie de 50.000 gulden overdraagt aan Bart hij deze weer aan een ander moet overdragen als hij op 31 december op nummer 4 staat waar een grote kans op is.
2 vliegen in 1 klap dus! Zoë eruit en haar 50.000 gulden pleite.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  vrijdag 22 december 2000 @ 12:06:25 #21
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_574888
quote:
Op 22 december 2000 11:51 schreef Arcee het volgende:
Ik zat net naar voorspel.nu te kijken. Zoë is veruit favoriet om te vertrekken! Had ik niet verwacht. Waarom nou niet die saaie Bart?
De stemmers hebben het inderdaad doorgekregen. Zoë maakt nog een kansje om te winnen als ze erin blijft en Bart heeft de minste kans want was de minst populaire.
Een leuke bijkomstigheid is dat als Zoë de 50.000 gulden overdraagt aan Bart hij deze weer aan een ander moet overdragen als hij op 31 december op nummer 4 staat waar een grote kans op is.
2 vliegen in 1 klap dus! Zoë eruit en haar 50.000 gulden pleite.

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 22-12-2000 12:07]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_575838
Ik hoop dat Koen wint, ik gun het hem omdat hij leuke tv gemaakt heeft. Sommige mensen beviel dat misschien niet, maar ik heb vaak om hem kunnen lachen. Op die manier moet je een bus of BB-huis ingaan, gewoon met het idee lol te maken en leuke tv te maken, niet vanwege wat suf psychologisch gezeur!!!
O+. Ripley. O+.
pi_577772
Wat mij betreft mag Hans wel winnen ja. Ach, eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, zolang grootsmoel Zoë of kwijl Bart de winnaars maar niet zijn. Ik ben ze zat.
We shall see.....

Toedels, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_577836
Ben voor Hans (hebben we dan eigenlijk een primeur in NL, de eerste anders geaarde die wint???), maar verwacht eigenlijk dat Koen de uiteindelijke winnaar zal zijn.

Heb lang Zoe als winnaar gedacht maar die is toch flink door de mand gevallen , en ik hoop eigenlijk dat ze er deze keer uit gaat! Want ik vermoed dat me dat toch een partij prachtige TV gaat opleveren....

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_577855
Hans

of

Sandra

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')